Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu
Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom. Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – hurtownika z branży suplementów diety i odżywek naturalnych – osoby do pracy na stanowisku: Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu Miejsce pracy: okolice Wrocławia Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku: -planowanie, budżetowanie i wdrażanie strategii rozwoju e-commerce w oparciu o analizę zachowań użytkowników, źródeł ruchu, wyników sprzedaży, działań konkurencji i aktualnych trendów digital marketingu, -realizowanie kampanii marketingowo-sprzedażowych we współpracy z innymi działami firmy i agencjami zewnętrznymi, -tworzenie i nadzór nad portfolio produktowym sklepu, -optymalizacja wizerunku sklepu w zakresie UX/UI, customer journey wraz ze skutecznym zwiększaniem konwersji, -budowanie strategii z zakresu marketing automation i affiliate marketing, -wdrażanie i zarządzanie działaniami w zakresie marketplace na platformach sprzedażowych Allegro oraz Amazon, -zarządzanie pełną ofertą produktową sklepu internetowego. Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: -masz min. 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży FMCG, suplementów lub naturalnych preparatów leczniczych/spożywczych, -posiadasz znajomość narzędzi marketingu online, zasad SEO i SEM, Marketing Automation, Google Analytics, Google/Allegro/Facebook Ads, PrestaShop, -znasz specyfikę integracji sklepu online z systemami ERP, -znasz pojęcia: marża, ROI, ROAS, CPC oraz inne wskaźniki efektywności w e-commerce i digital marketingu. -potrafisz sporządzać raporty i rekomendacje z przeprowadzanych kampanii, -znasz język angielski na poziomie komunikatywnym, -cechują Cię: otwartość, elastyczność a także komunikatywność i kreatywność. Pracodawca oferuje: -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (preferowane), -możliwość podjęcia pracy w trybie hybrydowym, -prywatną opiekę medyczną, -zaopatrzenie w sprzęt firmowy (telefon, laptop) oraz zniżki na produkty firmowe, -okazję do rozwoju w zespole ludzi pełnych pasji. Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji za pośrednictwem poniższego linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-ds-e-commerce-i-digital-marketingu/10678-9559-25-6da-2707.html Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przysłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej klauzuli, w przypadku nadesłanych aplikacji bez naszej klauzuli, Państwa kandydatura nie będzie rozpatrywana i zostanie automatycznie odrzucona: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Legnickiej 65/1,54-510 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych." "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Legnickiej 65/1. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem ul. Legnicka 65/1, 54-510 Wrocław. 3. Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a RODO), wyłącznie w celu przedstawienia ofert zatrudnienia, a także przeprowadzania aktualnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. 4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będę Klienci Administratora, którzy uczestniczą w procesach rekrutacyjnych. O fakcie przekazania Pana/Pani danych osobowych do Klienta Administratora, będziemy każdorazowo Pana/Panią informować. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są również podmioty odpowiedzialne za wspieranie Administratora przy realizacji procesów rekrutacyjnych, z którymi Administrator współpracuje na podstawie zawartych umów (są to w szczególności: Dostawcy Usług, Partnerzy, Współpracownicy). 5. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych do momentu odwołania przez Pana/Panią zgody do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych i żądania ich usunięcia. 6. Przysługuje Panu/Pani prawo do: · żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, · cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, · wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Podanie danych osobowych jest wymogiem obligatoryjnym w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Jednakże brak ich podania i wyrażenia zgody na ich przetwarzanie uniemożliwi przeprowadzenie procesów rekrutacyjnych z Pana/Pani udziałem. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
OCHNIK S.A. jest liderem w branży odzieży i galanterii skórzanej. Twórcami sukcesu marki OCHNIK są nasi Pracownicy. Dołącz do naszego zespołu!Obecnie poszukujemy osób na stanowiskoMłodszy Specjalista ds. Marketingu Online do Siedziby Firmy OCHNIK S.A. w Woli Rębkowskiej/ k. GarwolinaOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:wsparcie zespołu digital marketingu w bieżących projektachwspółtworzenie strategii, zarządzanie oraz prowadzenie kampaniioptymalizacja kampanii według zaplanowanych celów (KPI)analiza raportów oraz efektywności prowadzonych działańkoordynacja i realizacja działań z agencjami marketingowymiwspółpraca z innymi działami w firmieWymagania:min. roczne doświadczenie agencyjne lub klienckie w obszarze emisji reklamogólna wiedza w obszarze e-commerce i digital marketinguznajomość pakietu MS Office (Excel/PowerPoint)umiejętność pracy samodzielnej oraz w grupienastawienie na rozwiązywanie problemówgotowość do podejmowania nowych wyzwańanalityczne myślenie, odpowiedzialność i zaangażowanieznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2mile widziane doświadczenie w obszarze emisji reklam z wykorzystaniem platform: Meta (Facebook / Instagram), TikTok, Google, Bing, Amazonmile widziane doświadczenie w korzystaniu z takich narzędzi jak: Google Analytics, Google Search Console, Google Tag ManagerOferujemy:umowę o pracę na cały etatmożliwość rozwoju w zakresie obszaru merytorycznego oraz dostęp do rozbudowanej ścieżki szkoleniowej w różnych obszarachmotywacyjny system wynagrodzeńatrakcyjne zniżki na zakup produktów firmowychprzyjazną atmosferę i wsparcie w adaptacji i rozwojustabilność zatrudnienia w firmie o długiej tradycji i ugruntowanej, silnej pozycji rynkowejdofinansowanie do pakietu karty Multisportprywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach w Enel-Medmożliwość dołączenia do programu grupowego ubezpieczenia na życiepakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe)bonus roczny uzależniony od wyników firmy i skuteczności osobistejInformujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie następującej klauzuli: „Oświadczam, że zapoznałem się z Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w OCHNIK S.A.”, która zamieszczona została tutaj: www.ochnik.com/files/94fddeef-e37c-4eab-8bea-cf9d49f7f05b
BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Preferowane wykształcenie wyższe Doświadczenie w obsłudze kampanii Google/Facebook , SEO Dodatkowym atutem będą kursy, szkolenia, związane z marketingiem online Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 Biegła znajomość komputera Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel na poziomie umożliwiającym tworzenie raportów, Power Point Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem Podstawowa znajomość terminologii związanej z budową i zarządzaniem stronami internetowymi (znajomość podstawowych narzędzi e-commerce będzie dodatkowym atutem) Dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego, doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads (ewentualnie Facebook Ads) Znajomość narzędzi Google Analytics, Google Data Studio, Google Search Console, Brand 24, Senuto itp. Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych i landing pages Znajomość zasad i narzędzi SEO Znajomość formatów reklamowych w kampaniach online oraz umiejętność rozliczania ich efektywności Doświadczenie w pracy z wieloma markami/produktami Łatwość w redagowaniu tekstów, z poszanowaniem zasad poprawnej polszczyzny Mile widziana znajomość narzędzi i zasad e-mail marketing Samodzielność w działaniu, komunikatywność Umiejętność egzekwowania zapisów kontraktów z dostawcami Dobra organizacja pracy własnej Umiejętność podejmowania decyzji Umiejętność przedstawiania i wdrażania zmian Kreatywność i zmysł graficzny Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będą: Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie kampanii PPC, współpraca z agencjami Digital Działania z zakresu SEO i content marketingu Przygotowywanie analiz i raportów prowadzonych działań, rozliczanie efektów kampanii, rekomendacja zmian, analiza trendów Realizowanie złożonych KPI, w tym wizerunkowych i performance Tworzenie landing page i aktualizowanie serwisów internetowych Przygotowywanie treści na strony firmowe, profile firmy, social media, dla prasy itp. Przygotowywanie prostych prac graficznych, jak również ich zlecenie i koordynacja prac do grafików/agencji zewnętrznych Utrzymywanie porządku i praca z budżetami oraz terminami Dodatkowym atutem byłyby: Koordynowanie działań firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn i branżowych) Współpraca z portalami branżowymi w zakresie realizacji założonych media planów, w tym kontrola budżetów mediowych Tworzenie i wysyłka newsletterów oraz e-mail za pomocą narzędzi wysyłkowych Oferujemy: Prace zdalną Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością Niezbędny sprzęt Karta MultiSport Karta medyczna Kontakt w sprawie oferty pracy: Natalia 503 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami