Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista/specjalistka ds. rekrutacji
Specjalista/specjalistka ds. rekrutacji
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFeel Comfort to agencja zatrudnienia wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 20127. Mamy doświadczenie we współpracy zarówno z firmami z sektora MŚP jak i z międzynarodowymi korporacjami. Od 2012 roku wspólnie z Międzynarodową Fundacją Reaxum realizujemy projekty edukacyjne, mające na celu wyrównanie i zwiększenie szans osób z niepełnosprawnościami na otwartym rynku pracy. Aktywnie wspieramy polskich sportowców z niepełnosprawnościami, którzy osiągają sukcesy na arenie międzynarodowej, w tym na igrzyskach paraolimpijskich. W naszym zespole swoje miejsce znaleźli utytułowani zawodnicy, a pracując z nimi ramię w ramię otrzymujemy codziennie ogromną dawkę inspiracji. Tworzymy zgrany zespół i chcemy zaprosić do współpracy specjalistkę/specjalistę ds. rekrutacji. Poznaj nas: https://www.feelcomfort.pl/o-nas/ Specjalista/specjalistka ds. rekrutacji Umowa o pracę Ważna do: 2024-03-17 1 etat ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Prowadzenie procesów rekrutacji osób z niepełnosprawnościami, Przeprowadzanie rozmów z kandydatami, organizowanie i planowanie spotkań rekrutacyjnych, Tworzenie i publikacja ofert pracy, Dbanie o Candidate Experience w trakcie całego procesu rekrutacji, Współpraca z pozostałymi członkami zespołu oraz wzajemne wsparcie w procesie realizowanych zadań z obszaru personalnego. WYMAGANIA: Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacji (warunek konieczny), Gotowość do pracy w modelu hybrydowym/stacjonarnym (warunek konieczny), Znajomość systemu rekrutacyjnego HR Link lub pokrewnego (mile widziane), Orientacja na potrzeby klienta i budowanie relacji, Otwartość do uczenia się i zdobywania wiedzy, Samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów, Dobra energia i proaktywna postawa. OFERUJEMY: Umowę o pracę, Pracę stacjonarną/hybrydową (min. 4 dni w biurze) – Warszawa Okęcie, Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop), Pracę w kameralnym zespole, Pakiet medyczny, Ciekawe wyzwania zawodowe oraz pracę o charakterze społecznym, wspierającą osoby z niepełnosprawnościami. https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-specjalistka-ds-rekrutacji/5443-3377-25-1f6-3756.html

Specjalista / specjalistka ds. rekrutacji
Specjalista / specjalistka ds. rekrutacji
Warszawa 30+ kilka dni temu

Feel Comfort to agencja zatrudnienia wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 20127. Mamy doświadczenie we współpracy zarówno z firmami z sektora MŚP jak i z międzynarodowymi korporacjami. Od 2012 roku wspólnie z Międzynarodową Fundacją Reaxum realizujemy projekty edukacyjne, mające na celu wyrównanie i zwiększenie szans osób z niepełnosprawnościami na otwartym rynku pracy. Aktywnie wspieramy polskich sportowców z niepełnosprawnościami, którzy osiągają sukcesy na arenie międzynarodowej, w tym na igrzyskach paraolimpijskich. W naszym zespole swoje miejsce znaleźli utytułowani zawodnicy, a pracując z nimi ramię w ramię otrzymujemy codziennie ogromną dawkę inspiracji. Tworzymy zgrany zespół i chcemy zaprosić do współpracy specjalistkę/specjalistę ds. rekrutacji. Poznaj nas: http***************************** Specjalista/specjalistka ds. rekrutacji Umowa o pracę Ważna do: 2024-03-17 1 etat ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Prowadzenie procesów rekrutacji osób z niepełnosprawnościami, Przeprowadzanie rozmów z kandydatami, organizowanie i planowanie spotkań rekrutacyjnych, Tworzenie i publikacja ofert pracy, Dbanie o Candidate Experience w trakcie całego procesu rekrutacji, Współpraca z pozostałymi członkami zespołu oraz wzajemne wsparcie w procesie realizowanych zadań z obszaru personalnego. WYMAGANIA: Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacji (warunek konieczny), Gotowość do pracy w modelu hybrydowym/stacjonarnym (warunek konieczny), Znajomość systemu rekrutacyjnego HR Link lub pokrewnego (mile widziane), Orientacja na potrzeby klienta i budowanie relacji, Otwartość do uczenia się i zdobywania wiedzy, Samodzielność i umiejętność ustalania priorytetów, Dobra energia i proaktywna postawa. OFERUJEMY: Umowę o pracę, Pracę stacjonarną/hybrydową (min. 4 dni w biurze) – Warszawa Okęcie, Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop), Pracę w kameralnym zespole, Pakiet medyczny, Ciekawe wyzwania zawodowe oraz pracę o charakterze społecznym, wspierającą osoby z niepełnosprawnościami. http*************************************************************************************************

specjalista ds. koordynacji podróży służbowych
specjalista ds. koordynacji podróży służbowych
30+ kilka dni temu

Polska Platforma Bezpieczeństwa Wewnętrznego (PPBW) powstała w 2005 roku w celu tworzenia zintegrowanych narzędzi technologicznych i informatycznych, wspomagających pracę służb i instytucji odpowiedzialnych za zapewnienie bezpieczeństwa publicznego. PPBW realizuje szerokie spektrum działań w zakresie bezpieczeństwa wewnętrznego m.in. w obszarze badawczo-rozwojowym, technologicznym, prawnym, edukacyjnym, szkoleniowym. PPBW to także platforma współpracy i dialogu przedstawicieli różnych środowisk – służb mundurowych, administracji rządowej i samorządowej, środowiska naukowego, organizacji pozarządowych, przemysłu oraz biznesu. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: www.ppbw.pl W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy Kandydatki/Kandydata na stanowisko: Młodszy specjalista/specjalistka ds. koordynacji podróży służbowych i organizacji spotkań Miejsce pracy: Poznań Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za: • organizację delegacji krajowych i zagranicznych dla pracowników • zamawianie biletów kolejowych i lotniczych, rezerwację noclegów • rozliczanie delegacji służbowych • opis i dekretację faktur zakupowych • współpracę z działem administracyjno – prawnym • optymalizację kosztów przy zachowaniu wysokiej jakości obsługi, bezpieczeństwa i standardu podróży • Wsparcie w organizacji spotkań i konferencji (poszukiwanie i rezerwowanie hoteli i sal konferencyjnych, zamawianie cateringu, itp.) Idealna Kandydatka/Kandydat to osoba, która posiada: • doświadczenie zawodowe w organizacji krajowych i zagranicznych podróży służbowych • znajomość przepisów księgowo – prawnych w zakresie rozliczania delegacji • praktyczną znajomość obsługi Pakietu MS Office (w szczególności Excel) • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym • zdolność analitycznego myślenia • dobrą organizację pracy własnej i motywację do osiągnięcia zamierzonego celu • dokładność, skrupulatność, sumienność w wykonywaniu zleconych zadań • umiejętność pracy w zespole Oferujemy: • zatrudnienie na umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji • dobre relacje w zespole i pozytywną atmosferę • możliwość rozwoju i uczestniczenia w ciekawych projektach międzynarodowych i krajowych • możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej • dofinansowanie Karty Multisport • przestronne biuro w centrum Poznania Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: @ Pracodawca zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia. W CV prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Polska Platforma Bezpieczeństwa Wewnętrznego w celu rekrutacji na stanowisko Specjalista/Specjalistka ds. koordynacji podróży służbowych i organizacji spotkań. Jednocześnie oświadczam, że przekazuję moje dane osobowe całkowicie dobrowolnie.”

Specjalista ds. dotacji
Specjalista ds. dotacji
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyVirtus Sun Polska, obecna na rynku OZE od 14 lat w związku rozwojem poszukuje osób na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. dofinansowań OZE Zadania na tym stanowisku: -przygotowywanie wniosków o dofinansowanie z programu “Czyste Powietrze”, Mój Prąd, Moje Ciepło, -opracowywanie załączników niezbędnych do realizacji wniosków, -bieżący kontakt z klientami oraz instytucjami finansującymi w celu uzyskania informacji potrzebnych do uzupełnienia dokumentów (m.in. Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej), -kompletowanie i archiwizacja dokumentacji, -aktywna współpraca z zespołem. Oczekujemy: -Komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji, -dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność przy wykonywaniu zadań, -inicjatywa i zaangażowanie, -odpowiedzialność oraz terminowość w realizacji zadań, -Mile widziane doświadczenie w branży OZE, -Mile widziane oświadczenie o niepełnosprawności. Oferujemy: -stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, -niezbędne narzędzia - samochód służbowy, laptop, telefon, -materiały marketingowe, -atrakcyjne wynagrodzenie, -dobrą atmosferę w pracy. Prosimy załączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma IBCG jest międzynarodowym sprzedawcą akcesoriów gamingowych i innych z kategorii elektroniki użytkowej. Jesteśmy firmą o stabilnej pozycji na rynku i wciąż dynamicznie się rozwijającą.Wspólnie tworzymy markę FroggieX, przez którą promujemy ideę zdrowej rywalizacji i rodzinnej, wspólnej zabawy. Nasze produkty możecie znaleźć na wielu platformach online oraz na półkach polskich elektromarketów.Pomimo dużej skali działalności utrzymujemy domową i przyjazną atmosferę w codziennej pracy. Cały zespół dba o to, by wykonywana praca poza efektami w działalności handlowej przynosiła również wewnętrzną satysfakcję i spełnienie osobistych ambicji.Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko Młodsza specjalistka / Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży. Zakres obowiązków na podanym stanowisku:Wsparcie w zakresie działań sprzedażowych,Wprowadzanie, weryfikację i potwierdzanie zamówień handlowych,Przygotowywanie dokumentów i ofert sprzedażowych,Bieżąca obsługa klientów B2B,Obsługa zagranicznych klientów i przedstawicieli handlowych (kontakty mailowe i telefoniczne, spotkania),Analiza danych, przygotowywanie raportów i zestawieńOczekiwania wobec kandydata :Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane,Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,Myślenie analityczne, wyciąganie wniosków z raportów i danych rynkowych,Komunikatywność i umiejętność obsługi klienta,Umiejętność pracy w zespole,Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel (zaawansowany),Chęć rozwoju w obszarze sprzedaży,Mile widziana znajomość programu SubiektOferujemy:Stałą i stabilną pracę,Pełny etat (pon-pt, 8-16),Pracę w małym, zgranym zespole,Domową atmosferę, daleko nam do podejścia korporacyjnego,Wstępne szkolenie i opiekę pracownika z wieloletnim doświadczeniem,Możliwość rozwoju, poszerzania kompetencjiZastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.Prosimy o przesłanie CV z danymi kontaktowymi i poniższą klauzulą przez formularz kontaktowy."Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista/ka ds. kadr i płac - z orzeczeniem
Specjalista/ka ds. kadr i płac - z orzeczeniem
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. KADR i PŁAC (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: Rzeszów TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: -Samodzielnym, terminowym naliczaniu wynagrodzeń, -Przygotowaniu dokumentów kadrowych, w tym sporządzaniu i ewidencji dokumentacji związanej z zawieraniem oraz rozwiązywaniem umów, -Sporządzaniu list płac, - Rozliczaniu i ewidencji czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie), -Sporządzaniu deklaracji rozliczeniowych do ZUS i US, -Kompleksowej obsłudze kadrowej (w tym prowadzenie akt osobowych pracowników) -Obsłudze pracowników pod względem dokumentacji płacowej (min. wystawianie zaświadczeń o zarobkach) -Aktualizacji danych w systemie kadrowo-płacowym. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: -posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), -aktualnie pozostajesz bez zatrudnienia, -posiadasz doświadczenie na podanym stanowisku, -posiadasz znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych, -posiadasz znajomość przepisów prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych. W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: -umowę o pracę na pełny etat (zatrudnienie bezpośrednio z naszym Klientem), -pracę od poniedziałku do piątku, -możliwość rozwoju zawodowego, -wsparcie naszych specjalistów z rynku pracy w związku z udziałem w projekcie. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 690 - pokaż numer telefonu - Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Nr certyfikatu 947 Projekt "Postaw na pracę II" jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.