Specjalista specjalistka ds. social media
Jesteśmy częścią międzynarodowej firmy Gusti Leder (Źdźbło Galanteria Skórzana) Pracujemy w Rosówku/k. Szczecina gdzie odbywają się procesy związane z przyjęciem, magazynowaniem i wysyłką towarów dla naszego klienta.Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Social Mediów będzie odpowiedzialna za promowanie produktów w kanałach online.Twój zakres obowiązkówPlanowanie oraz tworzenie bieżącej treści w Social Mediach / Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin- współtworzenie contentu, publikacja, rozwój treści,odpowiedzialność za koordynację (harmonogram działań), pozyskiwanie i nadzór contentu publikowanego w mediach społecznościowych.realizację materiałów video mające na celu promowanie marki,fotografowanie naszych produktów, koordynowanie i tworzenie treści wizualnych do wykorzystania na różnych platformach komunikacyjnych.Nasze wymaganiaDoświadczenie w mediach społecznościowych i doskonałe poruszanie się w nich,zainteresowanie Social Mediami i nowymi sposobami komunikacji,umiejętność radzenia sobie w zmieniającym i dynamicznym otoczeniu,znajomość języka angielskiego,umiejętność identyfikacji potrzeb marketingowych, analizowania trendów i rozumienia zasad obowiązujących w Social Mediach,wysokie poczucie estetyki, kreatywność, nieszablonowe myślenie,mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kanałów w social mediach (tworzenie, planowanie, publikacja i moderacja treści).umiejętność obsługi aplikacji i programów do obróbki prostych grafik (np. Canva).To oferujemyUmowa o pracę w stabilnej, cieszącej się prestiżem firmie,możliwość rozwoju, szkolenia oraz podnoszenie kwalifikacji,atrakcyjne wynagrodzenie,niezbędne narzędzia pracy,zniżki na produkty oferowane przez firmę,pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie, w młodym i kreatywnym zespole,opieka medyczna w Luxmed.
Wyobraź sobie, że masz rzeczywistą możliwość wpływu na kształt innowacyjnej marki gastronomicznej, której celem jest zmienić status quo typowej restauracji. Wyobraź sobie, że masz możliwość tworzyć kampanie social mediowe będąc w biurze i za chwilę sprawdzać ich skuteczność w lokalach, widzieć rzeczywisty i prawie natychmiastowy rezultat swojej kreatywnej pracy.Fast Casual Holding jest spółką z międzynarodowym kapitałem i kilkunastoletnim doświadczeniem w branży finansowej i gastronomicznej. Jesteśmy młodym zespołem profesjonalistów, którzy z pasją realizują wspólne cele. Nasze biuro mieści się w sercu Krakowa, przy ulicy Szewskiej. Specjalizujemy się w budowie i rozwoju sieci gastronomicznych z segmentu Fast Casual Dining. Jesteśmy twórcą i właścicielem marki Pizzatopia, którą obecnie rozwijamy o nowe lokalizacje (obecnie 7). Pizzatopia jest innowacyjną, modną i wysoko ocenianą marką, która wyznacza nowe standardy w gastronomii.Szukamy prawdziwego Social Media Ninja, który będzie chciał wspierać innowacyjną i viralową markę, a nie tylko „przeprowadzać działania marketingowe”. Szukamy błysku w oku, profesjonalizmu, kompetencji, wysokich ambicji zawodowych, kreatywności, zapału do pracy i entuzjazmu do życia. Zakres obowiązków:Realizacja strategii social mediowejMonitorowanie działań konkurencjiWspółpraca z influenceramiProwadzenie i moderacja komunikacji z followersamiTworzenie i publikacja treści dopasowanych do danego mediumSporządzanie statystyk, raportów i wyznaczanie celówPrzeprowadzanie badań klientów w restauracjachPraca przy tworzeniu nowej marki z kategorii Fast Casual Wymagania:Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu (organicznymi) mediami społecznościowymi na stanowisku Specjalisty/Specjalistki ds. Social MediaUdokumentowane doświadczenie w prowadzeniu skutecznych inicjatyw i kampanii w mediach społecznościowych, z silnym naciskiem na Instagram, TikTokSamodzielność w organizacji swojej pracy, odwaga w podejmowaniu decyzjiDobra znajomość obsługi aplikacji do edycji mobile videoMasz pomysły, które potrafiłeś/aś wdrożyćKreatywność to Twoje drugie imię,Pasjonujesz się mediami społecznościowymi oraz najnowszymi trendamiZnasz angielski w mowie i w piśmieMile widziana umiejętność przygotowywania grafik w aplikacjach np. CanvaStatus studenta Oferujemy:Rzeczywistą możliwość wpływu na kształt innowacyjnej marki gastronomicznej, której celem jest zmienić status quo typowej restauracjiSamodzielnośćElastyczny czas pracy (około 80 godzin w miesiącu)Atrakcyjne wynagrodzenieRealizację zadań w ambitnym i nastawionym na sukces ZespolePracę w nowoczesnym biurze w samym sercu Krakowa Jeśli to Ty – wyślij nam swoje CV, dołącz portfolio lub linki do profili, którymi się opiekujesz.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe AGROMASZ Sp. z o.o. z siedzibą w Rzekuniu, poszukuje osoby do pracy na stanowisku specjalisty ds. mediów społecznościowych. Zakres obowiązków- Planowanie oraz tworzenie bieżącej treści w Social Mediach / Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin- współtworzenie contentu, publikacja, rozwój treści,- odpowiedzialność za koordynację (harmonogram działań), pozyskiwanie i nadzór contentu publikowanego w mediach społecznościowych,- realizację materiałów mających na celu promowanie marki,- fotografowanie naszych produktów, koordynowanie i tworzenie treści wizualnych do wykorzystania na różnych platformach komunikacyjnych. Wymagania- doświadczenie w mediach społecznościowych i doskonałe poruszanie się w nich,- zainteresowanie Social Mediami i nowymi sposobami komunikacji,- umiejętność identyfikacji potrzeb marketingowych, analizowania trendów i rozumienia zasad obowiązujących w Social Mediach,- wysokie poczucie estetyki, kreatywność, nieszablonowe myślenie,- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kanałów w social mediach (tworzenie, planowanie, publikacja i moderacja treści).- umiejętność obsługi aplikacji i programów do obróbki prostych grafik (np. Canva),- prawo jazdy kat. B,- znajomość branż rolniczej/budowlanej/deweloperskiej będzie dodatkowym atutem. Oferujemy- umowa o pracę w stabilnej firmie,- możliwość rozwoju, szkolenia,- atrakcyjne wynagrodzenie,- niezbędne narzędzia pracy,- zniżki na produkty oferowane przez firmę,- pakiet świadczeń socjalnych.Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Poszukujemy osoby na stanowisko:Specjalista / Specjalistka ds. marketingu i Social MediaFirma Mat-tar poszukuje kreatywnego i ambitnego specjalisty ds. marketingu i social media, który będzie odpowiedzialny za rozwijanie działań marketingowych związanych z naszymi produktami, w szczególności w zakresie podłóg dębowych, mebli na wymiar. Poszukujemy osoby z doświadczeniem w prowadzeniu stron internetowych, obsługą mediów społecznościowych, nagrywaniem filmów, robieniem zdjęć, opracowywaniem strategii marketingowych oraz kampanii reklamowych.Obowiązki:Prowadzenie strony internetowej firmy i aktywne zaangażowanie w rozwój jej treści. (wordpress)Tworzenie i publikacja atrakcyjnych treści na platformach społecznościowych.Nagrywanie filmów promocyjnych i innych materiałów wideo związanych z naszymi produktami-możliwość współpracy z firmami zewnętrznymiWykonywanie profesjonalnych zdjęć produktowych - możliwość współpracy z firmami zewnętrznymiOpracowywanie skutecznych strategii marketingowych.Wycena produktów marketingowych oraz monitorowanie ich efektywności.Koordynacja komunikacji z klientem w celu uzgodnienia projektów i realizacji zamówień związanych z ściankami z logo Mat-tar.Zarządzanie i monitorowanie kampanii reklamowych Google Ads,Analiza wyników i dostosowywanie działań pozycjonowania w celu osiągnięcia lepszych wyników.Ustalanie ekspozycji i potrzeb klientów we współpracy z działem podłóg. Nadzór nad firmą wykonującą podstawy ekspozytorów.Nadzorowanie dokumentów, przygotowanie projektów i udział w targach branżowych.Wymagania:Doświadczenie w obszarze marketingu i social media. ( Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, TikTok, Pinterest)Znajomość narzędzi do analizy efektywności działań marketingowych.Umiejętność kreatywnego myślenia i tworzenia unikalnych treści.Znajomość trendów w social media i branży marketingowej.Umiejętność obsługi programu Canva, CapCutZnajomość narzędzi do wyceny produktów marketingowych.Doskonała organizacja pracy, samodzielność.Umiejętność skutecznej komunikacji i negocjacji.Oferujemy:Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, z blisko 70- letnim doświadczeniem,Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,Pracę w dynamicznym, nastawionym na rozwój zespole,Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,Dostęp do nowoczesnych narzędzi i technologii marketingowych.Możliwość podnoszenia kwalifikacji w obszarze marketingu.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV przez portal OLX lub na adres faustyna mat-tar.pl. W tytule wiadomości prosimy o wpisanie "Specjalista ds. Marketingu i Social Media - [Twoje Imię i Nazwisko]".