Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Lider Zespołu Call Center (ZDALNIE)
Lider Zespołu Call Center (ZDALNIE)
nowe 30+ kilka dni temu

Jesteś urodzonym liderem/liderką? W codziennej pracy kierujesz się nastawieniem na wyniki? Potrafisz motywować zespół oraz nadzorować jego wyniki? 3 x "TAK"? Namawiamy do złożenia aplikacji! Kogo szukamy? Na zlecenie naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Lider Zespołu Call Center Praca odbywa się wyłącznie w formie zdalnej. Twój zakres obowiązków - Planowanie i koordynowanie pracy zdalnego zespołu call center (max. do 10 osób) - Realizacja celów sprzedażowych oraz jakościowych - Skuteczne motywowanie zespołu - Wsparcie pracowników w rozwoju ich kompetencji - Odsłuchy i kontrola rozmów oraz poprawa ich jakości (coaching, feedback, szkolenia) - Współpraca z działem HR - Raportowanie wyników Nasze wymagania - Doświadczenie na stanowisku związanym z call center (konsultant, lider, supervisor, szkoleniowiec, trener itp.) - Nastawienie na wynik i realizację celów - Samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej (zarządzanie priorytetami, organizacja pracy) - Sprawna obsługa komputera, w tym pakietu MS Office i Google Docs - Chęć oraz możliwości wykonywania pracy wyłącznie w systemie zdalnym (dostęp do internetu) - Doświadczenie w projektach sprzedażowych będzie dodatkowym atutem To oferujemy - Współpracę całkowicie zdalną (z dowolnego miejsca z dostępem do internetu) - Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/kontrakt B2B - Stałe wynagrodzenie miesięczne + dodatkową premię za realizację celów zespołowych - Dostęp do KNOW-HOW - Samodzielność w realizacji powierzonych zadań oraz realny wpływ na politykę i standardy firmy - Rozwój zawodowy oraz możliwość zdobycia nowych kwalifikacji w obszarze zarządzania zespołami - Pełne wsparcie Managera Projektu, na każdym etapie współpracy Jak aplikować? Gotowy/gotowa do działania? Aplikuj już teraz korzystając z przycisku APLIKUJ i czekaj na nasz kontakt!