Sortowanie:
Znaleziony: 26 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. e-commerce
Specjalista ds. e-commerce
nowe Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyCzy marzysz o karierze, gdzie każdy dzień niesie nowe wyzwania i możliwości w dynamicznie rozwijającym się świecie e-commerce? Domitech.pl, jeden z liderów w branży internetowej sprzedaży narzędzi, poszukuje Specjalisty ds. e-commerce, który pomoże nam kształtować przyszłość zakupów online. Jeśli jesteś osobą, która potrafi wykorzystać potencjał platform takich jak Ceneo, jesteś mistrzem e-mail marketingu i marketingu automation, oraz masz oko na trendy i innowacje w e-commerce, to właśnie Ciebie szukamy! Zakres obowiązków: - Wspieranie rozwoju i zarządzania sprzedażą na platformach e-commerce m.in. Ceneo - Optymalizacja kampanii na Ceneo, zarządzanie produktami z wykorzystaniem narzędzi dostępnych na platformie - Prowadzenie działań związanych z e-mail marketingiem i marketing automation - Monitorowanie i analiza rynku, trendów i działań e-commerce - Współpraca w ramach różnych obszarów w dziale marketingu Wymagania: - Znajomość narzędzi oraz specyfiki e-commerce - Znajomość platform sprzedażowych typu Ceneo - Znajomość platformy sprzedażowych typu Edrone - Poczucie estetyki i znajomość programów graficznych typu Canva - Umiejętność zarządzania czasem i dobra organizacja pracy - Dokładność i szczegółowość podczas wykonywania zadań Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie i umowę o pracę - Pracę w godzinach 8:00 - 16:00 - Pracę stacjonarną w oddziale firmy w Bydgoszczy - Ubezpieczenie grupowe z opieką medyczną - Kartę Multisport - Pracę w ambitnym i doświadczonym zespole specjalistów - Możliwość rozwoju swojej ścieżki kariery i podnoszenia kwalifikacji

Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu
Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom. Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – hurtownika z branży suplementów diety i odżywek naturalnych – osoby do pracy na stanowisku: Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu Miejsce pracy: okolice Wrocławia Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku: -planowanie, budżetowanie i wdrażanie strategii rozwoju e-commerce w oparciu o analizę zachowań użytkowników, źródeł ruchu, wyników sprzedaży, działań konkurencji i aktualnych trendów digital marketingu, -realizowanie kampanii marketingowo-sprzedażowych we współpracy z innymi działami firmy i agencjami zewnętrznymi, -tworzenie i nadzór nad portfolio produktowym sklepu, -optymalizacja wizerunku sklepu w zakresie UX/UI, customer journey wraz ze skutecznym zwiększaniem konwersji, -budowanie strategii z zakresu marketing automation i affiliate marketing, -wdrażanie i zarządzanie działaniami w zakresie marketplace na platformach sprzedażowych Allegro oraz Amazon, -zarządzanie pełną ofertą produktową sklepu internetowego. Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: -masz min. 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży FMCG, suplementów lub naturalnych preparatów leczniczych/spożywczych, -posiadasz znajomość narzędzi marketingu online, zasad SEO i SEM, Marketing Automation, Google Analytics, Google/Allegro/Facebook Ads, PrestaShop, -znasz specyfikę integracji sklepu online z systemami ERP, -znasz pojęcia: marża, ROI, ROAS, CPC oraz inne wskaźniki efektywności w e-commerce i digital marketingu. -potrafisz sporządzać raporty i rekomendacje z przeprowadzanych kampanii, -znasz język angielski na poziomie komunikatywnym, -cechują Cię: otwartość, elastyczność a także komunikatywność i kreatywność. Pracodawca oferuje: -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (preferowane), -możliwość podjęcia pracy w trybie hybrydowym, -prywatną opiekę medyczną, -zaopatrzenie w sprzęt firmowy (telefon, laptop) oraz zniżki na produkty firmowe, -okazję do rozwoju w zespole ludzi pełnych pasji. Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji za pośrednictwem poniższego linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-ds-e-commerce-i-digital-marketingu/10678-9559-25-6da-2707.html Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przysłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej klauzuli, w przypadku nadesłanych aplikacji bez naszej klauzuli, Państwa kandydatura nie będzie rozpatrywana i zostanie automatycznie odrzucona: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Legnickiej 65/1,54-510 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych." "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Legnickiej 65/1. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem ul. Legnicka 65/1, 54-510 Wrocław. 3. Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a RODO), wyłącznie w celu przedstawienia ofert zatrudnienia, a także przeprowadzania aktualnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. 4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będę Klienci Administratora, którzy uczestniczą w procesach rekrutacyjnych. O fakcie przekazania Pana/Pani danych osobowych do Klienta Administratora, będziemy każdorazowo Pana/Panią informować. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są również podmioty odpowiedzialne za wspieranie Administratora przy realizacji procesów rekrutacyjnych, z którymi Administrator współpracuje na podstawie zawartych umów (są to w szczególności: Dostawcy Usług, Partnerzy, Współpracownicy). 5. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych do momentu odwołania przez Pana/Panią zgody do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych i żądania ich usunięcia. 6. Przysługuje Panu/Pani prawo do: · żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, · cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, · wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Podanie danych osobowych jest wymogiem obligatoryjnym w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Jednakże brak ich podania i wyrażenia zgody na ich przetwarzanie uniemożliwi przeprowadzenie procesów rekrutacyjnych z Pana/Pani udziałem. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Specjalista ds. E-Commerce Marketplace
Specjalista ds. E-Commerce Marketplace
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMiejsce pracy: Nowy Sącz, Kraków Zadania: • setup konta Klienta na marketplace’ach typu Allegro, Amazon • tworzenie oraz weryfikacja kart produktowych • tworzenie strategii cenowych, produktowych, sprzedażowych oraz mediowych • planowanie kampanii i zarządzanie budżetem marketingowym • przygotowywanie raportów oraz analiz w związku z prowadzoną sprzedażą • prowadzenie działań optymalizacyjnych i promocyjnych dotyczących ofertowanych produktów i marek, zwiększające ich widoczność oraz podnoszące skuteczność sprzedaży • doradztwo z obszaru marketingu efektywnościowego • obsługa i optymalizacja procesów w narzędziu BaseLinker • wsparcie e-commerce własnych sklepów (export) Wymagania: • min. roczne doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą na Allegro • wiedza teoretyczna i praktyczna na temat promowań aukcji, Strefy Okazji, Allegro Ads • znajomość zasad pozycjonowania aukcji • umiejętność skutecznego rozwoju sprzedaży w oparciu o wyznaczone cele i wskaźniki • terminowość i dobra organizacja pracy • kreatywne podejście do realizowanych zadań • chęć rozwoju i pozyskiwania nowych umiejętności z zakresu marketingu • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym Dodatkowym atutem będzie znajomość: • doświadczenie w e-commerce, z uwzględnieniem zarządzania kanałem obsługi sprzedaży na wybranych platformach: Amazon, eBay, Ceneo • planowanie kampanii w ramach Allegro Ads • praktyczna znajomość Magento Oferujemy: • stabilne zatrudnienie • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy • szkolenia i możliwość rozwoju • kursy językowe • dofinansowanie kart sportowych • atrakcyjna oferta grupowego ubezpieczenia w PZU • dofinansowanie opieki medycznej • parking pracowniczy • bonusy świąteczne • dostęp do biletów na wybrane wydarzenia kulturalne oraz sportowe

