Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Zatrudnię Asystentkę/Sekretarkę administracyjno-biurową - Wrocław.
Zatrudnię Asystentkę/Sekretarkę administracyjno-biurową - Wrocław.
nowe Wrocław 30+ kilka dni temu

Zatrudnię Asystentkę/Sekretarkę administracyjno-biurową. Praca OD ZARAZ!Mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości, sprzedaży i handlu oraz przy obsłudze klienta.Jesteśmy młodym zespołem, prężnie rozwijającym się i realizującym co raz to nowe i większe projekty. Branża: nieruchomości, szkolenia, sprzedaż i handel, usługi. Praca polega głównie na załatwianiu dużej ilości drobnych zadań, prowadzenia dokumentacji biurowej i administracyjnej, księgowości oraz archiwizacji. Pomoc w bieżących sprawach.**Wynagrodzenie i umowa: stała płaca, umowa zlecenia, o pracę lub B2B**Obowiązki na danym stanowisku:- praca w sekretariacie: obsługa konsumentów/kontrahentów, korespondencja mailowa, odbieranie telefonów służbowych, dokumentacja firmowa i pocztowa itp.- podpisywanie umów- załatwianie spraw urzędowych- praca przy komputerze- praca w terenie m.in. jazda samochodem po Wrocławiu oraz trasy po całej Polsce- pomoc w przygotowaniu wystąpienia/szkolenia (rozłożenie materiałów marketingowych, podłączenie i sprawdzenie laptopa, drobne sprawy organizacyjne i techniczne jak rejestracja uczestników spotkania)- obsługa stoiska firmy na konferencjach (max kilka razy w roku)- pomoc w sprawach prywatnych zarządu (umówienie wizyt, odebrać/zawieźć rzeczy do pralni, pomoc w zakupach i sprawach domowych)- pomoc i nadzór związany z samochodami firmowymi (dbanie o czystość wewnątrz i zewnątrz, przeglądy, serwisy, polisy, wymiany olejów, naprawy, szkody itp)- organizacja delegacji/podróży służbowych (rezerwacje hoteli, umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza)- organizacja szkoleń (zamówienie sali, hotelu, wyżywienia dla uczestników szkoleń, rejestracja uczestników)- pomoc w tworzeniu wydarzeń w internecie oraz pomoc w tworzeniu/modyfikowaniu prezentacji- wystawianie faktur i ustawianie przelewów- pomoc Asystentce Zarządu w dokumentacji administracyjno-biurowej , księgowej i archiwizacji- odbiór i przekierowanie dzwoniących osób, maili i korespondencji do odpowiednich działów, obsługa wiadomości na fb i sm- współpraca z działem marketingu, grafikiem, opiekunem inwestorów, księgową, kadrową i prawnikiem.**Wymagania:- dyspozycyjność i zaangażowanie w powierzone obowiązki- pozytywne nastawienie, energia,- ambicja, zaradność i dynamiczność w działaniu- kultura osobista przy obsłudze klienta- sumienność, solidność, punktualność, dobra organizacja i zarządzanie sobą i kalendarzem- miła aparycja- znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych (drukarka, skaner)**Osoby zainteresowane pracą na danym stanowisku proszone są o:- wysłanie cv z klauzulą wraz z listem motywacyjnym pod adresem: sandra(małpa)mspartners.pl- podanie kwoty "na rękę" jaka będzie satysfakcjonująca za miesiąc- zatytułowanie maila: Praca Asystentka/Sekretariat WrocławNabór CV w dniach: 05 - 11 luty 2024.Rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w terminie: 12-15 luty 2024 we Wrocławiu.PozdrawiamyZespół MS Partners Sp. z o.o.