Sortowanie:
Znaleziony: 16 ogłoszenie w kategorii Inne Polska: Wszystkie miasta
Pracownik Administracyjno - Biurowy
Pracownik Administracyjno - Biurowy
nowe Pruszków 30+ kilka dni temu

Pracownik Administracyjno-Biurowy - Pruszków- Administracja i wprowadzanie danych do systemu TAXXO - fakturowanie usług- Kontrola prawidłowości rozliczenia podatków - na podstawie systemu TAXXO a księgowością- Administracja płatnościami Alior - leasingi, ubezpieczenia, itp. (wszelkie opłaty)- Administracja nad procesem rozliczania kierowców- Dopilnowanie procesu zgłaszania i likwidacji szkód- Administracja systemem wynajmu pojazdów- Wydawanie i przyjmowanie pojazdów do wynajmu- Administracja systemem naprawy pojazdów- Wydawanie i przyjmowanie pojazdów do naprawy - Rekrutacja, zatrudnianie i zwalnianie pracownikówWynagrodzenie 3000 zł netto - 4000 zł nettoSerdecznie zapraszamy do składania CV.

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby na stanowisko: Pracownik administracyjno- biurowy, która posiada 1-2 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta i administracji oraz biegle posługuje się zarówno językiem angielskim, jak i polskim. Jako pierwszy punkt kontaktu dla naszych klientów i odwiedzających, będziesz zapewniać doskonałą obsługę klienta oraz pomagać w zadaniach administracyjnych, aby nasze biuro działało sprawnie. Wymagania: ● 1-2 lata doświadczenia w obszarze obsługi klienta i administracji. ● Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego. ● Silne umiejętności komunikacyjne i organizacyjne. ● Zdolność do wielozadaniowości i efektywnej pracy w zespole. ● Biegła znajomość pakietu Microsoft Office.

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
311850 zł
Słone 30+ kilka dni temu

Witam, szukamy Pracownika administracyjno- biurowego. Nasze oczekiwania: 1.prawo jazdy kat B ( osoba dobrze czującą się w prowadzeniu pojazdu) 2.Rozliczenie czasu pracy pracowników 3. Przygotowanie przetargów ( zamówienia publiczne) 4. Tworzenie kart Bdo 5. Sporządzanie dokumentacji z przebiegu prac na budowie ( zdjęcia, faktury, spis tankowań itp)

Pracownik administracyjno-biurowy
Pracownik administracyjno-biurowy
560000 zł
30+ kilka dni temu

Firma zajmuje się wycinkami i przycinkami drzew i krzewów w pasach linii elektroenergetycznych. Profil firmy można zobaczyć na www.rajtrak.plPraca na tym stanowisku w naszej firmie polega na przygotowaniu prostych raportów, nadzoru przepływu danych od pracowników, przygotowanie prostych wyliczeń w MS Excel, przygotowanie dokumentacji do przetargów, załatwianie prostych spraw urzędowych, kupowanie na Allegro itp.Wymagane prawo jazdy kategorii B i dobra obsługa MS Excel.Znajomość podstawowa języka angielskiego.Mile widziane i premiowany język francuski lecz nie wymagany.W okresie próbnym, który trwa od 1 do 3 miesięcy w zależności od szybkości wdrożenia się, pracownik zostanie odpowiednio przeszkolony i przyuczony  do stanowiska pracy. Praca na pełen etat z umową o pracę. Zapewniamy ciągłość pracy nawet w dobie pandemii.Warunki płacowe :w okresie próbnym 4 500,00 zł brutto po okresie próbnym od 4 500,00 do 7 500,00 zł netto .

