Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Marketing / Media Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. Sprzedaży Usług SEO
Specjalista ds. Sprzedaży Usług SEO
nowe 30+ kilka dni temu

Cześć! Dołącz do naszego zespołu jako Account Manager. Szukamy osoby, która chce rozwijać się w tematyce SEO, pełnej wyzwań i kreatywnych rozwiązań. Jesteśmy młodym zespołem składającym się z ekspertów w różnych dziedzinach, którzy łączą swoją wiedzę, aby osiągnąć najlepsze rezultaty dla naszych Klientów. Obsługujemy firmy z różnych branż, dzięki czemu nasza praca nigdy nie jest nudna! Co nas wyróżnia? Pozycjonusz.pl powstał w 2010 roku jako pierwsza platforma do link buildingu w Polsce, obsługujemy miesięcznie do kilkuset różnych stron internetowych, współpracujemy z wieloma agencjami interaktywnymi/SEO/SEM, a nasze usługi można kupić online, bezpośrednio przez naszą stronę, a wyniki naszej pracy każdy Klient śledzi w autorskim panelu! Nasza firma to takie marki jak: Pozycjonusz.pl – Tu zajmujemy się głównie SEO/SEM WiWi.pl – Tu zajmujemy się głównie tworzeniem stron internetowych i sklepów SiteMeans.com – To nasza aplikacja SEO do śledzenia efektów naszej pracy SlowoDaje.pl – Tu piszemy wartościowe treści do Internetu W pracy Account Managera bardzo ważna jest samodzielność, ale u nas zawsze możesz liczyć na wsparcie kolegi czy koleżanki z zespołu. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i chętnie dzielimy się swoją wiedzą. Biuro we Wrocławiu mamy od dobrych paru lat, ale dopiero teraz chcemy je rozkręcić na maxa i szukamy osób aby stworzyć fajny zespół! Jeżeli więc, chciałbyś/chciałabyś być częścią czegoś na co masz wpływ i odgrywać kluczową rolę, aplikuj do nas! Czego od Ciebie oczekujemy: - Minimum półroczne doświadczenie w sprzedaży usług marketingowych z naciskiem na SEO - Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność budowania trwałych i profesjonalnych relacji z klientami - Nastawienie na realizację celów - Raportowanie prac - Odpowiedzialne podejmowanie decyzji - Ambitne podejście do otrzymywanych zadań - Doskonała organizacja czasu pracy - Chęć nauki pracy na stanowisku Account’a w agencji od prawdziwych pasjonatów oraz pozyskiwania dużej dawki wiedzy - Szukamy osoby, która myśli nieszablonowo i nie podąża utartymi ścieżkami Twoja rola w naszym zespole: - Twoje główne zadanie, to pozyskiwanie Klientów, jednak zdecydowana większość z nich, wysyła do nas zapytania, które będziesz musiał/musiała obsłużyć, są to więc tzw. ciepłe leady! - Każdy Klient to inne wyzwanie, więc na podstawie analizy takich narzędzi jak Ahrefs/Senuto/SiteMeans należy przedstawić mu najbardziej adekwatną ofertę - Budowanie relacji z klientami, które będziesz pielęgnować - Obsługa klientów zgodna ze standardami naszej agencji (inicjowanie rozmów, tworzenie ofert, ustalanie warunków sprzedaży) - Kontakt posprzedażowy z klientami - Wprowadzanie zamówień oraz danych sprzedażowych do naszego systemu - Udzielanie profesjonalnej pomocy i doradztwa w zakresie doboru usług - Ścisła współpraca z pozostałymi członkami zespołu - Dbanie o wizerunek firmy Co Ci oferujemy? - Umowę o pracę z wynagrodzeniem adekwatnym do Twojej wiedzy, doświadczenia, a przede wszystkim tego co wniesiesz do naszego zespołu + premia od Twojego obrotu - Pracę w biurze z elastycznymi godzinami pracy przy Placu Solidarności - Wewnętrzne szkolenia, materiały edukacyjne oraz konsultacje - Nie znamy pojęcia dress code’u, pracujemy w luźnej, niekorporacyjnej atmosferze, ale jesteśmy dobrze zorganizowani. Mamy mnóstwo narzędzi ułatwiających naszą pracę. Na co dzień korzystamy z Teams oraz Asany - Opieka medyczna PZU - Podróżnikom mamy do zaoferowania dofinansowanie do urlopu – „wczasy pod gruszą” - Spotkania integracyjne, wyjazdy firmowe - Dofinansowanie do zamawianych obiadów Co warto wiedzieć? Dużym ułatwieniem o którym powinieneś/powinnaś wiedzieć, jest fakt, że nasze usługi sprzedawane są na podstawie faktur czy płatności poprzez naszą stronę bez konieczności podpisywania długotrwałych umów z klientami, co bardzo często jest utrudnieniem na linii Klient – Account, ponieważ „dopięcie” takiej umowy to czasami pół roku wyjęte z życia. Pracujemy głównie na leadach przychodzących, więc nie będziesz musiał/musiała np. wydzwaniać po firmach, wciskając im usługi, o których nie mają bladego pojęcia. Dodatkowo nasz panel to już kilkadziesiąt tysięcy różnych projektów od naszych Klientów, które należy prowadzić dalej, przypominać się, oferować kolejne rozwiązania. Przekonaliśmy Cię? Świetnie, załącz swoje CV/LM i odpowiedz dodatkowo na poniższe pytanie: Przyjmując budżet 1500zł netto, jakie konkretne działania SEO zaproponowałbyś mechanikowi z Wrocławia, który dziś uruchomił swoją pierwszą stronę internetową? Czekamy na Twoją aplikację!

Specjalista ds. Digital Marketingu
Specjalista ds. Digital Marketingu
Opole 4 kilka dni temu

Opis oferty pracyBiegle znasz język angielski, jesteś kreatywny i chcesz spróbować swoich sił w tworzeniu kampanii digital marketingowych dla branży gamingowej? Świetnie! To właśnie Ciebie szukamy! Dołącz do naszego zespołu jako: Specjalista ds. Digital Marketingu Dział: Digital Marketing Miejsce pracy: Opole Rekrutowany przez: Wazdan Services Limited Pasujesz do nas, jeśli: • masz doświadczenie w realizowaniu działań marketingowych w Internecie; • korzystasz z takich narzędzi digital marketingowych jak Google Analytics, Google Tag Manager, Semrush, Hotjar, Brand24, Hubspot itp. • biegle znasz język angielski w mowie i w piśmie (przynajmniej na poziomie C1); • masz lekkie pióro i potrafisz tworzyć ciekawe treści w j. polskim i angielskim; • jesteś samodzielny i dokładnie wykonujesz powierzone Ci zadania; • potrafisz pracować pod presją czasu; • myślisz kreatywnie i nieszablonowo, potrafisz dostosować się do potrzeb klienta i przywiązujesz dużą wagę do szczegółów; • posiadasz zmysł analityczny i potrafisz wyciągać trafne wnioski z przeprowadzonych analiz; • potrafisz pracować nad kilkoma projektami jednocześnie i dotrzymujesz terminów; • jesteś graczem zespołowym; • masz poczucie humoru, jesteś pewny siebie i kreatywny; • chcesz rozwijać się w firmie gamingowej o międzynarodowym zasięgu. Czym będziesz się zajmować? • planowaniem i realizacją kampanii marketingowych, mających na celu promocję gier, zwiększenie widoczności marki w sieci oraz wsparcie działu sprzedaży; • tworzeniem wciągających treści na potrzeby działań marketingowych, m.in. newslettery, treści na stronę internetową, artykuły do prasy, content wideo; • realizacją projektów z zakresu e-mail marketingu - wdrażanie i wysyłka kampanii, zarządzanie odbiorcami, • obsługą portali społecznościowych firmy; • współpracą z kierownikami projektów, działem sprzedaży, HR, agencjami zewnętrznymi i partnerami biznesowymi w zakresie realizacji strategii i jej efektywności; • dbaniem o pozytywny wizerunek firmy w sieci oraz współpracą z zagranicznymi partnerami medialnymi; • aktualizowaniem strony internetowej firmy, redagowaniem treści oraz pozycjonowaniem marki, produktów i usług (mile widziana podstawowa wiedza z zakresu SEO); • promowaniem udziału firmy w targach branżowych oraz eventów firmowych; • przygotowywaniem analiz rynku, trendów i działań konkurencji. Dlaczego warto dołączyć do #TeamWazdan? • Podejmiesz współpracę z międzynarodową firmą, będącą jednym z liderów w swojej branży na rynku polskim i znaczącym graczem na rynku globalnym. • Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez Ciebie formę współpracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od Twojej wiedzy i kwalifikacji. • Będziesz współpracować z doświadczonym zespołem przy użyciu nowoczesnych technologii, dzięki czemu podniesiesz swoje kwalifikacje. • Otrzymasz szeroki pakiet benefitów, m.in.: kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną LuxMed, poniedziałki z pyszne.pl, paczki świąteczne. • Pracujemy w nowoczesnych i komfortowych biurach, a w wybranych działach oferujemy również pracę w modelu hybrydowym bądź zdalnym. Elastycznie dostosujemy się do Twoich możliwości i preferencji. • Dbamy o dobrą atmosferę, oferując pracę w zintegrowanym i kreatywnym zespole z poszanowaniem równowagi między pracą i życiem prywatnym. Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania spodziewaj się: 1. Telefonu lub maila od zespołu HR. 2. Technicznego spotkania online z szefem działu i reprezentantem działu HR. 3. Jeśli pozytywnie przejdziesz rozmowę możesz się spodziewać: zadania do wykonania w domu lub pogłębionej rozmowy technicznej. 4. W ostatnim etapie możesz spodziewać się oferty, bądź podziękowania za udział w rekrutacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W ofercie prosimy umieścić klauzulę w pełnym jej brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu przez Wazdan Services Limited dla celów rekrutacji na potrzeby spółki. Podane dane mogą zostać przekazane dla realizacji wskazanych celów wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, jak również upoważnionym na podstawie zawartych przez spółkę umów. Podanie przez użytkowników danych osobowych jest dobrowolne. Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu
Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Business Bridge Group Sp. z o.o. jest profesjonalną agencją rekrutacyjną. Współpracujemy z firmami w zakresie poszukiwania najlepszych specjalistów i menedżerów na terenie całej Polski i UE, dbając przy tym o zapewnienie satysfakcjonującej pracy kandydatom. Obecnie poszukujemy dla naszego Klienta – hurtownika z branży suplementów diety i odżywek naturalnych – osoby do pracy na stanowisku: Specjalista ds. e-commerce i digital marketingu Miejsce pracy: okolice Wrocławia Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku: -planowanie, budżetowanie i wdrażanie strategii rozwoju e-commerce w oparciu o analizę zachowań użytkowników, źródeł ruchu, wyników sprzedaży, działań konkurencji i aktualnych trendów digital marketingu, -realizowanie kampanii marketingowo-sprzedażowych we współpracy z innymi działami firmy i agencjami zewnętrznymi, -tworzenie i nadzór nad portfolio produktowym sklepu, -optymalizacja wizerunku sklepu w zakresie UX/UI, customer journey wraz ze skutecznym zwiększaniem konwersji, -budowanie strategii z zakresu marketing automation i affiliate marketing, -wdrażanie i zarządzanie działaniami w zakresie marketplace na platformach sprzedażowych Allegro oraz Amazon, -zarządzanie pełną ofertą produktową sklepu internetowego. Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli: -masz min. 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży FMCG, suplementów lub naturalnych preparatów leczniczych/spożywczych, -posiadasz znajomość narzędzi marketingu online, zasad SEO i SEM, Marketing Automation, Google Analytics, Google/Allegro/Facebook Ads, PrestaShop, -znasz specyfikę integracji sklepu online z systemami ERP, -znasz pojęcia: marża, ROI, ROAS, CPC oraz inne wskaźniki efektywności w e-commerce i digital marketingu. -potrafisz sporządzać raporty i rekomendacje z przeprowadzanych kampanii, -znasz język angielski na poziomie komunikatywnym, -cechują Cię: otwartość, elastyczność a także komunikatywność i kreatywność. Pracodawca oferuje: -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (preferowane), -możliwość podjęcia pracy w trybie hybrydowym, -prywatną opiekę medyczną, -zaopatrzenie w sprzęt firmowy (telefon, laptop) oraz zniżki na produkty firmowe, -okazję do rozwoju w zespole ludzi pełnych pasji. Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji za pośrednictwem poniższego linku aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Specjalista-ds-e-commerce-i-digital-marketingu/10678-9559-25-6da-2707.html Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przysłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej klauzuli, w przypadku nadesłanych aplikacji bez naszej klauzuli, Państwa kandydatura nie będzie rozpatrywana i zostanie automatycznie odrzucona: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Legnickiej 65/1,54-510 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych." "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Legnickiej 65/1. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem ul. Legnicka 65/1, 54-510 Wrocław. 3. Przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych odbywa się na podstawie zgody (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. a RODO), wyłącznie w celu przedstawienia ofert zatrudnienia, a także przeprowadzania aktualnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych. 4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będę Klienci Administratora, którzy uczestniczą w procesach rekrutacyjnych. O fakcie przekazania Pana/Pani danych osobowych do Klienta Administratora, będziemy każdorazowo Pana/Panią informować. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są również podmioty odpowiedzialne za wspieranie Administratora przy realizacji procesów rekrutacyjnych, z którymi Administrator współpracuje na podstawie zawartych umów (są to w szczególności: Dostawcy Usług, Partnerzy, Współpracownicy). 5. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych do momentu odwołania przez Pana/Panią zgody do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych i żądania ich usunięcia. 6. Przysługuje Panu/Pani prawo do: · żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, · cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, · wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Podanie danych osobowych jest wymogiem obligatoryjnym w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Jednakże brak ich podania i wyrażenia zgody na ich przetwarzanie uniemożliwi przeprowadzenie procesów rekrutacyjnych z Pana/Pani udziałem. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.