Sortowanie:
Znaleziony: 18 ogłoszenie w kategorii Inne Polska: Wszystkie miasta
Praca pracownik biurowy
Praca pracownik biurowy
nowe Sosnowiec 30+ kilka dni temu

OPISFirma Z&Z MOTOART Zatrudni MagazynieraOBOWIĄZKI:wypisywanie faktur sprzedażowychwspółpraca z biurem rachunkowymobsługa sekretariatu firmyWYMAGANIA:znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymdoświadczenie na stanowisku pracownik biurowy 3 latazaangażowanie i chęć doskonalenia się,Umiejętność pracy w zespoleRzetelność i precyzja w działaniuZE SWOJEJ STRONY OFERUJEMY:możliwość podnoszenia kwalifikacji i budowania doświadczenia,zatrudnienie w firmie o wieloletniej tradycjipracę w zgranym zespole, w przyjaznej atmosferzeumowę o pracę 1/2 etatu**MIEJSCE PRACY**"Z&Z MOTOART"ul. Komuny Paryskiej 1e41-219 Sosnowiec602-536-536poniedziałek-piątek 8:00 - 16:00

Pracownik biurowy handel | Praca od zaraz | OKAZJA!
Pracownik biurowy handel | Praca od zaraz | OKAZJA!
30+ kilka dni temu

Firma z zasięgiem ogólnopolskim, posiadająca duże doświadczenie w zakresie sprzedaży oraz serwisowania maszyn i urządzeń komunalnych i rolniczych, zatrudni osobę na stanowisku: * Pracownik biurowy do działu handlowego Wymagania: > Obsługa komputera > Zaangażowanie > Dyspozycyjność > Punktualność > Umiejętność pracy w zespole Wynagrodzenie: Do uzgodnienia z pracodawcą PRACA OD ZARAZ Osoby zainteresowane podjęciem pracy a także wszystkie inne osoby zainteresowane ofertą, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - , 883 - pokaż numer telefonu -

Pracownik administracyjno – biurowy - wpierw staż, potem stała praca
Pracownik administracyjno – biurowy - wpierw staż, potem stała praca
40 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Pracownik administracyjno – biurowy - wpierw staż, potem stała pracaZadania:- praca w biurze i w terenie (Szczecin)– dostarczanie i odbiór dokumentów do urzędów, spółdzielni, dostawców mediów, itp. Przekazanie nieruchomości, prezentacje, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, udostępnianie lokali w celu przeprowadzenia pomiarów i przeglądów instalacyjnych. przyjmowanie zgłoszeń bieżących usterek, problemów technicznych oraz współpraca z fachowcami- wspomaganie zespołu w obsłudze bieżących zadań i inne zadania zlecone przez przełożonego- współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych i spółdzielniami mieszkaniowymiWymagania: - mile widziany status osoby zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczecinie. - dobra znajomość pakietu MS Office (word i excel) - odpowiedzialność, dokładność i zaangażowanie w pracę - wykształcenie minimum średnie - komunikatywnośćOczekujemy: • zaangażowania • dobra organizacja pracy własnej, • komunikatywność • wysoka kultura osobista oraz bardzo dobre zdolności komunikacyjne Oferujemy: • płatny staż, następnie umowę o pracę • Stałe godziny pracy lub elastyczny czas pracy pod kątem potrzeb pracownika (do uzgodnienia) • Wsparcie przełożonej • Niezbędne narzędzia pracy • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuJeśli stawiasz na rozwój, jakość pracy i profesjonalizm – zachęcamy do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

Pracownik biurowy ze znajomością j. greckiego – praca zdalna
Pracownik biurowy ze znajomością j. greckiego – praca zdalna
Warszawa 30+ kilka dni temu

Firma Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych Sp. z o. o. Sp. K. świadczy od ponad 20 lat usługi wyłącznie skierowane do pracodawców osób niepełnosprawnych. Dzięki ukierunkowaniu na współpracę z zakładami pracy chronionej i pracodawcami osób niepełnosprawnych z tzw. otwartego rynku pracy jesteśmy w stanie swoje usługi świadczyć w sposób profesjonalny na terenie całego kraju, wyczerpując wszelkie potrzeby naszych Klientów. Z usług naszej firmy korzysta już ok. 1500 firm. Odwiedzalność naszych serwisów internetowych to ok. 1 mln odwiedzin miesięcznie. W naszych serwisach znajduje się ponad 150 tysięcy artykułów, opracowań oraz ponad 20 tys. pytań i odpowiedzi, co stanowi największy zbiór informacji o tematyce dla pracodawców osób niepełnosprawnych. Jeden z podstawowych zakresów naszej działalności to usługi agencji pracy, rekrutacja osób niepełnosprawnych - profesjonalne usługi rekrutacyjne i rozwiązania wspierające z zakresu HR dla firm, portal z ogłoszeniami o pracę dla osób niepełnosprawnych aktywnych zawodowo, największa baza CV osób niepełnosprawnych poszukujących pracy. Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Pracownik biurowy ze znajomością j. greckiego – praca zdalna Zakres obowiązków • proste prace biurowe • przygotowywanie dokumentów w j. greckim • tłumaczenie dokumentów, prezentacji, opisu produktów, itp. • kontakt mailowy i telefoniczny z pracownikami w j. greckim • przygotowywanie podstawowych zestawień i analiz Wymagania • bardzo dobrej i praktycznej znajomości j. greckiego • znajomości obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (Excel, Word) • umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych • dokładności i sumienności w realizowaniu powierzonych zadań • orzeczonego stopnia niepełnosprawności Oferujemy • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w formie zdalnej • 7-godzinny czas pracy • każdego dnia nowe wyzwania i ciekawe zadania • profesjonalne wdrożenie do pracy Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(at)obpon. pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie werbeo. pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(at)obpon. pl

Praca, staż, szkolenie Pracownik biurowy
Praca, staż, szkolenie Pracownik biurowy
Zamość 30+ kilka dni temu

Szkolenie z obsługi biura i programów biurowych finansowane ze środków unijnych - 100-godzinne dla osób długotrwale bezrobotnych zarejestrowanych w urzędzie pracy, kończące się stażem.Za udział - stypendia szkoleniowe w wysokości około 1200 zł (11,94 netto zł za 1 godz.) . Staże 3-miesieczne z wynagrodzeniem 1790 zł za miesiąc. Zajęcia w Zamościu.Szkolenie, wsparcie doradcy zawodowego, pośrednika pracy. Początek szkolenia - czerwiec 2024Zapraszamy do kontaktu

Pracownik biurowy bez kwalifikacji - Praca zdalna
Pracownik biurowy bez kwalifikacji - Praca zdalna
Kraków 30+ kilka dni temu

Praca biurowa na komputerze bez doświadczenia. Umowa-zlecenie. Praca stała lub dorywcza, w stabilnej i perspektywicznej firmie, w szybko rozwijającej się branży cyfrowych finansów. Nie wymagamy doświadczenia na podobnych stanowiskach. Wszystkiego Cię nauczymy. Zatrudnienie w ramach umowy. Oferujemy darmowe szkolenia z zakresu wykonywanych obowiązków. Możliwość szybkiego rozwoju i zdobycia nowych kwalifikacji zawodowych, tygodniowe wypłaty, i pełne ubezpieczenie emerytalne i zdrowotne. Praca polega na łatwych operacjach przesyłania danych, wykonywanych zdalnie na komputerze, w testowej sieci transakcyjnej, w wersji demo, bez angażowania własnych środków. Wymagana znajomość obsługi komputera, poruszania się po internecie, pełnoletniość , oraz dobra samoorganizacja czasu i powierzonych zadań. Atrakcyjne zarobki uwarunkowane poświęconym czasem i nakładem pracy, nawet do 4600zł netto na miesiąc. Zapraszamy do przesyłania aplikacji.

Praca dla osób z niepełnosprawnością - Pracownik biurowy
Praca dla osób z niepełnosprawnością - Pracownik biurowy
Lublin 30+ kilka dni temu

W obecnej chwili dla Naszego Klienta poszukujemy pracownika z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko - Pracownika biurowego. Rekrutacja prowadzona jest w ramach projektu "Klucz do sukcesu" , który współfinansowany jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Podstawowe obowiązki: - szukanie ofert przetargowych i sporządzanie odpowiedzi, - kontakt z firmami w celu przedstawieniu ofert, - szukanie potencjalnych ośrodków zainteresowanych współpracą na zasadzie otrzymywania cateringu, - pozyskiwanie klientów biznesowych w branży gastronomiczne, - dbanie o wizerunek firmy. Wymagania: - znajomość obsługi komputera oraz drukarki, - biegłe poruszanie się w Internecie, - znajomość tematyki przetargowej (mile widziana), - dyspozycyjność, - zaangażowanie w pracę, - chęć doskonalenia swoich umiejętności, - duża kreatywność, - posiadanie dużych umiejętności interpersonalnych. Oferujemy: - umowę o pracę, - terminowe wynagrodzenie, - pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, - stałe godziny pracy 8-16 od poniedziałku do piątku, - bezpłatny obiad. Osoby zainteresowane zapraszam do przesłania CV za pomocą formularza Lento.pl

Pracownik biurowy, kontroler/serwisant-praca sezonowa Dziwnów
Pracownik biurowy, kontroler/serwisant-praca sezonowa Dziwnów
Dziwnów 28 dni plecy

Firma parkingowa o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje pracowników na stanowisko pracownik biurowy oraz kontrolera/ serwisanta do pracy sezonowej (od 10 czerwca do 15 września) przy obsłudze strefy płatnego parkowaniaMiejsce pracy - DziwnówOd kandydatów oczekujemy:- prawo jazdy kat. B (serwisant/kontroler)- znajomość obsługi komputera- komunikatywności- wytrwałości- sumienności- odporności na stres- niekaralnościZakres obowiązków:- prowadzenie punktu obsługi klienta, bieżące prace administracyjno-biurowe-kontrola biletów parkingowych, drobny serwis parkomatówOferujemy:Praca sezonowa (do 15 września) w oparciu o umowę zleceniePraca 8h dziennie, bez weekendów, świąt, zmian nocnychZakwaterowanieszkolenie pod okiem doświadczonych pracownikówpracę w przyjaznej atmosferzeniezbędne narzędzia do wykonywania pracy  Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Część informacyjnaZgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest City Parking Group S.A. z siedzibą w Grudziądzu, ul. Budowlanych 3, 86-300 Grudziądz. Administrator powołał Inspektora Danych Osobowych2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych6) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne 

Zatrudnię do biura w pracowni stolarskiej
Zatrudnię do biura w pracowni stolarskiej
30+ kilka dni temu

Witam, poszukuje pracownika na stanowisko projektant/pracownik biurowy w pracowni stolarskiej. Praca będzie polegała na przygotowywaniu całej dokumentacji na produkcje. Począwszy od wykonania projektu mebli po wykonanym pomiarze do rozpisania ich na elementy składowe i zamówienia potrzebnych materiałów do ich wykonania. Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny pod numerem 78*****55. Doświadczenie jakiekolwiek miłe widziane.

Pracownik biurowy do działu serwisu
Pracownik biurowy do działu serwisu
Nysa 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisko: pracownik biurowy w dziale serwisowym. Praca w Nysie, w pełnym wymiarze godzin - od 8.00 do 16.00. Wymagamy: - zaangażowanie, sumienność i odpowiedzialność, - umiejętność organizacji czasu pracy, - język angielski w stopniu komunikatywnym, - biegła obsługa pakietu MS Office - wysoka kultura osobista w kontakcie z klientem - mile widziane: znajomość elektroniki przemysłowej, doświadczenie w pracy w branży mechanicznej/przemysłowej Zakres wykonywanych obowiązków : - przygotowywanie ofert dla klientów - obsługa posprzedażowa - przygotowywanie dokumentacji serwisowej - nadzór nad instalacjami urządzeń, delegacjami i wyjazdami serwisantów, - uzupełnianie oferty zgodnie z potrzebami klienta - przygotowywanie list zamówień od dostawców - inne zadania zlecone przez przełożonego i współpracowników CV prosimy przesyłać przez formularz.

20 Pracowników fizycznych przy budowie domków modułowych
20 Pracowników fizycznych przy budowie domków modułowych
dzisiaj

JOB ON TIME Sp. z o.o. jest agencją pracy tymczasowej , działającą na rynku od 2013 r. Działamy w oparciu o wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia o numerze 9113. Agencja JOB ON TIME oferuje usługi na najwyższym poziomie z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji pracowników oraz pośrednictwa pracy.Zapewniamy kompleksowe usługi związane z legalnym zatrudnieniem oraz pobytem cudzoziemców w Polsce. Specjalizujemy się w rekrutacji pracowników z Azji (Filipiny, Nepal) oraz Ukrainy.Dla naszego Partnera poszukujemy:Stanowisko: PRACOWNIK FIZYCZNY PRZY BUDOWIE DOMKÓW MODUŁOWYCHMiejsce pracy: 20 km od KoszalinWymagania:umiejętność obsługi narzędzi elektrycznych oraz budowlanychumiejętność czytania i interpretacji rysunków technicznychzdolność do pracy zarówno samodzielnie, jak i w zespolewykonywanie elementów stolarki budowlanej oraz konstrukcji drewnianejmontaż elementów konstrukcyjnych dachu, montaż łat, dachówki, rynienOferujemy:stabilne zatrudnienie praca w systemie 1-zmianowym, 7-17 ( Dla chętnych nadgodziny)stabilne i legalne zatrudnienie na podstawie polskiej umowy zlecenieUprzejmie prosimy o umieszczenie w CV poniższej informacji:W związku z udziałem w postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko pracownik biurowy - wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Job on time Sp. z o. o. z siedzibą w Koszalin, przy ul. Al.Monte Cassino 6, piętro IV, pok.409, 752-412 , danych osobowych podanych przeze mnie w zakresie szerszym niż wynikający z przepisów prawa pracy oraz w celu udziału w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych.

Pracownik Administracyjno biurowy -staż i długa współpraca!
Pracownik Administracyjno biurowy -staż i długa współpraca!
nowe Ełk 30+ kilka dni temu

Firma zajmująca się administrowaniem budynkami Wspólnot Mieszkaniowych poszukuje pracownika na stanowisko : Pracownik Administracyjno biurowyPoczątek pracy staż 6 miesięczny (przyuczenie + umowa o pracę) Poszukujemy osób zdecydowanych do dłuższej współpracy chcących pracować. Praca od zaraz. Godz pracy: 8-16 pon-pt CV proszę przesłać za pośrednictwem formularza.Wymagamy:znajomość ustawy o własności lokalipunktualnościdobrej organizacji pracy i szybkiej naukidoświadczenie w pracy z klientemDodatkowym atutem będzie:wykształcenie ekonomiczne lub pokrewneznajomość rachunkowościdoświadczenie w pracy w zarządzaniu budynkamidoświadczenie w księgowości Miejsce pracy: biuro Św. M. M. Kolbe / Tuwima Pragniemy poinformować, iż administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Tom-dom nieruchomości sp. z o. o., ul. Św. M.M.Kolbe 3/U-1, 19-300 Ełk. Ponadto, informujemy, że:Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Tom-dom nieruchomości sp. z o. o. w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko pracownik administracyjno-biurowy w oparciu o przepisy ustawy Kodeks pracy (tj. art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a w przypadku podania danych osobowych niewynikających z Kodeksu pracy, na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO).W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z przetwarzaniem dotyczących Pani/Pana danych, proszę nie wahać się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do sześciu (6) miesięcy od rozstrzygnięcia procesu rekrutacji.Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.Ponadto, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.Dodatkowo, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wymaganym przez Kodeks pracy jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzane są na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana dobrowolnej zgody, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość wzięcia udziału i wyniki rekrutacji.Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usług publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.Jeśli wyraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie danych osobowych wedle przedstawionych wyżej zasad, prosimy o zamieszczenie w CV poniższych zgód:Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udziału w rekrutacji na stanowisko księgowa/pracownik administracyjno-biurowy, przez okres jej trwania, zgodnie z przedstawionymi zasadami przez Tom-dom nieruchomości sp. z o. o.Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu włączenia na okres 6 m-cy do bazy kandydatów, zgodnie z przedstawionymi zasadami przez Tom-dom nieruchomości sp. z o. o.

Myjnia Cystern Norblin Cars zatrudni na stanowiska
Myjnia Cystern Norblin Cars zatrudni na stanowiska
Głowno 30+ kilka dni temu

Myjnia Cystern Norblin Cars zatrudni na stanowiska :Pracownik Biurowy Operator Myjni Cystern NAZWA I OPIS FIRMY Myjnia Cystern Norblin Cars Nasza firma zajmuje się myciem cystern spożywczych, pojemników IBC, oraz myciem mauzerów Znajdujemy się na ul. Ludwika Norblina 31 w Głownie OPIS ZAKRESU OBOWIĄZKÓW NA STANOWISKO BIUROWE :Wystawianie oraz wprowadzanie faktur Wypisywanie certyfikatów mycia Wystawienie dokumentów transportowych Obsługa Klienta Obsługa poczty e-mailOdbieranie telefonu firmowego NA STANOWISKU BIUROWYM OFERUJEMY :Umowę o pracę Pracę od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8:00 - 16:00Stawkę brutto 4500 zł NA STANOWISKO BIUROWE OCZEKUJEMY :Osoby komunikatywnej, kulturalnej oraz ambitnejZnajomości języków : Angielski , Rosyjski , Niemiecki Umiejętności pracy w zespole Znajomość obsługi programów tj. WORD , EXCELMile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku OPIS ZAKRESU OBOWIĄZKÓW NA STANOWISKU OPERATOR MYJNI :Mycie cystern spożywczych Mycie chłodni, plandek, wywrotek Mycie pojemników IBC Zgłaszanie braków magazynowych np. chemii NA STANOWISKU OPERATOR MYJNI OFERUJEMY :Pracę dwu zmianową w godzinach [6:00 - 14:00] , [ 14:00 - 22:00 ]Umowę o pracęStawkę Brutto 25 zł na godzinę NA STANOWISKU OPERATOR MYJNI OCZEKUJEMY :Sumiennego wykonywania powierzonych zadań Chęci do pracy Braku lęku wysokości Umiejętności posługiwania się komputerem Mile widziana znajomość języków obcych tj. Angielski, Rosyjski !!! UWAGA !!! PRACA NA STANOWISKU ,,OPERATOR MYJNI" WYŁACZNIE DLA MĘŻSZCZYZN Osoby zainteresowane współpracą zapraszamy do kontaktu pod nr tel. +48**********46 oraz do przesłania CV na SMS lub WhatsApp :)

Pracownik biurowy - asystent ds. obsługi klienta
Pracownik biurowy - asystent ds. obsługi klienta
55006000 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Nasz Klient to Europejska sieć sklepów wielobranżowych. Od 20-stu lat firma rozwija się na rynku polskim i staje się jednym z najpopularniejszych sprzedawców odzieży, a także wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Swój sukces w dużej mierze osiąga dzięki zatrudnianiu najlepszych specjalistów. Jeśli znasz język angielski, chcesz się rozwijać oraz cenisz sobie pracę w stabilnym przedsiębiorstwie to może ta oferta jest skierowana właśnie dla Ciebie? Dla tego Klienta poszukujemy osób z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Pracownik biurowy - asystent ds. obsługi klienta - praca zdalna Zakres obowiązków • wykonywanie krótkich raportów, analiz, wyszukiwanie danych ze wskazanych obszarów • prowadzenie korespondencji z klientami, udzielając informacji zgodnej z polityką firmy • sprawdzanie dostępności produktów, udzielanie informacji zwrotnej, sprawdzanie statusu zgłoszeń • obsługa infolinii dla klientów • prowadzenie korespondencji na Fb, Instagramie oraz poczcie email. Wymagania • znajomości języka angielskiego na poziomie B1/B2 • znajomość programów pakietu MS Office: Word oraz Excel na poziomie średniozaawansowanym, • obsługa mediów społecznościowych, • komunikatywność, • brak barier w kontaktach z ludźmi • orzeczenie o niepełnosprawności Oferujemy • umowę o pracę w stabilnej firmie, • pracę w zmotywowanym, pełnym pasji zespole, • pracę w formie zdalnej, • 7-godzinny czas pracy. Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronach werbeo.pl oraz obpon.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon.pl

Pracownik magazynowo - biurowy z uprawnieniami na wózki
Pracownik magazynowo - biurowy z uprawnieniami na wózki
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDPKL Doradztwo Personalne (nr licencji 8709) dla swojego Klienta – firmy oferującej profesjonalny sprzęt medyczny – poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik magazynowo - biurowy z uprawnieniami na wózki widłowe Miejsce pracy: Raszyn Czas pracy: od poniedziałku do piątku na 2 zmiany: 8:00-16:30 8:30-17:00 Główne obowiązki: • Kontrola dostaw; identyfikacja podzespołów i nadanie kodu QR po sprawdzeniu dostawy przez magazyn) • Proces wydań/pobrań/zwrotów podzespołów do urządzeń dla inżynierów • Kompletacja urządzeń wraz z podzespołami przed dostawą do klienta • Rozmieszczenie podzespołów we właściwych strefach • Raportowanie do Kontrolera Magazynu (ilość mm, wysyłek, odbiór głowic, kompletacje, nowe artykuły, oklejanie qr podzespołów) • Współpraca z innymi działami celem wyjaśniania różnego rodzaju niezgodności (dział zakupów, zamówień, serwis , QC) • Udział w Inwentaryzacjach • Kontrola statusu uszkodzonych produktów i podzespołów w trakcie procesu magazynowania • Kontrola wysyłki podzespołów do klienta, inżynierów regionalnych (kurier DPD/UPS) • Kontrola zamówień przed dostawą do klienta (po picku przez magazyn) • Kontrola próbki w dostawie produktów Medycznych. UWAGA: Praca fizyczna Systemy operacyjne: Sales force Sage X3 Dynamics 365 Normy: Haccp MDR (rozporządzenie unijne dotyczące Medical Devices Regulation) Wymagania: Uprawnienia do obsługi wózków widłowych z UDT (doświadczenie niewymagane) Znajomość Microsoft 365(word, excell, outlook) Chęć dłuższej współpracy Oferujemy: umowę o pracę wynagrodzenie 3900 netto na okres próbny Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV za pośrednictwem Lento z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby prowadzonej rekrutacji. Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania oraz że zgoda może być odwołana w każdym czasie.” lub: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, zarówno na potrzeby prowadzonej obecnie rekrutacji, jak również przyszłych procesów rekrutacyjnych. Swoje dane podaję dobrowolnie, wiem o prawie do ich dostępu i poprawiania oraz że zgoda może być odwołana w każdym czasie.”

Pracownik biurowy ze znajomością j. hiszpańskiego – zdalnie
Pracownik biurowy ze znajomością j. hiszpańskiego – zdalnie
3600 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Firma Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych Sp. z o.o. Sp. K. świadczy od ponad 20 lat usługi wyłącznie skierowane do pracodawców osób niepełnosprawnych. Dzięki ukierunkowaniu na współpracę z zakładami pracy chronionej i pracodawcami osób niepełnosprawnych z tzw. otwartego rynku pracy jesteśmy w stanie swoje usługi świadczyć w sposób profesjonalny na terenie całego kraju, wyczerpując wszelkie potrzeby naszych Klientów. Z usług naszej firmy korzysta już ok. 1500 firm. Odpowiedzialność naszych serwisów internetowych to ok. 1 mln odwiedzin miesięcznie. W naszych serwisach znajduje się ponad 150 tysięcy artykułów, opracowań oraz ponad 20 tys. pytań i odpowiedzi, co stanowi największy zbiór informacji o tematyce dla pracodawców osób niepełnosprawnych. Jeden z podstawowych zakresów naszej działalności to usługi agencji pracy, rekrutacja osób niepełnosprawnych - profesjonalne usługi rekrutacyjne i rozwiązania wspierające z zakresu HR dla firm, portal z ogłoszeniami o pracę dla osób niepełnosprawnych aktywnych zawodowo, największa baza CV osób niepełnosprawnych poszukujących pracy. Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Pracownik biurowy ze znajomością j. hiszpańskiego – praca zdalna Zakres obowiązków • proste prace biurowe • przygotowywanie dokumentów w j. hiszpańskim • tłumaczenie dokumentów, prezentacji, opisu produktów, itp. • kontakt mailowy i telefoniczny z pracownikami w j. hiszpańskim • przygotowywanie podstawowych zestawień i analiz Wymagania • bardzo dobrej i praktycznej znajomości j. hiszpańskiego • znajomości obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (Excel, Word) • umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych • dokładności i sumienności w realizowaniu powierzonych zadań • orzeczonego stopnia niepełnosprawności Oferujemy • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w formie zdalnej • 7-godzinny czas pracy • każdego dnia nowe wyzwania i ciekawe zadania • profesjonalne wdrożenie do pracy Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie http**************** Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon.pl

Pracownik biurowy ze znajomością j. hiszpańskiego zdalnie
Pracownik biurowy ze znajomością j. hiszpańskiego zdalnie
Turek 30+ kilka dni temu

Firma Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych Sp. z o. o. Sp.K. świadczy od ponad 20 lat usługi wyłącznie skierowane do pracodawców osób niepełnosprawnych. Dzięki ukierunkowaniu na współpracę z zakładami pracy chronionej i pracodawcami osób niepełnosprawnych z tzw. otwartego rynku pracy jesteśmy w stanie swoje usługi świadczyć w sposób profesjonalny na terenie całego kraju, wyczerpując wszelkie potrzeby naszych Klientów. Z usług naszej firmy korzysta już ok. 1500 firm. Odwiedzalność naszych serwisów internetowych to ok. 1 mln odwiedzin miesięcznie. W naszych serwisach znajduje się ponad 150 tysięcy artykułów, opracowań oraz ponad 20 tys. pytań i odpowiedzi, co stanowi największy zbiór informacji o tematyce dla pracodawców osób niepełnosprawnych. Jeden z podstawowych zakresów naszej działalności to usługi agencji pracy, rekrutacja osób niepełnosprawnych - profesjonalne usługi rekrutacyjne i rozwiązania wspierające z zakresu HR dla firm, portal z ogłoszeniami o pracę dla osób niepełnosprawnych aktywnych zawodowo, największa baza CV osób niepełnosprawnych poszukujących pracy. Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Pracownik biurowy ze znajomością j. hiszpańskiego– praca zdalna Zakres obowiązków • proste prace biurowe • przygotowywanie dokumentów w j. hiszpańskim • tłumaczenie dokumentów, prezentacji, opisu produktów, itp. • kontakt mailowy i telefoniczny z pracownikami w j. hiszpańskim • przygotowywanie podstawowych zestawień i analiz Wymagania • bardzo dobrej i praktycznej znajomości j. hiszpańskiego • znajomości obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (Excel, Word) • umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych • dokładności i sumienności w realizowaniu powierzonych zadań • orzeczonego stopnia niepełnosprawności Oferujemy • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w formie zdalnej • 7-godzinny czas pracy • każdego dnia nowe wyzwania i ciekawe zadania • profesjonalne wdrożenie do pracy Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(at)obpon.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie www.werbeo.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(at).pl

Praca dodatkowa - PRUSZKÓW
Praca dodatkowa - PRUSZKÓW
Pruszków 30+ kilka dni temu

OpisHRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców. Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy – nasza oferta jest dla CiebieAktualnie do naszego zespołu, poszukujemy kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku: Pracownik biurowy Miejsce pracy: PRUSZKÓW, ul. ParzniewskaZakres obowiązków:- Praca przy archiwizacji dokumentów.Wymagania: chęć do pracydyspozycyjnośćdobra znajomość języka polskiegoOferujemy:- pracę dodatkową-stawka 27,70 zł brutto - DLA OSOBY UCZĄCEJ SIĘ DO 26 ROKU ŻYCIA BRUTTO = NETTO!Jeśli jesteś zainteresowany/a powyższą ofertą prześlij nam swoje aktualne CV - oddzwonimy ekspresowo! Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.Klauzula informacyjna:1.      Administratorem danych osobowych jest HRBC Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Ślusarskiej 6/3, 30-710 w Krakowie. Dane kontaktowe Administratora, w tym dane Inspektora Ochrony Danych, dostępne są pod adresem www.hrbcgroup.eu2.      Bezpośredni kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem podanym na stronie www.hrbcgroup.eu3.      Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacyjnego. Przesłanie do nas zgłoszenia rekrutacyjnego będzie równoznaczne z wyrażeniem zgody na udział w danym procesie rekrutacyjnym (art. 6.1.a RODO).4.      Dane osobowe mogą być udostępniane pracodawcom w celu zatrudnienia lub realizacji dalszych etapów rekrutacji zgodnie z celem przetwarzania. Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności podmiotom wykonującym usługi serwisowe, doradcze, konsultacyjne, serwisowi IT i dostawcom usług hostingu.5.      Dane będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacyjnego i usunięte w przypadku niepodjęcia pracy. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na udział w przyszłych rekrutacjach, dane będą przechowywane aż do momentu jej wycofania.6.      Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do żądania przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.7.      W przypadku wyrażonej zgody mają Państwo prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie przy czym wycofanie tej zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.8.      Informujemy także, że podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Brak wyrażenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach nie będzie stanowić przyczyny odmowy zatrudnienia.