Specjalista ds. E-Commerce Marketplace
Specjalista ds. E-Commerce Marketplace
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyMiejsce pracy: Nowy Sącz, Kraków Zadania: • setup konta klienta na marketplace’ach typu Allegro, Amazon, Ceneo • tworzenie oraz weryfikacja kart produktowych • tworzenie strategii cenowych, produktowych, sprzedażowych oraz mediowych • planowanie kampanii i zarządzanie budżetem marketingowym • przygotowywanie raportów oraz analiz w związku z prowadzoną sprzedażą • prowadzenie działań optymalizacyjnych i promocyjnych dotyczących ofertowanych produktów i marek, zwiększające ich widoczność oraz podnoszące skuteczność sprzedaży • doradztwo z obszaru marketingu efektywnościowego • wsparcie e-commerce własnych sklepów (export) Wymagania: • min. roczne doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą na Allegro • wiedza teoretyczna i praktyczna na temat promowań aukcji, Strefy Okazji, Allegro Ads • znajomość zasad pozycjonowania aukcji • umiejętność skutecznego rozwoju sprzedaży w oparciu o wyznaczone cele i wskaźniki • terminowość i dobra organizacja pracy • kreatywne podejście do realizowanych zadań • chęć rozwoju i pozyskiwania nowych umiejętności z zakresu marketingu • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym Dodatkowym atutem będzie znajomość: • doświadczenie w e-commerce, z uwzględnieniem zarządzania kanałem obsługi sprzedaży na wybranych platformach: Ceneo, Kup Teraz, Amazon, eBay, inne • planowanie kampanii w ramach Allegro Ads • znajomość obsługi BaseLinker • praktyczna znajomość Magento Oferujemy: • umowę o pracę w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na światowym rynku • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy • wsparcie poprzez system szkoleń wdrażających oraz zawodowych • przyjazną atmosferę pracy • możliwość rozwoju zawodowego w ramach awansów i rekrutacji wewnętrznych • dobre warunki pracy • dofinansowanie do kart sportowych, • udział w imprezach integracyjnych • dostęp do nauki języka angielskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego • możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej • dostęp do parkingu dla pracowników • bonusy w okresach świątecznych • dostęp do biletów na wybrane wydarzenia kulturalne oraz sportowe • korzystne rabaty pracownicze na zakup produktów FAKRO Link do formularza aplikacyjnego: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=70196c62c5314455a9f58b3c4d1c9e65

Specjalista/ Młodszy Specjalista ds. E-commerce
Specjalista/ Młodszy Specjalista ds. E-commerce
Częstochowa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy jednym z wiodących producentów Tekstyliów domowych, ogrodowych i dekoracji w Polsce. Tworzymy zgrany zespół współpracowników, dążących do wspólnego celu. Prowadzimy kanał hurtowy i współpracujemy z wieloma sieciami handlowymi w Polsce i za granicą, oraz działamy w szeroko pojętym E-commerce, gdzie potrzebujemy Twojego wsparcia! Poszukujemy pasjonatów i/lub osób z doświadczeniem. Zakres obowiązków: ·         dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel) ·         zaangażowanie i pomysłowość ·         rozwinięte umiejętności analityczne i organizatorskie, a przede wszystkim poczucie estetyki ·         administracja i rozwój sklepu internetowego ·         działania marketingowe, dbanie o pozytywny wizerunek firmy   Nasze wymagania: ·         podstawowa wiedza z zakresu marketingu internetowego, Kreatywność ·         doświadczenie na podobnym stanowisku ·         szybkość działania i fajne efekty pracy ·         umiejętność pracy zespołowej ·         umiejętność ustalania priorytetów i realizowanie kilku zadań równolegle (czasem tak bywa, ważne, by się nie poddawać ) ·         gotowość do pracy stacjonarnej ·         znajomość oprogramowania: Baselinker, Subiekt GT ·         praktyczna znajomość platform sprzedażowych – Amazon, Erli, Emag    Mile widziane: doświadczenie w e-commerce w sektorze B2B lub/i B2C umiejętność wyszukiwania informacji pożądane doświadczenie ze sklepami internetowymi SHOPER lub podobnych jako Admin doświadczenie. z wystawianiem aukcji na platformach Marketplace   To oferujemy: ·         dowolną formę współpracy (umowa o pracę, umowa zlecenie, współpracy B2B, inne) ·         możliwość wdrażania swoich pomysłów w dziale, ·         rabat pracowniczy na wszystkie produkty firmy! ·         dużą otwartość oraz wsparcie doświadczonego zespołu ·         umowę o pracę na pełen etat (po okresie próbnym) ·         pracę w regularnych godzinach 8:00 – 16:00 (poniedziałek – piątek) ·         pracę w trybie stacjonarnym (odpowiednio wyposażone stanowisko pracy) ·         wynagrodzenie adekwatne do Twojej wiedzy, doświadczenia a przede wszystkim tego co wniesiesz do naszego zespołu ·         pracę w zgranym zespole, w tylko pozytywnej atmosferze   Zapraszamy już teraz wszystkich zainteresowanych kandydatów spełniających powyższe kryteria do przesyłania CV ze zdjęciem w tym serwisie. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o podpisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Specjalista ds. e-commerce - RYNEK SKANDYNAWSKI
Specjalista ds. e-commerce - RYNEK SKANDYNAWSKI
Nowy Sącz 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby, która wprowadzi nową firmę na rynek zagraniczny - SKANDYNAWSKI oraz ZACHODNIOEUROPEJSKI. Do Twoich zadań będzie: -opracowywanie i realizowanie strategii marketingowej firmy -kreowanie i realizacja kampanii marketingowych -samodzielne prowadzenie projektów marketingowych -prowadzenie kont sprzedażowych na platformach zagranicznych -pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych na rynku skandynawskim TYLKO OSOBY Z DOŚWIADCZENIEM Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swojego CV. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Specjalista ds. e-commerce / obsługa sklepu internetowego
Specjalista ds. e-commerce / obsługa sklepu internetowego
30+ kilka dni temu

CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW? • wprowadzanie i modyfikowanie produktów na platformie sprzedażowej, • weryfikacja poprawności opisów produktów, a także ich ciągłe udoskonalanie, aktualizowanie i optymalizowanie pod kątem SEO i UX, • samodzielne poszukiwanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań optymalizacyjnych, we współpracy z poszczególnymi działami firmy. CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY? • doświadczenia w obszarze e-commerce (min. 2 lata), • samodzielnego i efektywnego zarządzanie czasem pracy, • umiejętności ustalania priorytetów i organizacji czasu pracy, • doświadczenia w obszarze tworzenia profesjonalnych ofert, • umiejętności redagowania treści, • kreatywności, • wysokiego poczucia estetyki, • znajomości pakietu MS Office na poziomie dobrym, • podstawowej znajomości języków programowania HTML i CSS, • znajomości zasad SEO i UX. DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE: • znajomości naszej branży, • znajomość systemu zarządzania projektami CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ? • interesującą, pełną wyzwań pracę w oparciu o umowę o pracę, • atrakcyjne wynagrodzenie i premie uzależnione od zaangażowania i poziomu umiejętności, • pracę w młodym i dynamicznym zespole, • nowoczesne biuro, • nowoczesne narzędzia pracy Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".

Specjalista ds. e-commerce & marketplace || marketing internetowy
Specjalista ds. e-commerce & marketplace || marketing internetowy
999 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Dołącz do nas! : )Dynamicznie rozwijąca się firma Boom Media tworząca kreatywne produkty marek MunoPuzzle i HappyPins szuka specjalisty ds market place & e-commerceMiejsce pracy: Warszawa/Hybryda/ZdalnaZakres obowiązków:1. Wprowadzanie produktów MunoPuzzle & HappyPins na polskie platformy sprzedażowe typu Allegro Empik, czy Pakamera, oraz analogiczne zagraniczne typu Amazon, Ebay.2. Przerobienie polskich sklepów pod rynki europejskie (tłumaczenie tekstów, dodawanie produktów)3. Zarządzanie stanami magazynowymi produktów, kontakt z magazynem logistycznym4. Optymalizacja listingu produktów, monitorowanie ich widoczności i efektywności.5. Analiza rynku, konkurencji oraz trendów w celu optymalizacji strategii sprzedażowej.6. Współpraca z zespołem marketingowym i graficznym.7. Tworzenie copy(opisy produktów, krótkie hasła reklamowe) w języku polskim i angielskimWymagania:1. Minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze e-commerce (warunek konieczny) w wprowadzaniu do sprzedaży produktów na rynku polskim i zagranicznym, w tym umiejętność zarządzania profilami na platformach takich jak Amazon i Allegro.2. Znajomość platformy WordPress oraz umiejętność tworzenia i aktualizacji treści na stronie internetowej.3. Bardzo duża samodzielność i lekkie pióro.4. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz orientacja na wyniki.5. Bardzo dobra znajomość angielskiego oraz poprawne posługiwanie się językiem polskim.6. Własna działalność lub status studenta przed 26 rż.Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu profili i tworzeniu reklam na wymienionych platformach & dodatkowym atutem będzie doświadczenie w prowadzeniu kont na PinterestOferujemy:1. Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.2. Pracę w małej ale dynamicznie rozwijającej się firmie, kreatywny zespół pracowników.3. Możliwość rozwoju zawodowego.4. Możliwość pracy zdalnej.5. Pracę z nowoczesnymi, artystycznymi produktami.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu opisującego swoje doświadczenie przy podobnym zakresie obowiązku: hello małpka munopuzzle.com (nie można użyć znaku małpki na olx).Termin składania aplikacji: do 31.01.2024Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku (Dz. U. 2018 poz. 1000).Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce
30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce Zakres obowiązków - Obsługa klienta (telefon i korespondencja mailowa), - Obsługa zamówień sklepu internetowego - Realizacja działań związanych z rozwojem sprzedaży oraz obsługą posprzedażową - Udział w tworzeniu i doskonaleniu sklepu internetowego - Aktualizowanie oferty produktowej w sklepie on-line oraz Allegro - Monitoring rynku, konkurencji i trendów w kanale e-commerce Wymagania - Nie wymagamy doświadczenia – wszystkiego nauczymy Cię od podstaw. - Kreatywność, inicjatywa oraz zaangażowania - Chęć do ciągłej nauki i samodoskonalenia - Samodzielność i dobre zarządzanie własnym czasem - Praktyczna znajomość MS Office - Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem Oferujemy - System wdrożenia pracownika - Pracę w dynamicznie rozwijającym się projekcie e-commerce - Stabilne warunki zatrudnienia, w ramach umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu - Możliwość rozwoju zawodowego oraz realizacji własnych projektów, pomysłów - Zniżki pracownicze - Pakiet Multisport - Prywatna opieka medyczna Medicover

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBD Art to światowy producent dekoracji ściennych: ramek, luster, półek, tablic korkowych i magnetycznych. Współpracujemy z globalnymi sieciami jak IKEA, grupa Kingfisher i Leroy Merlin. Ponadto nasze produkty są dystrybuowane przez platformę Amazon w 28 krajach Europy i Stanach Zjednoczonych. Obecnie, do naszego biura, mieszczącego się w Małkini Górnej poszukujemy kandydata/tki na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce Zakres obowiązków: • Obsługa Klientów sklepu internetowego wszystkimi kanałami komunikacji • Prowadzenie terminowej korespondencji z Klientami • Wsparcie i doradztwo techniczne dla Klientów w zakresie oferowanych produktów • Wsparcie Klientów w zakresie zwrotów i reklamacji • Odpowiedzialność za aktualność oferty na stronie www oraz w serwisach aukcyjnych • Współpraca z innymi działami w ramach realizowanych zadań • Dbałość o wizerunek firmy, opinie i komentarze Oczekiwania: • Samodzielność i odpowiedzialność • Dobra komunikacja i umiejętności interpersonalne • Dyspozycyjność od pn-pt od 8:00 – 16:00 • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania czasem • Kreatywność i innowacyjność w podejściu do powierzonych zadań • Chęć ciągłego doskonalenia swoich umiejętności • Umiejętność szybkiego przyswajania nowych technologii i trendów w e-commerce • Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem, znajomość platform sprzedażowych typu Allegro, Amazon Oferujemy: • Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z rozwiniętym kanałem e-commerce • Doświadczenie i rozwój zawodowy w dynamicznej firmie łączącej model nowoczesny (e-commerce) z tradycyjnymi kanałami sprzedaży • Możliwość rozwoju zawodowego i wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji (m.in. szkolenia, kursy językowe, dofinansowanie studiów) • Karty Multisport i dodatkowe ubezpieczenie NW Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji prowadzonego przez B.D. Art Sp. z o.o. z siedzibą w Małkini Górnej zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie informujemy o dobrowolności podania danych osobowych, jednak ich podanie jest niezbędne do udziału w rekrutacji oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania lub usunięcia

Młodszy Specjalista ds marketingu (obsługa e-commerce + copy
Młodszy Specjalista ds marketingu (obsługa e-commerce + copy
30+ kilka dni temu

Marka Kelton to znany w całej Europie producent sprzętu i wyposażenia dla siłowni i klubów fitness. Dostarczamy sprzęt zarówno dla siłowni domowych (linia Home & Heavy) oraz w pełni profesjonalny (linia Pro) sprzęt dla największych i najpopularniejszych klubów fitness oraz siłowni na terenie całego świata. Świadczymy także usługi projektowania siłowni oraz ich kompletnego doposażania. Nasz sprzęt produkowany jest w Polsce w naszym zakładzie w Dąbrówce. W związku z dynamicznym rozwojem naszej marki poszukujemy : Młodszy Specjalista ds marketingu (obsługa e-commerce + copywriting) Poszukujemy specjalisty do wsparcia naszego działu marketingu Zakres obowiązków: Obsługa popularnych portali aukcyjnych – allegro, amazon, eBay Obsługa i aktualizacja oferty w ramach naszego e-commerce Obsługa portali społecznościowych – m.in.. Facebook, Instagram, Redagowanie tekstów – postów do w-w kanałów, a także do opisów nowych produktów Poszukiwanie i wdrażanie nowych kanałów komunikacji oraz rozwiązań usprawniających procesy sprzedażowe Prowadzenie działań komunikacyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Aktywny udział w przygotowywaniu materiałów marketingowych Bieżąca analiza działań konkurencji Wymagania: Znajomość podstaw funkcjonowania systemów e-commerce Dobra znajomość obsługi i mechanizmów funkcjonowania ww. portali i kanałów social media Umiejętności obróbki graficznej, kreatywność i zmysł plastyczny Umiejętność tzw. „lekkiego pióra” – przydatna podczas redagowania Otwartość komunikatywność i dobra organizacja pracy własnej Dobra znajomość obsługi komputera – praca w środowisku Windows, dobra znajomość pakietu Office (lub wersji alternatywnych) Inicjatywa w działaniu i samodzielność Zorientowanie na cel i pozytywne nastawienie Mile widziana – Znajomość języka angielskiego Mile widziana – znajomość zagadnień fitness Mile widziane – umiejętności analityczne Mile widziane – znajomość podstaw HTML i CSS Oferujemy Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Aktywny udział w kreowaniu kampanii i wizerunku marki – możliwość realizowania własnych pomysłów Szkolenie w zakresie stosowanych przez nas rozwiązań Indywidualne stanowisko pracy wyposażone w niezbędny sprzęt Możliwość przyuczenia zawodu i rozwoju kompetencji - Wsparcie techniczne i merytoryczne specjalistów Praca w miłej i ciekawej atmosferze Mile widziane portfolio - prosimy o przesłanie razem z formularzem, bądź umieszczenie URL w CV. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Specjalista ds. marketingu internetowego i e-commerce
Specjalista ds. marketingu internetowego i e-commerce
Wyszków 30+ kilka dni temu

Jesteśmy firmą zajmującą się importem i sprzedażą artykułów wyposażenia domu. Od Kilku lat intensywnie działamy handlowo w internecie, szukamy osoby do pracy, z zakresem zadań: Do Twoich obowiązków będzie należało: • współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy • planowanie, koordynowanie i realizacja działań marketingowych • obsługa i zarządzanie social media • zarządzanie reklamą internetową • tworzenie strategii pozycjonowania w wyszukiwarkach (SEO, SEM) • udział w projektowaniu materiałów reklamowych Od kandydatów oczekujemy: • doświadczenia na podobnym stanowisku • doskonałej znajomości branży e-commerce, social mediów oraz trendów w marketingu online • zmysłu estetycznego i kreatywności • umiejętności współpracy z innymi działami firmy • znajomości zagadnień SEO oraz SEM W przypadku zainteresowania proszę o kontakt. @ tel 698 - pokaż numer telefonu - , Adam Gierek.

Staż dla ON - Specjalista ds. sprzedaży internetowej - zdaln
Staż dla ON - Specjalista ds. sprzedaży internetowej - zdaln
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Poszukujemy stażysty do Fundacji Budowania Biznesu FOR PROFIT na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży internetowej. Forma pracy: zdalna Obowiązki: - dodawanie produktów w sklepie internetowym - aktualizacja stanów magazynowych - tworzenie treści do social media - dodawanie produktów do marketplace Wymagania: - status studenta ostatniego roku lub absolwent (osoba, która ukończyła studia w przeciągu ostatnich 5 lat) - orzeczenie o niepełnosprawności; - biegła obsługa komputera; - znajomość obsługi social media - znajomość aplikacji graficznej Canva Oferujemy: - stypendium stażowe 1845,94zł za miesiąc brutto; - dodatek motywacyjny 400zł miesięcznie; - pracę w godzinach 8:00 - 15:00 (st. umiarkowany i znaczny), 8:00 - 16:00 (st. lekki); - wdrożenie do obowiązków; - zdobycie praktycznej wiedzy w zakresie e-commerce i social media; Osoby zainteresowane i spełniające wszystkie warunki proszę o przesyłanie CV poprzez formularz.

Młodszy specjalista ds. marketingu poszukiwany
Młodszy specjalista ds. marketingu poszukiwany
Wrocław dzisiaj

Spółka Daltra Sp. z o. o. prowadząca nowoczesny portal e-commerce Mlekolandia.pl oferujący sprzedaż internetową artykułów spożywczych, akcesoriów dla dzieci do lat 3 oraz będąca dystrybutorem akcesoriów dziecięcych i higienicznych, w tym pieluszek Moomin Baby poszukuje kandydata na stanowisko: Młodszy specjalista ds. marketinguMIEJSCE PRACY: WROCŁAWWymaganiaDoświadczenie w obszarze marketingu, w szczególności obsługi social mediówZnajomość narzędzi i strategii marketingowychZnajomość obsługi programów graficznych umożliwiających publikację w SMUmiejętność tworzenia i prowadzenia contentu oraz kampanii reklamowych w mediach społecznościowychKreatywnośćDobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania czasemUmiejętność szybkiego przyswajania nowych technologii i trendów w marketinguKomunikatywność oraz umiejętność pracy w zespoleUmiejętność nagrywania i montowania rolek będzie dodatkowym atutemDobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutemZakres obowiązkówOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:Tworzenie i realizację strategii marketingowej, szczególnie we wszystkich kanałach SMAnalizę efektywności działań marketingowychTworzenie treści promocyjnych, głównie w social mediachDbanie o wizerunek firmy w mediach społecznościowychPrzygotowanie i realizację współprac z influenceramiOrganizację i koordynację wydarzeń promocyjnychMonitorowanie trendów na rynku i dostosowywanie strategiiTworzenie raportów i prezentacji dotyczących działań marketingowychOferujemy·       Pracę w miłej atmosferze, w młodym, ambitnym zespole·       Umowę o pracę (początkowo na okres próbny) lub B2B·       Możliwość pracy hybrydowej·       Narzędzia pracy – laptop, telefon

Specjalista ds. sprzedaży internetowej
Specjalista ds. sprzedaży internetowej
nowe Zamość 30+ kilka dni temu

Firma SIATEX poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży internetowej Główne obowiązki: • realizowanie sprzedaży za pomocą serwisów aukcyjnych (wystawianie aukcji, kontrola cen, wdrażanie nowych produktów do sprzedaży) • prowadzenie sklepu internetowego • aktualizowanie strony internetowej • opracowywanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży • przygotowywanie, planowanie i wdrażanie social media content (m.in. Facebook, Instagram, Pinterest) Nasze oczekiwania: • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży e-commerce, znajomość zagadnień marketingu internetowego oraz doświadczenie w zarządzaniu stronami www (wszystkimi wersjami językowymi), moderowaniu ich treści (w tym: aktualizowanie zdjęć, grafik, tekstów, cross-sellingu, promocji i innych), przygotowywaniu niezbędnych materiałów (grafik, tekstów itp.) • od kandydatów do pracy oczekujemy komunikatywności i kreatywności, a także pozytywnego, otwartego nastawienia do ludzi. Liczy się także zmysł handlowy i organizacyjny. Oferujemy: • ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie, • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą, • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV poprzez formularz Lento Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami. W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetworzenie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r . Nr. 101., poz. 926. ze zmianami)”

Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster
Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster
Ostrowiec Świętokrzyski 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. sprzedaży internetowej / webmaster Do Twoich obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: projektowanie i wdrażanie akcji promocyjnych, mailingów przygotowywanie materiałów promocyjnych – treści na strony, fanpage, kanał YouTube prowadzenie sklepu, aktualizacja treści, wprowadzanie nowych produktów koordynacja działań marketingowych prowadzenie wizytówek sklepów w kanałach social media prowadzenie kampanii reklamowych FB, Google Ads obsługa zamówień, utrzymywanie komunikacji z klientami obsługa sprzedaży w serwisach marketplace (np. Allegro) administracja sklepami – utrzymywanie poprawnego działania, eliminowanie błędów, działania optymalizacyjne praca nad rozwijaniem sklepu i wprowadzaniem nowych funkcjonalności Oczekujemy od Ciebie: doświadczenia w obszarze e-commerce / marketingu internetowego doświadczenia w administracji witrynami internetowymi, konfiguracji hostingami praktycznej znajomości platformy Prestashop umiejętności redagowania tekstów w języku polskim umiejętności podstawowej obsługi programów graficznych i video znajomości Google Analytics, Adwords znajomości pakietu MS Office kreatywności, inicjatywy oraz samodzielności rzetelności i odpowiedzialności za powierzone zadania Oferujemy: Pracę na pełny etat w firmie z wieloletnim doświadczeniem Przyjazną atmosferę Możliwość rozwoju zawodowego Konkurencyjne wynagrodzenie Niezbędne narzędzia pracy – komputer służbowy, telefon Umowę o pracę (lub inną formę zatrudnienia jeśli taką preferujesz) Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji mile widziane dokumenty potwierdzające umiejętności (np. certyfikaty) Wynagrodzenie - ustalenie indywidualne

Specjalista ds. sprzedaży
Specjalista ds. sprzedaży
Warszawa 15 dni plecy

Opis oferty pracySpecjalizujemy się w obsłudze firm z branż technologicznych, IT, e-commerce oraz startupów. Nasza kancelaria prawna oferuje unikalne rozwiązania dla biznesu, w tym system do obsługi sygnalistów, szkolenia i procedury AML i RODO. Aktualnie szukamy Specjalisty ds. Sprzedaży, który pomoże nam rozszerzać naszą działalność na rynku online. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży Miejsce pracy: Zdalnie Zakres obowiązków: • Zarządzanie bazą danych klientów. • Aktywny prospecting: cold calling, cold mailing, spotkania i prezentacje zdalne. • Negocjacje i zawieranie umów. • Raportowanie i analiza sprzedaży. • Utrzymywanie relacji z klientami. • Zarządzanie procesami sprzedaży online Nasze oczekiwania: • pełna samodzielności w realizowaniu powierzonych zadań, • umiejętność docierania do osób decyzyjnych i budowania z nimi relacji • dokładność i odpowiedzialność • wysoka umiejętność komunikacyjna • mile widziane doświadczenie w sprzedaży B2B Oferujemy: • Współpracę na podstawie B2B lub umowy zlecenie • Wynagrodzenie oparte na wysokim systemie prowizyjnym • Kompleksowe szkolenie produktowe i sprzedażowe • Pracę całkowicie zdalną Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres @ Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami/kandydatkami. Koniec rekrutacji: 30 maja 2024 r. CV prosimy przesłać z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sawaryn i Partnerzy sp. k. z siedzibą w Warszawie w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rozpatrzenia zgłoszenia w toku rekrutacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sawaryn i Partnerzy sp. k. z siedzibą w Warszawie w celu przeprowadzenia innych przyszłych postępowań rekrutacyjnych w Kancelarii Sawaryn i Partnerzy, w szczególności postępowań rekrutacyjnych na takie samo stanowisko lub stanowisko zbliżone. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu wzięcia Pani/Pana zgłoszenia pod uwagę w innych przyszłych procesach rekrutacyjnych. A także następującego oświadczenia dotyczącego ochrony danych osobowych o treści : „Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że: 1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Sawaryn i Partnerzy sp.k. z siedzibą w Warszawie, 2. dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody, także w kolejnych naborach na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), 3. osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 4. osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub usunięcia (wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez administratora), 5. osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych.

Specjalista ds. marketingu
Specjalista ds. marketingu
450 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

HOMEKONCEPT to pracownia architektoniczna w której dbamy o najdrobniejszy detal. Nieważne czy jest to detal architektoniczny, detal na wizualizacji naszych domów czy rodzaj kawy, który zamawiamy do biura. Dzięki takiemu podejściu do architektury i współpracy w zespole – HOMEKONCEPT zyskał mocną pozycję na rynku gotowych projektów domów. Dołącz do naszego dynamicznego zespołu i wpływaj na rozwój jednej z najbardziej innowacyjnych firm w branży! HOMEKONCEPT poszukuje utalentowanego specjalisty marketingu, który pomoże nam dotrzeć do szerszego grona klientów i kontynuować budowę silnej marki.Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za aktualizację i realizację naszej strategii marketingowej, tworzenie i realizację naszych kampanii reklamowych, opiekę nad social media oraz analizowanie danych, które pomagają optymalizować nasze działania.W HOMEKONCEPT oferujemy nie tylko konkurencyjne wynagrodzenie, ale również inspirujące środowisko pracy, w którym Twoje pomysły będą mile widziane i doceniane. Dołącz do nas i bądź częścią zespołu, który pomaga ludziom realizować swoje marzenia o wymarzonym domu. Wyślij swoje CV już teraz i zobacz, jak możemy razem tworzyć wyjątkowe projekty! Specjalista ds. marketinguNajważniejsze obowiązki:Nadzór, rozwój i monitorowanie działań z zakresu marketingu, w szczególności marketingu internetowego,analiza danych, monitorowanie skuteczności działań reklamowych i promocyjnych oraz ich optymalizacja,przygotowywanie, wdrażanie oraz monitorowanie akcji e-mail marketingowych,współtworzenie spójnej komunikacji za pośrednictwem różnych kanałów,rozwój marketing automation,nadzór i rozbudowa strony internetowej firmy,współpraca w zakresie mediów społecznościowymi firmy,tworzenie i współpraca przy tworzeniu treści marketingowych,współpraca z działem sprzedaży oraz innymi działami w obszarze projektów marketingowych.Czego oczekujemy:minimum 2 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze marketingu,praktycznej wiedzy na temat e-commerce,znajomości zasad SEO, SEM, e-mail marketingu, remarketinguznajomości narzędzi analitycznych (Analytics, Google Tag Menager, Google Search Console, Ads),kreatywności i poczucia estetyki,samodzielności w działaniu,otwartości na nowe rozwiązania, szczególnie w obszarze reklamy internetowej.Oferujemy:interesującą i ciekawą pracę pełną różnorodności i nowych wyzwań,możliwość realizacji swoich pomysłów i wdrażanie nowych rozwiązań,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Jeśli chcesz do nas dołączyć - napisz dlaczego, pochwal się swoimi dotychczasowymi sukcesami/obowiązkami w pracy i prześlij do nas swoje CV.

Młodszy specjalista ds. marketingu marki odzieżowej
Młodszy specjalista ds. marketingu marki odzieżowej
Opole 30+ kilka dni temu

Polska firma odzieżowa A&B Produkcja sp. z o.o. wchodząca w skład GRUPY STEP zatrudni Młodszego Specjalistę ds. Marketingu do nowo powstałej marki odzieżowej. Nazwa stanowiska: Młodszy Specjalista ds. Marketingu marki odzieżowej Miejsce pracy: Opole Twoje zadania: • Budowanie wizerunku i świadomości marki na zewnątrz • Przygotowywanie i realizowanie planów promocyjnych i strategii • Realizacja działań marketingowych i komunikacji • Poszukiwanie nowych narzędzi marketingowych • Opracowywanie i wdrażanie nowych promocji • Monitorowanie wyników działań i przygotowywanie odpowiednich zestawień • Kontrola budżetu marketingowego • Współpraca z grafikami, • Prowadzenie social mediów marki odzieżowej • Współpraca z project managerem • Współpraca z działem e-commerce • Wsparcie działu handlowego • Raportowanie postępów w projektach Oczekujemy: • Praktycznej wiedzy z zakresu social media • Umiejętności w opracowywaniu angażujących treści • Wyszukiwania i nawiązywania kontaktu z influencerami • Negocjowania warunków współpracy • Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym • Znajomości pakietu MS Office • Komunikatywności, kreatywności i zaangażowania Oferujemy: • Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i kompetencji i efektów pracy • Możliwość rozwoju zawodowego w branży odzieżowej • Udział w innowacyjnym i unikatowym projekcie odzieżowym • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Pracę w zgranym, otwartym i młodym zespole • Luźny dress code • Dofinansowanie do Karty Multisport • Dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego WARTA. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania lub na adres: @ Wymagane dokumenty: CV List motywacyjny Informujemy, iż będziemy kontaktować się z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez J&P Sp z o.o. z siedzibą w Opolu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”. Informujemy, że współadministratorem danych jest J&P Sp z o.o. z siedzibą w Opolu. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Młodszy specjalista SM marketingu marki odzieżowej
Młodszy specjalista SM marketingu marki odzieżowej
Opole 30+ kilka dni temu

Polska firma odzieżowa A&B Produkcja sp. z o.o. wchodząca w skład GRUPY STEP zatrudni Młodszego Specjalistę ds. Marketingu do nowo powstałej marki odzieżowej. Nazwa stanowiska: Młodszy Specjalista ds. Marketingu marki odzieżowej Miejsce pracy: Opole Twoje zadania: • Budowanie wizerunku i świadomości marki na zewnątrz • Przygotowywanie i realizowanie planów promocyjnych i strategii • Realizacja działań marketingowych i komunikacji • Poszukiwanie nowych narzędzi marketingowych • Opracowywanie i wdrażanie nowych promocji • Monitorowanie wyników działań i przygotowywanie odpowiednich zestawień • Kontrola budżetu marketingowego • Współpraca z grafikami, • Prowadzenie social mediów marki odzieżowej • Współpraca z project managerem • Współpraca z działem e-commerce • Wsparcie działu handlowego • Raportowanie postępów w projektach Oczekujemy: • Praktycznej wiedzy z zakresu social media • Umiejętności w opracowywaniu angażujących treści • Wyszukiwania i nawiązywania kontaktu z influencerami • Negocjowania warunków współpracy • Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym • Znajomości pakietu MS Office • Komunikatywności, kreatywności i zaangażowania Oferujemy: • Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i kompetencji i efektów pracy • Możliwość rozwoju zawodowego w branży odzieżowej • Udział w innowacyjnym i unikatowym projekcie odzieżowym • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Pracę w zgranym, otwartym i młodym zespole • Luźny dress code • Dofinansowanie do Karty Multisport • Dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego WARTA. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania lub na adres: @ Wymagane dokumenty: CV List motywacyjny Informujemy, iż będziemy kontaktować się z wybranymi kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez J&P Sp z o.o. z siedzibą w Opolu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”. Informujemy, że współadministratorem danych jest J&P Sp z o.o. z siedzibą w Opolu. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Młodszy Specjalista ds. Marketingu Online OCHNIK
Młodszy Specjalista ds. Marketingu Online OCHNIK
Garwolin dzisiaj

OCHNIK S.A. jest liderem w branży odzieży i galanterii skórzanej. Twórcami sukcesu marki OCHNIK są nasi Pracownicy. Dołącz do naszego zespołu!Obecnie poszukujemy osób na stanowiskoMłodszy Specjalista ds. Marketingu Online do Siedziby Firmy OCHNIK S.A. w Woli Rębkowskiej/ k. GarwolinaOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:wsparcie zespołu digital marketingu w bieżących projektachwspółtworzenie strategii, zarządzanie oraz prowadzenie kampaniioptymalizacja kampanii według zaplanowanych celów (KPI)analiza raportów oraz efektywności prowadzonych działańkoordynacja i realizacja działań z agencjami marketingowymiwspółpraca z innymi działami w firmieWymagania:min. roczne doświadczenie agencyjne lub klienckie w obszarze emisji reklamogólna wiedza w obszarze e-commerce i digital marketinguznajomość pakietu MS Office (Excel/PowerPoint)umiejętność pracy samodzielnej oraz w grupienastawienie na rozwiązywanie problemówgotowość do podejmowania nowych wyzwańanalityczne myślenie, odpowiedzialność i zaangażowanieznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2mile widziane doświadczenie w obszarze emisji reklam z wykorzystaniem platform: Meta (Facebook / Instagram), TikTok, Google, Bing, Amazonmile widziane doświadczenie w korzystaniu z takich narzędzi jak: Google Analytics, Google Search Console, Google Tag ManagerOferujemy:umowę o pracę na cały etatmożliwość rozwoju w zakresie obszaru merytorycznego oraz dostęp do rozbudowanej ścieżki szkoleniowej w różnych obszarachmotywacyjny system wynagrodzeńatrakcyjne zniżki na zakup produktów firmowychprzyjazną atmosferę i wsparcie w adaptacji i rozwojustabilność zatrudnienia w firmie o długiej tradycji i ugruntowanej, silnej pozycji rynkowejdofinansowanie do pakietu karty Multisportprywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach w Enel-Medmożliwość dołączenia do programu grupowego ubezpieczenia na życiepakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe)bonus roczny uzależniony od wyników firmy i skuteczności osobistejInformujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie następującej klauzuli: „Oświadczam, że zapoznałem się z Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w OCHNIK S.A.”, która zamieszczona została tutaj: www.ochnik.com/files/94fddeef-e37c-4eab-8bea-cf9d49f7f05b

Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania:  Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności  Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku  Preferowane wykształcenie wyższe  Doświadczenie w obsłudze kampanii Google/Facebook , SEO  Dodatkowym atutem będą kursy, szkolenia, związane z marketingiem online  Znajomość języka angielskiego na poziomie B2  Biegła znajomość komputera  Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel na poziomie umożliwiającym tworzenie raportów, Power Point  Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem  Podstawowa znajomość terminologii związanej z budową i zarządzaniem stronami internetowymi (znajomość podstawowych narzędzi e-commerce będzie dodatkowym atutem)  Dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego, doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads (ewentualnie Facebook Ads)  Znajomość narzędzi Google Analytics, Google Data Studio, Google Search Console, Brand 24, Senuto itp.  Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych i landing pages  Znajomość zasad i narzędzi SEO  Znajomość formatów reklamowych w kampaniach online oraz umiejętność rozliczania ich efektywności  Doświadczenie w pracy z wieloma markami/produktami  Łatwość w redagowaniu tekstów, z poszanowaniem zasad poprawnej polszczyzny  Mile widziana znajomość narzędzi i zasad e-mail marketing  Samodzielność w działaniu, komunikatywność  Umiejętność egzekwowania zapisów kontraktów z dostawcami  Dobra organizacja pracy własnej  Umiejętność podejmowania decyzji  Umiejętność przedstawiania i wdrażania zmian  Kreatywność i zmysł graficzny  Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będą:  Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji  opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie kampanii PPC, współpraca z agencjami Digital  Działania z zakresu SEO i content marketingu  Przygotowywanie analiz i raportów prowadzonych działań, rozliczanie efektów kampanii, rekomendacja zmian, analiza trendów  Realizowanie złożonych KPI, w tym wizerunkowych i performance  Tworzenie landing page i aktualizowanie serwisów internetowych  Przygotowywanie treści na strony firmowe, profile firmy, social media, dla prasy itp.  Przygotowywanie prostych prac graficznych, jak również ich zlecenie i koordynacja prac do grafików/agencji zewnętrznych  Utrzymywanie porządku i praca z budżetami oraz terminami Dodatkowym atutem byłyby:  Koordynowanie działań firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn i branżowych)  Współpraca z portalami branżowymi w zakresie realizacji założonych media planów, w tym kontrola budżetów mediowych  Tworzenie i wysyłka newsletterów oraz e-mail za pomocą narzędzi wysyłkowych Oferujemy:  Prace zdalną  Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy  Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością  Niezbędny sprzęt  Karta MultiSport  Karta medyczna Kontakt w sprawie oferty pracy: Natalia 503 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Młodszy specjalista ds. e-marketingu
Młodszy specjalista ds. e-marketingu
Katowice 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyLIBRUS #inspirujeMY Młodszy specjalista ds. e-marketingu Co będziesz u nas robić? - przygotowywać oferty współpracy dla naszych klientów i partnerów - nawiązywać kontakty i budować relacje z klientami korporacyjnymi i agencjami reklamowymi - sprzedawać powierzchnie reklamowe oraz kampanie on-line na portalach Librus - wspierać dział w realizacji kampanii reklamowych on-line Czego szukamy u kandydatów? - komunikatywności i dużej ilości pozytywnej energii - bardzo dobrej organizacji pracy własnej - umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych - zainteresowania tematyką e-commerce - doświadczenia w obsłudze klienta Coś więcej o stanowisku... - współpracujemy z topowymi markami - proponujemy umowę o pracę – zatrudnienie od zaraz - wynagrodzenie - 4300 zł brutto + premia - pracujemy na jedną ranną zmianę w godzinach 7:30 – 15:30 - w standardzie karta Multisport Plus oraz siatkówka w każdy czwartek w pobliskim liceum, zajęcia z języka angielskiego online raz w tygodniu, duży bezpłatny parking, dwa dni w ciągu roku przeznaczone na wolontariat pracowniczy, w piątek - krótszy dzień pracy! Jak wygląda proces rekrutacji? 1. Wyślij nam swoje CV korzystając z formularza aplikacyjnego. 2. Zadzwonimy do Ciebie z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną. 3. Po rozmowie z rekruterem kolejnym etapem jest drugie spotkanie, na którym poznasz bezpośredniego przełożonego. 4. Na spotkaniu zmierzysz się z krótkim zadaniem sprzedażowym. 5. I na koniec decyzja - Twoja i nasza. W firmie wszyscy jesteśmy na “Ty”, a na spotkanie z nami (a także do pracy, na co dzień) nie musisz ubierać się bardzo elegancko :) Nasza kultura organizacyjna jest mało formalna! Wyślij nam swoje CV i dołącz do naszego inspirującego zespołu! Jeśli masz pytania napisz lub zadzwoń – @ lub 609 - pokaż numer telefonu - (Magda). Informujemy, że administratorem danych jest Librus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą w Katowicach, ul. Korfantego 193 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych – przez okres 3 lat od dnia odpowiedzi na ofertę pracy, a po upływie tego okresu, jeżeli ponownie wyrazisz zgodę na przetwarzanie danych, przez wskazany przez Ciebie okres, chyba, że wcześniej wyrażoną zgodę wycofasz. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.

Młodszy specjalista ds. e-marketingu
Młodszy specjalista ds. e-marketingu
30+ kilka dni temu

LIBRUS #inspirujeMY Młodszy specjalista ds. e-marketingu Co będziesz u nas robić? - przygotowywać oferty współpracy dla naszych klientów i partnerów - nawiązywać kontakty i budować relacje z klientami korporacyjnymi i agencjami reklamowymi - sprzedawać powierzchnie reklamowe oraz kampanie on-line na portalach Librus - wspierać dział w realizacji kampanii reklamowych on-line Czego szukamy u kandydatów? - komunikatywności i dużej ilości pozytywnej energii - bardzo dobrej organizacji pracy własnej - umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych - zainteresowania tematyką e-commerce Coś więcej o stanowisku... - współpracujemy z topowymi markami - proponujemy umowę o pracę – zatrudnienie od zaraz - pracujemy na jedną ranną zmianę w godzinach 7:30 – 15:30 - w standardzie karta Multisport Plus oraz siatkówka w każdy czwartek w pobliskim liceum, zajęcia z języka angielskiego online raz w tygodniu, duży bezpłatny parking, dwa dni w ciągu roku przeznaczone na wolontariat pracowniczy, w piątek - krótszy dzień pracy! Jak wygląda proces rekrutacji? 1. Wyślij nam swoje CV korzystając z formularza aplikacyjnego. 2. Zadzwonimy do Ciebie z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną. 3. Po rozmowie z rekruterem kolejnym etapem jest drugie spotkanie, na którym poznasz bezpośredniego przełożonego. 4. Na spotkaniu zmierzysz się z krótkim zadaniem sprzedażowym. 5. I na koniec decyzja - Twoja i nasza. W firmie wszyscy jesteśmy na “Ty”, a na spotkanie z nami (a także do pracy, na co dzień) nie musisz ubierać się bardzo elegancko :) Nasza kultura organizacyjna jest mało formalna! Wyślij nam swoje CV i dołącz do naszego inspirującego zespołu! Jeśli masz pytania napisz lub zadzwoń – @ lub 609 - pokaż numer telefonu - (Magda). Informujemy, że administratorem danych jest Librus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą w Katowicach, ul. Korfantego 193 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych – przez okres 3 lat od dnia odpowiedzi na ofertę pracy, a po upływie tego okresu, jeżeli ponownie wyrazisz zgodę na przetwarzanie danych, przez wskazany przez Ciebie okres, chyba, że wcześniej wyrażoną zgodę wycofasz. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.

Młodszy Spec. ds. SEO i Copywriting - Pracownik biurowy
Młodszy Spec. ds. SEO i Copywriting - Pracownik biurowy
800 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Jesteśmy sklepem internetowym zajmującym się dystrybucją akcesoriów wnętrzarskich. Działamy na rynku od 2017 roku i jest to nasz owoc zamiłowania do skandynawskiego designu oraz naturalnych, pięknych i funkcjonalnych produktów. Nieustannie się rozwijamy i rozszerzamy działalność na międzynarodowych rynkach.Praca z nami ma być efektywna, prosta i przynosić radość. Stawiamy na najnowocześniejsze technologię, AI & Digitalizacja to podstawa naszej firmy. Wiemy jak ważne jest tworzenie tekstów, które przyciągają uwagę i wpływają na sukces naszych projektów, dlatego pragniemy zaprosić kreatywnego i entuzjastycznego pasjonata do naszego zespołu jako Młodszy Specjalista ds. SEO i Copywriting.Miejsce pracy  Praca stacjonarna: Biuro / Showroom Skandynawskie Uchwyty by Mood Nook Sp. z o.o., Równa 19D, 80-067 Gdańsk Opis stanowiskaTworzenie atrakcyjnych treści samodzielnie i z wykorzystaniem najbardziej efektywnych i nowoczesnych narzędzi (np. chatGPT).Przeprowadzanie analizy słów kluczowych i konkurencji w celu identyfikacji możliwości optymalizacji treści.Optymalizacja treści na stronie internetowej pod kątem wybranych słów kluczowych i fraz.Tworzenie atrakcyjnych tytułów i opisów meta.Wdrażanie strategii link building.Monitorowanie i analiza wyników SEO oraz dostosowywanie strategii w oparciu o analizę danych.Praca nad strategią copywritingową, tworzenie tekstów reklamowych i promocyjnych.Współpraca z innymi członkami zespołu marketingowego w celu osiągnięcia celów marketingowych.WymaganiaZaangażowanie w powierzone projekty i odpowiedzialnośćSamodzielnośćDobra organizacja pracy i terminowośćPoczucie estetyki i zamiłowanie do designuZnajomość branży wystroju wnętrz (mile widziane)KreatywnośćBardzo dobra znajomość j. polskiego w mowie i piśmie Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmieUmiejętność copywritinguZnajomość narzędzi SEOPasja i umiejętność pisania tekstów – tzw. „lekkie pióro”Entuzjazm i chęć Wysoka kultura osobistaOtwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów w pracy zespołowejZnajomość narzędzi analitycznych, w tym Google AnalyticsDoświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)Zainteresowanie i chęć uczenia się w dziedzinie SEO i copywriting,Ciekawość do szukania nowych rozwiązań, testowania, analizowania OferujemyStabilną prace na pełen etat w godzinach biurowych (8-16) od pn.-pt.100% wolnych weekendówUmowę o pracęPracę w zgranym, wspierającym się zespole, nieformalną atmosferęPrzyjazne środowisko pracy w skandynawskiej kulturze organizacyjnejPłaska struktura organizacyjna, możliwość wpłynięcia na rozwój firmyWdrożenie do pracy i możliwość rozwoju własnych kompetencji Wysokie standardy i najnowocześniejsze narzędzia pracyWynagrodzenie w zależności od zaangażowania i umiejętnościPremia uznaniowaBonus rocznyCykliczne imprezy integracyjneEventy okolicznościowePakiet Multi SportPakiet Multi Life Jeśli potrafisz sprawnie tworzyć atrakcyjne teksty z wykorzystaniem narzędzi SEO, AI i digitalizacji, jesteś entuzjastyczną osobą, żądną wiedzy oraz rozwoju, to mamy dla Ciebie pracę!Dołącz do naszego zespołu w dziale Marketingu i rozwijaj swoją karierę w ekscytującym świecie e-commerce. Razem będziemy budować sukces naszej firmy. Czekamy na Twoją aplikację!Wyślij CV wraz z krótką autoprezentacją.Do aplikacji prosimy o dołączenie klauzuli RODO. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.  

Młodszy specjalista ds. SEO z orzeczeniem
Młodszy specjalista ds. SEO z orzeczeniem
30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNJADŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: MŁODSZY SPECJALISTA/TKA DS. SEO (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: KRAKÓW W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • umowę o pracę lub B2B, • możliwość pracy zdalnej, • pracę z dużymi i znanymi markami • dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne • kurs języka angielskiego • pakiet benefitów (opieka medyczna Luxmed i Multisport) • niezapomniane wyjścia i imprezy integracyjne • przyjazną atmosferę :) TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • Optymalizacji stron internetowych • Opracowywaniu strategii SEO dla klientów • Analizie efektów prowadzonych działań • Tworzenia tygodniowych, miesięcznych raportów oraz analiz dla klientów • Współtworzeniu ofert • Monitoringu prowadzonych kampanii SEO • Opracowywaniu wytycznych SEO dla deweloperów klientów SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • posiadasz praktyczną wiedzę w zakresie SEO oraz link buildingu • interesujesz się nowymi trendami w branży SEO oraz e-commerce • znasz narzędzia takie, jak: Google Search Console, Google Analytics, Screaming Frog, Clusteric Search Auditor , Majestic, Ahrefs, Senuto • masz podstawową znajomość HTML oraz CSS • cechuje Cię logiczne myślenie, kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność • dobrze znasz pakiet Microsoft Office, zwlaszcza Microsoft Excel MILE WIDZIANE: • Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych • Znajomość programów do automatyzacji pracy • Znajomość języka angielski na poziomie co najmniej dobrym • Możesz pochwalić się praktyczną znajomością Google Tag Manager Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV ! Aplikuj --> https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=5e063fe86e8c4417886c4a32ad23a227 Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać poprzez w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt „Work-for-all” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.