Sortowanie:
Znaleziony: 9 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Zatrudnię sekretarkę
Zatrudnię sekretarkę
1350000 zł
nowe Wrocław 30+ kilka dni temu

Zatrudnię sekretarkę z minimum 15-letnim doświadczeniem w pracy biurowej.Wymagana dobra organizacja pracy własnej, obsługa urządzeń biurowych, sumienność i zaangażowanie w pełnione obowiązki.Konieczna znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.Osoby zainteresowane aplikowaniem na stanowisko prosimy o przesłane CV za pośrednictwem portalu OLX, możliwy kontakt telefoniczny pod numerem 601 786 177(w tytule wiadomości podając nazwę stanowiska oraz imię i nazwisko)W CV proszę o zamieszczenie poniższej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszymdokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 rokuo ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodniez Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (RODO).Zapraszamy pracowników z Ukrainy.Możliwość zatrudnienia w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin.

Zatrudnię Sekretarkę/Sekretarza Prądnik Biały
Zatrudnię Sekretarkę/Sekretarza Prądnik Biały
950000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Firma zlokalizowana w rejonie Prądnika Białego poszukuje osoby na stanowisko Sekretarki/Sekretarza.Jeśli lubisz pracę biurową, jesteś zorganizowany/a i potrafisz sprawnie poruszać się wśród dokumentów, to ta oferta może być właśnie dla Ciebie!Wymagania:-umiejętność obsługi sprzętu biurowego -dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu-umiejętność tworzenia priorytetów-swobodne poruszanie się w przepisach KPA -doświadczenie w rozwiązywaniu spraw związanych z instytucjami publicznymi -znajomość pakietu MS Office-wysokiej jakości komunikacja interpersonalna i umiejętność pracy w zespoleObowiązki:-wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego-porządkowanie i prowadzenie rejestru faktur-przygotowanie dokumentów księgowych do biura rachunkowego-obsługa sprzętu biurowego -odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej-prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie-monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów biurowych-ścisła współpraca z kadrą kierowniczą-dbanie o reprezentatywny wygląd sekretariatuOferujemy:-stabilne zatrudnienie w rodzinnej firmie z przyjazną atmosferą pracy-umowę o pracę-przyjazne warunki pracy oraz elastyczny czas pracyJeśli jesteś zainteresowany/a tym stanowiskiem, prosimy o przesłanie swojego CV. Wybranych kandydatów/kandydatki, którzy spełniają wymagania, zaprosimy na rozmowę kwalifikacyjną.

Zatrudnię Asystentkę/Sekretarkę administracyjno-biurową - Wrocław.
Zatrudnię Asystentkę/Sekretarkę administracyjno-biurową - Wrocław.
Wrocław 30+ kilka dni temu

Zatrudnię Asystentkę/Sekretarkę administracyjno-biurową. Praca OD ZARAZ!Mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości, sprzedaży i handlu oraz przy obsłudze klienta.Jesteśmy młodym zespołem, prężnie rozwijającym się i realizującym co raz to nowe i większe projekty. Branża: nieruchomości, szkolenia, sprzedaż i handel, usługi. Praca polega głównie na załatwianiu dużej ilości drobnych zadań, prowadzenia dokumentacji biurowej i administracyjnej, księgowości oraz archiwizacji. Pomoc w bieżących sprawach.**Wynagrodzenie i umowa: stała płaca, umowa zlecenia, o pracę lub B2B**Obowiązki na danym stanowisku:- praca w sekretariacie: obsługa konsumentów/kontrahentów, korespondencja mailowa, odbieranie telefonów służbowych, dokumentacja firmowa i pocztowa itp.- podpisywanie umów- załatwianie spraw urzędowych- praca przy komputerze- praca w terenie m.in. jazda samochodem po Wrocławiu oraz trasy po całej Polsce- pomoc w przygotowaniu wystąpienia/szkolenia (rozłożenie materiałów marketingowych, podłączenie i sprawdzenie laptopa, drobne sprawy organizacyjne i techniczne jak rejestracja uczestników spotkania)- obsługa stoiska firmy na konferencjach (max kilka razy w roku)- pomoc w sprawach prywatnych zarządu (umówienie wizyt, odebrać/zawieźć rzeczy do pralni, pomoc w zakupach i sprawach domowych)- pomoc i nadzór związany z samochodami firmowymi (dbanie o czystość wewnątrz i zewnątrz, przeglądy, serwisy, polisy, wymiany olejów, naprawy, szkody itp)- organizacja delegacji/podróży służbowych (rezerwacje hoteli, umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza)- organizacja szkoleń (zamówienie sali, hotelu, wyżywienia dla uczestników szkoleń, rejestracja uczestników)- pomoc w tworzeniu wydarzeń w internecie oraz pomoc w tworzeniu/modyfikowaniu prezentacji- wystawianie faktur i ustawianie przelewów- pomoc Asystentce Zarządu w dokumentacji administracyjno-biurowej , księgowej i archiwizacji- odbiór i przekierowanie dzwoniących osób, maili i korespondencji do odpowiednich działów, obsługa wiadomości na fb i sm- współpraca z działem marketingu, grafikiem, opiekunem inwestorów, księgową, kadrową i prawnikiem.**Wymagania:- dyspozycyjność i zaangażowanie w powierzone obowiązki- pozytywne nastawienie, energia,- ambicja, zaradność i dynamiczność w działaniu- kultura osobista przy obsłudze klienta- sumienność, solidność, punktualność, dobra organizacja i zarządzanie sobą i kalendarzem- miła aparycja- znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych (drukarka, skaner)**Osoby zainteresowane pracą na danym stanowisku proszone są o:- wysłanie cv z klauzulą wraz z listem motywacyjnym pod adresem: sandra(małpa)mspartners.pl- podanie kwoty "na rękę" jaka będzie satysfakcjonująca za miesiąc- zatytułowanie maila: Praca Asystentka/Sekretariat WrocławNabór CV w dniach: 05 - 11 luty 2024.Rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w terminie: 12-15 luty 2024 we Wrocławiu.PozdrawiamyZespół MS Partners Sp. z o.o.

Sekretarkę/sekretarza zatrudnię
Sekretarkę/sekretarza zatrudnię
Pabianice 2 dnia plecy

Szkoła Prywatna w centrum Pabianic poszukuje osoby do prowadzenia sekretariatu szkoły, w tym social media. Do zadań poszukiwanej osoby będą należeć: -bieżąca obsługa interesantów Szkoły-prowadzenie rekrutacji-prowadzenie dokumentacji Szkoły pod nadzorem Dyrektora;-prowadzenie i rozwój kont na social media (FB, IG oraz strona www)-planowanie postów.Mile widziany status osoby bezrobotnej w Urzędzie Pracy.Praca na pełen etat. CV proszę przesyłać za pośrednictwem portalu OLXSkontaktujemy się z wybranymi osobami

Sekretarka
Sekretarka
Kościerzyna 30+ kilka dni temu

Zatrudnię sekretarkę do prac biurowych w Kościerzynie

Praca sekretarki
Praca sekretarki
Ostrów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Zatrudnię sekretarkę do prowadzenia biura, branża ubezpieczeniowa,Ostrów Wielkopolski umowa atrakcyjne wynagrodzenie

Praca sekretarki
Praca sekretarki
Ostrów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Zatrudnię sekretarkę do firmy budowlanej w Ostrowie z umową i atrakcyjnym wynagrodzeniem

Praca sekretarki
Praca sekretarki
Ostrów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Zatrudnię sekretarkę do firmy ubezpieczeniowe w Ostrowie Wielkopolski z umową i atrakcyjnym wynagrodzeniem

Sekretarka/Pracownik administracyjni
Sekretarka/Pracownik administracyjni
Płock 9 dni plecy

Zatrudnię sekretarkę do pracy w biurze zarządu.Zakres pracy:kontrola obiegu dokumentów,archiwizacja dokumentacji,wystawianie faktur,przygotowywanie podstawowych umów,kontakt z kontrahentami,koordynacja spotkań i kalendarza Zarządu.Wymagania:doświadczenie,dyspozycyjność,zaangażowanie,prawo jazdy kategorii Bbiegła znajomość obsługi komputera oraz programów Excel, Power Point, Word,komunikatywność,zaangażowanie,odporność na stres.Oferujemy:pracę w dynamicznie rozwijającej się Spółce,pakiet szkoleń,możliwość rozwoju zawodowego,wpływ na rozwój organizacji.