Sortowanie:
Znaleziony: 8 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. SEO/Content Marketingu
Specjalista ds. SEO/Content Marketingu
nowe Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Web Leaders sp. z o.o. specjalizująca się w SEO Affiliate Marketingu poszukuje pracownika z doświadczeniem na stanowisko specjalisty ds. Content & SEO marketingu na pełny etat. Praca w 100% zdalna od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 - 17:00.Kogo szukamy?Poszukujemy osoby z doświadczeniem w branży SEO/Content marketingu, która będzie gotowa zaangażować się w rozwój naszych projektów affiliacyjnych. Jeśli jesteś osobą, która posiada wiedzę, umiejętności oraz pasję do branży SEO, to jest to stanowisko dla Ciebie.Wymagania:minimum 6 miesięczne doświadczenie w branży SEO,znajomość zasad pozycjonowania i optymalizacji,umiejętność pracy z tekstem,znajomość narzędzi analitycznych SEO,Do Twoich obowiązków należeć będzie:planowanie oraz generowanie treści na naszych stronach internetowych,optymalizowanie treści,tworzenie silosów tematycznych,klasteryzacja słów kluczowych,linkbuilding,Oferujemy:pracę na pełen etat w trybie zdalnymudział w interesujących projektach oraz pracę z nowoczesnymi technologiamidogodną formę zatrudnienia: umowa o pracę, zlecenie, dzieło, B2Bnarzędzia niezbędne do pracykursy i szkoleniaJesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą specjalizującą się w budowie i zarządzaniu własnymi stronami internetowymi za pomocą autorskich systemów zarządzania treścią (CMS). Posiadamy własny zespół programistów, który codziennie tworzy narzędzia ułatwiające nam pracę. Rozwijamy tylko własne projekty w oparciu o marketing affiliacyjny, co daje nam swobodę w działaniu.Poszukujemy młodych ambitnych osób, które chciałyby dołączyć do naszego zespołu i wspólnie z nami rozwijać nasze projekty internetowe.Aby aplikować na staż, prześlij swoje CV za pośrednictwem opcji ''aplikuj''.

Specjalista ds. marketingu online
Specjalista ds. marketingu online
Wrocław 30+ kilka dni temu

Realizuj ciekawe kampanie marketingowe! Agencja marketingowa LTB poszukuje specjalisty ds. marketingu online. Jeśli masz doświadczenie przy realizacji kampanii digitalowych, interesujesz się marketingiem internetowym i szukasz kreatywnej pracy – nasza propozycja jest dla Ciebie idealna! Rozpocznij karierę w LTB, realizuj ciekawe projekty internetowe i rozwijaj się razem z nami. Pracuj w sympatycznej atmosferze w centrum Wrocławia! Podstawowe informacje: - miejsce pracy: Wrocław, - rodzaj pracy: pełny etat, - rodzaj umowy: umowa o pracę. Oczekiwania: - doświadczenie przy kampaniach Google Ads, Facebook Ads, - znajomość Google ADS, GSC, GMF i Google Analytics, - umiejętność obsługi klienta B2B, - doświadczenie w social media marketingu, - podstawowa znajomość HTML i CSS, - znajomość systemów CMS: Joomla, WordPress, Prestashop itp., - tworzenie angażujących treści pod content marketing, - umiejętność pracy w zespole, - zainteresowanie marketingiem internetowym. Zakres obowiązków: - strategiczne planowanie i raportowanie kampanii Google ADS, SEO, Facebook ADS, LinkedIn ADS, - realizacja celów biznesowych Klienta, - planowanie i realizacja kampanii SEO, content marketingowych, social media, - tworzenie raportów i analiz ruchu, konwersji z użyciem Google Analytics, - analiza prowadzonych działań promocyjnych i ich optymalizacja, - współpraca z zespołem marketingu, - kontakt z Klientem w zakresie prowadzonych kampanii. Oferujemy: - pracę w centrum Wrocławia, - atrakcyjny system wynagrodzeń, - rozwój kariery w LTB, - udział w rozwoju firmy – dyskusje, spotkania, omówienia, - wdrażanie ciekawych projektów marketingowych, - możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych. oraz: - pyszną kawę z ekspresu, - dostęp do konsoli PlayStation, - wypady integracyjne, - opiekę medyczną, - dostęp do biblioteczki LTB, - kartę Multisport, - udział w szkoleniach i targach. Nie zwlekaj i rozwijaj się z nami! Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na niniejszy adres e-mail: @ W temacie e-maila prosimy o dopisanie: Specjalista ds. marketingu online. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LTB Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”. Jak nie teraz, to może później? Zachęcamy także do pozostawienia klauzuli pozwalającej na wykorzystanie CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych: “Wyrażam dobrowolną zgodę na wykorzystanie CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez firmę LTB Sp. z o.o.”

Specjalista ds. Marketingu poszukiwany
Specjalista ds. Marketingu poszukiwany
25 dni plecy

Opis oferty pracyDołącz do naszego śnieżnego zespołu jako Specjalista ds. Marketingu! (praca stacjonarna w biurze w MANIOWACH) O Nas: Jesteśmy pionierami w branży urządzeń do naśnieżania, dostarczając nasze rozwiązania do ośrodków narciarskich na całym świecie. Nasza pasja to nie tylko śnieg, ale też innowacje i radość, jaką przynosimy naszym klientom. ️ Co będziesz robić? Kreatywne wspólne planowanie i wdrażanie strategii marketingowych – pracujemy zespołowo. Tworzenie angażujących treści, które roztapiają lód w sercach naszych klientów. Koordynowanie i realizacja działań marketingowych (360 stopni). Organizacja wydarzeń branżowych i udział w targach. Oceniać efektywność działań i optymalizować - aby zawsze trafiać w cel. Czego szukamy? Co najmniej 3 lata doświadczenia w marketingu – dodatkowe punkty za doświadczenie w branży technicznej lub sportowej! Zdolności do tworzenia pozytywnie angażujących treści i znajomość technik content marketingu. Talentu i doświadczenia w tworzeniu prezentacji, które naprawdę trafiają w sedno i materiałów promocyjnych, które wyróżniają się z tłumu. Wiedzy i umiejętności w pozycjonowaniu stron internetowych, oraz umiejętności planowania, koordynacji i optymalizacja kampanii leadowych. Biegłości i twórczego podejścia do wykorzystania narzędzi GA, SEM/SEO, SM Entuzjazmu do nauki i adaptacji w szybko zmieniającym się świecie marketingu. Świetnych umiejętności organizacyjnych i zarządzania czasem. Znajomości angielskiego na poziomie B2 lub wyższym. Zamiennie bardzo dobra znajomość niemieckiego (nawet lepiej). Zainteresowanie sportami zimowymi będzie dodatkowym atutem! Co oferujemy? Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku. Możliwość rozwoju i szkoleń w zakresie najnowszych trendów marketingowych. Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia. Zgrany zespół, który nie boi się wyzwań. Pełny etat, pełen wyzwań i umowa o pracę. Prywatna opieka i ubezpieczenie grupowe. Aplikuj już dziś! Wyślij swoje CV i list motywacyjny na adres @

Specjalista ds. Marketingu i Reklamy
Specjalista ds. Marketingu i Reklamy
30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem spółka Witoplast Kisielińscy poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Marketingu i Reklamy Opis stanowiska: • tworzenie i realizacja kampanii marketingowo-reklamowych (wdrożenie, analiza skuteczności, raportowanie wyników), • opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych • dobieranie odpowiednich środków z zakresu reklamy i marketingu, • koordynacja współpracy z zewnętrznymi partnerami firmy w zakresie marketingu i reklamy, • nadzór i aktualizacja stron www, aktualizacja profili społecznościowych, działania SEO, content marketing, • aktywna współpraca z działem sprzedaży, • wsparcie działań handlowych – przygotowywanie prezentacji multimedialnych, organizacja eventów firmowych, • monitorowanie i analiza działań na rynku branżowym. Wymagania: • wykształcenie min. średnie – wykształcenie kierunkowe (reklama/marketing) będzie dodatkowym atutem • doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 2 lata) • znajomość zagadnień związanych z marketingiem, reklamą oraz narzędzi wykorzystywanych w tych obszarach, • znajomość pakietu MS Office, • bardzo dobra znajomość języka angielskiego; • samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej; • kreatywność oraz zdolność analitycznego myślenia, • komunikatywność. Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • kompleksowe wdrożenie w zakres profilu działalności firmy • pracę w młodym i dynamicznym zespole; • pracę w firmie o silnej i stabilnej pozycji na rynku kosmetycznym • pracę w ciekawej i dynamicznie rozwijającej się branży; • liczne wyzwania i możliwość wykazania się, • niezbędne narzędzia do pracy. Lokalizacja: Rudno (pow. Otwocki) - 30min. od Warszawy Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mail: @ Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli ( wymagane ) : Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę WITOPLAST Kisielińscy Spółka Jawna z siedzibą Pałacowa 9, 05-340 Rudno, moich danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach oraz pozyskanych w toku przeprowadzanych testów psychologicznych, testów umiejętności i predyspozycji zawodowych do celów rekrutacji w obecnym i przyszłych procesach rekrutacyjnych.

Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem
Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. marketingu z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania:  Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności  Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku  Preferowane wykształcenie wyższe  Doświadczenie w obsłudze kampanii Google/Facebook , SEO  Dodatkowym atutem będą kursy, szkolenia, związane z marketingiem online  Znajomość języka angielskiego na poziomie B2  Biegła znajomość komputera  Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel na poziomie umożliwiającym tworzenie raportów, Power Point  Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem  Podstawowa znajomość terminologii związanej z budową i zarządzaniem stronami internetowymi (znajomość podstawowych narzędzi e-commerce będzie dodatkowym atutem)  Dobra znajomość narzędzi marketingu internetowego, doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads (ewentualnie Facebook Ads)  Znajomość narzędzi Google Analytics, Google Data Studio, Google Search Console, Brand 24, Senuto itp.  Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych i landing pages  Znajomość zasad i narzędzi SEO  Znajomość formatów reklamowych w kampaniach online oraz umiejętność rozliczania ich efektywności  Doświadczenie w pracy z wieloma markami/produktami  Łatwość w redagowaniu tekstów, z poszanowaniem zasad poprawnej polszczyzny  Mile widziana znajomość narzędzi i zasad e-mail marketing  Samodzielność w działaniu, komunikatywność  Umiejętność egzekwowania zapisów kontraktów z dostawcami  Dobra organizacja pracy własnej  Umiejętność podejmowania decyzji  Umiejętność przedstawiania i wdrażania zmian  Kreatywność i zmysł graficzny  Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będą:  Współtworzenie kampanii marketingowych oraz planów komunikacji  opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie kampanii PPC, współpraca z agencjami Digital  Działania z zakresu SEO i content marketingu  Przygotowywanie analiz i raportów prowadzonych działań, rozliczanie efektów kampanii, rekomendacja zmian, analiza trendów  Realizowanie złożonych KPI, w tym wizerunkowych i performance  Tworzenie landing page i aktualizowanie serwisów internetowych  Przygotowywanie treści na strony firmowe, profile firmy, social media, dla prasy itp.  Przygotowywanie prostych prac graficznych, jak również ich zlecenie i koordynacja prac do grafików/agencji zewnętrznych  Utrzymywanie porządku i praca z budżetami oraz terminami Dodatkowym atutem byłyby:  Koordynowanie działań firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn i branżowych)  Współpraca z portalami branżowymi w zakresie realizacji założonych media planów, w tym kontrola budżetów mediowych  Tworzenie i wysyłka newsletterów oraz e-mail za pomocą narzędzi wysyłkowych Oferujemy:  Prace zdalną  Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy  Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością  Niezbędny sprzęt  Karta MultiSport  Karta medyczna Kontakt w sprawie oferty pracy: Natalia 503 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Specjalista ds. Marketingu/ ok. Trzebnicy
Specjalista ds. Marketingu/ ok. Trzebnicy
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom. Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – firmy handlowo-usługowej – osoby do pracy, na stanowisku: SPECJALISTA DS. MARKETINGU Miejsce pracy: okolice Trzebnicy Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku pracy: - współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy, - prowadzenie akcji i projektów wspomagających sprzedaż m.in. organizacja eventów i targów branżowych, - pozyskiwanie oraz obsługa nowych platform sprzedażowych, - zarządzanie treścią firmowych kanałów komunikacyjnych oraz social mediów, - analiza danych, rynku oraz mierzenie efektywności kampanii marketingowych z wykorzystaniem Google Analytics, Google Search Console, SimmilarWeb. Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: - masz min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, - posiadasz wiedzę w obszarach: SEO, content marketing, copywritting, social media, - swobodnie obsługujesz MS EXCEL oraz narzędzia e-marketingowe tj.: Freshmail - masz znajomość Adobe (Photoshop, Illustrator, InDesign)- atut mile widziany, - jesteś zdecydowany we wdrażaniu nowych pomysłów i rozwiązań marketingowych, - używasz płynnie języka angielskiego w kontekście zawodowym, - cechują Cię: kreatywność, zaangażowanienie w dążeniu do realizacji celów oraz umiejętność pracy w zespole. Pracodawca oferuje: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - stałe godziny oraz stacjonarny charakter pracy, - wewnętrzny system szkoleń, - bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. opieka zdrowotna). Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-ds-Marketingu/9802-8384-25-6da-2707.html Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas CV. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższych klauzul, w przypadku nadesłanych aplikacji bez naszych klauzul, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Legnickiej 65/1,54-510 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych." Polityka prywatności: https://www.bbgroup.com.pl/polityka-prywatnosci

Specjalista ds. Digital Marketingu
Specjalista ds. Digital Marketingu
Opole 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyBiegle znasz język angielski, jesteś kreatywny i chcesz spróbować swoich sił w tworzeniu kampanii digital marketingowych dla branży gamingowej? Świetnie! To właśnie Ciebie szukamy! Dołącz do naszego zespołu jako: Specjalista ds. Digital Marketingu Dział: Digital Marketing Miejsce pracy: Opole Rekrutowany przez: Wazdan Services Limited Pasujesz do nas, jeśli: • masz doświadczenie w realizowaniu działań marketingowych w Internecie; • korzystasz z takich narzędzi digital marketingowych jak Google Analytics, Google Tag Manager, Semrush, Hotjar, Brand24, Hubspot itp. • biegle znasz język angielski w mowie i w piśmie (przynajmniej na poziomie C1); • masz lekkie pióro i potrafisz tworzyć ciekawe treści w j. polskim i angielskim; • jesteś samodzielny i dokładnie wykonujesz powierzone Ci zadania; • potrafisz pracować pod presją czasu; • myślisz kreatywnie i nieszablonowo, potrafisz dostosować się do potrzeb klienta i przywiązujesz dużą wagę do szczegółów; • posiadasz zmysł analityczny i potrafisz wyciągać trafne wnioski z przeprowadzonych analiz; • potrafisz pracować nad kilkoma projektami jednocześnie i dotrzymujesz terminów; • jesteś graczem zespołowym; • masz poczucie humoru, jesteś pewny siebie i kreatywny; • chcesz rozwijać się w firmie gamingowej o międzynarodowym zasięgu. Czym będziesz się zajmować? • planowaniem i realizacją kampanii marketingowych, mających na celu promocję gier, zwiększenie widoczności marki w sieci oraz wsparcie działu sprzedaży; • tworzeniem wciągających treści na potrzeby działań marketingowych, m.in. newslettery, treści na stronę internetową, artykuły do prasy, content wideo; • realizacją projektów z zakresu e-mail marketingu - wdrażanie i wysyłka kampanii, zarządzanie odbiorcami, • obsługą portali społecznościowych firmy; • współpracą z kierownikami projektów, działem sprzedaży, HR, agencjami zewnętrznymi i partnerami biznesowymi w zakresie realizacji strategii i jej efektywności; • dbaniem o pozytywny wizerunek firmy w sieci oraz współpracą z zagranicznymi partnerami medialnymi; • aktualizowaniem strony internetowej firmy, redagowaniem treści oraz pozycjonowaniem marki, produktów i usług (mile widziana podstawowa wiedza z zakresu SEO); • promowaniem udziału firmy w targach branżowych oraz eventów firmowych; • przygotowywaniem analiz rynku, trendów i działań konkurencji. Dlaczego warto dołączyć do #TeamWazdan? • Podejmiesz współpracę z międzynarodową firmą, będącą jednym z liderów w swojej branży na rynku polskim i znaczącym graczem na rynku globalnym. • Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez Ciebie formę współpracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od Twojej wiedzy i kwalifikacji. • Będziesz współpracować z doświadczonym zespołem przy użyciu nowoczesnych technologii, dzięki czemu podniesiesz swoje kwalifikacje. • Otrzymasz szeroki pakiet benefitów, m.in.: kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną LuxMed, poniedziałki z pyszne.pl, paczki świąteczne. • Pracujemy w nowoczesnych i komfortowych biurach, a w wybranych działach oferujemy również pracę w modelu hybrydowym bądź zdalnym. Elastycznie dostosujemy się do Twoich możliwości i preferencji. • Dbamy o dobrą atmosferę, oferując pracę w zintegrowanym i kreatywnym zespole z poszanowaniem równowagi między pracą i życiem prywatnym. Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania spodziewaj się: 1. Telefonu lub maila od zespołu HR. 2. Technicznego spotkania online z szefem działu i reprezentantem działu HR. 3. Jeśli pozytywnie przejdziesz rozmowę możesz się spodziewać: zadania do wykonania w domu lub pogłębionej rozmowy technicznej. 4. W ostatnim etapie możesz spodziewać się oferty, bądź podziękowania za udział w rekrutacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W ofercie prosimy umieścić klauzulę w pełnym jej brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu przez Wazdan Services Limited dla celów rekrutacji na potrzeby spółki. Podane dane mogą zostać przekazane dla realizacji wskazanych celów wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, jak również upoważnionym na podstawie zawartych przez spółkę umów. Podanie przez użytkowników danych osobowych jest dobrowolne. Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Specjalista ds. content marketingu / Copywriter - Przemyśl
Specjalista ds. content marketingu / Copywriter - Przemyśl
4 zł
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Od ponad 20 lat Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp.k. angażuje się w budowanie rynku pracy, ukierunkowanego na dojrzałą, odpowiedzialną politykę personalną, będącą symbolem etyki w biznesie i otwarcia na potrzeby osób z niepełnosprawnościami. Do naszego Zespołu w siedzibie Spółki poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. content marketingu / Copywriter - Przemyśl Zakres obowiązków: • tworzenie i redagowanie treści związanych z zatrudnianiem osób z niepełnosprawnością, aby było jeszcze bardziej ekspercko • tworzenie materiałów w oparciu o gotowe treści przygotowane przez naszych ekspertów • aktualizacja i tworzenie treści na strony internetowe i do social media pod kątem SEO/SEM • współpraca przy tworzeniu materiałów promocyjnych, informacyjnych, prasowych i marketingowych • publikowanie i promowanie napisanych treści w mediach społecznościowych • praca koncepcyjna nad kampaniami reklamowym we współpracy z kreatywnym Zespołem marketingowym Wymagania: • znajomość zasad edytorskich oraz przekonania, że kropka i przecinek są warte więcej niż 1000 słów • umiejętność wyszukiwania nowych informacji i zacięcie redaktorskie • kreatywność i lekkie pióro, które jest tożsame z tworzeniem nieszablonowych treści • głowa pełna pomysłów, zapał i nieustającą chęć tworzenia czegoś nowego • terminowość, praca zespołowa i bardzo dobra organizacja pracy własnej • znajomość tematyki zatrudniania osób z niepełnosprawnością oraz doświadczenie w pracy z serwisami informacyjnymi będzie dodatkowym atutem Oferujemy: • stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę w pełnym wymiarze • przestrzeń do rozwoju i realizacji własnych pomysłów • Zespół z wieloletnim doświadczeniem, który dzieli się swoją wiedzą i wspiera wzajemnie w szukaniu nowoczesnych rozwiązań • praca wśród ludzi, którzy mają wysokie poczucie estetyki, otwarte i kreatywne głowy • komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze w centrum miasta Mile widziane: • orzeczenie o niepełnosprawności Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon pl Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych na potrzeby obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon pl