Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu
Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu
nowe Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom. Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – hurtownika z branży suplementów diety i odżywek naturalnych – osoby do pracy na stanowisku: Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu Miejsce pracy: okolice Wrocławia Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku: -planowanie, budżetowanie i wdrażanie strategii rozwoju e-commerce w oparciu o analizę zachowań użytkowników, źródeł ruchu, wyników sprzedaży, działań konkurencji i aktualnych trendów digital marketingu, -realizowanie kampanii marketingowo-sprzedażowych we współpracy z innymi działami firmy i agencjami zewnętrznymi, -tworzenie i nadzór nad portfolio produktowym sklepu, -optymalizacja wizerunku sklepu w zakresie UX/UI, customer journey wraz ze skutecznym zwiększaniem konwersji, -budowanie strategii z zakresu marketing automation i affiliate marketing, -wdrażanie i zarządzanie działaniami w zakresie marketplace na platformach sprzedażowych Allegro oraz Amazon, -zarządzanie pełną ofertą produktową sklepu internetowego. Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: -masz min. 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży FMCG, suplementów lub naturalnych preparatów leczniczych/spożywczych, -posiadasz znajomość narzędzi marketingu online, zasad SEO i SEM, Marketing Automation, Google Analytics, Google/Allegro/Facebook Ads, PrestaShop, -znasz specyfikę integracji sklepu online z systemami ERP, -znasz pojęcia: marża, ROI, ROAS, CPC oraz inne wskaźniki efektywności w e-commerce i digital marketingu. -potrafisz sporządzać raporty i rekomendacje z przeprowadzanych kampanii, -znasz język angielski na poziomie komunikatywnym, -cechują Cię: otwartość, elastyczność a także komunikatywność i kreatywność. Pracodawca oferuje: -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (preferowane), -możliwość podjęcia pracy w trybie hybrydowym, -prywatną opiekę medyczną, -zaopatrzenie w sprzęt firmowy (telefon, laptop) oraz zniżki na produkty firmowe, -okazję do rozwoju w zespole ludzi pełnych pasji. Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji za pośrednictwem poniższego linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-ds-e-commerce-i-digital-marketingu/10678-9559-25-6da-2707.html Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przysłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej klauzuli, w przypadku nadesłanych aplikacji bez naszej klauzuli, Państwa kandydatura nie będzie rozpatrywana i zostanie automatycznie odrzucona: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Legnickiej 65/1,54-510 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych." "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Legnickiej 65/1. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem ul. Legnicka 65/1, 54-510 Wrocław. 3. Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a RODO), wyłącznie w celu przedstawienia ofert zatrudnienia, a także przeprowadzania aktualnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. 4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będę Klienci Administratora, którzy uczestniczą w procesach rekrutacyjnych. O fakcie przekazania Pana/Pani danych osobowych do Klienta Administratora, będziemy każdorazowo Pana/Panią informować. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są również podmioty odpowiedzialne za wspieranie Administratora przy realizacji procesów rekrutacyjnych, z którymi Administrator współpracuje na podstawie zawartych umów (są to w szczególności: Dostawcy Usług, Partnerzy, Współpracownicy). 5. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych do momentu odwołania przez Pana/Panią zgody do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych i żądania ich usunięcia. 6. Przysługuje Panu/Pani prawo do: · żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, · cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, · wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Podanie danych osobowych jest wymogiem obligatoryjnym w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Jednakże brak ich podania i wyrażenia zgody na ich przetwarzanie uniemożliwi przeprowadzenie procesów rekrutacyjnych z Pana/Pani udziałem. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Młodszy Specjalista ds. Marketingu Online OCHNIK
Młodszy Specjalista ds. Marketingu Online OCHNIK
Garwolin dzisiaj

