Sortowanie:
Znaleziony: 10 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
E - COMMERCE/ OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO
E - COMMERCE/ OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO
nowe Rzeszów 30+ kilka dni temu

️️WEŹ UDZIAŁ W BEZPŁATNYM SZKOLENIU - E - COMMERCE/ OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO️️ Szkolenie 100% zdalnie ️️Start szkolenia: czerwiec/ lipiec Czas trwania szkolenia: 105h przez okres 3-4 tygodni (pon.-pt.) Stypendium szkoleniowe, które otrzymujesz: ok. 1200 zł brutto/ mc Jeśli jesteś chętna/y, istnieje możliwość odbycia stażu, zgodnie z tematyką szkolenia. ️ZGŁOŚ SIĘ JEŚLI:️ posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności pozostajesz bez zatrudnienia ️️mieszkasz w woj. Podkarpackim CO ZYSKUJESZ? wysokie stypendium szkoleniowe ok.1200 zł brutto staż/praca zgodny z tematyką odbytego szkolenia - jeśli jesteś chętna/y certyfikat potwierdzający kwalifikacje wsparcie trenera pracy CZEGO SIĘ DOWIESZ? czym jest E-handel jak prowadzić i obsługiwać sklep internetowy o podstawach marketingu (SEO, SEM, AdWords,, itp) i obsłudze klienta nt. promocji sklepu internetowego- rozwiązań praktycznych ( SEM I SEO,itp) o pozycjonowaniu stron www i SEO JAK SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ? 739 - pokaż numer telefonu - , 534 - pokaż numer telefonu - @ CV z dopiskiem ,,szkolenie e-commerce/ obsługa sklepu internetowego'' ️WAŻNE️ Oferta realizowana jest w ramach: projektu "Klucz do sukcesu" współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, wymagane jest posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności oraz pozostawanie bez zatrudnienia!

Specjalista ds. e-commerce / obsługa sklepu internetowego
Specjalista ds. e-commerce / obsługa sklepu internetowego
30+ kilka dni temu

CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW? • wprowadzanie i modyfikowanie produktów na platformie sprzedażowej, • weryfikacja poprawności opisów produktów, a także ich ciągłe udoskonalanie, aktualizowanie i optymalizowanie pod kątem SEO i UX, • samodzielne poszukiwanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań optymalizacyjnych, we współpracy z poszczególnymi działami firmy. CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY? • doświadczenia w obszarze e-commerce (min. 2 lata), • samodzielnego i efektywnego zarządzanie czasem pracy, • umiejętności ustalania priorytetów i organizacji czasu pracy, • doświadczenia w obszarze tworzenia profesjonalnych ofert, • umiejętności redagowania treści, • kreatywności, • wysokiego poczucia estetyki, • znajomości pakietu MS Office na poziomie dobrym, • podstawowej znajomości języków programowania HTML i CSS, • znajomości zasad SEO i UX. DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE: • znajomości naszej branży, • znajomość systemu zarządzania projektami CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ? • interesującą, pełną wyzwań pracę w oparciu o umowę o pracę, • atrakcyjne wynagrodzenie i premie uzależnione od zaangażowania i poziomu umiejętności, • pracę w młodym i dynamicznym zespole, • nowoczesne biuro, • nowoczesne narzędzia pracy Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce
30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce Zakres obowiązków - Obsługa klienta (telefon i korespondencja mailowa), - Obsługa zamówień sklepu internetowego - Realizacja działań związanych z rozwojem sprzedaży oraz obsługą posprzedażową - Udział w tworzeniu i doskonaleniu sklepu internetowego - Aktualizowanie oferty produktowej w sklepie on-line oraz Allegro - Monitoring rynku, konkurencji i trendów w kanale e-commerce Wymagania - Nie wymagamy doświadczenia – wszystkiego nauczymy Cię od podstaw. - Kreatywność, inicjatywa oraz zaangażowania - Chęć do ciągłej nauki i samodoskonalenia - Samodzielność i dobre zarządzanie własnym czasem - Praktyczna znajomość MS Office - Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem Oferujemy - System wdrożenia pracownika - Pracę w dynamicznie rozwijającym się projekcie e-commerce - Stabilne warunki zatrudnienia, w ramach umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu - Możliwość rozwoju zawodowego oraz realizacji własnych projektów, pomysłów - Zniżki pracownicze - Pakiet Multisport - Prywatna opieka medyczna Medicover

OSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO, E-COMMERCE, CONTENT MARKETING U
OSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO, E-COMMERCE, CONTENT MARKETING U
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy osoby do obsługi sklepu internetowego oraz market place , oferując uzyskanie ciekawego i praktycznego doświadczenia przy prowadzeniu projektów e-commerce w branży artykułów biurowych. Firma BIUROHIT sp. z o.o. to jedna z największych hurtowni produktów do biura w regionie. Miejsce pracy: Ustroń. Nasze oczekiwania • chęć do pracy, nauki i rozwoju, • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów, • zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu obowiązków, • umiejętności organizacji własnej pracy, • samodzielność, • podstawowa znajomość pakietu MS Office (lub Open / Libre Office), • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku (pełny wymiar czasu pracy). Twoje obowiązki • obsługa zamówień ze sklepu internetowego i market place • obsługa reklamacji • Wystawianie produktów • analizy rynku, • zarządzanie platformami e-commerce (sklepy WWW, strony, platformy B2B), • zarządzanie komunikacją (m. in. social media, GMF (wizytówka Google) etc.), • zarządzanie linkami, treściami i kontentem (kontent marketing i SEO pozycjonowanie), • zarządzanie ofertą na platformach e-commerce, • budowa i modyfikacja stron oraz podstron www, • kontent marketing i treści, • i inne zadania oraz projekty z zakresu e-commerce. Nasza oferta • Umowa o pracę • Stanowisko pracy stacjonarne • uczestnictwo w rozwoju liderów rynku w Polsce, • umiejętność zarządzania nowoczesnymi narzędziami e-commerce, • zdobycie praktycznego doświadczenia zawodowego, • przyjazna atmosfera, Informacje: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez BIUROHIT sp. z o.o., zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie

Specjaliści ds. obsługi sklepu internetowego, Allegro, eBay
Specjaliści ds. obsługi sklepu internetowego, Allegro, eBay
Nowy Sącz 30+ kilka dni temu

Poszukujemy Specjalistów ds. obsługi sklepu internetowego, Allegro oraz eBay Twój zakres obowiązków  Praca przy prowadzeniu i obsłudze sklepu internetowego oraz platform sprzedażowych  Zarządzanie sprzedażą na platformie Allegro oraz eBay (wystawianie aukcji i ofert oraz nadzorowanie tych już istniejących),  Nadzór nad promocjami, dbanie o atrakcyjność i aktualność ofert,  Obsługa Social Media i platform sprzedażowych  Bieżąca obsługa handlowa klienta,  Czynna współpraca z innymi działami w firmie. Nasze wymagania  Znajomość programu Prestashop, WordPress, Magento  Znajomość języka angielskiego  Doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą internetową na platformie Allegro,  Znajomość zagadnień z zakresu e-commerce,  Umiejętność obsługi programów graficznych,  Znajomość pakietu MS Office, z naciskiem na Excell,  Umiejętność planowania i organizowania własnej pracy. To oferujemy  Stabilne zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,  Przyjazną atmosferę pracy,  Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z możliwością ciągłego rozwoju,  Dostęp do niezbędnych narzędzi pracy - komputer i telefon,  Stałe godziny pracy, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 (wolne weekendy i święta).

Pracownik ds. obsługi sklepu internetowego
Pracownik ds. obsługi sklepu internetowego
30+ kilka dni temu

P.H. MAM Sp. z o. o. jest właścicielem znanej i rozpoznawalnej sieci z wyposażeniem wnętrz: Dekorian Home oraz sklepu internetowego otownetrze.pl. Obecnie poszukujemy osobę na stanowisko: Pracownik ds obsługi sklepu internetowego Zakres obowiązków: • Tworzenie, wprowadzanie i aktualizacja danych dotyczących produktów (zdjęć, cen, opisów i szczegółów technicznych), • Edycja i aktualizacja internetowych ofert sprzedaży, • Kontrola stanów magazynowych wystawianych produktów, • Optymalizacja procesu zakupowego klientów w kanale on-line (e-sklep, obsługa klienta, logistyka), • Bieżąca analityka prowadzonych działań reklamowych i sprzedażowych, z uwzględnieniem efektywności poszczególnych narzędzi, • Prowadzenie bieżącej analizy rynku oraz trendów w obszarze eCommerce, monitorowanie i analizowanie działań konkurencji, • Planowanie i raportowanie wyników pracy. Wymagania • Znajomość narzędzi wspierających sprzedaż i analitykę eCommerce, • Doświadczenie handlowe oraz w obsłudze klienta w oparciu o biznes e-commerce • Umiejętność i determinacja w osiąganiu wyników sprzedaży, • Kreatywność, odpowiedzialność oraz rzetelność, • Samodzielność i umiejętność organizowania swojej pracy, • Bardzo dobra znajomość pakietu Office, • Znajomość programu sprzedażowego COMARCH ERP Optima (mile widziane) Oferujemy: • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, • Pracę w młodym, dynamicznym zespole i przyjazne środowisko pracy, • Możliwości rozwoju zawodowego, • Pracę pełną wyzwań i jednocześnie dającą dużą przestrzeń na wdrażanie własnych pomysłów • Godziny pracy zgodne z ustalonym grafikiem • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie

Specjaliści ds. handlu i marketingu
Specjaliści ds. handlu i marketingu
Nowy Sącz 30+ kilka dni temu

Poszukujemy Specjalistów ds. handlu i marketingu Twój zakres obowiązków  Praca przy prowadzeniu i obsłudze sklepu internetowego oraz platform sprzedażowych  Zarządzanie sprzedażą na platformie Allegro oraz eBay (wystawianie aukcji i ofert oraz nadzorowanie tych już istniejących),  Nadzór nad promocjami, dbanie o atrakcyjność i aktualność ofert,  Obsługa Social Media i platform sprzedażowych  Bieżąca obsługa handlowa klienta,  Czynna współpraca z innymi działami w firmie. Nasze wymagania  Znajomość języka angielskiego  Doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą internetową na platformie Allegro,  Znajomość zagadnień z zakresu e-commerce,  Umiejętność obsługi programów graficznych,  Znajomość pakietu MS Office, z naciskiem na Excell,  Umiejętność planowania i organizowania własnej pracy. To oferujemy  Stabilne zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,  Przyjazną atmosferę pracy,  Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z możliwością ciągłego rozwoju,  Dostęp do niezbędnych narzędzi pracy - komputer i telefon,  Stałe godziny pracy, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 (wolne weekendy i święta).

Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster
Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster
Ostrowiec Świętokrzyski 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster Do Twoich obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: projektowanie i wdrażanie akcji promocyjnych, mailingów przygotowywanie materiałów promocyjnych – treści na strony, fanpage, kanał YouTube prowadzenie sklepu, aktualizacja treści, wprowadzanie nowych produktów koordynacja działań marketingowych prowadzenie wizytówek sklepów w kanałach social media prowadzenie kampanii reklamowych FB, Google Ads obsługa zamówień, utrzymywanie komunikacji z klientami obsługa sprzedaży w serwisach marketplace (np. Allegro) administracja sklepami – utrzymywanie poprawnego działania, eliminowanie błędów, działania optymalizacyjne praca nad rozwijaniem sklepu i wprowadzaniem nowych funkcjonalności Oczekujemy od Ciebie: doświadczenia w obszarze e-commerce / marketingu internetowego doświadczenia w administracji witrynami internetowymi, konfiguracji hostingami praktycznej znajomości platformy Prestashop umiejętności redagowania tekstów w języku polskim umiejętności podstawowej obsługi programów graficznych i video znajomości Google Analytics, Adwords znajomości pakietu MS Office kreatywności, inicjatywy oraz samodzielności rzetelności i odpowiedzialności za powierzone zadania Oferujemy: Pracę na pełny etat w firmie z wieloletnim doświadczeniem Przyjazną atmosferę Możliwość rozwoju zawodowego Konkurencyjne wynagrodzenie Niezbędne narzędzia pracy – komputer służbowy, telefon Umowę o pracę (lub inną formę zatrudnienia jeśli taką preferujesz) Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji mile widziane dokumenty potwierdzające umiejętności (np. certyfikaty) Wynagrodzenie - ustalenie indywidualne

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBD Art to światowy producent dekoracji ściennych: ramek, luster, półek, tablic korkowych i magnetycznych. Współpracujemy z globalnymi sieciami jak IKEA, grupa Kingfisher i Leroy Merlin. Ponadto nasze produkty są dystrybuowane przez platformę Amazon w 28 krajach Europy i Stanach Zjednoczonych. Obecnie, do naszego biura, mieszczącego się w Małkini Górnej poszukujemy kandydata/tki na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce Zakres obowiązków: • Obsługa Klientów sklepu internetowego wszystkimi kanałami komunikacji • Prowadzenie terminowej korespondencji z Klientami • Wsparcie i doradztwo techniczne dla Klientów w zakresie oferowanych produktów • Wsparcie Klientów w zakresie zwrotów i reklamacji • Odpowiedzialność za aktualność oferty na stronie www oraz w serwisach aukcyjnych • Współpraca z innymi działami w ramach realizowanych zadań • Dbałość o wizerunek firmy, opinie i komentarze Oczekiwania: • Samodzielność i odpowiedzialność • Dobra komunikacja i umiejętności interpersonalne • Dyspozycyjność od pn-pt od 8:00 – 16:00 • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania czasem • Kreatywność i innowacyjność w podejściu do powierzonych zadań • Chęć ciągłego doskonalenia swoich umiejętności • Umiejętność szybkiego przyswajania nowych technologii i trendów w e-commerce • Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem, znajomość platform sprzedażowych typu Allegro, Amazon Oferujemy: • Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z rozwiniętym kanałem e-commerce • Doświadczenie i rozwój zawodowy w dynamicznej firmie łączącej model nowoczesny (e-commerce) z tradycyjnymi kanałami sprzedaży • Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji (m.in. szkolenia, kursy językowe, dofinansowanie studiów) • Karty Multisport i dodatkowe ubezpieczenie NW Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji prowadzonego przez B.D. Art Sp. z o.o. z siedzibą w Małkini Górnej zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie informujemy o dobrowolności podania danych osobowych, jednak ich podanie jest niezbędne do udziału w rekrutacji oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania lub usunięcia

Manager Social Media/ Manager Sklepu Internetowego / Marketing Manager
Manager Social Media/ Manager Sklepu Internetowego / Marketing Manager
300 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownika na stanowisko Marketing Manager/Manager Sklepu Internetowego / Manager SM (więcej informacji przedstawimy po przesłaniu CV na rozmowie o pracę).Praca stacjonarna w Poznaniu na Jeżycach (okolice szpitala F. Raszei).Bliski kontakt ze środowiskiem Influencer Marketingu, Social Media (YouTube, Instagram, TikTok itd.), a także EVENT'ów branżowych tj. gale freakfightowe/gale sponsorskie/eventy i wydarzenia specjalnie i inne.Praca w młodym i zaangażowanym zespole, pełnym energii i gotowości do działania! :)Wymagania na stanowisko:Biegła obsługa komputera i podstawowych programówDobra organizacja pracy, jak i czasu pracySamodzielność, terminowość, odpowiedzialność za powierzone zadaniaZnajomości podstawowych zagadnień związanych z Marketingiem Online, branżą E-commerce oraz Social MediaUmiejętność organizacji i koordynacji pracy własnej, (dodatkowa wartość mile widziana to umiejętność koordynacji pracy zespołu)KreatywnośćKomunikatywnośćChęć do pracy i otwartość umysłuSamodzielność w podejmowaniu działańDoskonała znajomość języka polskiegoPodstawowa znajomość języka angielskiegoDoświadczenie w sferze Social Media oraz influencer Marketingu (mile widziane!)Co będziesz robić?Obsługa firmowych kanałów w mediach społecznościowych: Facebook, YouTube, Instagram, TikTok itp.Tworzenie strategii treści na platformy Social MediaTworzenie koncepcji nowych produktów na sklep E-CommerceMonitorowanie trendów w dziedzinie mediów społecznościowych i proponowanie innowacyjnych rozwiązańPlanowanie i realizacja działań, kampanii marketingowychSamodzielne prowadzenie wyznaczonych działań w projekcie (Zależne od projektu jaki będziemy realizować w konkretnym okresie)Dbanie o skuteczną komunikację i przepływ informacji w zespoleKoordynowanie działań kanałów Social Media (2 MLN Subskrypcji YT)Możliwość zbudowania własnych kanałów SM (w przypadku zaangażowania i ciekawej osobowości)Pozostałe (pozostałe działania, które wynikają z konkretnego projektu, który realizujemy w danym czasie)Co oferujemy?Wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności i zaangażowania w pracy (przewidujemy również premie dla pracowników!)Pracę, która nie jest MONOTONNA! Pracę w firmie (NIE KORPO!) z miłą atmosferą! ;)Możliwość udziału i realizacji ciekawych projektów!Rozwój w sferze Influencer Marketingu!Rozwój wiedzy i umiejętności w praktyce!Dużą samodzielność w działaniu!Pracę w ciekawej i dynamicznie rozwijającej się branży!Niezbędne narzędzia pracy!Wpływ na wygląd i rozwój marki!Komfortowe warunki pracy!Możliwość szkoleń w ramach rozwoju umiejętności!Pracę pełną wyzwań! :)Zależy nam na Twojej otwartości, empatii i chęci ciągłego doskonalenia.Jesteśmy otwarci na wszelkie negocjacje w kwestii rozliczenia godzin pracy i umowy.Przewidujemy również premie, dlatego prosimy nie sugerować się widełkami podanymi na platformie OLX w ogłoszeniu (jest to kwestia indywidualna podczas rozmów o pracę)Jeśli jesteś gotowy/gotowa na nowe wyzwania w obszarze Social Media i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, to koniecznie musisz się do Nas zgłosić!Firma NINJASOCIALS.PL poszukuje właśnie Ciebie! :)Jeżeli chcesz pracować z Influencerem, który zebrał na swoim kanale ponad 2 mln. subskrypcji i działa w Internecie ponad 12 lat - odezwij się do Nas! Prosimy o złącznie w aplikacji CV wraz ze zdjęciem! (brak załącznika lub zdjęcia w CV oznaczać będzie odrzucenie aplikacji).Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.ZESPÓŁNINJASOCIALS.PL