Pracownik Administracyjno biurowy -staż i długa współpraca!
Pracownik Administracyjno biurowy -staż i długa współpraca!
Ełk 30+ kilka dni temu

Firma zajmująca się administrowaniem budynkami Wspólnot Mieszkaniowych poszukuje pracownika na stanowisko : Pracownik Administracyjno biurowyPoczątek pracy staż 6 miesięczny (przyuczenie + umowa o pracę) Poszukujemy osób zdecydowanych do dłuższej współpracy chcących pracować. Praca od zaraz. Godz pracy: 8-16 pon-pt CV proszę przesłać za pośrednictwem formularza.Wymagamy:znajomość ustawy o własności lokalipunktualnościdobrej organizacji pracy i szybkiej naukidoświadczenie w pracy z klientemDodatkowym atutem będzie:wykształcenie ekonomiczne lub pokrewneznajomość rachunkowościdoświadczenie w pracy w zarządzaniu budynkamidoświadczenie w księgowości Miejsce pracy: biuro Św. M. M. Kolbe / Tuwima Pragniemy poinformować, iż administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych jest Tom-dom nieruchomości sp. z o. o., ul. Św. M.M.Kolbe 3/U-1, 19-300 Ełk. Ponadto, informujemy, że:Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Tom-dom nieruchomości sp. z o. o. w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji na stanowisko pracownik administracyjno-biurowy w oparciu o przepisy ustawy Kodeks pracy (tj. art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a w przypadku podania danych osobowych niewynikających z Kodeksu pracy, na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO).W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z przetwarzaniem dotyczących Pani/Pana danych, proszę nie wahać się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do sześciu (6) miesięcy od rozstrzygnięcia procesu rekrutacji.Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.Ponadto, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.Dodatkowo, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wymaganym przez Kodeks pracy jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzane są na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana dobrowolnej zgody, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość wzięcia udziału i wyniki rekrutacji.Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usług publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.Decyzje dotyczące przeprowadzenia oraz rozstrzygnięcia procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.Jeśli wyraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie danych osobowych wedle przedstawionych wyżej zasad, prosimy o zamieszczenie w CV poniższych zgód:Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udziału w rekrutacji na stanowisko księgowa/pracownik administracyjno-biurowy, przez okres jej trwania, zgodnie z przedstawionymi zasadami przez Tom-dom nieruchomości sp. z o. o.Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu włączenia na okres 6 m-cy do bazy kandydatów, zgodnie z przedstawionymi zasadami przez Tom-dom nieruchomości sp. z o. o.

Pracownik administracyjno – biurowy - wpierw staż, potem stała praca
Pracownik administracyjno – biurowy - wpierw staż, potem stała praca
40 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Pracownik administracyjno – biurowy - wpierw staż, potem stała pracaZadania:- praca w biurze i w terenie (Szczecin)– dostarczanie i odbiór dokumentów do urzędów, spółdzielni, dostawców mediów, itp. Przekazanie nieruchomości, prezentacje, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, udostępnianie lokali w celu przeprowadzenia pomiarów i przeglądów instalacyjnych. przyjmowanie zgłoszeń bieżących usterek, problemów technicznych oraz współpraca z fachowcami- wspomaganie zespołu w obsłudze bieżących zadań i inne zadania zlecone przez przełożonego- współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych i spółdzielniami mieszkaniowymiWymagania: - mile widziany status osoby zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczecinie. - dobra znajomość pakietu MS Office (word i excel) - odpowiedzialność, dokładność i zaangażowanie w pracę - wykształcenie minimum średnie - komunikatywnośćOczekujemy: • zaangażowania • dobra organizacja pracy własnej, • komunikatywność • wysoka kultura osobista oraz bardzo dobre zdolności komunikacyjne Oferujemy: • płatny staż, następnie umowę o pracę • Stałe godziny pracy lub elastyczny czas pracy pod kątem potrzeb pracownika (do uzgodnienia) • Wsparcie przełożonej • Niezbędne narzędzia pracy • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuJeśli stawiasz na rozwój, jakość pracy i profesjonalizm – zachęcamy do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

Pracownik administracyjno-biurowy / Centrum Gdańsk
Pracownik administracyjno-biurowy / Centrum Gdańsk
Gdańsk 16 dni plecy

Jestes młodą osobą i otwartą na doświadczenia? Lubisz pracę biurową? Jeśli tak, to poszukujemy Ciebie! Czym się zajmujemy - Jesteśmy firmą marketingowo-sprzedażową z wieloletnim doświadczeniem na rynku. Prowadzimy nasze biura w kilku miastach takich jak: Gdańsk, Wrocław, Katowice, Opole, Łódź, Kraków. W niedalekiej przyszłości na pewno się to zmieni i będzie otwierać kolejne biura.Zakres obowiązków:Przygotowywanie dokumentów oraz umów dla działu handlowego.Sporządzanie raportów i przedstawianie ich Zarządowi.Wsparcie administracyjne w codziennych obowiązkach firmy.Zarządzanie korespondencją i dokumentacją firmową.Współpraca z innymi działami w zakresie realizacji zadań administracyjnych.Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, jednak nie wymagamy (nauczymy wszystkiego na miejscu)Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint).Umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku.status studenta/uczniaOferujemy:Stabilne zatrudnienie (praca na pełen etat)pensja stała + prowizjeAtrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (Multisport, Luxmed)Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole.Pakiet szkoleńZapraszamy do wysyłania CV, prosimy od zamieszczenie klauzuli RODO.Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się razem z nami!

Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Centrum szkoleniowe FUTURE zaprasza na jednodniowe BEZPŁATNE szkolenie w formie online na stanowiska pracy: ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z przeszkoleniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Recepcjonistka". Wystarczy wykształcenie ponadgimnazjalne, ponadpodstawowe, aby uczestniczyć w szkoleniu. Uczestnik szkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Recepcjonistek". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Zapraszamy do zgłaszania się na szkolenie. Zapisy trwają do 31.01.2024 r.

Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
Grudziądz 30+ kilka dni temu

Centrum szkoleniowe FUTURE zaprasza na jednodniowe BEZPŁATNE szkolenie w formie online na stanowiska pracy: ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z przeszkoleniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Recepcjonistka". Wystarczy wykształcenie ponadgimnazjalne, ponadpodstawowe, aby uczestniczyć w szkoleniu. Uczestnik szkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Recepcjonistek". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Zapraszamy do zgłaszania się na szkolenie. Zapisy trwają do 19.05.2024 r.

Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
Częstochowa 30+ kilka dni temu

Centrum szkoleniowe FUTURE zaprasza na jednodniowe BEZPŁATNE szkolenie w formie online na stanowiska pracy: ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z przeszkoleniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Recepcjonistka". Wystarczy wykształcenie ponadgimnazjalne, ponadpodstawowe, aby uczestniczyć w szkoleniu. Uczestnik szkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Recepcjonistek". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Zapraszamy do zgłaszania się na szkolenie. Zapisy trwają do 26.05.2024 r.

Sekretarka administracyjna\Recepcjonistka
Sekretarka administracyjna\Recepcjonistka
Wałbrzych 30+ kilka dni temu

Centrum szkoleniowe FUTURE zaprasza na jednodniowe BEZPŁATNE szkolenie w formie online na stanowiska pracy: ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z przeszkoleniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Recepcjonistka". Wystarczy wykształcenie ponadgimnazjalne, ponadpodstawowe, aby uczestniczyć w szkoleniu. Uczestnik szkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Recepcjonistek". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Zapraszamy do zgłaszania się na szkolenie. Zapisy trwają do 7.05.2024 r.

Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
Sekretarka administracyjna/Recepcjonistka
Grudziądz 30+ kilka dni temu

Centrum szkoleniowe FUTURE zaprasza na jednodniowe BEZPŁATNE szkolenie w formie online na stanowiska pracy: ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z przeszkoleniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Recepcjonistka". Wystarczy wykształcenie ponadgimnazjalne, ponadpodstawowe, aby uczestniczyć w szkoleniu. Uczestnik szkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Recepcjonistek". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Zapraszamy do zgłaszania się na szkolenie. Zapisy trwają do 11.05.2024 r.

Sekretarka administracyjna/Recepcjonostka
Sekretarka administracyjna/Recepcjonostka
Zabrze 16 dni plecy

Centrum szkoleniowe FUTURE zaprasza na jednodniowe BEZPŁATNE szkolenie w formie online na stanowiska pracy: ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z przeszkoleniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Recepcjonistka". Wystarczy wykształcenie ponadgimnazjalne, ponadpodstawowe, aby uczestniczyć w szkoleniu. Uczestnik szkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Recepcjonistek". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Zapraszamy do zgłaszania się na szkolenie. Zapisy trwają do 20.06.2024 r.

Sekretarka administracyjna\Recepcjonistka
Sekretarka administracyjna\Recepcjonistka
Kwidzyn 11 dni plecy

Centrum szkoleniowe FUTURE zaprasza na jednodniowe BEZPŁATNE szkolenie w formie online na stanowiska pracy: ,,Sekretarka administracyjno-biurowa" oraz ,, Pracownik biurowy", ,, Asystentka zarządu ", połączone z przeszkoleniem ,,Inspektor ochrony danych osobowych”, ,,Recepcjonistka". Wystarczy wykształcenie ponadgimnazjalne, ponadpodstawowe, aby uczestniczyć w szkoleniu. Uczestnik szkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe oraz 5 certyfikatów: dla ,,Sekretarek administracyjno-biurowych" oraz ,,Pracowników biurowy", ,,Asystentek zarządu", ,,Inspektorów ochrony danych osobowych", ,,Recepcjonistek". Certyfikaty są akceptowane na terenie całego kraju w publicznych i prywatnych instytucjach. Zapraszamy do zgłaszania się na szkolenie. Zapisy trwają do 20.06.2024 r.

Zatrudnimy pracownika biurowego!
Zatrudnimy pracownika biurowego!
4000000 zł
30+ kilka dni temu

Pracownik administracyjno-biurowy zakres obowiązków: • Współpraca z zewnętrznymi firmami i dostawcami • Zajmowanie się zarządzaniem, organizacją dokumentów i informacji w biurze • Wsparcie działu sprzedaży oraz magazynu w zakresie przygotowania dokumentacji handlowej • Obsługa sprzętu biurowego (drukarki, skanery, faks) Nasze wymagania •Wykształcenie wyższe • Znajomości obsługi komputera i pakietu Microsoft Office (Word, Excel, subiekt) • Umiejętności organizacji pracy biurowej i zarządzania czasem • Dbałość o szczegóły i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków administracyjnych • Komunikatywność i umiejętność skutecznej komunikacji zarówno pisemnej, jak i ustnej • Umiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi działami w firmie • Zdolność samodzielnej organizacji pracy i podejmowania odpowiedzialności za powierzone zadania • Prawo jazdy kat. B Oferujemy • umowę o pracę • narzędzia pracy odpowiednie do stanowiska pracy, • zatrudnienie w firmie o dużym potencjale rozwojowym • realny wpływ na rozwój produkcji. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny oraz przesłanie CV na adres mailowy. tel. 66*******90 72*******35

Pracownik biurowy, kontroler/serwisant-praca sezonowa Dziwnów
Pracownik biurowy, kontroler/serwisant-praca sezonowa Dziwnów
Dziwnów 26 dni plecy

Firma parkingowa o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje pracowników na stanowisko pracownik biurowy oraz kontrolera/ serwisanta do pracy sezonowej (od 10 czerwca do 15 września) przy obsłudze strefy płatnego parkowaniaMiejsce pracy - DziwnówOd kandydatów oczekujemy:- prawo jazdy kat. B (serwisant/kontroler)- znajomość obsługi komputera- komunikatywności- wytrwałości- sumienności- odporności na stres- niekaralnościZakres obowiązków:- prowadzenie punktu obsługi klienta, bieżące prace administracyjno-biurowe-kontrola biletów parkingowych, drobny serwis parkomatówOferujemy:Praca sezonowa (do 15 września) w oparciu o umowę zleceniePraca 8h dziennie, bez weekendów, świąt, zmian nocnychZakwaterowanieszkolenie pod okiem doświadczonych pracownikówpracę w przyjaznej atmosferzeniezbędne narzędzia do wykonywania pracy  Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Część informacyjnaZgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest City Parking Group S.A. z siedzibą w Grudziądzu, ul. Budowlanych 3, 86-300 Grudziądz. Administrator powołał Inspektora Danych Osobowych2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych6) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne