Sortowanie:
Znaleziony: 15 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista/Starszy specjalista
Specjalista/Starszy specjalista
nowe 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków • pozyskiwanie danych z centralnego systemu teleinformatycznego w ramach przyznanych uprawnień w celu bieżącego monitorowania stanu wdrażania programów i projektów / tworzenie raportów w ramach danego programu operacyjnego • praca z centralnym systemem teleinformatycznym (SL2014, CST2021) dedykowanym obsłudze programów/projektów UE, w tym zarządzanie jakością danych wprowadzonych w ramach instytucji, eksportowanie danych na potrzeby raportów, wsparcie innych użytkowników • udział w testowaniu nowych systemów informatycznych np. CST2021, LSI, w tym projektowanie narzędzi do wdrożenia, monitoringu i ewaluacji programów i projektów • analiza możliwości wykorzystania istniejących raportów dla bieżących potrzeb w ramach danego programu operacyjnego • sporządzanie analiz, opracowań i raportów dotyczących realizacji programów i projektów • pomiar i analiza wskaźników procesowych związanych z wdrażaniem projektów i programów • udział w projektowaniu nowych narzędzi do wdrożenia, monitoringu i ewaluacji programów i projektów • przygotowywanie raportów, statystyk i innych opracowań na potrzeby przygotowania planu działalności CPPC, kontroli zarządczej i zarządzania strategicznego • wsparcie innych komórek organizacyjnych Centrum w przygotowaniu diagnoz i analiz na potrzeby tworzenia nowych programów lub projektów/ modyfikacji istniejących. Nasze wymagania • wykształcenie wyższe • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego ale jeżeli będzie krótsze, co najmniej roczne zaproponujemy Ci stanowisko specjalisty • co najmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w branży funduszy UE • znajomość zasad pozyskiwania środków z UE • znajomość programów, funduszy oferujących wsparcie ze środków UE na finansowanie projektów, w tym wytycznych w zakresie warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2014-2020 • znajomość MS Excel w stopniu zaawansowanym • otwartość, elastyczność, umiejętności myślenia koncepcyjnego, nastawienia na poszukiwanie rozwiązań i wysoko rozwinięte umiejętności analityczne • umiejętność działania pod presją czasu i dobrej organizacji pracy • samodzielność, odpowiedzialność i konsekwencja w realizacji zadań • umiejętność współpracy w zespole i budowania dobrych relacji ze współpracownikami, klientami etc. Mile widziane • znajomość centralnego systemu teleinformatycznego (SL2014) oraz narzędzi raportujących w SRHD oraz znajomość SD2014 • znajomość zagadnień z obszaru transformacji cyfrowej • ukończone certyfikowane szkolenia z zakresu zarządzania projektami, usługami IT, bazami danych • znajomość języka angielskiego Oferujemy • zatrudnienie na umowę o pracę tymczasową przez współpracującą z nami agencję, na okres 18 m-cy • pracę w zgranym otwartym na współpracę zespole • możliwość rozwoju zawodowego, poprzez udział w szkoleniach i ciekawych projektach • elastyczny czasu pracy (rozpoczęcie pracy pomiędzy godzinami 7:00-10:00) • praca hybrydowa: 8 dni w biurze i pozostałe dni pracy z domu • dobre narzędzia pracy i rozwiązania z obszaru IT • nowoczesne i ergonomiczne biuro w dogodnej lokalizacji • dodatkowe dni urlopu Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z kandydatami w najwyższym stopniu spełniającymi nasze wymagania Wymagane dokumenty Życiorys zawierający informacje, o których mowa w art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm., dalej jako kodeks pracy), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Jeżeli w życiorysie zawarł/a Pan/Pani większy zakres danych niż wynika to z przywołanego powyżej 22(1) § 1 kodeksu pracy, a zwłaszcza dane osobowe szczególnych kategorii, np. informacje o niepełnosprawności, to w dokumentach aplikacyjnych proszę o zawarcie wyraźnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji. Może ona zostać wyrażona poprzez złożenie oświadczenia w życiorysie o poniższej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji” W przypadku przekazania danych wykraczających poza wymagane w/w przepisami prawa, ale nie należących do szczególnych kategorii (więcej informacji na ich temat znajdzie Pan/Pani w poniższej klauzuli informacyjnej), sam fakt przesłania oznacza zgodę na ich przetwarzanie i nie wymaga składania oświadczenia zgody. Jeśli wyraża Pan/Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji, proszę o zawarcie stosownej zgody w dokumentach aplikacyjnych. Może ona zostać wyrażona poprzez złożenie oświadczenia w życiorysie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska przez okres 6 miesięcy.” Inne dokumenty i oświadczenia: – oświadczenie o niepełnosprawności – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów Kto jest administratorem danych osobowych Administratorem Danych Osobowych jest Centrum Projektów Polska Cyfrowa z siedzibą w Warszawie (kontakt: ul. Spokojna 13a, 01-044 Warszawa, tel. 0-22 315 23 40). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pan/Pani skontaktować się listownie na adres wskazany powyżej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: @ Dane osobowe będą przetwarzane dla celów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz dla celów przeprowadzenia przyszłych rekrutacji jeżeli wyrazi Pan/Pani stosowną zgodę. Dane osobowe w zakresie wynikającym z obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, określonego w art. 22(1) § 1 kodeksu pracy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; dalej zwane: RODO) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, jako że jest to niezbędne do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem ewentualnej umowy o pracę. W przypadku gdy w dokumentach aplikacyjnych zawarte będą informacje wykraczające poza zakres wynikający z art. 22(1) § 1 kodeksu pracy jak również w przypadku gdy wyrazi Pan/Pani zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych na potrzeby przyszłych rekrutacji, podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych będzie stanowił art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a dla szczególnych kategorii danych (o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO) art. 9 ust. 2 lit. a RODO, tj. zgoda osoby, której dane dotyczą. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i otrzymania ich kopii, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich dalszego przetwarzania. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych przysługuje Panu/Pani prawo do jej cofnięcia dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia rekrutacji, ale nie dłużej niż przez okres 6 miesięcy. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych kandydata w kolejnych rekrutacjach, dane osobowe będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego objętego niniejszym ogłoszeniem. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie osoby zatrudnione przez Administratora lub agencje rekrutacyjne współpracujące z Administratorem przy przeprowadzeniu procesu rekrutacji oraz podmioty prowadzące portale rekrutacyjne, za pośrednictwem których można złożyć dokumenty aplikacyjne, na podstawie zawartych stosownych umów powierzenia przetwarzania danych. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) § 1 kodeksu pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych w tym w/w zakresie będzie brak możliwości udziału Pani/Pana w prowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza zakres wskazany w art. 22(1) § 1 kodeksu pracy jest dobrowolne i odmowa ich podania nie będzie miała negatywnego wpływu na Pani/Pana udział w prowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym. W związku z przetwarzaniem danych wobec Pani/Pana nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany.

Specjalista/Starszy Specjalista w Dziale Zamówień Publicznyc
Specjalista/Starszy Specjalista w Dziale Zamówień Publicznyc
30+ kilka dni temu

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego (SZPZLO) Warszawa Praga-Północ w Warszawie ogłasza nabór na stanowisko: Specjalista/Starszy Specjalista w Dziale Zamówień Publicznych WARUNKI PRACY • umowa o pracę na pełen etat, • praca biurowa, • praca w siedzibie SZPZLO w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 34, • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym. ZAKRES ZADAŃ: • prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz regulacji wewnętrznych, • nadzór i przestrzeganie ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w SZPZLO, • udział w pracach komisji przetargowych powoływanych przez Kierownika Zamawiającego, • dokonywanie analizy ofert pod względem formalno-prawnym, • przygotowywanie projektowanych postanowień umów, • archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji przetargowej wraz ze wszystkimi załącznikami, • prowadzenie rejestrów postępowań przetargowych, • weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełniania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zamówień publicznych, • współpraca z zespołem radców prawnych i komórkami merytorycznymi, • sporządzanie niezbędnej korespondencji i dokumentacji związanej z funkcjonowaniem Działu Zamówień Publicznych, • uczestnictwo w sporządzaniu Planów Zamówień Publicznych, • monitorowanie realizacji zamówień i umów. WYMAGANIA NIEZBĘDNE: • specjalista: wykształcenie wyższe oraz staż pracy min. 3 lata w zamówieniach publicznych, • starszy specjalista : wykształcenie wyższe oraz staż pracy min. 5 lat w zamówieniach publicznych, • znajomości ustawy Prawo Zamówień Publicznych wraz z nowelizacjami oraz wiedza z zakresu zasad sporządzania dokumentacji przetargowej, • podstawy znajomości funkcjonowania finansów publicznych, • umiejętność obsługi pakietu MS Office, • umiejętność pracy pod presją czasu oraz w warunkach stresu. WYMAGANIA DODATKOWE: • bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, • umiejętność samodzielnego planowania czasu pracy, • rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, dokładność; • doświadczenie na podobnym stanowisku w instytucjach z sektora medycznego, • znajomość platformy zakupowej MarketPlanet. WYMAGANE DOKUMENTY: 1. CV oraz list motywacyjny. 2. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia oraz stażu pracy (do potwierdzenia na rozmowie rekrutacyjnej). Dokumenty do dnia 22.03.2022r. prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres @ lub pocztą z dopiskiem na kopercie „Rekrutacja – Dział Zamówień Publicznych” lub składać osobiście w Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga - Północ, ul. Jagiellońska 34, 03-719 Warszawa, Dział Kadr w godzinach od 8:00- do 15:00. CV Kandydata powinno zawierać zgodnie z art.221 KP następujące dane: imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, dane o wykształceniu, kwalifikacjach i przebiegu zatrudnienia. Prosimy o nie zamieszczanie zdjęcia w CV. Kandydat powinien dołączyć własnoręcznie podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SZPZLO w Warszawie z siedzibą: Warszawa (03-719) przy ul. Jagiellońskiej 34 zawartych w CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacji na stanowisko specjalisty/starszego specjalisty w Dziale Zamówień Publicznych Jednocześnie informujemy, iż CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji nie są przechowywane. Po zakończeniu rekrutacji są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.

Specjalista/ starszy specjalista w departamencie finansowo księgowym
Specjalista/ starszy specjalista w departamencie finansowo księgowym
985500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:1. odpowiedzialność za prowadzenie projektu finansowanego ze środków europejskich,2. kontrola formalna i finansowa oraz ocena kwalifikowalności wydatków w projekcie,3. kontrola wydatków w projekcie z obowiązującymi limitami,4. przygotowywanie, wprowadzanie i bieżąca aktualizacja limitów płatności i zobowiązań,5. kontrola zaciągniętych zobowiązań w ramach projektu,6. przygotowywanie prognoz zapotrzebowania na środki i ich aktualizacja,7. bieżący monitoring wydatków oraz stanu środków na rachunku bankowym,8. przygotowywanie sprawozdań okresowych, harmonogramów, dodatkowych zestawień na potrzeby rozliczeń z instytucjami zewnętrznymi i audytującymi,9. opiniowanie dokumentacji dotyczącej projektu,10. przygotowywanie i aktualizowanie procedur,11. udział w kontrolach projektu,12. pozyskiwanie informacji w zakresie prowadzonego projektu od innych komórek.WYMAGANIA:- wykształcenie wyższe;- doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości/finansach min. 1 lata (specjalista) lub min. 2 lata (starszy specjalista);- znajomości zagadnień z zakresu rozliczeń finansowych, kontroli dokumentów;- komunikatywna znajomość języka angielskiego;- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, umiejętność pracy w systemach informatycznych- umiejętność szybkiego uczenia się, dokładność, odpowiedzialność;- umiejętność pracy pod presją czasu oraz samodzielnego organizowania pracy i terminowej realizacji zadań.Mile widziane:- wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości, ekonomii, administracji;- znajomość ustawy o finansach publicznych;- doświadczenie w obsłudze systemów finansowo-księgowych.OFERUJEMY:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej- możliwość posiadania karty Multisport- możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej- zdobycie doświadczenia w pracy w administracji publicznej- dostęp do szkoleń specjalistycznych- pracę w doskonałej lokalizacji w centrum Warszawy- bardzo dobrą atmosferę pracyDołącz do swojej aplikacji następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.)”.FallWork Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego (pod nr 6231).

Specjalista / Starszy Specjalista w Biurze Prawnym
Specjalista / Starszy Specjalista w Biurze Prawnym
Warszawa 11 dni plecy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:1. Prowadzenie ewidencji i dystrybucja korespondencji wpływającej i wychodzącej z Biura zgodnie z wewnętrznymi przepisami kancelaryjnymi;2. Pomoc w przygotowywaniu raportów, analiz, prezentacji.3. Monitorowanie terminów.4. Skanowanie i kserowanie dokumentacji oraz przygotowanie dokumentów do wysyłki;5. Zamieszczanie skanów dokumentacji w zasobach sieciowych;6. Archiwizacja, układanie teczek i segregatorów w szafach zgodnie z przyjętym systemem;7. Wpisywanie danych do rejestrów i zestawień;8. Obsługa urządzeń biurowych na potrzeby Biura Prawnego;9. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura, dbanie o porządek, zaopatrzenie w materiały biurowe.10. Kontakt z komórkami Agencji oraz z zewnętrznymi interesariuszami (Sądy, prokuratury, komornicy)11. Obsługa rekomendacji finansowych związanych z działalnością Biura (zaliczki, opłaty od pełnomocnictw, opłaty sadowe itp.)WYMAGANIA:• Wykształcenie wyższe;• Co najmniej roczne doświadczenie w pracach biurowych, administracyjnych w instytucji, kancelarii, podmiocie prawnym;• Praktyczne umiejętności w zakresie obsługi administracyjnej i procesu archiwizacji dokumentów;• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;• Dobra znajomość MS Office, zwłaszcza programu Excel;• Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, sumiennośćOFERUJEMY:- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej;- Możliwość posiadania karty Multisport;- Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej;- Zdobycie doświadczenia w pracy w administracji publicznej;- Dostęp do szkoleń specjalistycznych;- Pracę w doskonałej lokalizacji w centrum Warszawy;- Bardzo dobrą atmosferę pracy.Dołącz do swojej aplikacji następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))."

Starszy Specjalista ds. Wsparcia Procesów Biznesowych
Starszy Specjalista ds. Wsparcia Procesów Biznesowych
1350000 zł
30+ kilka dni temu

 Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. Wsparcia Procesów Biznesowych Twój zakres obowiązków:Inicjowanie współpracy pomiędzy przedsiębiorcami, a środowiskiem zewnętrznymOrganizacja i rozwój usług okołobiznesowychWykonywanie innych czynności wynikających z potrzeb firmy i Partnerów biznesowych zleconych przez Zarząd lub osoby upoważnioneObsługa oraz realizacja zgłoszeń od sklepów Top Market dotyczących procesów biznesowychAktywna współpraca z pozostałymi działami w Centrali FirmyAktywne tworzenie procesów w Centrum Usług WspólnychUczestnictwo w spotkaniach oraz prowadzenie projektów dedykowanych dla sklepów Top Market Nasze wymagania:Posiadanie minimum 3 letniego doświadczenia w pracy na stanowisku z podobnym zakresem zadańDoświadczenie we współpracy ze środowiskiem biznesowymSilna motywacja na realizację celu i umiejętność pracy w środowisku o dużej zmiennościWysoki stopień samodzielności pracyKomunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w grupiePrawo jazdy kat. B.Praktyczna znajomość MS Office (Word, PowerPoint, Excel) Oferujemy:Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskimZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Starszy Inspektor / Specjalista ds. pomiarów emisji
Starszy Inspektor / Specjalista ds. pomiarów emisji
Dąbrowa Górnicza 30+ kilka dni temu

Starszy Inspektor / Specjalista ds. pomiarów emisji Obowiązki ·wykonywanie pomiarów emisji (głównie na terenie województwa śląskiego) ·przygotowywanie danych do raportów z badań ·praca z dokumentacją związaną z funkcjonowaniem akredytowanego laboratorium badawczego Wymagania ·wykształcenie średnie, mile widziane kierunkowe w dziedzinie chemii, ochrony środowiska lub pokrewnych ·sprawność fizyczna, umożliwiająca pracę na wysokości powyżej 3m ·posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B ·znajomość obsługi komputera w stopniu co najmniej podstawowym (środowisko Windows, pakiet Office, Internet) ·gotowość do podejmowania krótkich podróży służbowych ·samodzielność w trakcie realizacji zadań oraz otwartość przy współpracy w zespole ·minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w akredytowanym laboratorium badawczym i czynnym, samodzielnym wykonywaniu pomiarów emisji zanieczyszczeń do powietrza ze źródeł stacjonarnych. Dodatkowym atutem będzie chęć i możliwość szybkiego podjęcia pracy. Oferujemy ·atrakcyjne warunki wynagradzania ·proces szkolenia wstępnego, przygotowującego do pracy w naszym laboratorium ·pracę w nowoczesnej oraz stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ·umowę o pracę po okresie próbnym ·system szkoleń oraz możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji

Starszy Specjalista w Dziale Utrzymania Infrastruktury
Starszy Specjalista w Dziale Utrzymania Infrastruktury
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyInnoBaltica Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku to firma, której misją jest wdrażanie innowacyjnych rozwiązań cyfrowych mających wpływ na poprawę jakości życia ludzi. Udziałowcami spółki są: Województwo Pomorskie, miasta: Gdańsk, Gdynia, Słupsk, Lębork, Tczew, Chojnice, Puck, Wejherowo i Władysławowo, a także uczelnie: Gdański Uniwersytet Medyczny, Politechnika Gdańska i Uniwersytet Gdański. Obecnie koncentrujemy się na wprowadzeniu w województwie pomorskim cyfrowego systemu poboru płatności i informacji pasażerskiej w publicznym transporcie zbiorowym. Wdrażamy System FALA, który w 2024 roku zintegruje transport publiczny na Pomorzu. Poszukujemy osób zainteresowanych pracą w naszym dynamicznym i realizującym ambitne projekty Zespole. STANOWISKO: Starszy Specjalista w Dziale Utrzymania Infrastruktury Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację działań związanych z eksploatacją infrastruktury kolejowej systemu FALA. MIEJSCE PRACY: Gdańsk DATA ZATRUDNIENIA: 25.03.2024 r. FORMA ZATRUDNIENIA: Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu (1 etat) WYNAGRODZENIE: 5000 – 7000 zł brutto PODSTAWOWE OBSZARY DZIAŁANIA: a) realizacja procesów budowy oraz nadzór w późniejszej eksploatacji infrastruktury kolejowej systemu FALA, b) obsługa merytoryczna kontraktu na budowę sytemu FALA w zakresie montażu walidatorów kolejowych, c) koordynacja działań wykonawców systemu FALA w okresie wdrażania i stabilizacji systemu w obszarze kolejowym w zakresie wyposażenia w urządzenia walidujące, d) nadzór nad umowami dotyczącymi obszaru kolejowego, sporządzanie projektów umów i aneksów, e) rozliczanie i optymalizacja kosztów funkcjonowania infrastruktury kolejowej systemu FALA, f) nadzór nad realizacją i rozliczanie umów z zewnętrznymi Wykonawcami. NASZE WYMAGANIA: a) wykształcenie wyższe, b) prawo jazdy kat. B, NASZE OCZEKIWANIA: a) samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, b) odporność na stres, c) komunikatywność, d) zdolności analityczne, e) zaangażowanie w realizację powierzonych zadań. f) znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 NASZE PREFERENCJE: a) doświadczenie w kontaktach i realizacji zadań we współpracy z instytucjami zewnętrznymi. OFEROWANE BENEFITY:  prywatna opieka medyczna,  dofinansowanie szkoleń i kursów specjalistycznych,  dofinansowanie nauki języków obcych,  udział w pracowniczym planie kapitałowym. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU PRACY:  kierowanie pojazdem do 3,5 T (samochód osobowy) w ramach obowiązków służbowych,  praca na stanowisku może się wiązać z delegacjami, wyjazdami służbowymi,  obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),  praca w wymuszonej pozycji ciała – praca biurowa. NA DALSZYM ETAPIE BĘDĄ WYMAGANE NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: 1. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy. 2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, jakie daje Ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. nr 127, poz. 721 z późn. zm.) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność. Zgłoszenia prosimy przesyłać do dnia 20.03.2024 r. na adres e-mail @ Skontaktujemy się z wybranymi osobami. Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji, w tym także na potrzeby przyszłych rekrutacji organizowanych przez InnoBaltica Sp. z o.o.

Starszy Specjalista w Dziale Rozwoju Systemu
Starszy Specjalista w Dziale Rozwoju Systemu
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyInnoBaltica Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku to firma, której misją jest wdrażanie innowacyjnych rozwiązań cyfrowych mających wpływ na poprawę jakości życia ludzi. Udziałowcami spółki są: Województwo Pomorskie, miasta: Gdańsk, Gdynia, Słupsk, Lębork, Tczew, Chojnice, Puck, Wejherowo i Władysławowo, a także uczelnie: Gdański Uniwersytet Medyczny, Politechnika Gdańska i Uniwersytet Gdański. Obecnie koncentrujemy się na wprowadzeniu w województwie pomorskim cyfrowego systemu poboru płatności i informacji pasażerskiej w publicznym transporcie zbiorowym. Wdrażamy System FALA, który w 2023 roku zintegruje transport publiczny na Pomorzu. Poszukujemy osób zainteresowanych pracą w naszym dynamicznym i realizującym ambitne projekty Zespole. STANOWISKO: Starszy Specjalista Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie analityczne w trakcie rozwoju systemu. MIEJSCE PRACY: Gdańsk DATA ZATRUDNIENIA: od 01.01.2024 FORMA ZATRUDNIENIA: Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu (1 etat) WYNAGRODZENIE: 6000 – 9000 zł brutto PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: a) prowadzenie spotkań z interesariuszami / warsztatów Prowadzenie spotkań z interesariuszami / warsztatów analitycznych, b) analiza potrzeb dotyczących rozwoju i zmian w systemach informatycznych oraz zarządzanie zmianą, c) wsparcie analityczne na etapach projektowania rozwiązań informatycznych, programowania, testowania, d) definiowanie i zarządzanie wymaganiami biznesowymi, wymaganiami systemowymi, wymaganiami jakościowymi, e) tworzenie dokumentacji analitycznej, w tym modelowanie procesów biznesowych, f) przeprowadzenie warsztatów użytkowników, g) wsparcie w testach systemu, h) konsultacja i wsparcie kadry zarządczej w podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych, systemowych i funkcjonalnych, i) inicjowanie nowych rozwiązań, narzędzi, obszarów rozwoju sytemu, j) kontakt z interesariuszami projektu PZUM i innych realizowanych projektów, k) udział i realizacja powierzonych zadań w ramach realizowanych projektów i zmian w systemie PZUM, l) uczestnictwo w projektowaniu architektury rozwiązań, m) współpraca merytoryczna z zespołem, n) realizacja założonych celów rozwoju systemu. NASZE WYMAGANIA: a) wykształcenie wyższe, b) 1-2 letnie doświadczenie w powyższej roli lub podobnej, c) umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, samodzielnego budowania założeń i ich prezentacji. NASZE OCZEKIWANIA: a) bardzo dobra organizacja pracy i zdolność ustalania priorytetów, b) komunikatywność, c) zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.  NASZE PREFERENCJE: a) znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym, b) wykształcenie analityczne/matematyczne/projektowe. OFEROWANE BENEFITY:  prywatna opieka medyczna,  dofinansowanie szkoleń,  dofinansowanie nauki języków obcych,  udział w pracowniczym planie kapitałowym. Zgłoszenia prosimy przesyłać do dnia 22.12.2023 br. na adres e-mail @ Skontaktujemy się z wybranymi osobami. Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji, w tym także na potrzeby przyszłych rekrutacji organizowanych przez InnoBaltica Sp. z .o.o. Na dalszym etapie będą wymagane następujące dokumenty: 1. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy. 2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, jakie daje Ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. nr 127, poz. 721 z późn. zm.) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.

Starszy Specjalista w Dziale Rozwoju Systemu
Starszy Specjalista w Dziale Rozwoju Systemu
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyInnoBaltica Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku to firma, której misją jest wdrażanie innowacyjnych rozwiązań cyfrowych mających wpływ na poprawę jakości życia ludzi. Udziałowcami spółki są: Województwo Pomorskie, miasta: Gdańsk, Gdynia, Słupsk, Lębork, Tczew, Chojnice, Puck, Wejherowo i Władysławowo, a także uczelnie: Gdański Uniwersytet Medyczny, Politechnika Gdańska i Uniwersytet Gdański. Obecnie koncentrujemy się na wprowadzeniu w województwie pomorskim cyfrowego systemu poboru płatności i informacji pasażerskiej w publicznym transporcie zbiorowym. Wdrażamy System FALA, który w 2023 roku zintegruje transport publiczny na Pomorzu. Poszukujemy osób zainteresowanych pracą w naszym dynamicznym i realizującym ambitne projekty Zespole. STANOWISKO: Starszy Specjalista w Dziale Rozwoju Systemu Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie, nadzorowanie oraz określanie koncepcji integracji. MIEJSCE PRACY: Gdańsk DATA ZATRUDNIENIA: od 01.01.2024 r. FORMA ZATRUDNIENIA: Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu (1 etat) WYNAGRODZENIE: 6000-9000 zł brutto PODSTAWOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: a) przygotowywanie koncepcji integracji systemów IT oraz dokumentacji technicznej • określanie zakresu wdrożenia, • planowanie zadań, • analiza rozwiązań IT, b) koordynacja i nadzorowanie integracji systemów IT, c) nadzorowanie prac wykonawców w określonym zakresie i czasie, d) zapewnienie wsparcia technicznego w zakresie integracji z systemami IT, e) prowadzenie spotkań z interesariuszami / warsztatów analitycznych dotyczących integracji, f) analiza potrzeb dotyczących rozwoju i zmian w systemach informatycznych mających wpływ na utrzymanie oraz rozwój integracji, g) wsparcie w testowaniu przy integracji z innymi systemami, h) monitorowanie i raportowanie efektów integracji, i) monitorowanie, raportowanie oraz wspieranie prac wdrożeniowych, j) ocena możliwości integracji. NASZE WYMAGANIA: a) wykształcenie wyższe, b) umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, samodzielnego budowania założeń i ich prezentacji. NASZE OCZEKIWANIA: a) bardzo dobra organizacja pracy i zdolność ustalania priorytetów, b) komunikatywność, c) zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.   NASZE PREFERENCJE: a) znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym, b) 2 letnie doświadczenie w powyższej roli lub podobnej. OFEROWANE BENEFITY:  prywatna opieka medyczna,  dofinansowanie szkoleń,  dofinansowanie nauki języków obcych,  udział w pracowniczym planie kapitałowym.  udział w pracowniczym planie kapitałowym. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:  kierowanie pojazdem do 3,5 T (samochód osobowy) w ramach obowiązków służbowych,  praca na stanowisku może się wiązać z delegacjami, wyjazdami służbowymi,  obsługa sprzętu komputerowego (w tym praca przy komputerze powyżej 4 h dziennie),  praca w wymuszonej pozycji ciała – praca biurowa. NA DALSZYM ETAPIE BĘDĄ WYMAGANE NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: 1. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy. 2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 3. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, jakie daje Ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. nr 127, poz. 721 z późn. zm.) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność. Zgłoszenia prosimy przesyłać do dnia 22.12.2023 r. na adres e-mail @ Skontaktujemy się z wybranymi osobami. Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji, w tym także na potrzeby przyszłych rekrutacji organizowanych przez InnoBaltica Sp. z .o.o.

Starszy specjalista ds. administracji
Starszy specjalista ds. administracji
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy pracownika kancelarii do Wydziału Obsługi Kancelaryjnej i Archiwizacji w Departamencie Administracji i Zamówień. Główne zadania: - praca w kancelarii ogólnej BFG - rejestracja korespondencji oraz obsługa systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (system EZD) - obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej w postaci papierowej i elektronicznej (rejestracja w systemie EZD, rozdział, wysyłka) - obsługa składów chronologicznych - obsługa elektronicznej skrzynki podawczej na ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) - obsługa skrzynki do doręczeń elektronicznych - przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich krajowych i zagranicznych - prowadzenie dokumentacji dotyczącej współpracy i umów z podmiotami świadczącymi usługi pocztowe i kurierskie oraz rozliczanie faktur za te usługi - udział w opracowywaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych – instrukcja kancelaryjna i archiwalna oraz jednolity rzeczowy wykaz akt - współdziałanie w prowadzeniu archiwum zakładowego Funduszu Oczekiwania: - 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjno-biurowym związanym z zarządzaniem dokumentacją bądź pracą w kancelarii lub archiwum - wykształcenie wyższe - doświadczenie w pracy w systemach elektronicznego zarządzania dokumentacją - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego - doskonałą lokalizację biura (ścisłe centrum Warszawy) - atrakcyjny pakiet dodatkowych świadczeń: pracowniczy program emerytalny (7% wynagrodzenia), prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do kart sportowych/hali sportowej, biletów do kina/teatru - przyjazną atmosferę pracy

Starszy Specjalista ds. Zakupów
Starszy Specjalista ds. Zakupów
Kraków 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą działającą od lat na rynku krakowskich nieruchomości. Zajmujemy się głównie pracami związanymi z kompleksowym wykończeniem powierzchni mieszkalnych na rynku pierwotnym jak również na rynku wtórnym.Poszukujemy osoby do kontaktu z przedstawicielami sklepów takich jak między innymi MaxFliz, Bozza , Domino , który zajmie się negocjowaniem cen, dogrywaniem kontraktów a także  zamawianiem towarów budowlanych.Oczekujemy:·       Doświadczenia w obszarze zakupów.·       Znajomości technik negocjacyjnych.·       Znajomości pakietu Microsoft Office (Excel, Word) na poziomie średniozaawansowanym.·       Proaktywne podejście, gotowość do nauki i doskonalenia.·       Orientacja na osiąganie celów, skuteczne planowanie pracy i dostarczanie wyników w wyznaczonym czasie.Zadania:·       Realizacja zamówień na materiały do produkcji oraz ich późniejszy nadzór.·       Podejmowanie działań kontrolnych i interwencyjnych związanych z realizacją dostaw.·       Weryfikacja oraz wprowadzanie faktur zakupowych do systemu.·       Poszukiwanie nowych dostawców materiałów oraz zakup materiałów nieprodukcyjnych w najbardziej korzystnych cenach.·       Nadzór nad integralnością i aktualnością danych w module zaopatrzeniowym.·       Kontakt z dostawcami celem zgłoszenia reklamacji oraz zwrotu materiałów po zakończonych projektach.·       Przygotowanie oraz analiza zapytań ofertowychOferujemy:·       Karta Multisport·       Praca w nowym pełni wyposażonym biurze·       Najlepsza kawa w Krakowie·       Umowa o pracę . Wynagrodzenie : 6 000 - 8 000 zł / mies. brutto w zależności od doświadczeniaOsoby zainteresowane , prosimy o wysyłanie cv poprzez portal Oli

Starszy Specjalista ds. Rozliczeń i Księgowości
Starszy Specjalista ds. Rozliczeń i Księgowości
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków: · Kontrola kosztów pośrednich: przygotowywanie raportów, analiza wyników, fakturowanie; · Tworzenie prognoz krótkoterminowych dla wybranych obszarów, analiza wyników i odchyleń; · Kontrola nad obiegiem dokumentacji; · Uczestnictwo w procesie przygotowywania budżetu, przygotowywanie danych składowych; · Kalkulacja kosztów; · Sporządzanie analiz i raportów finansowych dla wewnętrznych obszarów w Spółce; · Rozwój narzędzi wspomagających planowanie finansowe i analizy. Nasze wymagania: · Bardzo dobra znajomość i umiejętność pracy w Microsoft Excel · Doświadczenie zawodowe w obszarze controllingu, finansów, księgowości (mile widziane w firmach transportowych) · Wiedza z zakresu analizy finansowej, rachunkowości najlepiej poparta wykształceniem ekonomicznym · Dociekliwość, otwartość na kontakty i współpracę z innymi obszarami, chęć praktycznego zrozumienia zagadnień kontroli kosztów To oferujemy · Stabilne zatrudnienie; · Szkolenia; · Atrakcyjne wynagrodzenie; · Możliwość rozwoju zawodowego; · Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie międzynarodowej;

Specjalista ds. BHP (również z orzeczeniem) - Katowice
Specjalista ds. BHP (również z orzeczeniem) - Katowice
30+ kilka dni temu

Firma BHP Protect System Sp. z o.o. (Zakład Pracy Chronionej) poszukuje Specjalisty ds. BHP Do aplikowania zachęcamy osoby posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Miejsce pracy – Katowice, ul. Mickiewicza Zadania na stanowisku Specjalisty ds. BHP: • kontrola bhp i ochrony przeciwpożarowej, • opracowanie i aktualizowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego, • przeprowadzanie szkoleń ds. BHP, • wykonywanie dokumentacji powypadkowej. Wymagania: • sumienność w wykonywaniu obowiązków, • dyspozycyjność, • wysoka kultura osobista, • umiejętność pracy w zespole, • czynne prawo jazdy kat. B, • mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Warunki pracy i płacy: • umowa o pracę, • cały etat, • praca w godzinach 8.00-15.00, • wynagrodzenie do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej. Zapewniamy: • umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia, • terminową wypłatę wynagrodzenia, • częściowy zwrot kosztów za zakup lekarstw, • koordynację i wsparcie w zakresie wykonywania pracy, • przyjazną i bezstresową atmosferę w pracy. Osoby zainteresowane pracą prosimy o kontakt: Ewa, Starszy Specjalista ds. Rekrutacji Krystian, Specjalista ds. Rekrutacji Telefon: 692 - pokaż numer telefonu - lub 734 - pokaż numer telefonu - Prosimy o zawarcie w CV klauzuli dotyczącej przetwarzania danych osobowych. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

Specjalista ds. sprzedaży / home office
Specjalista ds. sprzedaży / home office
400000 zł
Chorzów 30+ kilka dni temu

Doradca ds. sprzedaży usług finansowych/prawnychWynagrodzenie3 500–17 000 zł netto (+ VAT) / mies.* Katowice/Chorzów/praca zdalnaKatowice, śląskie* ważna jeszcze ponad miesiącdo: 28 lut 2024 kontrakt b2b lub umowa o dzieło/umowa zlecenie* pełny etat* specjalista (mid / regular), starszy specjalista (senior)* praca mobilna/hybrydowa* praca od zaraz* szukamy wielu kandydatówTwój zakres obowiązków* sprzedaż usług finansowych na terenie całej Polski* umawianie spotkań bezpośrednie u klienta – gdzie jadą nasi mobilni konsultanci* telefoniczne prezentowanie oferty firmy oraz pomaganie w wyborze właściwejusługi dopasowanej do potrzeb klienta* pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów* budowanie trwałych relacji z klientami* kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy* chcesz dowiedzieć się więcej? Zadzwoń 532 619 827Nasze wymagania* doświadczenie w sprzedaży/handlu – warunek konieczny* umiejętność zaciekawienia klienta rozmową telefoniczną i przekonania dokrótkiego spotkania - wysokie umiejętności interpersonalne* samodzielność myślenia i działania – sam ustalasz priorytety, określasz metodydziałania, oraz planujesz swój grafik pracy* znajomość branży finansowej lub doświadczenie w sprzedaży usług finansowych/prawnych jest mile widzianaTo oferujemy* wynagrodzenie podstawowe + system premiowy nastawiony na długoterminowąwspółpracę,* skrypt rozmowy, materiały reklamowe i promocyjne,* baza kilku tysięcy potencjalnych klientów,* perspektywiczna branża finansowa/prawna, która przeżywa swój rozkwit w świecieszybko zmieniających się i trudnych do zrozumienia przepisów,* warsztaty doszkalające w Centrali w Chorzowie (lub online), gdzie wymieniasz siępomysłami sprzedażowymi, powiększasz swoją wiedzę, co przekłada się na wynikisprzedażowe,* współpraca B2B w systemie home office,* gwarantowane szkolenie wstępne – nie musisz mieć doświadczenia branżowego,Benefity* elastyczny czas pracy* spotkania rozwojowe* konkursy sprzedażoweFirma starannie dobiera współpracowników do swego grona, a nowozatrudnionym udzielaszerokiego wsparcia w osiąganiu celów sprzedażowych. Nasi współpracownicy to osobysamodzielne, które same dobierają najlepsze metody prowadzące do celu. Oferujemyelastyczność w działaniu i organizacji czasu pracy.„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. aRozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”

pracownik socjalny ds. przemocy domowej
pracownik socjalny ds. przemocy domowej
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDyrektor Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy ul. Przyczółkowa 27A, 02-968 Warszawa poszukuje kandydatów na stanowisko: pracownik socjalny/starszy pracownik socjalny/specjalista pracy socjalnej ds. przemocy domowej zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze 1 etatu termin składania formularzy 31.01.2024 formularze dostępne na stronie www.opswilanow.pl w zakładce Praca w OPS Zakres zadań: 1. Przeprowadzanie diagnozy sytuacji i potrzeb osób, co do których istnieje podejrzenie, że są dotknięte przemocą domową. 2. Prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z prowadzeniem procedury „Niebieskie Karty” w tym wprowadzanie danych do programu POMOST STD. 3. Praca socjalna na rzecz osób i rodzin doświadczających przemocy domowej. 4. Udział w grupach diagnostyczno-pomocowych. 5. Udzielanie pomocy i wsparcia osobom i rodzinom w ramach procedury „Niebieskie karty”. 6. Udzielanie pomocy organizacyjnej grupom diagnostyczno-pomocowym (m.in. proponowanie składu grupy, pomoc organizacyjna przy ustalaniu terminów spotkań grup diagnostyczno-pomocowych). 7. Realizowanie planu pracy z rodziną zgodnie z kompetencjami ośrodka pomocy społecznej, 8. Współpraca ze wszystkimi podmiotami realizującymi procedurę „Niebieskie karty” w szczególności z przedstawicielami policji w ramach pracy grup diagnostyczno-pomocowych. 9. Informowanie zespołu interdyscyplinarnego o pracy grup diagnostyczo-pomocowych i udzielonej pomocy 10. Udzielanie kompleksowych informacji o: a) możliwościach uzyskania pomocy, w szczególności psychologicznej, prawnej, socjalnej i pedagogicznej, oraz wsparcia, w tym o instytucjach i podmiotach świadczących specjalistyczną pomoc na rzecz osób i rodzin dotkniętych przemocą domową, b) formach pomocy dzieciom doznającym przemocy domowej oraz o instytucjach i podmiotach świadczących tę pomoc, c) możliwościach podjęcia dalszych działań mających na celu poprawę sytuacji osoby, co do której istnienie podejrzenie, że jest dotknięta przemocą domową. 11. Organizowanie niezwłocznie dostępu do pomocy medycznej, jeżeli wymaga tego stan zdrowia osoby, co do której istnieje podejrzenie, że jest dotknięta przemocą w rodzinie Wymagania niezbędne: • wykształcenie zgodne z wymogami prawnymi do wykonywania zawodu pracownika socjalnego, • doświadczenie zawodowe min. 2 lata w tym min. 1 rok w pracy w obszarze pomocy osobom doświadczającym przemocy domowej, • znajomość regulacji prawnych z zakresu: pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego • znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, • posiadanie pełni zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, • posiadanie obywatelska polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby posiadające obywatelstwo polskie zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. – tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm. Wymagania pożądane: • posiadanie Certyfikatu PARPA Specjalisty ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie lub specjalizacja w zawodzie pracownika socjalnego w zakresie przemocy domowej (przemocy w rodzinie) • doświadczenie zawodowe w udzielaniu konsultacji specjalistycznych w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej • umiejętność dobrej organizacji pracy, • umiejętność pracy w zespole, • odporność na stres, • cechy osobowości: komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność • znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego Miejsce pracy: Praca w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy przy ul. Przyczółkowej 27A w Warszawie. Ośrodek mieści się na parterze i 1 piętrze budynku. W budynku mieszczą się również inne instytucje m in. Środowiskowy Dom Samopomocy oraz Biblioteka Publiczna. Budynek posiada jedną klatkę schodową oraz windę i platformę dla wózka inwalidzkiego. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Stanowisko pracy: Praca związana jest z pracą z komputerem i urządzeniami biurowymi, przemieszczaniem się po budynku Ośrodka oraz po terenie dzielnicy Wilanów niezależnie od warunków atmosferycznych. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekracza 6% Wymagane dokumenty: • Wypełniony Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia. Kwalifikacje kandydatów będą weryfikowane na podstawie analizy oświadczeń zawartych w Kwestionariuszu osobowym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydaci zaproszeni do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej będą zobowiązani do okazania dokumentów potwierdzających informacje zawarte w Kwestionariuszu do wglądu przed rozpoczęciem rozmowy: • dokument potwierdzający posiadane wykształcenie, uprawniające do wykonywania zawodu pracownika socjalnego, • dokument potwierdzający posiadanie przez kandydata co najmniej 2 letniego doświadczenia zawodowego w tym 1 rok w pracy w obszarze pomocy osobom doświadczającym przemocy domowej, • dokument potwierdzający posiadanie polskiego obywatelstwa lub dokumenty potwierdzające spełnienie przez kandydata wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r.