Sortowanie:
Znaleziony: 29 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Konsultant Call Center
Konsultant Call Center
nowe 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyCo jeśli możesz być częścią czegoś wielkiego? Kiedy ostatnio oferta pracy skierowana do mieszkańców Lublina zaparła Ci dech w piersiach? Nie kojarzysz? Zatem daj szansę swojej karierze i dołącz do nowego zespołu tworzonego z myślą o Tobie w Concentrix Lublin! Czy jesteś zainteresowany innowacyjnymi produktami? Jesteś „na czasie” z nowościami? Zostań częścią naszego zespołu i miej realny wpływ na promowanie produktu przyszłości! Do Twoich obowiązków będzie należało kontaktowanie się z konsumentami i promowanie produktu oraz dopasowywanie ofert do potrzeb odbiorców. Dodatkowo, będziesz wspierać klientów w procesie korzystania z produktu. Wyślij do nas swoje CV, jeśli: biegle posługujesz się językiem polskim lubisz rozmawiać z ludźmi i nawiązywać nowe kontakty nie straszna Ci obsługa klienta i sprzedaż, ponieważ już miałeś/ miałaś okazję tego doświadczyć w swojej karierze szukasz pracy na pełny etat od zaraz W zamian przyjmij od nas: Stabilność zatrudnienia i spokojny sen o lepsze jutro – otrzymasz umowę o pracę na pełny etat Wynagrodzenie podstawowe + premię za wyniki pracy – chcemy, abyś miał wpływ na to jaka wypłata wpłynie na Twoje konto Pracę od poniedziałku do piątku (9:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (11:00 – 17:00) – załatwienie spraw na mieście nie będzie problemem Kompleksowe szkolenie w pełni wprowadzające do wykonywania pracy – bo dla nas liczy się przede wszystkim Twój skill i will? Pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina - do którego bez problemu dojedziesz komunikacją miejską Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie) – wybierz najlepszy dla Ciebie benefit, nie chcemy decydować za Ciebie Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych)

konsultant Call Center
konsultant Call Center
70000 zł
Nowy Dwór Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Zapraszamy do pracy na stanowisku konsultanta Call Center. Praca polega na obsłudze telefonicznej klientów, udzielaniu odpowiedzi na pytania, przyjmowaniu i rejestrowaniu szkód komunikacyjnych oraz aktualizowaniu danych w systemie informatycznym. Pracujemy tylko w dni robocze od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. Jeśli możesz poświęcić pracy mniej niż 8 godzin dziennie, również zapraszamy do kontaktu. Ważne jest dla nas zachowanie wysokiego poziomu usług i przestrzeganie standardów firmy, takich jak czas oczekiwania, czy jakość obsługi. Jeśli posiadasz umiejętność aktywnego słuchania, umiejętności komunikacyjne, umiejętność radzenia sobie z klientami skontaktuj się z nami.

NEW STATION Konsultant call center
NEW STATION Konsultant call center
Bydgoszcz 16 dni plecy

Konsultant call center to zawód bezpośrednio związany z telefoniczną obsługą klienta. Prowadząc rozmowy przez telefon, pracownik zajmuje się pozyskiwaniem kolejnych zainteresowanych produktem bądź usługami.Na czym będzie polegać twoja praca?Praca polegać będzie na telefonicznej sprzedaży,Przed rozpoczęciem pracy - odbędziesz szkolenie, które przygotuje Cię do pracy,Pracuj w jednym z najpiękniejszych biur w Bydgoszczy.Czym ta praca jest dla Ciebie?:Umiesz komunikować się z ludźmi? Lubisz z nimi rozmawiać? Posiadasz nienaganną dykcję?Ważne są: cierpliwość i opanowanie,Angażujesz się w powierzone Ci zadania i dążyć do osiągnięcia celu?Musi być przygotowany na pracę z trudnymi klientamiUmiesz obsługiwać komputer w podstawowym zakresie?Zainteresowany? No to teraz konkrety:Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku – wolne weekendy,Wynagrodzenie podstawowe - 27,70 zł brutto/h,Atrakcyjny system premiowy - do 6000 zł brutto,Szkolenia wdrożeniowe i rozwijające umiejętności,Czasoumilacze, gry, konkursy, poczęstunek,System poleceń znajomych do pracy aż do 500złZapraszamy do kontaktu.Przesłanie aplikacji będzie równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzania, profilowanie, gromadzenie i wykorzystanie danych osobowych zawartych w CV przez firmę Mobilya Sp. z o. o. która stanie się administratorem danych osobowych. Dane przetwarzane będą w celu prowadzonych przez spółkę procesów rekrutacyjnych, a ich przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy. Dane kandydatów mogą być udostępniane podmiotom współpracującym w celu zarządzania globalną polityką kadrową Mobilya Sp.z.o.o. Zgoda wyrażona jest na czas prowadzonych działań, a dane zostaną usunięte z chwilą zakończenia procesu rekrutacji. Niezależnie od czasu trwania procesu rekrutacyjnego dane usuwane są cyklicznie co pół roku. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia swoich danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji.

Konsultant Call Center -praca zdalna
Konsultant Call Center -praca zdalna
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Wynagrodzenie: od 2400 zł netto miesięcznie Co oferujemy?umowaelastyczny czas pracymożliwość wyrabiania dodatkowo płatnych godzinstabilne zatrudnienieCzego oczekujemy?dyspozycyjnościumiejętność nawiązywania kontaktudoświadczenia na podobnym stanowiskuobsługi komputeraBenefity:elastyczny czas pracySzkoleniapaczki / bony świątecznedofinansowanie wypoczynku / wczasy pod grusząLiczba osób, które planujemy zatrudnić na to stanowisko: 1

Konsultant/ka Call Center w autoryzowanym salonie samochodowym
Konsultant/ka Call Center w autoryzowanym salonie samochodowym
Lublin 15 dni plecy

Grupa dealerska Technotop / Scandinavia Auto, autoryzowany dealer marek Volvo, Kia, Mitsubishi, Subaru, Isuzu oraz Bosch Service działa na lubelskim rynku motoryzacyjnym od 1994 roku. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Konsultant/ka Telefonicznej Obsługi Klienta do Call Center w lokalizacji Konopnica 157F (Al. Kraśnicka, salon Volvo).Opis stanowiska:Zakres obowiązków obejmuje bieżącą obsługę połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących serwisu i salonu, analizę baz danych, koordynację działań poszczególnych działów firmy.Wymagania:Doświadczenie w podobnym zawodzie obsługi telefonicznej klientaPosiadająca umiejętność obsługi komputera, dobra znajomość pakietu OfficeSzeroki zasób słownictwaUmiejętność słuchania i dobra dykcjaRadzenie sobie w stresującej sytuacjiKomunikatywność i dyspozycyjnośćSolidność w wykonywaniu zadańUmiejętność pracy w zespolePrawo jazdy kategorii BOferujemy:Pracę w firmie reprezentującej wiodące marki samochodoweZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etatMożliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia podnoszące wiedzę i umiejętnościWynagrodzenie zależne od wyników Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Scandinavia Auto Sp. z o.o. z siedzibą w Konopnicy 164A; 21-030 Motycz zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

!PILNE! Konsultant w Call Center!
!PILNE! Konsultant w Call Center!
Białystok 5 dni plecy

Opis oferty pracyOpis oferty pracy Selvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Oczekiwania: - łatwość w nawiązywaniu kontaktu z ludźmi - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, bądź sprzedaży - otwarta postawa - zaangażowanie w rozmowę z klientem Zadania: - sprzedaż produktów z portfolio firmy - obsługa infolinii przychodzącej i wychodzącej - udzielanie informacji na temat produktów i dobór odpowiednich rozwiązań - wprowadzanie danych do systemu Oferujemy: - stabilne wynagrodzenie podstawowe i prowizję od sprzedaży - zatrudnienie w oparciu o umowy cywilnoprawne - pakiet benefitów pozapłacowych - pełne wdrożenie w ramach współpracy - współpracę w pełni zdalną Nie czekaj na lepszy moment - aplikuj!

!PILNE! Konsultant w Call Center- zdalnie
!PILNE! Konsultant w Call Center- zdalnie
Kraków 5 dni plecy

Opis oferty pracyOpis oferty pracy Selvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Oczekiwania: - łatwość w nawiązywaniu kontaktu z ludźmi - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, bądź sprzedaży - otwarta postawa - zaangażowanie w rozmowę z klientem Zadania: - sprzedaż produktów z portfolio firmy - obsługa infolinii przychodzącej i wychodzącej - udzielanie informacji na temat produktów i dobór odpowiednich rozwiązań - wprowadzanie danych do systemu Oferujemy: - stabilne wynagrodzenie podstawowe i prowizję od sprzedaży - zatrudnienie w oparciu o umowy cywilnoprawne - pakiet benefitów pozapłacowych - pełne wdrożenie w ramach współpracy - współpracę w pełni zdalną Nie czekaj na lepszy moment - aplikuj!

Call Center - KONSULTANT-Młodszy Doradca w Zespole Assistance
Call Center - KONSULTANT-Młodszy Doradca w Zespole Assistance
Płock 16 dni plecy

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko: Młodszy Doradca w Zespole AssistanceJakie będą Twoje obowiązki?Pomoc naszym Klientom w trudnych sytuacjach życiowych, komunikacyjnych, zdrowotnychKompleksowa obsługa połączeń od Klientów: udzielanie informacji o zakresie umowy ubezpieczenia, kontakt z Partnerami Zewnętrznymi, przyjmowanie reklamacjiWsparcie naszych Klientów, którzy będą potrzebowali Twojej pomocy w każdej części Polski i EuropySzukamy osoby, która?Dobrze czuje się w kontaktach z Klientem (telefonicznym lub mailowym)Lubi pomagać innym ludziomChce poznać branżę ubezpieczeniową od podstawChce zdobywać nową wiedzę oraz mieć realny wpływ na swój rozwójPosługuje się pakietem MS OfficeJest osobą komunikatywną, o wysokiej kulturze osobistejCo możemy Ci zaoferować?Umowę zlecenieWynagrodzenie zasadnicze i atrakcyjny system premiowyLiczne szkolenia, które wdrożą Cię w tematykę ubezpieczeńGrafik dopasowany do Twoich potrzeb: pracujemy w trybie zmianowym, w niektórych zespołach także na zmiany nocneDogodną lokalizacjęDofinansowanie do Karty MultisportPrzyjazny zespół Pracowników

Najnowsze Call Center w Częstochowie - Konsultant (pełen etat)
Najnowsze Call Center w Częstochowie - Konsultant (pełen etat)
Częstochowa 14 dnia plecy

W naszym nowoczesnym biurze przy ulicy Drogowców pracujemy na projekcie niesprzedażowym, dzięki czemu nie będziesz miał poczucia ,,wciskania”.Oferujemy wynagrodzenie składające się z podstawy - 27,70 zł/h brutto oraz premii, ponieważ wiemy, że nic tak nie motywuje jak dodatkowy zastrzyk gotówki. (Jeśli posiadasz status ucznia/studenta, pamiętaj, że dla Ciebie brutto = netto).Pieniądze pieniędzmi, ale to nie wszystko co możemy Wam zaoferować.Każdy dzień zaczynamy od pysznej kawy oraz włączenia ulubionej muzyki - te dwa czynniki niezwykle wpływają na motywację i energię do pracy. Nie chcemy abyście odczuwali monotonię, dlatego oferujemy w ciągu dnia aż 3 przerwy łącznie na 40 min - możesz w tym czasie skorzystać z naszej strefy relaksu lub biblioteki, która znajduje się w biurze.Żeby każdy z Was w pracy czuł się pewnie, oferujemy szereg szkoleń, które nie tylko przydają się w pracy, ale też w życiu prywatnym. Jeśli więc rozmowy nie sprawiają Ci trudności, sprawnie obsługujesz komputer oraz lubisz pracę w grupie - Contact Center One Best to idealne miejsce dla Ciebie. Wyślij nam swoje CV w wiadomości, a my zajmiemy się resztą.Do zobaczenia!Proszę o dopisanie w CV:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Administratorem Twoich danych osobowych jest FirmaCONTACT CENTER ONE BEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Jasnogórska 26/304 42-20  0 Częstochowa, Polska dane osobowych które przetwarzamy to dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

Konsultant (-ka) Call Center (bez sprzedaży) - PRACA ZDALNA
Konsultant (-ka) Call Center (bez sprzedaży) - PRACA ZDALNA
Kraków 11 dni plecy

Cześć, poszukujesz interesującej pracy?Czy lubisz komunikować się z przedsiębiorstwami?Posiadasz dobre umiejętności interpersonalne lub chciałbyś je rozwijać?Jeśli odpowiedziałeś tak x3, to koniecznie sprawdź naszą ofertę!Twój zakres obowiązkówTelefoniczny kontakt z klientem - bez elementu sprzedażyWprowadzanie danych klientów do wewnętrznego systemuWeryfikacja uzupełnionych formularzy przesłanych przez firmyBadanie potrzeb klientów B2B oraz B2CWspółpraca przy ciekawych projektachNasze wymaganiaKomunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktówDobra znajomość obsługi komputeraSzybkie i stabilne łącze InternetoweDobra dykcjaSamodzielność w działaniu i nastawienie na celMile widziane doświadczenie w pracy w call center lub w obsłudze klientaMile widziany status ucznia/studentaOferujemyGwarantowaną stawkę godzinową 29 zł bruttoDodatkowe premie miesięczne - nawet do 30%Statystyki premii widoczne na bieżąco onlinePracę w stałych godzinachBazę klientów zapewnianą przez firmęPraca na przejrzystym systemie obsługi call center vicidialBieżące wsparcie doświadczonego ManageraFirmowy laptop oraz słuchawkiSzkolenie wstępne i projektowePraca na pełen etatPłatną przerwę na 8,5h pracy otrzymujesz do godziny (55-60 minut) przerwy każdego dniaRekrutacja 100% zdalna, bez konieczności wychodzenia z domuElastyczny grafik pracy

Konsultant (-ka) Call Center (bez sprzedaży) - PRACA ZDALNA
Konsultant (-ka) Call Center (bez sprzedaży) - PRACA ZDALNA
Poznań 4 kilka dni temu

Cześć, poszukujesz interesującej pracy?Czy lubisz komunikować się z przedsiębiorstwami?Posiadasz dobre umiejętności interpersonalne lub chciałbyś je rozwijać?Jeśli odpowiedziałeś tak x3, to koniecznie sprawdź naszą ofertę!Twój zakres obowiązkówTelefoniczny kontakt z klientem - bez elementu sprzedażyWprowadzanie danych klientów do wewnętrznego systemuWeryfikacja uzupełnionych formularzy przesłanych przez firmyBadanie potrzeb klientów B2B oraz B2CWspółpraca przy ciekawych projektachNasze wymaganiaKomunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktówDobra znajomość obsługi komputeraSzybkie i stabilne łącze InternetoweDobra dykcjaSamodzielność w działaniu i nastawienie na celMile widziane doświadczenie w pracy w call center lub w obsłudze klientaMile widziany status ucznia/studentaOferujemyGwarantowaną stawkę godzinową 29 zł bruttoWypłata wynagrodzenia co dwa tygodnieDodatkowe premie miesięczne - nawet do 30%Statystyki premii widoczne na bieżąco onlinePracę w stałych godzinachBazę klientów zapewnianą przez firmęPraca na przejrzystym systemie obsługi call center vicidialBieżące wsparcie doświadczonego ManageraFirmowy laptop oraz słuchawkiSzkolenie wstępne i projektowePraca na pełen etatPłatną przerwę na 8,5h pracy otrzymujesz do godziny (55-60 minut) przerwy każdego dniaRekrutacja 100% zdalna, bez konieczności wychodzenia z domuElastyczny grafik pracy

Konsultant ds. obsługi klient Call Center z j. węgierski
Konsultant ds. obsługi klient Call Center z j. węgierski
Warszawa 30+ kilka dni temu

Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta - język węgierski Miejsce pracy: Warszawa lub home office Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa klientów w kontekście różnorodnych projektów sprzedażowych: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień w jęz. węgierskim Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb Badanie potrzeb klientów i budowanie pozytywnych relacji Administrowanie logistyczną obsługą zamówień Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka węgierskiego Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne Komunikatywność, poprawność i płynność językowa Swobodne posługiwanie się komputerem Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy Elastyczne godziny pracy Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy lub home office Pakiet szkoleń Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy Dodatkowe benefity: prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Konsultant ds. Sprzedaży w Call Center w Agencji Nieruchomości
Konsultant ds. Sprzedaży w Call Center w Agencji Nieruchomości
125000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Oferta Pracy w Biurze Nieruchomości KAPITALARK:Dołącz do naszego zespołu! Jesteśmy, prężnie rozwijającą się agencją nieruchomości, znakującą się wysoką jakością obsługi klienta oraz budowaniem trwałych relacji.Poszukujemy:Osoby poszukującej elastycznej pracyOsoby o doskonałej umiejętność komunikacji werbalnejOsoby o wysokiej kulturze osobistej i nienagannej prezencji, posiadającej umiejętności negocjacyjne oraz zdolności interpersonalneOsoby przedsiębiorczej, zaangażowanej i chętnej do osiągnięcia sukcesu.Osoby systematycznej, z determinacją w dążeniu do celu.Osoby samodzielnej, zdolnej do efektywnej pracy zarówno indywidualnej, jak i zespołowej.Mile widziana znajomość branży nieruchomości oraz posługiwanie się językiem angielskim/niemieckim/francuskim/ukraińskim/rosyjskim/ hiszpańskim (dodatek, a nie wymóg konieczny).Oferujemy:ELASTYCZNOŚĆ. To Ty decydujesz, kiedy i w jakim zakresie chcesz pracować. Elastyczne godziny pracy, dostosowane do Twoich potrzeb.Kompleksowe szkolenia wprowadzające do branży nieruchomościWSPARCIE COACHINGOWE. Mentor do Twojej dyspozycji, który będzie Cię wspierał na każdym etapie wdrażania się do zespołu.MOŻLIWOŚCI FINANSOWE. Stworzyliśmy atrakcyjny system prowizyjny uzależniony od ilości przeprowadzonych transakcji. Wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników.Pomoc całego teamu oraz pracę w młodym, dynamicznym zespole wspierających się ludzi.Wiele możliwości rozwoju w branży.Szkolenia w zakresie negocjacji, marketingu, kontaktu z klientem.Dołączenie i/lub prowadzenie ciekawych projektów.Wyjątkową atmosferę w biurze sprzyjającą efektywnej pracy.Obowiązki:Pozyskiwanie nowych ofert i rozbudowa istniejącej bazy nieruchomości.Obsługa telefoniczna klientów Tworzenie i wdrażanie działań marketingowych dla ofert nieruchomości.Koordynowanie procesów sprzedaży/najmu.Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami.Osoby zatrudnione na tym stanowisku mają szansę na rozwój zawodowy z możliwością awansu na stanowisko doradcy ds. nieruchomości. Jeśli pracujesz w innej firmie i nie planujesz odejść? To nie problem, mamy dla Ciebie rozwiązanie! Zgłoś się do nas, a my stworzymy spersonalizowany grafik pracy specjalnie dla CIEBIE!Nie czekaj, wyślij nam swoje CV już teraz! Czekamy właśnie na Ciebie! Dajemy szansę wszystkim zdeterminowanym i ambitnym osobom. Zgłoszenia poprzez aplikację lub bezpośrednio wysłać CV na rekrutacja[małpa]kapitalark.comSkontaktujemy się z wybranymi osobami i zaprosimy na rozmowę kwalifikacyjną.Dodatkowo, prosimy o dołączenie klauzuli wyrażającej zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Konsultant ds. sprzedaży B2B! 300 zł za doświadczenie w call center!
Konsultant ds. sprzedaży B2B! 300 zł za doświadczenie w call center!
45900 zł
Kielce 30+ kilka dni temu

Jeśli lubisz nawiązywać i budować relacje z Klientami , a komunikacja interpersonalna jest dla Ciebie naturalnym obszarem, to jesteś osobą, której potrzebujemy!Twoje zadania: Prowadzenie telefonicznych rozmów oraz mailowy kontakt z Klientami,Pozyskiwanie nowych Klientów,Realizacja celów sprzedażowych,Dbanie o terminowe płatności KlientówWymagania:Optymizm, zaangażowanie i orientacja na cele sprzedażowe,Chęć efektywnej współpracy z Klientem,Zainteresowania e-commerce,Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, ale nie jest ono wymagane.Oferujemy:Pracę od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku,Stawkę 27,80 zł/h brutto + prowizje,Dodatkowe benefity: karta MultiSport, vouchery zakupowe, pakiet nielimitowanych rozmów i Internetu, słodkie przekąski, wyjścia integracyjne,Dodatkowa premia co roku w postaci akcji firmy, dzięki temu budujesz swój kapitał na przyszłość,Możliwość awansu na strukturach wewnętrznych,Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe,Wsparcie doświadczonych specjalistów,Przyjazna atmosfera i otwarta komunikacja,Siedziba w Kieleckim Parku Technologicznym dla wygodnej pracy i dobrej komunikacji.W CV prosimy o umieszczenie klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."Wirtuale S.A. jest polską firmą technologiczną z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży usług internetowych (ICT) i właścicielem marki UTI.PL. Przedsiębiorstwo założone i mające swoją siedzibę w Kielcach obsługuje ponad 28 tysięcy klientów z całej Polski. Pod marką UTI.PL dostarcza małym i średnim klientom biznesowym z każdej branży, rozwiązań internetowych z zakresu: domen internetowych, hostingów, sklepów i stron internetowych, pozyskiwania i konwersji lead, bezpieczeństwa w sieci oraz zarządzania danymi. W związku z dynamicznym rozwojem, spółka Wirtuale S.A. planuje w niedalekiej przyszłości debiut na giełdzie.

TAURON Sprzedaż - Konsultant Infolinii w branży energetycznej
TAURON Sprzedaż - Konsultant Infolinii w branży energetycznej
Gliwice 12 dnia plecy

Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.   TAURON Sprzedaż - Konsultant Infolinii w branży energetycznej Obecnie, dla jednego z naszych największych Kontrahentów z branży energetycznej - TAURON Sprzedaż sp. z o.o., do biura in-house w Gliwicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Konsultant Infolinii w branży energetycznej.   Główne zadania: • Obsługa klientów i sprzedaż produktów/usług przy połączeniach przychodzących, • Kontakt z klientem, • Realizacja celów sprzedażowych, • Obsługa umów klientów, • Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, • Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych, • Aktualizacja danych w systemach. Oczekiwania: • Doświadczenie w branży Call Center, Wykształcenie min. średnie, Możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20, Znajomość obsługi komputera, • Płynna znajomość języka polskiego. Oferujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie, Umowę o pracę, Pracę w biurze w Gliwicach, • Stabilne warunki zatrudnienia, Duże możliwości rozwoju w największym Call Center w Polsce, Profesjonalny onboarding, Brak dress code'u, Bieżące wsparcie przełożonego.   Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!

Konsultant ds. Obsługi Telefonicznej Pacjenta - z orzeczeniem
Konsultant ds. Obsługi Telefonicznej Pacjenta - z orzeczeniem
Łódź 10 dni plecy

My pracujemy z sercem, a Ty?Konsultant ds. Obsługi Telefonicznej Pacjenta - Call CenterWarunek: Orzeczenie o niepełnosprawnościMiejsce pracy: Praca zdalna (po szkoleniu)Twoje zadania:Telefoniczna obsługa PacjentówUmawianie Pacjentów na konsultacje i badaniaUdzielanie informacji o aktualnych usługach i cennikuRealizacja celów jakościowychDbałość o wysoką jakość obsługi oraz zachowanie profesjonalnych relacji z naszymi Pacjentami Od Kandydatów/Kandydatek oczekujemy:Wykształcenia minimum średniegoDobrej dykcji i przyjaznego usposobieniaDoświadczenie w pracy w Call Center będzie dodatkowym atutemW zamian oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenieMożliwość rozwoju zawodowego – jesteśmy gotowi podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, abyś mógł/ła rozwijać się razem z nami.Szkolenia wewnętrzne – stawiamy na ciągłe doskonalenie w wykonywanej pracy.rehabilika - Twoje zdrowie 

Dobrze zarabiaj i nie sprzedawaj!- umawianie spotkań
Dobrze zarabiaj i nie sprzedawaj!- umawianie spotkań
30+ kilka dni temu

Najlepsze Call Center w mieście zatrudnia ! Stanowisko: konsultant ds. umawiania spotkań Do obowiązków należeć będą: - ustalanie z Klientem dokładnej daty, godziny i miejsca spotkania - telefoniczna weryfikacja czy instalacja jest dla Klienta opłacalna TYLKO TYLE! Czego oczekujemy?: - pewności siebie w rozmowach telefonicznych - chęci rozwoju - umiejętności słuchania U nas dostaniesz: - najlepszą stawkę od 22, 80 do nawet 40 zł/ h! - atrakcyjne premie dodatkowe min. za realizację grafiku (300zł) - stabilną pracę na 1 sze zmiany 8-16 - pełne szkolenie wdrażające Nie wymagamy doświadczenia ! Wszystkiego uczymy od podstaw ! Zadzwoń i dołącz do najlepszych ! 797 - pokaż numer telefonu -

Konsultant Bussines Center (obsługa telefoniczna)
Konsultant Bussines Center (obsługa telefoniczna)
48000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Konsultant Bussines Center (Call Center)Miejsce pracy: Gdańsk OliwaTwój zakres obowiązkówObsługa kanałów kontaktu z klientem (telefon, e-mail, chat, social media),Kontakt z obecnymi klientami w celu umówienia wizyty w serwisie lub przedstawienia aktualnej oferty sprzedażowej (połączenia wychodzące),Badanie satysfakcji Klientów z wizyty w Salonie/SerwisieWsparcie akcji marketingowychBudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i przyszłymi klientami,Obsługa wewnętrznych programów rejestracji, wprowadzanie danych do systemów,Współpraca z pozostałymi działami firmy.Nasze wymaganiaDoświadczenie w telefonicznej obsłudze klientaBardzo dobra organizacja pracyZaangażowanie w realizację wykonywanych zadań,Umiejętności sprzedażowe, swoboda w kontakcie z ludźmi,Wysoka kultura osobista, komunikatywność i otwartość,Dobra znajomość obsługi komputera,Gotowość do pracy zmianowej (8-16, 10-18).To oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęJasny, przejrzysty system wynagrodzeniaSzkolenia podnoszące kwalifikację w Akademii Toyoty i LexusaLiczne benefity pracownicze

Lider Zespołu Call Center (ZDALNIE)
Lider Zespołu Call Center (ZDALNIE)
30+ kilka dni temu

Jesteś urodzonym liderem/liderką? W codziennej pracy kierujesz się nastawieniem na wyniki? Potrafisz motywować zespół oraz nadzorować jego wyniki? 3 x "TAK"? Namawiamy do złożenia aplikacji! Kogo szukamy? Na zlecenie naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Lider Zespołu Call Center Praca odbywa się wyłącznie w formie zdalnej. Twój zakres obowiązków - Planowanie i koordynowanie pracy zdalnego zespołu call center (max. do 10 osób) - Realizacja celów sprzedażowych oraz jakościowych - Skuteczne motywowanie zespołu - Wsparcie pracowników w rozwoju ich kompetencji - Odsłuchy i kontrola rozmów oraz poprawa ich jakości (coaching, feedback, szkolenia) - Współpraca z działem HR - Raportowanie wyników Nasze wymagania - Doświadczenie na stanowisku związanym z call center (konsultant, lider, supervisor, szkoleniowiec, trener itp.) - Nastawienie na wynik i realizację celów - Samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej (zarządzanie priorytetami, organizacja pracy) - Sprawna obsługa komputera, w tym pakietu MS Office i Google Docs - Chęć oraz możliwości wykonywania pracy wyłącznie w systemie zdalnym (dostęp do internetu) - Doświadczenie w projektach sprzedażowych będzie dodatkowym atutem To oferujemy - Współpracę całkowicie zdalną (z dowolnego miejsca z dostępem do internetu) - Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/kontrakt B2B - Stałe wynagrodzenie miesięczne + dodatkową premię za realizację celów zespołowych - Dostęp do KNOW-HOW - Samodzielność w realizacji powierzonych zadań oraz realny wpływ na politykę i standardy firmy - Rozwój zawodowy oraz możliwość zdobycia nowych kwalifikacji w obszarze zarządzania zespołami - Pełne wsparcie Managera Projektu, na każdym etapie współpracy Jak aplikować? Gotowy/gotowa do działania? Aplikuj już teraz korzystając z przycisku APLIKUJ i czekaj na nasz kontakt!

Konsultant ds. obsługi klienta sieci sklepów meblowych
Konsultant ds. obsługi klienta sieci sklepów meblowych
Kraków 3 kilka dni temu

Cześć!Teleperformance Polska- od wielu lat, z sukcesami, działamy w Warszawie i w Katowicach, a teraz prężnie rozwijamy swoje struktury w Krakowie.Dlatego zapraszam Cię do uczestniczenia  w rozwijaniu projektu i budowania nowego zespołu. Liczymy na Twój entuzjazm, chęć rozwoju, doświadczenie i zaangażowanie.Zadania, które na Ciebie czekają:·     obsługa klienta jednej z największych sieci sklepów meblowych,·     budowanie dobrej relacji z klientem,·    dokładne i terminowe rejestrowanie informacji w systemach wewnętrznych firmy.   Nasze wymagania:·       doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,·       dyspozycyjność do pracy na cały etat, w systemie zmianowym. Projekt pracuje od poniedziałku do soboty w godzinach: 7:00-23:00, niedziele tylko handlowe: 7:00-23:00,·       komunikatywność: umiejętność aktywnego słuchania, okazywania empatii, asertywność,·       umiejętność i chęć do pracy zespołowej.Mile widziane:·       doświadczenie w obsłudze klienta w środowisku CC. Co oferujemy:·       umowę zlecenie, ze stawką: 27,70 zł brutto/h + premia wynikowa - idealne rozwiązanie dla studentów!·       pracę zmianową, dzięki której z łatwością pogodzisz pracę z innymi aktywnościami,·       realną możliwość awansu poprzez uczestniczenie w rekrutacjach wewnętrznych (z których wyłoniona została zdecydowana większość naszych pracowników w back office lub na stanowiskach kierowniczych!),·       program Poleć Znajomego- do zgarnięcia bonusy 500-2000 zł brutto,·       dofinansowanie do Medicover Sport- usługa zapewnia dostęp do: ok 4600 obiektów w Polsce, ponad 30 aktywności, a w tym: baseny, kluby fitness, siłownie, kręgle, bilard, gokarty itp.·       prywatną opiekę medyczną w Medicover,·       bezpłatny dostęp do platformy do nauki języków,·       pracę w firmie, która może pochwalić się certyfikatem Great Place To Work uzyskiwanym na podstawie pozytywnych opinii pracowników już 3 rok z rzędu!Nie czekaj i aplikuj już dziś!Wszystkim kandydatom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą, jednak tylko wybrane osoby zostaną skontaktowane.Rekrutację prowadzimy zdalnie.Tagi: infolinia, call center, praca infolinia, customer service, praca w call center, praca na infolinii, Teleperformance, Teleperformance Polska, Teleperformance Kraków, praca Konsultant, Konsultant

Konsultant telefoniczny - praca zdalna
Konsultant telefoniczny - praca zdalna
Warszawa 30+ kilka dni temu

Inspiro Team firma z branży badania rynku i opinii publicznej poszukuje osób na stanowisko Konsultant telefoniczny Do Twoich obowiązków należeć będzie: telefoniczna rekrutacja gospodarstw domowych do udziału w odpłatnym badaniu rynku Wymagania: komunikatywność dobra dykcja umiejętność szybkiego uczenia się umiejętności sprzedażowe - nic nie sprzedajemy, ale w tego typu badaniach mile widziane doświadczenie w call center - mile widziane status studenta (studenci zaoczni) odpowiedzialność nastawienie na cel umiejętność obsługi komputera Wymagania techniczne: Komputer/laptop z systemem operacyjnym windows stały internet kabel lub światłowód, prosimy nie zgłaszać się z internetem mobilnym lub radiowym to wyjdzie podczas instalacji programu do dzwonienia słuchawki nagłowne pomieszczenie pozwalające na swobodne wykonywanie pracy, bez zakłóceń dźwiękowych Oferujemy: umowę zlecenie stały projekt pod warunkiem realizacji założonych celów stawka godzinowa przy odpowiedniej efektywności 26,00 zł brutto za godzinę + system premiowy wsparcie system szkoleń rozliczenie na podstawie systemu i czasu zalogowań

Konsultant- PLAY
Konsultant- PLAY
Łódź 15 dni plecy

esteśmy Call Center House – tworzymy znakomity zespół.  W pracy stawiamy na Twój rozwój i przyjazną atmosferę. Tworzymy pozytywny klimat i dbamy o relacje – dzięki temu jesteśmy zgranym zespołem.Jako Konsultant będziesz:nawiązywać i utrzymywać pozytywne relacje z klientamisprzedawać produkty i usługi jednego z czołowych operatorów- sieci PLAYtelefoniczne budował i utrzymywał długotrwałe relacje z KlientemOczekujemy od Ciebie:łatwości nawiązywania kontaktówmotywacji i entuzjazmu do realizacji zadańumiejętności słuchania, wyciągania wniosków i analizy potrzeb klientanastawienie na realizację celudyspozycyjności minimum 100 godzin miesięczniemile widziane doświadczenie w sprzedaży/ telefonicznej obsłudze klientaW zamian oferujemy:Elastyczny grafik- Ty decydujesz kiedy i ile chcesz pracować ( poniedziałek- piątek 10:00-20:00)Podstawową stawkę godzinową + prowizjęKonkursy sprzedażowe i dodatkowy system premiowy bezpośrednio od operatoraSzkolenia przygotowujące do wykonywanych zadańPraca w pozytywnie nastawionym zespoleDoskonała lokalizacja w centrum ŁodziUmowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracęMożliwość skorzystania z oferty pracowniczej PLAYNagrody rzeczoweDodatkowoDofinansowanie do Karty FitSport/ FitProfitPrywatna Opieka medycznaProgram poleceń pracowniczychProgram wdrożeniowyImprezy Firmowe

Konsultant Infolinii TAURON Sprzedaż
Konsultant Infolinii TAURON Sprzedaż
Gliwice 11 dni plecy

Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group. Obecnie, dla jednego z naszych największych Kontrahentów - TAURON Sprzedaż sp. z o.o., do biura in-house w Gliwicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Konsultant Infolinii TAURON Sprzedaż   Główne zadania: • Obsługa infolinii sprzedażowej, • Obsługa klientów i sprzedaż produktów/usług przy połączeniach przychodzących, • Kontakt z klientem, • Realizacja celów sprzedażowych, • Obsługa umów klientów, • Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, • Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, • Aktualizacja danych w systemach. Oczekiwania: Wykształcenie min. średnie, Możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20, Znajomość obsługi komputera, • Płynna znajomość języka polskiego. Oferujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa 4394-4577 zł brutto + premia do 900 zł netto, Umowę o pracę, Pracę w biurze u Kontrahenta, • Stabilne zatrudnienie, Duże możliwości rozwoju w największym Call Center w Polsce, Profesjonalny onboarding, Brak dress code'u, Bieżące wsparcie przełożonego.   Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!

PRACA W CALL CENTER - INFOLINIA PRZYCHODZĄCA
PRACA W CALL CENTER - INFOLINIA PRZYCHODZĄCA
Szczecin 30+ kilka dni temu

Konsultant Contact Center – czynności obsługi Klienta w Contact Center. Firma z branży energetycznej zatrudni konsultantów Contact Center do pracy na infolinii rozmów przychodzących oraz wychodzących. Zakres obowiązków: - kontakt telefoniczny z klientami firmy w celu przekazywania konkretnych informacji; - obsługa połączeń telefonicznych (głównie infolinia przychodząca) oraz systemu eBOK (także e-mail/fax/czat/video-czat); - szybkie działanie i dbanie o jakość przeprowadzonych rozmów; - przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie; - bardzo dobra znajomość języka polskiego, płynna komunikacja i łatwość w prowadzeniu rozmów; - dobra dykcja i wymowa; - mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta lub w Call Center; - dobra organizacja pracy; - umiejętność obsługi pakietu MS Office; - dyspozycyjność min. 120 godzin w miesiącu. Oferujemy: - umowa zlecenie; - atrakcyjna stawka godzinowa w wysokości 23 zł brutto; - praca stacjonarna (decyzję o pracy zdalnej podejmuje kierownik biura); - system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych (okres rozliczeniowy dwumiesięczny); - możliwość wzięcia udziału w akcjach dodatkowo płatnych; - szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży; - interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole; - benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.). Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - lub @ Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Atrakcyjne zarobki, SPRZEDAŻ => WŁOSKI , home office
Atrakcyjne zarobki, SPRZEDAŻ => WŁOSKI , home office
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu

Dlaczego powinieneś nas wybrać? Selvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Teraz czas na Ciebie, abyś dołączył do naszego zespołu sprzedażowego - RYNEK WŁOSKI. Jako konsultant jesteś odpowiedzialny za: · telefoniczny kontakt z klientami indywidualnymi rynku włoskiego · obsługę połączeń przychodzących i wychodzących · aktywną dosprzedaż produktów - starasz się powiększyć zamówienie klienta o dodatkowe produkty, bądź ponownie nakłonić do zakupu · uzupełnianie bazy danych po kontakcie z klientem Co u nas znajdziesz: * wysokie zarobki nawet 8000 zł brutto * godziny pracy: 8-16, bądź opcja zmian popołudniowych plus 1 weekend pracujący (pełny etat) * forma zatrudnienia: umowa zlecenie/umowa o dzieło lub B2B * praca zdalna dla osób z innych miast niż Kraków Jeśli: < znasz język włoski < chciałbyś spróbować sił w call center i wierzysz, że może to być miejsce na dłużej dla Ciebie < lubisz kontakt z klientem < chcesz postawić pierwsze kroki w sprzedaży, bądź jest to już obszar dobrze Ci znany - koniecznie daj nam się poznać! Aplikuj i podczas rozmowy telefonicznej porozmawiamy o możliwościach współpracy!

Sprzedawaj po SZWEDZKU, ZDALNIE!
Sprzedawaj po SZWEDZKU, ZDALNIE!
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Dlaczego powinieneś nas wybrać? Selvoy to międzynarodowe omnichannel contact center, które przenosi doświadczenie konsumenta na wyższy poziom. Otwieramy naszym klientom drogę do nowych rynków, świadcząc najwyższej jakości usługi. Nasze działania to nie tylko zapewnienie unikalnej podróży konsumenta na wielu poziomach, która skutkuje nawiązaniem relacji, lecz także analiza danych, zgromadzonych w ramach tego procesu. W oparciu o bezpośrednią komunikację z konsumentami jesteśmy w stanie wydobyć potencjał każdej marki, opracowując strategię zorientowaną na klienta i doskonaląc doświadczenia konsumentów. Teraz czas na Ciebie, abyś dołączył do naszego zespołu sprzedażowego - RYNEK SZWEDZKI. Jako konsultant jesteś odpowiedzialny za: · telefoniczny kontakt z klientami indywidualnymi rynku SZWEDZKIM · obsługę połączeń przychodzących i wychodzących · aktywną dosprzedaż produktów - starasz się powiększyć zamówienie klienta o dodatkowe produkty, bądź ponownie nakłonić do zakupu · uzupełnianie bazy danych po kontakcie z klientem Co u nas znajdziesz: * wysokie zarobki: wynagrodzenie w postaci podstawy plus prowizja od sprzedaży * godziny pracy: 8-16 bądź opcja zmian popołudniowych plus 1 weekend pracujący (pełny etat) * forma zatrudnienia: umowa zlecenie/umowa o dzieło lub B2B (pokrywamy koszt prowadzonej działalności) * praca zdalna dla osób Jeśli: < znasz język szwedzki biegle < chciałbyś spróbować sił w call center i wierzysz, że może to być miejsce na dłużej dla Ciebie < lubisz kontakt z klientem < chcesz postawić pierwsze kroki w sprzedaży, bądź jest to już obszar dobrze Ci znany - koniecznie daj nam się poznać! Aplikuj i podczas rozmowy telefonicznej porozmawiamy o możliwościach współpracy!

CALL CENTER KATOWICE CENTRUM
CALL CENTER KATOWICE CENTRUM
30 dni plecy

Opis oferty pracyEKO INVEST zatrudni osobę na stanowisko Konsultant ds. OZE Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Miejsce pracy: centrum Katowic ul. Sobieskiego 2 Z jakimi zadaniami będziesz się mierzyć ? Umawianie klientów zainteresowanych montażem elektrowni słonecznych na terenie całego kraju. NIC NIE SPRZEDAJESZ - UMAWIASZ NA SPOTKANIE ! `PROJEKT PROSTY JASNY I KORZYSTNY Klient może liczyć na szereg dopłat do własnej elektrowni słonecznej. STOPINIEŃ TRUDNOŚĆ - ŁATWY ! Czego wymagamy? Umiejętności negocjacyjnych, swobody wypowiedzi, Wykształcenia minimum średniego, Doświadczenie w CALL CENTER Determinacji i nastawienia na cel, Zaangażowania Co oferujemy? zatrudnienie na podstawie umowy o pracę ( pierwsza umowa próbna zlecenie) wysokie wynagrodzenie podstawa + premia- zarobki od 4000 zł brutto. wygodne godziny pracy 8-16 szkolenia wdrożeniowe i uzupełniające wiedzę, pracę w zespole profesjonalistów i stałe wsparcie przełożonych. Fotowoltaika jest obecnie najszybciej rozwijającą się branżą na Europie i Polsce! www.ekoinvestpolska.pl Jesteś osobą wygadaną konkretną i lubisz dużo gadać ? koniecznie umów się na rozmowę. „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. DZ U. z 2016 r. poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.” Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się wyłącznie z zakwalifikowanymi osobami do etapu rozmów.

Telefoniczny Konsultant ds. Sprzedaży - praca hybrydowa
Telefoniczny Konsultant ds. Sprzedaży - praca hybrydowa
Białystok 12 dnia plecy

W naszej firmie tworzymy bezpieczne środowisko pracy z myślą o rozwoju pracowników w sektorze obsługi klienta. Dołącz do nas jako specjalista w obsłudze Klienta i zdobądź umiejętności cenione i przydatne w tej nieustannie rozwijającej się branży.Ta oferta jest skierowana do osób, które chcą rozpocząć swoją zawodową karierę w branży Call Center, poznać szerokie możliwości rozwoju oraz nabyć umiejętności, które są cenione na rynku pracy.Telefoniczny Konsultant ds. Sprzedaży(Białystok, ul. Cieszyńska 3A) Opis stanowiska:Celem akcji jest sprzedaż i utrzymanie usług telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz telefonii komórkowej i stacjonarnej.Osoba pracująca na stanowisku doradcy jest odpowiedzialna za obsługę infolinii w ruchu wychodzącym w języku polskim, dedykowanej klientom największego operatora kablowego w kraju. Wymagania:komunikatywność;łatwość nawiązywania kontaktów;umiejętność obsługi komputera - znajomość MS Office: Word, Excel, Outlook, przeglądarka internetowa;umiejętność argumentacji i przekonywania;dobra organizacja pracy własnej;odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w realizację zadań;umiejętność radzenia sobie ze stresem.Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta. Oferujemy:pracę na rzecz dynamicznie rozwijającej się firmy Orange Polska;pracę w silnym, profesjonalnym zespole telesprzedawców;współpracę w ramach Umowy Zlecenie;możliwość pracy w systemie hybrydowym;stawkę godzinową 27,20 - 30,70zł brutto (dla osób uczących się do 26 r.ż. stawka brutto = netto);system prowizyjny: premia sprzedażowa i premia jakościowa;pracę zmianową w godzinach 8.00 – 20.00 od poniedziałku do piątku;elastyczny grafik, dzięki czemu będziesz mógł pogodzić pracę z innymi obowiązkami;płatne szkolenie wdrażające do pracy;możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży;możliwość rozwoju i awansu zawodowego;doskonałą atmosferę w zespole, brak monotonii w codziennych zadaniach. Jeśli zainteresowała Cię nasza propozycja, aplikuj. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Konsultant telefoniczny ds. Obsługi Klienta
Konsultant telefoniczny ds. Obsługi Klienta
75000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

W naszej firmie tworzymy bezpieczne środowisko pracy z myślą o rozwoju pracowników w sektorze obsługi klienta. Dołącz do nas jako Konsultant ds. Obsługi Klienta i zdobądź umiejętności cenione i przydatne w tej nieustannie rozwijającej się branży.Ta oferta jest skierowana do osób, które chcą rozpocząć swoją zawodową karierę w branży Telekomunikacyjnej/ Call Center, poznać szerokie możliwości rozwoju oraz nabyć umiejętności, które są cenione na rynku pracy.(miejsce pracy: Rzeszów, al. Józefa Piłsudskiego 35).Opis stanowiska: Telefoniczna obsługa klienta - połączenia w ruchu przychodzącym;Pomoc techniczna klientom firmy;Udzielanie informacji o sprzedawanych produktach i usługach; Wprowadzanie danych, zamówień i zleceń do systemu / przyjmowanie zgłoszeń oraz zleceń od klientów; Aktywna sprzedaż produktów i usług sieci Orange Polska; Wymagania: Poszukujemy osób dyspozycyjnych do pracy zmianowej w godzinach 6:00 – 00:00 (pracujemy na dwie zmiany);Fajnie jeśli jesteś pozytywnie nastawiony, umiesz słuchać i swobodnie rozmawiać nie tylko „o pogodzie”;Czujesz się swobodnie w obsłudze komputera i urządzeń mobilnych;Duży plus dla Ciebie, jeśli chcesz nauczyć się czegoś nowego i stawiasz na rozwój;Ważna jest dla Ciebie dbałość o satysfakcję klientów;Potrafisz być skuteczny w działaniu i nastawiony na cel. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę (cały etat lub 3/4 etatu);Możliwość pracy w modelu hybrydowym - 1 tydzień w miesiącu praca w biurze, 3 tygodnie praca zdalna;Stawkę 26 zł brutto za godzinę;Premie sprzedażowe miesięczne (średnia 1400 zł brutto, najlepsi potrafią osiągnąć premię powyżej 4000 zł brutto);Premie kwartalne od 500 do 1200 zł brutto;Profesjonalne szkolenie wdrażające oraz wsparcie narzędziowe w procesie adaptowania się do nowych obowiązków. Nie zostajesz sam!Zniżkę 50% na usługi stacjonarne i mobilne Orange; Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego, medycznego oraz karty MultiSport; Możliwość skorzystania z programu zaliczek pracowniczych;Darmowy dostęp do platformy językowej eTutor;Laptopa i niezbędne narzędzia do codziennej pracy;Liczne konkursy, dzięki którym możesz zyskać cenne i ciekawe nagrody.