Sortowanie:
Znaleziony: 8 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista/specjalistka ds. administracji
Specjalista/specjalistka ds. administracji
nowe 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySpółka działająca w branży deweloperskiej poszukuje kandydata na stanowisko SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. ADMINISTRACYJNYCH Opis stanowiska: • Organizacja codziennej pracy biura, • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, • przygotowywanie pism w postępowaniach administracyjnych, • przygotowywanie dokumentów dla klientów spółki • kontrola nad właściwym obiegiem dokumentów w firmie, • prowadzenie kalendarza spotkań, • czynności wspomagające zarząd, • obsługa drobnych zamówień, • przygotowanie materiałów promocyjnych, wsparcie działu marketingu. Wymagania: • doskonała znajomość pakietu MS Office, • umiejętność pracy w zespole, • doskonała organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów, • pozytywne usposobienie, • mile widziane doświadczenie w branży deweloperskiej Spółka oferuje stabilne zatrudnienie, możliwości rozwoju a także niezbędne narzędzia pracy. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.

Specjalista / Specjalistka ds. administracji
Specjalista / Specjalistka ds. administracji
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma Adamczyk Developer, poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalisty ds. Administracji Zakres obowiązków: - planowanie czasu pracy członków Zarządu - nadzór nad kalendarzem spotkań - pomoc merytoryczna w wykonywaniu obowiązków członków Zarządu (realizacja celów cząstkowych Zarządu) - bieżąca współpraca z innymi działami firmy: kadry, księgowość, controlling - obsługa sprzętów biurowych (skaner, kopiarka, niszczarka) - dbanie o właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji wewnątrz firmy, - odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej, rejestracja korespondencji w systemie - obsługa oraz archiwizacja dokumentacji, rejestracja umów, uchwał, zarządzanie dokumentacją - organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie, - monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych, dbanie o czystość i zaopatrzenie biura - dostarczanie dokumentów do urzędów, banków, kancelarii, na pocztę - wykonywanie bieżących poleceń, zadań. Nasze wymagania: - minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku - wykształcenie wyższe - odpowiedzialność, zaangażowanie i wysoka kultura osobista - umiejętności komunikacyjne - umiejętności planowania i organizacji - umiejętność pracy w zespole - prawo jazdy kat. B (wymagane) - obsługa urządzeń biurowych - obsługa programów MS Office To oferujemy - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - wsparcie w zakresie realizowanych zadań - możliwość rozwoju zawodowego/awansu - szkolenia podnoszące kwalifikacje - dofinansowanie do karty FitProfit - zgrany i zaufany zespół

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Browar Kasztelan
Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Browar Kasztelan
999979 zł
Sierpc 30+ kilka dni temu

O nas:Jeśli tu jesteś to NAJPRAWDOPODOBNIEJ rozważasz aplikację do PRAWDOPODOBNIE Najlepszego Zespołu na świecie! Dlaczego tak o sobie mówimy? Bo praca w Carlsberg Polska to coś więcej. To relacje, wartości, pasje, różnorodność, równe szanse i inkluzywność. To, jak pracujemy i jak się rozwijamy jest doceniane przez nasz zespół, a dowodem na to jest I. miejsce w rankingu „Poland’s Best Employers 2023” w kategorii FMCG.SPECJALISTA(KA) DS. ADMINISTRACJITwoje miejsce pracy: Sierpc​Forma zatrudnienia: umowa o pracęTryb pracy: stacjonarnyWykształcenie i doświadczenieZnasz bardzo dobrze pakiet MS Office;Posiadasz prawo jazdy kat. B i predyspozycje do jazdy samochodem.Postawa i nastawienieJesteś osobą łatwo nawiązującą kontakty, która jest nastawiona na współpracę i posiada wysoką kulturę osobistą;Szybko się uczysz i jesteś otwarty(a) na nowe projekty;Bierzesz odpowiedzialność za swoje decyzje oraz kreatywnie podchodzisz do rozwiązywania wyzwań;Chcesz pracować w PRAWDOPODOBNIE Najlepszym Zespole na świecie :)Mile widzianeZnajomość systemu SAP, będzie dodatkowym atutem;Fajnie jeśli komunikujesz się w języku angielskim, ponieważ Browar Kasztelan jest odwiedzany przez gości z Grupy Carlsberg.Twoje przyszłe zadaniaW nowej roli będziesz odpowiedzialny(a) za sprawną obsługę administracyjną biura w Browarze Kasztelan;Będziesz nadzorować korespondencję wychodzącą i przychodzącą, w tym współpracę z firmami kurierskimi;Nauczymy Cię tworzyć zamówienia, wprowadzać rozliczenia oraz faktury w systemie SAP;W swojej pracy będziesz również obsługiwać centralę telefoniczną, nadzorować systemem dostępu w browarze oraz współpracować z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi;Ponadto będziesz sprawdzać oraz archiwizować dokumenty.Prawdopodobnie najlepsze benefitySystem premiowy i nagrody spontaniczne;Preferencyjne pożyczki;Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) 2%;Zapomoga w trudnych sytuacjach;Świadczenia dla dzieci z niepełnosprawnościam;iPrywatna opieka medyczna;Dofinansowanie do wypoczynku;Produkty Carlsberg Polska na święta;Becikowe;Dofinansowanie do kolonii;Program rekomendacji pracowników;Świadczenia świąteczne.

Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi sekretariatu
Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi sekretariatu
Gdów dzisiaj

Firma Chomik zatrudni na stanowisko:Specjalista / Specjalistka ds. administracji i obsługi sekretariatuZakres obowiązków:- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu firmy- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przyjmowanie i wydawanie przesyłek- Organizacja wyjazdów służbowych (w tym rezerwowanie hoteli, biletów lotniczych/kolejowych)- Kompleksowa organizacja i obsługa spotkań biznesowych i szkoleń- Prowadzenie projektów zleconych przez przełożonego- Administrowanie i przygotowanie danych na temat bieżących wskaźników firmy- Wsparcie administracyjne dla wszystkich działów: zakupy biurowe, obieg dokumentów i informacji oraz inne prace związane z codzienną działalnością administracyjną sekretariatuWymagania:- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku- Dobra znajomość języka angielskiego- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office- Bardzo dobra organizacja pracy własnej- Zdolności interpersonalne- Wysoka kultura osobista- Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie, samodzielność- Prawo jazdy kat. BOferujemy:- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- Atrakcyjny system płac w oparciu o wynagrodzenie zasadnicze oraz premię- Pracę w życzliwej atmosferze i zgranym, młodym zespole- Możliwość rozwoju zawodowego- Niezbędne narzędzia do pracy- Bardzo dobre warunki socjalne, (min. rabaty pracownicze na nasz asortyment, karta MultiSport, BiznesLiga)Firma jest już na rynku od 30 lat. Więcej informacji:www.chomik.plW odpowiedzi prosimy załączyć CVW celu umożliwienia rekrutacji, w CV prosimy zawrzeć klauzulę następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Specjalista / Specjalistka ds. administracji z językiem angielskim
Specjalista / Specjalistka ds. administracji z językiem angielskim
240000 zł
nowe Szczecin 30+ kilka dni temu

 ALS Customs Services Sp. z o.o. przedstawiciel jednego z największych dostawców usług celnych w Europie, ALS Customs Services obecnego na rynku od 1989, poszukuje Specjalisty/ specjalistki ds. administracji do swojego nowo otwartego oddziału w Polsce. Grupa ALS Customs Services posiada szeroką ofertę usług celnych i doradczych dla swoich klientów a 500 naszych agentów celnych wdraża innowacyjne technologie zapewniające wydajność i szybkość obsługi oraz nowoczesne podejście do usług celnych w środowisku międzynarodowym na wszystkich rynkach europejskich. Opis stanowiska:v  Realizacja bieżących zadań administracyjno–organizacyjnych wspierających codzienną pracę Zarząduv  Koordynacja obiegu korespondencjiv  Prowadzenie rejestru umówv  Organizacja podróży służbowych i rozliczanie delegacji służbowych, współpraca z księgowościąv  Prawidłowe i terminowe wystawianie fakturv  Przygotowywanie przelewów i analiza płatnościv  Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznegov  Współpraca z zagranicznymi oddziałami Grupy oraz klientami Wymagania:v  Doświadczenie na analogicznym stanowiskuv  Biegła znajomość języka angielskiegov  Znajomość branży celnej mile widziana, ale niewymaganav  Chęć nauki i rozwojuv  Inicjatywa, zaangażowanie, samodzielność, proaktywna postawav  Umiejętność planowania i ustalania priorytetówv  Bardzo dobra organizacja pracy własnejv  Pozytywne nastawienie i wysoka kultura osobistav  Systematyczność i umiejętność pracy pod presją czasu zachowując wysokie standardyv  Sprawna obsługa oprogramowania do fakturowania oraz praktyczna znajomość pakietu MS Office Oferujemy:v  Umowę o pracę na pełny etatv  Ciekawą pracę w międzynarodowym, dynamicznym środowiskuv  Współpracę z doświadczonymi specjalistami w przyjaznej atmosferzev  Możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowegov  Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz wynagrodzenia

Specjalista/Specjalistka ds. administracji i ochrony środowiska
Specjalista/Specjalistka ds. administracji i ochrony środowiska
399000 zł
Długołęka 30+ kilka dni temu

Alucrom Sp. z o.o. jest częścią szwedzkiej firmy z siedzibą w Göteborgu. Zajmujemy się obróbką oraz zabezpieczeniem antykorozyjnym powierzchni stalowych na potrzeby przemysłu. Wspólnie należymy do koncernu Granitor skupiającego firmy z branży produkcji, zarządzania projektami, nieruchomości i innowacji technologicznych.Naszym priorytetem jest jakość!Do naszego zakładu lakierniczego w Bykowie poszukujemy kandydatów na stanowisko:Specjalista/Specjalistka ds. administracji i ochrony środowiskaOpis stanowiska:Dbanie o sprawny przebieg procesów biurowych (obieg korespondencji, faktur, archiwizacja dokumentów, zakup materiałów biurowych)Wsparcie kierownika zakładu w organizacji spotkań z klientami (kalendarz spotkań, przygotowanie sali konferencyjnej przed spotkaniemWsparcie działu kadr i płac w zakresie zatrudniania pracowników i rozliczania czasu pracy (badania wstępne i okresowe, kompletowanie dokumentacji po zatrudnieniu pracownika, proces wdrożenia pracownika, obsługa administracyjna pracowników tymczasowych)Tworzenie i nadzorowanie dokumentacji środowiskowej, w szczególności w zakresie gospodarki odpadamiWymagania:Mile widziane: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (praca w administracji, kadrach, sekretariacie)Dokładność i skrupulatnośćZnajomość obsługi urządzeń biurowychZnajomość przepisów dotyczących ochrony środowiska będzie dodatkowym atutem Oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracęDuża samodzielność na zajmowanym stanowiskuPakiet socjalny (opieka medyczna, program sportowy, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą)Pracę stacjonarną w systemie jednozmianowymProsimy o dodanie poniższej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).” Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. 

Specjalista / Specjalistka ds Kadr&Płac oraz Administracji
Specjalista / Specjalistka ds Kadr&Płac oraz Administracji
1300000 zł
30+ kilka dni temu

Firma Pryzmat z Kotlina zatrudni osobę ds Kadr&Płac oraz AdministracjiZakres obowiązków:obsługa płacowo - kadrowa pracowników,rozliczanie wynagrodzeń,przygotowanie listy płac,fakturowanie,księgowanie (wpisywanie faktur w system informatyczny, rozliczenia itp.)obsługa zleceń w systemie informatycznym (PZ,WZ),prowadzenie dziennika korespondencji,raportowanie do instytucji zewnętrznych,Wymagania:doświadczenie w pracy na stanowisku - min 2 - letnie,znajomość zagadnień kadrowych oraz księgowychznajomość kodeksu pracy,skrupulatność, szybka realizacja zadań, rzetelność,Oferujemy:dobrze płatną pracęstabilną pracę na pełen etat,dni pracy - pn - piątek po 8 godzin dziennie,Informacja dla Kandydata:Przedsiębiorstwo Pryzmat to mała firma rodzinna zatrudniająca ok 20 os. Świadczymy usługi z zakresu antykorozji przemysłowej. Poszukujemy pracowników, którzy chcą się związać z Przedsiębiorstwem długoterminowo.W cv prosimy zawrzeć następującą informację: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Pryzmat Ewa Szczepańska z siedzibą w Kotlin ul. Powstańców Wlkp.23 B, 63-220 Kotlin. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. 

specjalista ds. koordynacji podróży służbowych
specjalista ds. koordynacji podróży służbowych
30+ kilka dni temu

Polska Platforma Bezpieczeństwa Wewnętrznego (PPBW) powstała w 2005 roku w celu tworzenia zintegrowanych narzędzi technologicznych i informatycznych, wspomagających pracę służb i instytucji odpowiedzialnych za zapewnienie bezpieczeństwa publicznego. PPBW realizuje szerokie spektrum działań w zakresie bezpieczeństwa wewnętrznego m.in. w obszarze badawczo-rozwojowym, technologicznym, prawnym, edukacyjnym, szkoleniowym. PPBW to także platforma współpracy i dialogu przedstawicieli różnych środowisk – służb mundurowych, administracji rządowej i samorządowej, środowiska naukowego, organizacji pozarządowych, przemysłu oraz biznesu. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: www.ppbw.pl W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy Kandydatki/Kandydata na stanowisko: Młodszy specjalista/specjalistka ds. koordynacji podróży służbowych i organizacji spotkań Miejsce pracy: Poznań Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za: • organizację delegacji krajowych i zagranicznych dla pracowników • zamawianie biletów kolejowych i lotniczych, rezerwację noclegów • rozliczanie delegacji służbowych • opis i dekretację faktur zakupowych • współpracę z działem administracyjno – prawnym • optymalizację kosztów przy zachowaniu wysokiej jakości obsługi, bezpieczeństwa i standardu podróży • Wsparcie w organizacji spotkań i konferencji (poszukiwanie i rezerwowanie hoteli i sal konferencyjnych, zamawianie cateringu, itp.) Idealna Kandydatka/Kandydat to osoba, która posiada: • doświadczenie zawodowe w organizacji krajowych i zagranicznych podróży służbowych • znajomość przepisów księgowo – prawnych w zakresie rozliczania delegacji • praktyczną znajomość obsługi Pakietu MS Office (w szczególności Excel) • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym • zdolność analitycznego myślenia • dobrą organizację pracy własnej i motywację do osiągnięcia zamierzonego celu • dokładność, skrupulatność, sumienność w wykonywaniu zleconych zadań • umiejętność pracy w zespole Oferujemy: • zatrudnienie na umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji • dobre relacje w zespole i pozytywną atmosferę • możliwość rozwoju i uczestniczenia w ciekawych projektach międzynarodowych i krajowych • możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej • dofinansowanie Karty Multisport • przestronne biuro w centrum Poznania Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: @ Pracodawca zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia. W CV prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Polska Platforma Bezpieczeństwa Wewnętrznego w celu rekrutacji na stanowisko Specjalista/Specjalistka ds. koordynacji podróży służbowych i organizacji spotkań. Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie.”