OCHNIK S.A. jest liderem w branży odzieży i galanterii skórzanej. Twórcami sukcesu marki OCHNIK są nasi Pracownicy. Dołącz do naszego zespołu!Obecnie poszukujemy osób na stanowiskoMłodszy Specjalista ds. Marketingu Online do Siedziby Firmy OCHNIK S.A. w Woli Rębkowskiej/ k. GarwolinaOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:wsparcie zespołu digital marketingu w bieżących projektachwspółtworzenie strategii, zarządzanie oraz prowadzenie kampaniioptymalizacja kampanii według zaplanowanych celów (KPI)analiza raportów oraz efektywności prowadzonych działańkoordynacja i realizacja działań z agencjami marketingowymiwspółpraca z innymi działami w firmieWymagania:min. roczne doświadczenie agencyjne lub klienckie w obszarze emisji reklamogólna wiedza w obszarze e-commerce i digital marketinguznajomość pakietu MS Office (Excel/PowerPoint)umiejętność pracy samodzielnej oraz w grupienastawienie na rozwiązywanie problemówgotowość do podejmowania nowych wyzwańanalityczne myślenie, odpowiedzialność i zaangażowanieznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2mile widziane doświadczenie w obszarze emisji reklam z wykorzystaniem platform: Meta (Facebook / Instagram), TikTok, Google, Bing, Amazonmile widziane doświadczenie w korzystaniu z takich narzędzi jak: Google Analytics, Google Search Console, Google Tag ManagerOferujemy:umowę o pracę na cały etatmożliwość rozwoju w zakresie obszaru merytorycznego oraz dostęp do rozbudowanej ścieżki szkoleniowej w różnych obszarachmotywacyjny system wynagrodzeńatrakcyjne zniżki na zakup produktów firmowychprzyjazną atmosferę i wsparcie w adaptacji i rozwojustabilność zatrudnienia w firmie o długiej tradycji i ugruntowanej, silnej pozycji rynkowejdofinansowanie do pakietu karty Multisportprywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach w Enel-Medmożliwość dołączenia do programu grupowego ubezpieczenia na życiepakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe)bonus roczny uzależniony od wyników firmy i skuteczności osobistejInformujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.W dokumentach aplikacyjnych prosimy o umieszczenie następującej klauzuli: „Oświadczam, że zapoznałem się z Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w OCHNIK S.A.”, która zamieszczona została tutaj: www.ochnik.com/files/94fddeef-e37c-4eab-8bea-cf9d49f7f05b

Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania:  Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności  Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku  Preferowane wykształcenie wyższe  Doświadczenie w obsłudze kampanii Google/Facebook , SEO  Dodatkowym atutem będą kursy, szkolenia, związane z marketingiem online  Znajomość języka angielskiego na poziomie B2  Biegła znajomość komputera  Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel na poziomie umożliwiającym tworzenie raportów, Power Point  Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem  Podstawowa znajomość terminologii związanej z budową i zarządzaniem stronami internetowymi (znajomość podstawowych narzędzi e-commerce będzie dodatkowym atutem)  Dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego, doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads (ewentualnie Facebook Ads)  Znajomość narzędzi Google Analytics, Google Data Studio, Google Search Console, Brand 24, Senuto itp.  Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych i landing pages  Znajomość zasad i narzędzi SEO  Znajomość formatów reklamowych w kampaniach online oraz umiejętność rozliczania ich efektywności  Doświadczenie w pracy z wieloma markami/produktami  Łatwość w redagowaniu tekstów, z poszanowaniem zasad poprawnej polszczyzny  Mile widziana znajomość narzędzi i zasad e-mail marketing  Samodzielność w działaniu, komunikatywność  Umiejętność egzekwowania zapisów kontraktów z dostawcami  Dobra organizacja pracy własnej  Umiejętność podejmowania decyzji  Umiejętność przedstawiania i wdrażania zmian  Kreatywność i zmysł graficzny  Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będą:  Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji  opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie kampanii PPC, współpraca z agencjami Digital  Działania z zakresu SEO i content marketingu  Przygotowywanie analiz i raportów prowadzonych działań, rozliczanie efektów kampanii, rekomendacja zmian, analiza trendów  Realizowanie złożonych KPI, w tym wizerunkowych i performance  Tworzenie landing page i aktualizowanie serwisów internetowych  Przygotowywanie treści na strony firmowe, profile firmy, social media, dla prasy itp.  Przygotowywanie prostych prac graficznych, jak również ich zlecenie i koordynacja prac do grafików/agencji zewnętrznych  Utrzymywanie porządku i praca z budżetami oraz terminami Dodatkowym atutem byłyby:  Koordynowanie działań firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn i branżowych)  Współpraca z portalami branżowymi w zakresie realizacji założonych media planów, w tym kontrola budżetów mediowych  Tworzenie i wysyłka newsletterów oraz e-mail za pomocą narzędzi wysyłkowych Oferujemy:  Prace zdalną  Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy  Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością  Niezbędny sprzęt  Karta MultiSport  Karta medyczna Kontakt w sprawie oferty pracy: Natalia 503 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami