Sortowanie:
Znaleziony: 105 ogłoszenie w kategorii Inne Polska: Wszystkie miasta
Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
nowe 30+ kilka dni temu

Firma WOJTEX jest wiodącym liderem w produkcji oraz montażu produktów z branży ogrodzeniowej.Nie jesteśmy dużą korporacją, tylko szybko rozwijającym się średnim przedsiębiorstwem. Pamiętamy, że Nasz sukces zależy od wykwalifikowanych, zadowolonych pracowników.W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko pracownik biurowy. Miejsce pracy: Strzałkowo/powiat Słupecki.

Praca pracownik biurowy
Praca pracownik biurowy
Sosnowiec 30+ kilka dni temu

OPISFirma Z&Z MOTOART Zatrudni MagazynieraOBOWIĄZKI:wypisywanie faktur sprzedażowychwspółpraca z biurem rachunkowymobsługa sekretariatu firmyWYMAGANIA:znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymdoświadczenie na stanowisku pracownik biurowy 3 latazaangażowanie i chęć doskonalenia się,Umiejętność pracy w zespoleRzetelność i precyzja w działaniuZE SWOJEJ STRONY OFERUJEMY:możliwość podnoszenia kwalifikacji i budowania doświadczenia,zatrudnienie w firmie o wieloletniej tradycjipracę w zgranym zespole, w przyjaznej atmosferzeumowę o pracę 1/2 etatu**MIEJSCE PRACY**"Z&Z MOTOART"ul. Komuny Paryskiej 1e41-219 Sosnowiec602-536-536poniedziałek-piątek 8:00 - 16:00

Fakturzystka // pracownik biurowy
Fakturzystka // pracownik biurowy
Zblewo 12 dnia plecy

Firma Transportowo-Spedycyjna P.T.S.H MEGATRANSPORT Leszek Lewicki  poszukuje do pracy w oddziale w ZBLEWIE kandydata/kandydatki na stanowisko: PRACOWNIK BIUROWY / FAKTURZYSTA     Od kandydatów oczekujemy: · minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego, · bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (znajomość innych języków będzie     dodatkowym atutem),  · samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy, efektywności w działaniu, · zdolności analitycznego myślenia, · umiejętności pracy w zespole, Oferujemy: · pracę w firmie o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku, · atrakcyjne warunki zatrudnienia, · możliwość rozwoju zawodowego, · umowa o pracę oraz system premiowy. Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.OBOWIĄZKIWystawianie faktur oraz innych dokumentów do zrealizowanych przewozów międzynarodowych,Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,Utrzymywanie kontaktów z Klientami w sprawie terminowych płatności szczególnie klienci z terenu Niemiec,Komunikacja wewnętrzna z Działami Sprzedaży, Biurem Obsługi KlientaWeryfikacja poprawności wystawionych faktur od kontrahentów,OCZEKIWANIAWykształcenie minimum średnie,Dobra organizacja pracySkuteczność i samodzielność w działaniu,Znajomość MS OfficeZnajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnymDoświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutemOFERUJEMY:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęAtrakcyjny system premiowyMożliwość rozwoju zawodowegoPracę w młodym i dynamicznym zespoleProgram szkoleń 

Dyspozytor-pracownik biurowy
Dyspozytor-pracownik biurowy
Łódź 30+ kilka dni temu

InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia. Obecnie dla naszego Klienta prowadzimy rekrutację na stanowisko: Dyspozytor-pracownik biurowy Do Twoich obowiązków będzie należało: • Koordynacja bieżącej realizacji usług transportowych poprzez zapewnienie dostępności niezbędnego taboru oraz optymalne wykorzystanie floty. • Zapewnienie jakości usług świadczonych klientom poprzez wysokiej jakości współpracę operacyjną z przewoźnikami i kurierami. • Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych klientów z uwzględnieniem standardów jakościowych. • Uczestnictwo w budowaniu kultury Lean. • Identyfikowanie potrzeb jakościowych i operacyjnych klientów wewnętrznych i zewnętrznych. • Proponowanie innowacyjnych rozwiązań. Oczekujemy: • Znajomości pakietu Microsoft Office. • Otwartości na pracę w systemie trzyzmianowym. • Efektywne zarządzanie czasem, zasobami i sprzętem. Dostarczanie informacji szybko, rzeczowo i w zrozumiały sposób. • Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji, a także z partnerami zewnętrznymi. • Mile widziane: doświadczenie w branży TSL lub na podobnym stanowisku. Mamy do zaoferowania: • miejsce pracy - Łódź - Nowe Sady (Polesie), • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • atrakcyjną stawkę w wysokości 5000-5500 zł/brutto + premię, • pracę w systemie trzyzmianowym (6-14, 14-22, 22-6), • jasny i oparty o cele system premiowy, • możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy, • przejrzysty zakres obowiązków, • opiekę podczas procesu wdrożenia pracownika, • benefity: opieka medyczna, pakiet multisport.

Koordynator ekip monterskich / pracownik biurowy
Koordynator ekip monterskich / pracownik biurowy
Kielce 30+ kilka dni temu

Koordynator ekip montażowych Pracownik biurowy Kielce Obowiązki: Budowanie zespołów montażowych na terenie kilku województw Koordynowanie pracy podległego zespołu instalatorów oraz podwykonawców Nadzorowanie założonego budżetu Obieg dokumentacji Oczekiwania: Praktyczna umiejętność rozwiązywania problemów technicznych Umiejętność skutecznego zarządzania podległym zespołem Inicjatywa i bardzo dobra organizacja pracy Znajomość pakietu MS Office Mile widziane: wykształcenie elektryczne znajomość zagadnień z zakresu fotowoltaiki Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (sam decydujesz!) Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia Niezbędne narzędzia do pracy tj.: samochód, laptop, telefon Możliwość realnego awansu w strukturach firmy Zatrudnienie w rozwijającej się firmie w branży OZE w Polsce

Pracownik biurowy do działu serwisu
Pracownik biurowy do działu serwisu
Nysa 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisko: pracownik biurowy w dziale serwisowym. Praca w Nysie, w pełnym wymiarze godzin - od 8.00 do 16.00. Wymagamy: - zaangażowanie, sumienność i odpowiedzialność, - umiejętność organizacji czasu pracy, - język angielski w stopniu komunikatywnym, - biegła obsługa pakietu MS Office - wysoka kultura osobista w kontakcie z klientem - mile widziane: znajomość elektroniki przemysłowej, doświadczenie w pracy w branży mechanicznej/przemysłowej Zakres wykonywanych obowiązków : - przygotowywanie ofert dla klientów - obsługa posprzedażowa - przygotowywanie dokumentacji serwisowej - nadzór nad instalacjami urządzeń, delegacjami i wyjazdami serwisantów, - uzupełnianie oferty zgodnie z potrzebami klienta - przygotowywanie list zamówień od dostawców - inne zadania zlecone przez przełożonego i współpracowników CV prosimy przesyłać przez formularz.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma - Inter Garden poszukuje pracownika (mężczyzny) ds. obsługi i pozyskiwania Klientów, oraz do prac biurowych. Oczekujemy: -zaangażowania i odpowiedzialności -punktualności -kultury osobiste - brak nałogów Praca na 3/4 etatu Miejsce: Skierdy Kontakt: Cv na email. @

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Siemiatycze 30+ kilka dni temu

Witam. Firma poszukuje pracownika biurowego, który dołączy do naszego zespołu. Zakres obowiązków: obsługa księgowości obsługa korespondencji ( poczta, e-mail, telefony). obsługa urządzeń biurowych. wykonywanie bieżących zadań związanych z funkcjonowaniem firmy. Wymagania: mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, umiejętność obsługi komputera. komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność . Praca w Siemiatyczach. Jeśli jesteś zainteresowany/ zainteresowana tym stanowiskiem, prosimy o przesłanie swojego CV na e-maila tel 50*****42

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPotrzebuje pracownika z bardzo dobra znajomoscia jezyka angielskiego w mowie i pismie, ubezpieczonej w KRUS, do pracy w firmie logistycznej jako podwykonawca. Praca polega miedzy innymi na odbieraniu telefonow i rozmowy w jezyku angielskim z klientem, wysylanie i odpisywanie na emaile. Praca w Szerzynach.

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Chełmno 30+ kilka dni temu

Konkret Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka KomandytowaJesteśmy firmą specjalizującą się w kompleksowym wyposażaniu Placówek Medycznych. Dostarczamy wyjątkowe rozwiązania na bloki operacyjne, sale chorych, sale porodowe oraz gabinety lekarskie. Jakość oferowanych usług jest podparta kilkunastoletnim doświadczeniem kadry oraz certyfikowanym systemem jakości ISO 9001 oraz ISO 13485 dla wyrobów medycznych.Poszukujemy kandydata na stanowisko: Pracownik biurowyMiejsce wykonywania pracy: ChełmnoObowiązki·        Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów Spółki·        Rejestracja i obsługa zleceń w formie tabelarycznej·        Prowadzenie, aktualizowanie i ewidencja rejestru zleceń·        Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji dotyczących zleceń·        Współpraca z innymi działami w SpółceWymagania·        Otwartość na kontakt z Klientem·        Samodzielność i dobra organizacja pracy·        Dokładność i systematyczność·        Umiejętność pracy w zespole·        Znajomość pakietu MS Office·        Znajomość języka angielskiego – będzie dodatkowym atutemOferujemy·        Pracę w dynamicznie rozwijającej się w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku·        Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę·        Kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązkiOsoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV z dopiskiem "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Pracownik Biurowy
Pracownik Biurowy
Chorzów 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków·         Wystawianie faktur (sprzedaż i zakup)·         Przygotowywanie dokumentów dla księgowej·         Przygotowywanie raportów, zestawień, sporządzanie umów·         Koordynowanie poczty przychodzącej i wychodzącej oraz obiegu dokumentów w firmie·         Przygotowywanie prostych wniosków i pism administracyjnych·         Obsługa sprzętów biurowych·         Nadzór nad flotą samochodową - ubezpieczenia, przeglądy·         Pomoc przy działaniach związanych z rozwojem firmy·         Pomoc w bieżących sprawach administracyjno-biurowych·         Dbanie o porządek w biurzeNasze wymagania·         Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość podstaw języka angielskiego·         Znajomość obsługi programu Comarch Optima będzie dodatkowym atutem·         Obsługa programów z pakietu MS Office·         Odpowiedzialność, zaangażowanie, sumienność i dokładność·         Komunikatywność i umiejętność rozwiązywania problemów·         Gotowość do nauki i rozwoju zawodowego

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Koszalin 30+ kilka dni temu

Witam,firma świadcząca usługi sprzątające poszukuje osoby na staż na stanowisko pracownik biurowy:Obowiązki:wykonywanie dokumentacji firmy i jej archiwizacjaobsługa klientawykonywanie ofert oraz odpisywanie na emailodbieranie telefonu firmowegodbanie o dobry wizerunek firmywarunek uzyskania pracy - osoba musi być zarejestrowana w Koszalińskim Urzędzie Pracywymagania : wykształcenie średnie, obsługa komputera oraz pakietu OfficePraca wykonywana w biurze w Koszalinie, po odbyciu stażu - 6 m-c , możliwość zatrudnienia na stałe - na umowę o prace

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracysystem pracy: 12/24 zadania:  obsługa alarmów systemu monitoringu pożarowego oraz kontakt z klientem w zakresie funkcjonowania systemu, pomoc w obsłudze biura działu (pisma, umowy)   wymagania:  znajomość obsługi komputera; znajomość obsługi urządzeń biurowych; odpowiedzialność, komunikatywność; mile widziane wykształcenie techniczne   oferujemy: pracę w miłej atmosferze, atrakcyjny pakiet socjalny, stabilne zatrudnienie.   Zastrzegamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami w celu zaproszenia do dalszych etapów rekrutacji. Oferty przesyłane na inne skrzynki mailowe lub składane osobiście w naszej siedzibie będą automatycznie odrzucane.

Pracownik Biurowy
Pracownik Biurowy
Kielce 30+ kilka dni temu

OPISTwój zakres obowiązków·        Prowadzenie i kontrola formalno-rachunkowa dokumentów;·        Współpraca z biurem rachunkowym;·        Wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokumentów magazynowych;·        Współpraca z magazynem oraz firmami spedycyjnymi;·        Kontrola zamówień oraz wysyłek do klientów;·        Bieżąca współpraca z przedstawicielami handlowymi;·        Prowadzenie zleconych spraw administracyjnych jak udział w przygotowaniu umów, pism, dbanie o obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów;·        Kompletowanie i gromadzenie dokumentów urzędowych i bankowych;·        Redagowanie tekstów, sporządzanie tabel porównawczych i księgowych, opracowywanie danych;·        Udział w projektach zleconych przez pracodawcę; Nasze wymagania·        Dobrej organizacji pracy, samodzielności, terminowości , dokładności oraz odpowiedzialności w wykonywaniu powierzonych zadań dokładność i sumienność;·        Biegłą znajomość obsługi komputera (MS Office);·        Gotowość do ciągłego rozwoju;·        Otwartość na zmiany i wprowadzanie nowych rozwiązań;·        Umiejętność ustalania priorytetów;PO STAŻU 3 MCY (MUP) - GWARANCJA ZATRUDNIENIA -Zobacz kandydatów

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Lubliniec 6 dni plecy

Poszukujemy energicznego i zorganizowanego pomocnika biurowego do naszej dynamicznie rozwijającej się firmy. Osoba ta będzie odpowiedzialna za wsparcie naszego działu projektowego w codziennych obowiązkach.Wymagania:Dobra znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, e-mail)Umiejętność pracy w grupieSkrupulatność i dokładnośćDobra organizacja czasu pracyKomunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktówOferujemy:Pracę w miłej atmosferzeMożliwość rozwoju zawodowegoPracę w centrum miastaJeśli jesteś osobą gotową do wyzwań i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV poprzez OLX.Czekamy na Twoją aplikację!

Pracownik biurowy
Pracownik biurowy
Brzeg 6 dni plecy

Szukamy stażysty,którego cechuje: • otwartość • pomysłowość • odpowiedzialność • zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków Do głównych obowiązków należeć będzie: • obsługa klientów • ukladanie tras dla handlowca • przygotownie oraz wysyłanie ofert Wymagania: • dobra organizacja pracy, komunikatywność, zaangażowanie, Cv prosimy kierować poprzez stronę

Pracownik Biurowy
Pracownik Biurowy
Żółkiewka 3 kilka dni temu

Opis oferty pracyPracownik Biurowy Opis stanowiska: Poszukujemy dynamicznej i zorganizowanej osoby na stanowisko Pracownika Biurowego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne biura oraz codzienne zadania związane z prowadzeniem dokumentacji i obsługą korespondencji. Obowiązki: Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji biurowej. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Wsparcie w przygotowywaniu raportów, prezentacji i innych dokumentów. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz partnerów biznesowych. Organizacja i koordynacja spotkań oraz kalendarza zarządu. Zamawianie artykułów biurowych oraz zarządzanie zaopatrzeniem. Wsparcie w innych zadaniach administracyjnych na potrzeby biura. Wymagania: Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe z zakresu administracji, zarządzania lub pokrewnych). Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint). Umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy własnej. Komunikatywność i wysoka kultura osobista. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy. Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach. Przyjazne środowisko pracy w dynamicznie rozwijającej się organizacji. Aplikowanie: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego

Pracownik biurowy Kancelaria prawna Adwokat Toruń
Pracownik biurowy Kancelaria prawna Adwokat Toruń
Toruń 30+ kilka dni temu

Kancelaria Adwokacka Adwokat Jakub Kamiński poszukuje osób na stanowisko: pracownik biurowy Miejsce pracy: Toruń Region: kujawsko-pomorskie Wymagania: praktyka w branżach związanych z prawem mile widzialna znajomość języka angielskiego/niemieckiego w mowie i piśmie umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji umiejętność zarządzania czasem kreatywność sumienność, dokładność, rzetelność Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) na adres: @ Więcej informacji: http://www.adwokatkaminski.pl

Szkolenie !!! Pracownik biurowy z obsługą klienta !!!
Szkolenie !!! Pracownik biurowy z obsługą klienta !!!
Lublin 30+ kilka dni temu

Zapraszamy na szkolenie pt. „Pracownik biurowy z obsługą klienta” !!!! Szkolenie odbędzie się na początku sierpnia 2023 r. stacjonarnie. Program szkolenia będzie obejmował m.in : • Profesjonalną obsługę klienta – kontakt osobisty, telefoniczny • Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klient – firma • Współpraca z innymi pracownikami Oferujemy stypendium szkoleniowe, za każdą godzinę uczestnictwa 15 zł brutto. Zapewniamy materiały szkoleniowe oraz napoje i przekąski. WYMAGANE JEST: • AKTUALNE ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI • Status osoby niepracującej • Wiek aktywności zawodowej Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. ZAPRASZAMY !!! Udział w szkoleniu możliwy jest w ramach projektu „Kompas kariery”, współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Pracownik biurowy handel | Praca od zaraz | OKAZJA!
Pracownik biurowy handel | Praca od zaraz | OKAZJA!
30+ kilka dni temu

Firma z zasięgiem ogólnopolskim, posiadająca duże doświadczenie w zakresie sprzedaży oraz serwisowania maszyn i urządzeń komunalnych i rolniczych, zatrudni osobę na stanowisku: * Pracownik biurowy do działu handlowego Wymagania: > Obsługa komputera > Zaangażowanie > Dyspozycyjność > Punktualność > Umiejętność pracy w zespole Wynagrodzenie: Do uzgodnienia z pracodawcą PRACA OD ZARAZ Osoby zainteresowane podjęciem pracy a także wszystkie inne osoby zainteresowane ofertą, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - , 883 - pokaż numer telefonu -

Zatrudnię pracownik biurowy.
Zatrudnię pracownik biurowy.
99000 zł
Korycin 30+ kilka dni temu

Zatrudnię Pracownika Biurowego:WYMAGANIA:Do omówienia na rozmowie w sprawie pracy.Więcej informacji pod numerem telefonu: 60659523

pracownik biurowy - staż
pracownik biurowy - staż
Siedlce 30+ kilka dni temu

Firma z udziałem zagranicznym specjalizująca się w produkcji detali z tworzyw sztucznychzatrudni osobę do pracy na stanowisko : pracownik biurowyWymagania:• obsługa komputera,• wykształcenie średnie,• mile widziana znajomość języka angielskiego - poziom podstawowy,Obowiązki:           • prace biurowe,         • obsługa centrali telefonicznej,• przyjmowanie interesantów, udzielanie im informacji,• przyjmowanie i podział korespondencji.Oferujemy:            • zdobycie doświadczenia zawodowego oraz nowych umiejętności z zakresu organizacji pracy biurowejOferty CV prosimy składać poprzez portal OLX.Prosimy o zamieszczenie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Carfi Polska Sp. z o.o., danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych na potrzeby procesu rekrutacji”  Informujemy, że1.        Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest CARFI POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach, ul. Berdyczowska 9,2.        Dane osobowe Pana/i/ będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenie j/w o ochronie danych oraz Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 108) w celu rekrutacji do pracy w CARFI POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach.3.        Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji.4.        Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.5.         Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.6.        Podanie danych jest obowiązkowe w zakresie wskazanym w art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy. Wszelkie dodatkowe informacje kandydat podaje dobrowolnie.7.        Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób niezautomatyzowany, bez stosowania profilowania. 

Pracownik biurowy/spedytor
Pracownik biurowy/spedytor
Legnica 30+ kilka dni temu

Zatrudnimy osobę na stanowisko biurowe do firmy transportowej.Do zadań pracownika będzie należało:Główne zadanie: obsługa giełdy transportowej - szukanie ładunków na giełdzie, ustalanie stawki, realizacja przetwarzanie dokumentacjikontakt z klientem i kierowcamiWymagania:wykształcenie min. średnieobsługa komputeraprawo jazdy kat. Bkomunikatywnośćmile widziana samodzielność w działaniu, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemówPraca w biurze w Legnicy (poniedziałek - piątek). Czasem niezbędne będzie wykonanie telefonu w weekend.Doświadczenie - jeżeli znasz się choć trochę na transporcie towarów i miałeś do czynienia z szukaniem ładunków to jest to praca dla Ciebie.Jeżeli nie masz doświadczenia - przyuczymy jak wykażesz się dużym zaangażowaniemPraca od 01.06.2024r. Umowa do ustalenia - pełny etat. Praca dla kobiety i mężczyzny.Proszę o kontakt wyłącznie poprzez olx wraz z CV.

Stażysta - pracownik biurowy
Stażysta - pracownik biurowy
Puławy 30+ kilka dni temu

Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Puławach Agnieszka Krawczyk-Soczyńska poszukuje osoby na staż organizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Puławach na stanowisku technik prac biurowych.Wymagania:- obsługa komputera i urządzeń biurowych-odporność na stres,-odporność na monotonie pracy,-zaangażowanie w pracę,-umiejętność szybkiego uczenia,-chęć pracy przy powtarzalnych czynnościach,-dokładność i skrupulatność.Prosimy o składanie aplikacji wyłącznie przez osoby spełniające warunki do odbycia stażu i zdecydowane na podjęcie pracy po odbytym stażu. Aplikację prosimy kierować wyłącznie na adres email wpisując w tytule: "Staż". Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Rodzaj pracy: StażDługość umowy: 6 miesięcyWykształcenie:Wyższe (licencjat / inżynier) (Preferowane)Miejsce pracy: Stacjonarna

Pracownik biurowy ze znajomością języka ukraińskiego
Pracownik biurowy ze znajomością języka ukraińskiego
Kętrzyn 6 dni plecy

Opis stanowiska"Germanicus" SP. Z O.O. to firma świadcząca usługi w zakresie opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi w Niemczech.Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik biurowy, rekrutant z biegłą znajomością języka ukraińskiego i polskiego w mowie i piśmie.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:-obsługa komputera i urządzeń biurowych-sporządzanie notatek służbowych-wykonywanie i odbieranie telefonów-prowadzenie grafiku zmian-analiza zapytań ofertowych-tworzenie ogłoszeń o pracę i publikowanie ich na portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych-zakładanie profili potencjalnych kandydatom i przedstawianie im ofert pracy-koordynowanie zatrudnionego pracownika (pilnowanie terminów dojazdu i zjazdu ze zlecenia, pomoc w rezerwacji przejazdu, utrzymanie stałego kontaktu ze zleceniobiorcą)-stała współpraca z innymi pracownikamiOCZEKUJEMY:-swobodnego korzystania z komputera i pakietu MS Office-samodzielności na stanowisku pracy i dobrej organizacji w miejscu pracy-sumienności, dokładności, odpowiedzialności i terminowości-doświadczenie zawodowe będzie silnym atutem- znajomość języka ukraińskiegoOFERUJEMY:-Pracę na pełny etat-Stałe wynagrodzenie-Stałe godziny pracy 8:00-16:00 ( PN-PT)Aplikację wraz z CV+zdjęcie proszę kierować za pomocą formularza OLXUprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Pracownik biurowy ds. kosztorysowania-Piotrków Trybunalski
Pracownik biurowy ds. kosztorysowania-Piotrków Trybunalski
189000 zł
Piotrków Trybunalski 30+ kilka dni temu

Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości oraz obsługi technicznej budynków.W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko :Pracownik biurowy ds. kosztorysowaniaMiejscowość: Piotrków TrybunalskiGłówne zadania:-sporządzanie kosztorysów oraz kalkulacji cen prac wykończeniowych,-przygotowywanie ofert,-analiza zapytań ofertowych i dokumentacji technicznej poszczególnych projektów,-przygotowanie niezbędnych wycen materiałów do przeprowadzenia procesu realizacji prac remontowych stricte budowlanych, instalacyjnych i elektrycznych,-sporządzanie kalkulacji roboczych oraz jakościowe i kosztowe rozliczanie etapów robót,-pozyskiwanie ofert podwykonawców i Koordynatorów,-tworzenie bazy nowych podwykonawców do współpracy.Wymagania:-wykształcenie min. średnie techniczne,-komunikatywność, kreatywność i systematyczność, odpowiedzialność,-umiejętność organizacji pracy własnej,-mile widziana umiejętność kosztorysowania i przygotowania dokumentacji przetargowej - ofert,-mile widziana umiejętność czytania i analizy dokumentacji przetargowej i projektowej,-mile widziana znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,-mile widziana znajomości programu NORMA PRO (ew. równorzędnego),Oferujemy:-pracę na pełny etat, od pon. do pt.-stabilne warunki zatrudnienia-szkolenia-możliwość odbycia stażu na w/w stanowisku (dotyczy Studentów)-narzędzia niezbędne do pracyMile widziani:-studenci zaoczniInformujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzul:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż dane wskazane w art. 22(1) § 1 Kodeksu pracy oraz danych w zakresie wizerunku, podanych przeze mnie dobrowolnie w formularzu rejestrowym i w dokumentach aplikacyjnych, przez Administratora danych, w związku z prowadzoną przez niego rekrutacją na którą składam swoją aplikację.Oświadczam, że wiem, że Administratorem jest INWEMER Serwis sp. z o.o. www.inwemer.pl, a moje dane osobowe podane dobrowolnie będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu, i że mam prawo, w dowolnym momencie oraz w dogodny dla siebie sposób, do żądania dostępu do treści swoich danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do uzyskania kopii tych danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, do przenoszenia tych danych, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie. 

Pracownik Biurowy - Projektant - SketchUp  / szkolenie od podstaw
Pracownik Biurowy - Projektant - SketchUp / szkolenie od podstaw
138000 zł
Lublin 30+ kilka dni temu

Prosimy nie dzwonić na podany w ogłoszeniu nr telefonu. Prosimy o wysłanie CV poprzez portal OLX.Firma zajmująca się produkcją wewnętrznych sal zabaw oraz parków trampolin zatrudni osoby na stanowisko Pracownik Biurowy - ProjektantNie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy. Wymagamy czynnego prawa jazdy kat. BInteresuje Cię długa współpraca? Jesteś osobą komunikatywną, otwartą i kreatywną? Chciałbyś/Chciałabyś nauczyć się projektowania 3D? Szybko się uczysz i przyswajasz nową wiedzę? Umiesz organizować swój czas pracy, a może nawet innych? Jeżeli na powyższe odpowiedź brzmi „TAK” to jesteś idealnym kandydatem/kandydatką!Nie liczy się dla nas Twój kierunek studiów czy wyuczony zawód. Poszukujemy ludzi chętny do nauki z pozytywnym nastawieniem.Z powodu szybkiego rozwoju firmy poszukujemy osoby do pomocy w funkcjonowaniu firmy. Do twoich zadań będzie zależało:Składanie produktów w programie SketchUp z gotowych modeli w całość - zgodnie z wytycznymi,Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej,Podział projektów i zlecanie wykonania innym pracownikom - zgodnie z wytycznymi,Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (także przesyłek kurierskich + maile, odbieranie telefonu)Pomoc innym pracownikom firmy.Osoba na tym stanowisku powinna być:dokładna,staranna,pracowita,punktualna,komunikatywna,odporna na stres.Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV poprzez portal OLX. Skontaktujemy się TYLKO z wybranymi kandydatami.W przypadku dodatkowych pytań prosimy o wiadomość poprzez portal OLX.Nasze produkty: www.ProducentSalZabaw.pl/REALIZACJE/

Pracownik biurowy działu handlowego
Pracownik biurowy działu handlowego
Ciechanów 30+ kilka dni temu

Wydawnictwo zatrudni pracownika biurowego w dziale handlowym. Wymagania : komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, dobra obsługa komputera, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Opis stanowiska: pozyskiwanie nowych klientów, rozwój sprzedaży, kompleksowa obsługa obecnych kontrahentów, raportowanie aktywności i działań sprzedażowych, sporządzanie ofert handlowych CV proszę wysyłać na @

Pracownik biurowy - handel zagraniczny
Pracownik biurowy - handel zagraniczny
Łódź 30+ kilka dni temu

Dziedzina: Handel zagraniczny 
Stanowisko: Specjalista ds. produktu i kontaktu z klientem

 Branża: Przemysłowa - włókiennicza - maszyny, części, surowce 
 Trzeba postawić sprawę jasno - praca u nas to nie parzenie kawy ;) 

 Już pierwszego dnia dostaniesz zadania, dzięki którym poznasz tajniki handlu zagranicznego i marketingu od podszewki. Chętnie nauczymy Cię zasad obowiązujących w handlu międzynarodowym, poszukiwania i prezentacji ofert czy działań marketingowych. Będziesz: - miał kontakt z klientem biznesowym - polskim i zagranicznym - pozyskiwał, sporządzał, weryfikował i aktualizował oferty - poznasz tajniki eksportu i importu oraz negocjacji - poznasz zasady marketingu i obsługę mediów społecznościowych

 Wyślij do nas CV jeśli: - lubisz kontakt z ludźmi i jesteś otwarty na nowe doświadczenia - szybko się uczysz - jesteś empatyczny oraz analityczny - posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym
 Praca także dla studentów …

Prosimy napisz coś o sobie : @ CV mile widziane z klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji MSV - 90-630 Lodz, Lipowa 49 Str. https://msv.com.pl/

Pracownik biurowy/ rozwój fundacji
Pracownik biurowy/ rozwój fundacji
311850 zł
Rogóźno 30+ kilka dni temu

Jesteśmy początkującą Fundacją zajmującą się pozyskiwaniem funduszy dla prowadzenia szeroko zakresowej terapii głównie dla dzieci z problemami rozwojowymi. W naszej działalności łączymy pasję i doświadczenie z nowoczesnymi metodami terapii. Poszukujemy pracownika posiadającego doświadczenie w zakresie rozwoju fundacji, pozyskiwania funduszy na rozwój i prowadzenie fundacji oraz zajmującego się marketingiem fundacji, osoby doświadczonej, działającej na samodzielnym stanowisku.Pracownik ds. marketingu  i rozwoju fundacjiMiejsce pracy: Rogoźno wlkp. Twój zakres obowiązków:promowanie Fundacji na terenie miasta i okolic,planowanie, przeprowadzanie i rozliczanie kampanii marketingowych,poszukiwanie i pozyskiwanie środków na prowadzenie i rozwój Fundacji (projekty regionalne, fundusze UE…)pozyskiwanie nowych miejsc na reklamy w przestrzeni publicznej miasta oraz zamawianie materiałów reklamowych,prowadzenie serwisów społecznościowych, stworzenie i obsługa social mediów Fundacji (fanpage, instagram, tiktok) oraz aktualności www,dbanie o wizerunek Firmy i jej produktów na rynku,rozwój Fundacji Odpowiedzialność za powierzone zadania·         Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widzianeNasze wymagania:dyspozycyjności, kreatywności i nieszablonowego sposobu myślenia,prawo jazdy kat. B,znajomość pakietu MS Office (Power Point, Excel, Word),dobra organizacja pracy własnej,poczucie obowiązkowości,umiejętność radzenia sobie z nieoczekiwanymi sytuacjami,zaangażowanie w pracę i wykazywanie się inicjatywą,doświadczenie w przygotowywaniu i koordynacji działań marketingowych, promocyjnych oraz reklamowych. To oferujemy:umowę o pracę lub umowę zleceniestabilność zatrudnienia,niezbędne narzędzia pracy (telefon i komputer),różnorodność działań i dużą samodzielność w działaniach oraz podejmowaniu decyzji. Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu prosimy o przesłanie CV na wskazany poniżej mail, ewentualny kontakt tel. 512 334 147 Ania Umieść dodatkowo w CV następującą zgodę, abyśmy mogli zachować Twoje CV w naszej bazie: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Fundację TIBI danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji obecnych i przyszłych (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pracownik Biurowy - obsługa klienta
Pracownik Biurowy - obsługa klienta
30+ kilka dni temu

Firma MKS STYLE 24 produkująca meble tapicerowane zatrudni pracownika na stanowisko biuroweWymagamy:      Znajomości Branży meblowej troche więcej niż w stopniu podstawowym (resztę wiedzy pomożemy się nauczyć)     samodzielności oraz odpowiedzialności i szybkości w swoich działaniach,     skrupulatności, rzetelności i terminowości w realizowaniu zadań     dbanie o poprawny przepływ informacji i dokumentów     lojalności i poufności,     umiejętności pracy w zespole,     wysokiej kultury osobistej i komunikatywności. Język niemiecki Komunikatywny w mowie i piśmie (inne języki dodatkowym atutem będą) Oferujemy:umowę o pracę na pełny etatwynagrodzenie: uzależnione od doświadczenia i umiejętnościWięcej informacji udzielimy na rozmowie rekrytacyjnej. Serdecznie zapraszamy Miejsce pracy Perzów 13Prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w wiadomości.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zrozumienie

Pracownik biurowy / dział księgowości
Pracownik biurowy / dział księgowości
118000 zł
Marki 30+ kilka dni temu

w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje do pracy kandydatów na stanowisko:pracownik biurowy,  Zakres obowiązków: :- Pomoc w prowadzeniu oraz wprowadzanie dokumentów ksiąg handlowych KPiRRyczałtNasze oczekiwania:Znajomość programu OPTIMA będzie dodatkowym atutemBardzo dobra organizacja pracyZnajomość MS Officesumienność i dokładność CV z adnotacją poniżej prosimy przesyłać przez link kontaktowy. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez firmę Speeders Pl sp. z o.o. zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pracownik biurowy- płatny staż
Pracownik biurowy- płatny staż
Świdnik 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób, do udziału w projekcie "Lubelski Program Aktywizacji” realizowany z Funduszy Europejskich dla Lubelskiego 2021-2027, w którym głównym celem jest odbycie 3-miesięcznego stażu z możliwością dalszego zatrudnienia. Projekt jest skierowany do osób wyłącznie z obszaru powiatów podregionu lubelskiego (lubelski z wyłączeniem miasta Lublin, świdnicki, łęczyński, lubartowski)Oferujemy:płatne szkolenie (każdy uczestnik za udział w szkoleniu dostaje wynagrodzenie+ zaświadczenie o ukończeniu szkolenia)catering na zajęciach w postaci obiadu oraz serwisu kawowegoindywidualne wsparcie Doradcy Zawodowegoindywidualne wsparcie Pośrednika Pracyubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadkówpłatny 3-miesięczny stażmożliwość dalszego zatrudnieniamożliwość wskazania miejsca stażowegobadania lekarskie przed stażem oraz orzeczenie lekarza medycyny pracy dopuszczające do pracy na określonym stanowiskuzaświadczenie o ukończeniu staży wraz z opinią pracodawcyzwrot kosztów dojazduWymagania:osoby bezrobotneosoby w wieku przedemerytalnym- Panie do 60r.ż. i Panowie do 65r.ż. (WARUNEK KONIECZNY)osoby zamieszkujące obszar powiatów: lubelskiego (z wył. miasta Lublin), łęczyńskiego, świdnickiego i lubartowskiego w woj. lubelskim (WARUNEK KONIECZNY).Nie wymagamy doświadczenia na podobnym stanowisku. Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie CV za pośrednictwem portalu OLX. W celu udzielenia dodatkowych informacji zapraszam do kontaktu telefonicznego pod nr. 50*******06 od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00.

Operator wagi/ pracownik biurowy
Operator wagi/ pracownik biurowy
30+ kilka dni temu

Nasza firma poszukuje osoby na stanowisko operatora wagi:Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:•    ważenie i rejestrowanie pojazdów dostawczych, odbiorczych oraz wewnętrznych, przy pomocy programu komputerowego służącego do obsługi wagi oraz bazy danych BDO;•    klasyfikowanie odpadów tj. nadawanie kodów i nazw zgodnie z katalogiem odpadów;•    kontrolowanie rodzaju dowożonych odpadów z możliwością ich nie przyjęcia; kierowanie zważonych samochodów do miejsc ich wyładunku lub załadunku;•    znajomość aktualnego cennika oraz zasad naliczania należności za przyjmowane odpady;•    umiejętność tworzenia i posługiwania się dokumentami tj. -karta ewidencji odpadu,-karta przekazania odpadu,-podstawowa charakterystyka odpadu,•    drukowanie dowodów ważeń, kart przekazania odpadu, zestawień, raportów.Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu pod nr tel.: 53*******38 oraz do przesyłania CV.

Pracownik biurowy, sprzedawca allegro.
Pracownik biurowy, sprzedawca allegro.
Radomsko 30+ kilka dni temu

Euro Meble - producent mebli.Obsługa Klienta w serwisie ALLEGRO i sklepie internetowym.Kluczowe zadania:Obsługa klientów, odpowiadanie na pytania, kontakt telefoniczny,Obsługa bieżących zamówień,Rozwiązywanie problemów z zamówieniami, korygowanie błędów, błędnych płatności,Kontakt z magazynem celem realizowania zamówień,Kontakt z dostawcami celem rozwiązywania problemów wynikających z dostaw,Obsługa zwrotów.Oferujemy:Pasjonującą, wciągającą i pozbawioną monotonii pracęStabilne zatrudnienie i wysokie standardy pracyUmowę o pracęWymagania:Bardzo dobre umiejętności obsługi komputeraDobra znajomość Excel i WordZnajomość serwisu ALLEGRO, EMPIK, ERLIUmiejętność współdziałania w zespoleUmiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu,Szybkie przyswajanie informacji,Wysoka kultura osobistaMile widzianeSumienność, zaangażowanie, Baselinker, Subiekt GTZnajomość branży meblarskiej - będzie dodatkowym plusem.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz OLX.Prosimy o dopisanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

pracownik biurowy stolarnia meblowa
pracownik biurowy stolarnia meblowa
17 dni plecy

Witam,poszukuję do biura pracownika/pomocnika do którego obowiązków będzie należało m.in. ;rysowanie projektów wg wykonanych pomiarówuzgadnianie z klientem szczegółów i materiałów z których będą wykonane zabudowyrozpisywanie poszczegolnych mebli na pojedyńcze elementy składowe z których będą składane meblezamawianie potrzebnych materialów i akcesoriiZainteresowane osoby prosze o kontakt telefoniczny. Mile widziane doświadczenie choćby minimalne przy podobnej pracy ;)

Pracownik biurowy, pomoc księgowej
Pracownik biurowy, pomoc księgowej
17 dni plecy

Opis stanowiska:reprezentowanie firmy w biurzekompleksowa obsługa klienta - za pośrednictwem maila, telefonu lub bezpośrednio w biurzeobsługa bierząca biurasporządzanie dokumentów wewnętrznych firmywystawianie ofert firmy na portalach typu allegro.pl, olx.plaktualizowanie strony internetowej firmykompletowanie i archiwizacja dokumentówsporządzanie paczek/palet do wysyłki do klientówpraca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 12:00 (na początek współpracy, a wraz z potrzebą, istnieje możliwość przejścia na pełny etat)Oczekujemy:znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymznajomości języka niemieckiegopracowitości i sumiennościuczciwościsystematycznościwysokiej kultury osobistejobsługi aplikacji biurowych ( Excel / Word )umiejętności obsługi urządzeń biurowych (komputer, drukarka, skaner)kreatywnościprawo jazy kategorii BOferujemy:umowa zlecenie, a wraz z rozwojem współpracy możliwość przejścia na umowę o pracęelastyczny grafikpracę pełną wyzwań na samodzielnym stanowiskuprzyjazną atmosferę pracypremie uznaniowepłatne urlopyProszę o przesłanie swojego CV za pośrednictwem portalu OLX. Informuję, że skontaktuję się z wybranymi kandydatami

Pracownik biurowy - asystent ds. obsługi klienta
Pracownik biurowy - asystent ds. obsługi klienta
55006000 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Nasz Klient to Europejska sieć sklepów wielobranżowych. Od 20-stu lat firma rozwija się na rynku polskim i staje się jednym z najpopularniejszych sprzedawców odzieży, a także wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Swój sukces w dużej mierze osiąga dzięki zatrudnianiu najlepszych specjalistów. Jeśli znasz język angielski, chcesz się rozwijać oraz cenisz sobie pracę w stabilnym przedsiębiorstwie to może ta oferta jest skierowana właśnie dla Ciebie? Dla tego Klienta poszukujemy osób z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko: Pracownik biurowy - asystent ds. obsługi klienta - praca zdalna Zakres obowiązków • wykonywanie krótkich raportów, analiz, wyszukiwanie danych ze wskazanych obszarów • prowadzenie korespondencji z klientami, udzielając informacji zgodnej z polityką firmy • sprawdzanie dostępności produktów, udzielanie informacji zwrotnej, sprawdzanie statusu zgłoszeń • obsługa infolinii dla klientów • prowadzenie korespondencji na Fb, Instagramie oraz poczcie email. Wymagania • znajomości języka angielskiego na poziomie B1/B2 • znajomość programów pakietu MS Office: Word oraz Excel na poziomie średniozaawansowanym, • obsługa mediów społecznościowych, • komunikatywność, • brak barier w kontaktach z ludźmi • orzeczenie o niepełnosprawności Oferujemy • umowę o pracę w stabilnej firmie, • pracę w zmotywowanym, pełnym pasji zespole, • pracę w formie zdalnej, • 7-godzinny czas pracy. Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronach werbeo.pl oraz obpon.pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon.pl

Pracownik biurowy, kontroler/serwisant-praca sezonowa Dziwnów
Pracownik biurowy, kontroler/serwisant-praca sezonowa Dziwnów
Dziwnów 28 dni plecy

Firma parkingowa o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje pracowników na stanowisko pracownik biurowy oraz kontrolera/ serwisanta do pracy sezonowej (od 10 czerwca do 15 września) przy obsłudze strefy płatnego parkowaniaMiejsce pracy - DziwnówOd kandydatów oczekujemy:- prawo jazdy kat. B (serwisant/kontroler)- znajomość obsługi komputera- komunikatywności- wytrwałości- sumienności- odporności na stres- niekaralnościZakres obowiązków:- prowadzenie punktu obsługi klienta, bieżące prace administracyjno-biurowe-kontrola biletów parkingowych, drobny serwis parkomatówOferujemy:Praca sezonowa (do 15 września) w oparciu o umowę zleceniePraca 8h dziennie, bez weekendów, świąt, zmian nocnychZakwaterowanieszkolenie pod okiem doświadczonych pracownikówpracę w przyjaznej atmosferzeniezbędne narzędzia do wykonywania pracy  Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Część informacyjnaZgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest City Parking Group S.A. z siedzibą w Grudziądzu, ul. Budowlanych 3, 86-300 Grudziądz. Administrator powołał Inspektora Danych Osobowych2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych6) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne 

pracownik biurowy i pracownik pomocy technicznej
pracownik biurowy i pracownik pomocy technicznej
Kolno 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy pracowników do nowo otwartego punktu w Kolnie (branża przydomowych oczyszczalni ścieków i zbiorników na wodę deszczową) Twój zakres obowiązków Obsługa klientów Doradztwo klienta Obsługa programu magazynowego ifirma Wypełnianie raportów Współpraca z magazynem oraz centralą Nasze wymagania Dobra obsługa komputera Dobra znajomość programu EXCEL Znajomość obsługi programu iFirma Znajomość dokumentów magazynowych Dyspozycyjność, sumienność, chęć do pracy uprawnienia na wózek widłowy (osoba na stanowisko pomocy technicznej) To oferujemy Umowa o pracę Szkolenia produktowe Pracę w firmie o dużym potencjale System premiowy

Pracownik Administracyjno - Biurowy
Pracownik Administracyjno - Biurowy
Pruszków 30+ kilka dni temu

Pracownik Administracyjno-Biurowy - Pruszków- Administracja i wprowadzanie danych do systemu TAXXO - fakturowanie usług- Kontrola prawidłowości rozliczenia podatków - na podstawie systemu TAXXO a księgowością- Administracja płatnościami Alior - leasingi, ubezpieczenia, itp. (wszelkie opłaty)- Administracja nad procesem rozliczania kierowców- Dopilnowanie procesu zgłaszania i likwidacji szkód- Administracja systemem wynajmu pojazdów- Wydawanie i przyjmowanie pojazdów do wynajmu- Administracja systemem naprawy pojazdów- Wydawanie i przyjmowanie pojazdów do naprawy - Rekrutacja, zatrudnianie i zwalnianie pracownikówWynagrodzenie 3000 zł netto - 4000 zł nettoSerdecznie zapraszamy do składania CV.

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik administracyjno- biurowy, która posiada 1-2 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta i administracji oraz biegle posługuje się zarówno językiem angielskim, jak i polskim. Jako pierwszy punkt kontaktu dla naszych klientów i odwiedzających, będziesz zapewniać doskonałą obsługę klienta oraz pomagać w zadaniach administracyjnych, aby nasze biuro działało sprawnie. Wymagania: ● 1-2 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta i administracji. ● Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego. ● Silne umiejętności komunikacyjne i organizacyjne. ● Zdolność do wielozadaniowości i efektywnej pracy w zespole. ● Biegła znajomość pakietu Microsoft Office.

Pracownik biurowy - staż dla osób z dzieckiem do 6 r.ż.
Pracownik biurowy - staż dla osób z dzieckiem do 6 r.ż.
407430 zł
Lublin 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osób, które z uwagi na obowiązki opiekuńcze nad dzieckiem mają przerwę w zatrudnieniu. Zapraszamy do podjęcia szkolenia z możliwością odbycia 3-miesięcznego płatnego stażu na stanowisku pracownik biurowy z opcją dalszego zatrudnienia. Przed stażem oferujemy krótkie szkolenie, za uczestnictwo w którym osoby zainteresowane otrzymują stypendium. W trakcie szkoleń zapewniamy catering i serwis kawowy. Nie wymagamy doświadczenia na podobnym stanowisku, jednak warunkiem koniecznym jest posiadanie dziecka do 6 roku życia. Osoby, które będą kwalifikować się do szkolenia i stażu muszą zamieszkiwać następujące gminy: Bełżyce, Bychawa, Borzechów, Garbów, Głusk, Jabłonna, Jastków, Konopnica, Krzczonów, Niedrzwica Duża, Niemce, Strzyżewice, Wojciechów, Wólka, Wysokie, Zakrzew.Więcej informacji udzielimy telefonicznie.Tel. 69*******74 ; 50*******36

Agencja Celna Jasionka - Pracownik biurowy
Agencja Celna Jasionka - Pracownik biurowy
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Witamy serdecznie i dziękujemy za wizytę!Miło nam oznajmić, że obecnie poszukujemy pracownika biurowego na staż w Jasionce.Dodatkowym atutem będzie znajomość języka obcego.Aplikację proszę składać w formie CV na adres e-mail (z dopiskiem Agencja Celna Jasionka): rekrutacja.agencjac(at)gmail.com

Staż na stanowisku - pracownik biurowy
Staż na stanowisku - pracownik biurowy
324000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Firma CONTRA jest dystrybutorem systemów nawodnień amerykańskich firm RAIN BIRD, HUNTER oraz BERMAD. Posiadamy doświadczenie w zakresie sprzedaży, montażu oraz serwisu automatycznych systemów nawadniających. Zakres naszej działalności w tej branży obejmuje: projektowanie systemów nawodnień, montaż, serwis i konserwację systemów doradztwo techniczne hurtową i detaliczną sprzedaż akcesoriów nawadniających na terenie całego kraju. Do naszego zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko:pracownik biurowy - staż z Urzędu Pracy Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Obsługa trans.euObsługa AllegroProwadzenia Social MediaWprowadzanie zamówień do systemu Tworzenie ofert dla klientówPrzyjmowanie faktur zakupowych Wystawianie faktur sprzedażyOd idealnego kandydata oczekujemy:·      Wykształcenie średnie·      Znajomość programów MS Office·      Umiejętność organizowania pracy własnej,·      Umiejętność pracy w zespole·      Umiejętność pracy pod presją czasu·      Szybkość uczenia się·      Pracowitość, bezkonfliktowość·      Poczucie odpowiedzialności za wykonywane prace·      Doświadczenie w pracy z dokumentami PZ, PW, RW, WZ, ZAT, MM i inne·      Doświadczenia w pracy z programem do fakturowania·      Znajomość programu iBiznes będzie dodatkowym atutemOferujemy:·      Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuUmowa o pracę po zakończeniu stażuNiezbędne narzędzia pracyNiezbędne szkoleniaMożliwość rozwojuPraca w miłym zespole

Stażysta - Pracownik biurowy, Norlandia, Olsztyn
Stażysta - Pracownik biurowy, Norlandia, Olsztyn
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Norlandia - to firma prowadząca przedszkola w krajach europejskich, także w Polsce.Szukamy pracownika na stanowisko stażysta - pracownik biurowyStawiamy na dobrą jakość pracy, sumienność, punktualność, obowiązkowość, ekologię, szacunek, dobrą organizację pracy. Szukamy ludzi otwartych na nowości, kreatywnych, potrafiących współpracować w zespole młodych ambitnych ludzi.Wymagania: zdolności analityczneznajomości języka angielskiego przynajmniej w stopniu komunikatywnym (B1)zorganizowanieotwartość na zmianychęć rozwoju osobistegodobra znajomość Excel i Power Point Oferujemy:pełnowymiarową (8h), stabilną pracęwspółudział w rozwoju sieci Norlandiamożliwość stałego zatrudnienia po stażunarzędzia do pracybieżące wsparcie przełożonegoprywatną opiekę medycznąpakiet Multisportpozytywną atmosferę pracydofinansowania szkoleń/studiów CV wraz z listem motywacyjnym proszę przesłać poprzez OLX lub na adres mailowy.Wysyłając do nas CV zgadzasz się z klauzulą informacyjną zawartą na stronie www.norlandiaprzedszkola.pl/rodo

Ogłoszenie o Pracę: Pracownik Biurowy
Ogłoszenie o Pracę: Pracownik Biurowy
Żółkiewka 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyLokalizacja: Żółkiewka - Osada (powiat krasnostawski) Obowiązki: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Prowadzenie ewidencji dokumentacji biurowej. Obsługa telefonów oraz kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Wspieranie działów administracyjnych w codziennych zadaniach. Wykonywanie innych powierzonych zadań biurowych. Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe. Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office). Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów. Dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków. Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w wykonywaniu zadań. Statut osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy. Mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - 1/2 etatu, 18 m-cy Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Jeśli jesteś zainteresowany/a dołączeniem do naszego zespołu, prosimy o przesłanie CV. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy wszystkim za zainteresowanie naszą ofertą. Termin składania aplikacji: 29.03.2024.

Pracownik biurowy w dziale technicznym
Pracownik biurowy w dziale technicznym
Szczecin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyHR for Business Sp. z o.o. dla swojego klienta Impel Synergies Sp. z o.o. specjalizującego się w kompleksowej obsłudze technicznej nieruchomości, poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik działu technicznego Miejsce wykonywania pracy - Szczecin ul. Arkońska Zakres obowiązków: * przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń od personelu medycznego * ewidencja zgłoszonych usterek oraz awarii na terenie szpitala * uzupełnianie dokumentacji technicznej Wymagania: * znajomość obsługi komputera * dobra organizacja pracy własnej * mile widziane doświadczenie w obsłudze technicznej obiektów użyteczności publicznej lub komercyjnej Oferujemy: * umowę o pracę na pełny etat * pracę od poniedziałku do piątku w godz. 7-15 * przyjazną atmosferę bazującą na szacunku i współpracy Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 tel. 727 - pokaż numer telefonu - lub nadsyłanie aplikacji z zamieszczoną klauzulą: Wyrażam zgodę dla HR for Business Sp. z o.o. na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją tego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych, które odbędą się w okresie najbliższych 5 lat. Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest HR for Business Sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu 50-304, ul. A. Słonimskiego 1.

Pracownik biurowy w branży mechanicznej
Pracownik biurowy w branży mechanicznej
Kraśnik 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko pracownika biurowego w branży mechanicznej Obowiązki:Nawiązywanie pierwszego kontaktu z klientem; udzielanie klientom informacji na temat asortymentu i usługKontakt telefoniczny z klientami i kontrahentamiWspółpraca z mechanikamiSprzedaż internetowaDobieranie i zamawianie części samochodowychSporządzanie zleceń naprawWystawianie faktur Sporządzanie raportu obrotuWymagania:Dobra organizacja pracyZnajomość obsługi komputera i terminala płatniczegoPraktyczna znajomość platformy allegro od strony sprzedaży. (mile widziana znajomość innych platform)Doświadczenie w sprzedaży produktów z kategorii Mechanika będzie dodatkowym atutemdoświadczenie w obsłudze innych platform e-commerce będzie dodatkowym atutemPodstawowa wiedza z zakresy handluwykształcenie min. średniemile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuzaangażowanieZgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest AUTO-FAN Grzegorz Stępień z siedzibą w Kraśniku, ul. Urzędowska 369Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).

Pracownik biurowy - pisanie faktur, wz
Pracownik biurowy - pisanie faktur, wz
Koszalin 30+ kilka dni temu

Przyjmę kobietę lub mężczyznę do pisania faktur, wz i wprowadzania towarów w magazyn w hurtowni warzyw i owoców TAR-POL. System subiekt nexo. Praca polega na pisaniu faktur i WZ do wyjazdów towarów i dla klientów w hurtowni. Wymagana bardzo dobra znajomość pracy z komputerem i umiejętność szybkiego pisania. Poszukujemy młodej osoby. Nocne godziny pracy 02 - 10. Proszę o kontakt telefoniczny 51*****47