Sortowanie:
Znaleziony: 37 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Konsultant do Obsługi Klientów
Konsultant do Obsługi Klientów
75000 zł
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

Budujemy zespół konsultantów i poszukujemy fajnych, cierpliwych i lubiących pracę z Klientem osób.Odbieramy połączenia i pomagamy naszym Klientom rozwiązać problem z wypożyczeniem roweru, odpisujemy na e-maile, przyjmujemy wszelkie zgłoszeniaLokalizacja: Sady Żoliborskie Nocki - zdalnie z domu Po pełnym wdrożeniu - możliwość pracy hybrydowej również w inne dni Dodatkowo oferujemy: przebojowy, miły i naprawdę zgrany zespół BOK owocowe poniedziałki darmowe przejazdy na rowerach Wymagań mamy niewiele: Dyspozycyjność przynajmniej 120 h/praca zmianowaBrak problemu w porozumiewaniu się w j. polskim Fajnie jak masz doświadczenie, ale nie jest to konieczność Komunikatywna znajomość j. angielskiego Mile widziana znajomość j. ukraińskiego/rosyjskiego/niemieckiego Piszcie, wysyłajcie CV! :)

Telefoniczny Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Telefoniczny Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteśmy dynamiczną agencją marketingową specjalizującą się w obszarze mediów społecznościowych i poszukujemy energicznego i komunikatywnego kandydata na stanowisko Telefonicznego Konsultanta ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta. Zakres obowiązków obejmuje: Prezentowanie i wysyłka ofert handlowych. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Przyjmowanie zamówień i rejestrowanie ich w systemie CRM. Aktywne dzwonienie do klientów w celu obsługi i wsparcia. Aktywne dzwonienie do klientów w celu pozyskiwania nowych zleceń. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów poprzez staranne prowadzenie rozmów i zaangażowanie w rozwiązywanie problemów. Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność budowania relacji z klientami. Doświadczenie w obsłudze klienta w środowisku telefonicznym. Umiejętność empatycznego słuchania, skutecznego rozwiązywania problemów i optymistycznego podejścia do klientów. Umiejętności sprzedażowe oraz motywacja do osiągania celów. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się branży. Profesjonalne szkolenie i wsparcie w procesie adaptacji. Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy. Przyjazną atmosferę pracy i elastyczny grafik. Jeśli jesteś zainteresowany/a dołączeniem do naszego zespołu, prosimy o przesłanie swojego CV na adres @ W temacie wiadomości proszę wpisać: "Telefoniczny Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta - Twoje Imię i Nazwisko". Odpowiemy tylko na wybrane aplikacje. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy!

Poszukujemy konsultantów do telefonicznej obsługi aptek
Poszukujemy konsultantów do telefonicznej obsługi aptek
Kołobrzeg 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNa rynku farmaceutycznym działamy już od 12 lat. Zadowolenie naszych klientów, jest dla nas celem nadrzędnym, dlatego też współpracujemy z największymi hurtowniami farmaceutycznymi w Polsce, oraz z wiodącymi producentami leków i suplementów diety. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracowników na stanowisko: Konsultant do telefonicznej obsługi klientów (aptek). Poszukujemy osób ambitnych, lubiących nowe wyzwania, uparcie dążących do celu. Praca zdalna (z domu) OFERUJEMY: • stabilną pracę, • wszystkie weekendy wolne, • elastyczne godziny pracy, • służbowy telefon, • szkolenia, • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku WYMAGANIA: • średnie wykształcenie, • umiejętności sprzedażowe, • dobra znajomość obsługi komputera, • łatwość w budowaniu pozytywnych relacji z ludźmi, • kultura osobista, • umiejętność organizowania pracy własnej, • zaangażowanie i odpowiedzialność, • stałe, dobre łącze z Internetem. OBOWIĄZKI: • aktywna sprzedaż preparatów farmaceutycznych do aptek, • profesjonalna obsługa klientów, • nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami, • budowanie i utrzymywanie więzi z klientami firmy, • pozyskiwanie nowych klientów. • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie swojego CV. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W CV należy dołączyć klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz. U nr 133, poz. 883."

KONSULTANT TELEFONICZNY - APTEKI
KONSULTANT TELEFONICZNY - APTEKI
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNa rynku stomatologicznym działamy już od wielu lat. Zadowolenie naszych klientów, jest dla nas celem nadrzędnym, dlatego też współpracujemy z największymi hurtowniami stomatologicznymi oraz wieloma gabinetami w Polsce. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracowników na stanowisko: Konsultant do telefonicznej obsługi klientów (gabinetów). Praca zdalna (z domu) WYMAGANIA: • umiejętność sprzedaży telefonicznej • dobra znajomość obsługi komputera • łatwość w budowaniu pozytywnych relacji z ludźmi, • kultura osobista, • umiejętność organizowania pracy własnej, • zaangażowanie i odpowiedzialność, • stałe, dobre łącze z internetem OFERUJEMY: • stabilną pracę w dynamicznym zespole, • wynagrodzenie 10zł netto/godz., • wszystkie weekendy wolne, • elastyczne godziny pracy, • służbowy telefon, • szkolenia, • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku OBOWIĄZKI: • sprzedaż preparatów stomatologicznych znanej i renomowanej firmy, • profesjonalna obsługa klientów, • nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami, • dbanie o budowanie i utrzymywanie więzi z klientami firmy, • pozyskiwanie nowych klientów. • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie swojego CV. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Bardzo prosimy o dołączeniu klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb bieżącej i przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.”

Konsultant - Umawianie spotkań/ Stałe godziny pracy/ Podstawa+Premia
Konsultant - Umawianie spotkań/ Stałe godziny pracy/ Podstawa+Premia
36900 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem firmy Easy Eko poszukujemy osób na stanowisko Konsultant - Umawianie spotkańJeśli nie posiadasz doświadczenia, nic nie szkodzi - wszystkiego nauczymy Cię od podstaw!Szukamy osób komunikatywnych, zaangażowanych, chcących się rozwijać w najbardziej dynamicznej branży na rynku Zadania:obsługa połączeń wychodzącychpraca na bazie zapewnionej przez firmęzachęcanie klientów do poznania naszej ofertydbanie o pozytywny wizerunek firmywysoki standard obsługi klientówWymagania:poprawna dykcjachęć do pracy i zaangażowanie w wykonywane obowiązkirozwinięte umiejętności komunikacyjnechęć rozwoju - zapewniamy atrakcyjne szkoleniadyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16Oferujemy:stałą stawkę godzinową 27,70 brutto - niezależnie od wynikówatrakcyjny i realny do osiągnięcia system prowizyjnydodatkowe premie możliwość wypłaty co dwa tygodniepracę w nowoczesnym biurzeprace w młodym zespoledofinansowanie do karty Multisportparking pracowniczydodatkowe konkursy

Poszukujemy Konsultantów Telefonicznych
Poszukujemy Konsultantów Telefonicznych
Andrychów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracy• WSZYSTKIE WEEKENDY WOLNE ! • TELEFON SŁUŻBOWY ! • MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ! • SZKOLENIA ! Takie warunki oferujemy kandydatom na stanowisko „Konsultant telefoniczny” Jesteśmy firmą współpracującą z wiodącymi producentami leków, oraz z czterema największymi hurtowniami farmaceutycznymi w Polsce. Na rynku farmaceutycznym istniejemy już od ponad 6 lat i prężnie się rozwijamy, dlatego też poszukujemy konsultantów do telefonicznej obsługi klientów (aptek). Poszukujemy osób ambitnych, lubiących nowe wyzwania, uparcie dążących do celu. Praca zdalna (w domu). WYMAGANIA: • średnie wykształcenie, • umiejętności sprzedażowe, • dobra znajomość obsługi komputera, • łatwość w budowaniu pozytywnych relacji z ludźmi, • umiejętność organizowania pracy własnej, • zaangażowanie i odpowiedzialność, • dobre łącze internetowe. OFERUJEMY: • wszystkie weekendy wolne, • elastyczne godziny pracy, • służbowy telefon, • szkolenia, • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku OBOWIĄZKI: • aktywna sprzedaż preparatów farmaceutycznych do aptek, • profesjonalna obsługa klientów, • nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami, • budowanie i utrzymywanie więzi z klientami firmy, • pozyskiwanie nowych klientów. • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie swojego CV. Oddzwonimy tylko do wybranych kandydatów. W CV należy dołączyć klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz. U nr 133, poz. 883."

Konsultant do obsługi telefonicznej aptek
Konsultant do obsługi telefonicznej aptek
Lublin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracy• WSZYSTKIE WEEKENDY WOLNE ! • TELEFON SŁUŻBOWY ! • MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ! • SZKOLENIA ! Takie warunki oferujemy kandydatom na stanowisko „Konsultant telefoniczny” Jesteśmy firmą współpracującą z wiodącymi producentami leków, oraz z czterema największymi hurtowniami farmaceutycznymi w Polsce. Na rynku farmaceutycznym istniejemy już od ponad 8 lat i prężnie się rozwijamy, dlatego też poszukujemy konsultantów do telefonicznej obsługi klientów (aptek). Poszukujemy osób ambitnych, lubiących nowe wyzwania, uparcie dążących do celu. Praca zdalna (w domu). WYMAGANIA: • średnie wykształcenie, • umiejętności sprzedażowe, • dobra znajomość obsługi komputera, • łatwość w budowaniu pozytywnych relacji z ludźmi, • umiejętność organizowania pracy własnej, • zaangażowanie i odpowiedzialność, • dobre łącze internetowe. OFERUJEMY: • wszystkie weekendy wolne, • elastyczne godziny pracy, • służbowy telefon, • szkolenia, • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku OBOWIĄZKI: • aktywna sprzedaż preparatów farmaceutycznych do aptek, • profesjonalna obsługa klientów, • nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami, • budowanie i utrzymywanie więzi z klientami firmy, • pozyskiwanie nowych klientów. • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie swojego CV. Oddzwonimy tylko do wybranych kandydatów. W CV należy dołączyć klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz. U nr 133, poz. 883."

Konsultant do telefonicznej obsługi aptek
Konsultant do telefonicznej obsługi aptek
Kielce 14 dnia plecy

Opis oferty pracyNa rynku farmaceutycznym działamy już od 12 lat. Zadowolenie naszych klientów, jest dla nas celem nadrzędnym, dlatego też współpracujemy z największymi hurtowniami farmaceutycznymi w Polsce, oraz z wiodącymi producentami leków i suplementów diety. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracowników na stanowisko: Konsultant do telefonicznej obsługi aptek. Poszukujemy osób ambitnych, lubiących nowe wyzwania, uparcie dążących do celu. Praca zdalna (z domu) OFERUJEMY: • stabilną pracę, • wszystkie weekendy wolne, • elastyczne godziny pracy, • służbowy telefon, • szkolenia, • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku WYMAGANIA: • średnie wykształcenie, • umiejętności sprzedażowe, • dobra znajomość obsługi komputera, • łatwość w budowaniu pozytywnych relacji z ludźmi, • kultura osobista, • umiejętność organizowania pracy własnej, • zaangażowanie i odpowiedzialność, • stałe, dobre łącze z internetem. OBOWIĄZKI: • aktywna sprzedaż preparatów farmaceutycznych do aptek, • profesjonalna obsługa klientów, • nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami, • budowanie i utrzymywanie więzi z klientami firmy, • pozyskiwanie nowych klientów. • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie swojego CV. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W CV należy dołączyć klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz. U nr 133, poz. 883."

Konsultant kancelarii ds. obsługi klienta
Konsultant kancelarii ds. obsługi klienta
49500 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Od 2015 r. zajmujemy się kompleksową obsługą prawną spraw z funduszami sekurytyzacyjnymi, firmami windykacyjnymi, bankami, firmami pożyczkowymi i innymi podmiotami na etapie polubownym, sądowym oraz egzekucyjnym. W związku z rozwojem zakresu działalności poszukujemy kandydata na stanowisko: Konsultant kancelarii ds. obsługi klientaZakres obowiązków obejmuje:- telefonowanie do klientów, aby poinformować o produktach, usługach firmy- odbieranie telefonów od klientów i udzielanie odpowiedzi na ich pytania i wątpliwości- prowadzenie dokładnej dokumentacji on-line w bazie klientów Wymagania:- umiejętność z zakresu komunikacji, zarówno pisemnej, jak i werbalnej- umiejętność obsługi systemów telefonicznych- doskonała umiejętność aktywnego słuchania- zorientowanie na cele i zdrową konkurencję- bardzo dobre zarządzanie czasem i umiejętności organizacyjne- status studenta Oferujemy: - ciekawą pracę w firmie z doświadczeniem i ugruntowaną pozycją na rynku- dzięki jakości i rzetelności mamy satysfakcję i adekwatną wypłatę z pracy- proponujemy partnerskie podejście i dobry klimat w pracy- pełne wsparcie merytoryczne- dzięki profesjonalnym szkoleniom nawet osoby bez doświadczenia szybko odnajdą się w pracy- jasny i przejrzysty system finansowy pozwalający na wysokie zarobki- system, w którym czujemy naszą pracę w portfelu Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem przez formularz OLX.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ - branża energetyczna
KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ - branża energetyczna
Szczecin 30+ kilka dni temu

Konsultant Contact Center – czynności obsługi Klienta w Contact Center. Firma z branży energetycznej zatrudni konsultantów Contact Center do pracy na infolinii rozmów przychodzących. Zakres wykonywanych czynności: - udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów w zakresie ofert i usług świadczonych przez GK ENEA telefonicznie oraz korespondencyjnie (e-mail/fax/czat/video-czat); - promocja i sprzedaż produktów GK ENEA; - realizowanie działań związanych z procedurami dotyczącymi zawierania oraz obsługi umów zawartych przez klientów z ENEA; - przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji i skarg związanych z działalnością GK ENEA (w zakresie przydzielonych kompetencji); - w sytuacjach tego wymagających wykonywanie połączeń wychodzących do klientów; - ewidencja oraz zgodna z procedurami rejestracja zgłoszeń prowadzonych w ramach obsługi klientów; - utrzymywanie pozytywnych kontaktów z klientami w celu realizacji zakładanych wskaźników ilościowych i jakościowych; - zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi klientów. Wymagania: - znajomość pakietu Office oraz obsługi urządzeń biurowych; - łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych; - odporność na stres; - silne zorientowanie na realizację celów; - umiejętność pracy w zespole; - obowiązkowość, sumienność i dokładność; - dobra organizacja pracy; - dobra dykcja. Oferujemy: - umowa zlecenie; - atrakcyjna stawka godzinowa w wysokości 23 zł brutto; - możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia (decyzję podejmuje kierownik biura); - system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych (okres rozliczeniowy dwumiesięczny); - możliwość wzięcia udziału w akcjach dodatkowo płatnych; - szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży; - interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole; - benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.). Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Przyjdź: Piekary 26, Poznań Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Konsultant Bussines Center (obsługa telefoniczna)
Konsultant Bussines Center (obsługa telefoniczna)
48000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Stanowisko: Konsultant Bussines Center (Call Center)Miejsce pracy: Gdańsk OliwaTwój zakres obowiązkówObsługa kanałów kontaktu z klientem (telefon, e-mail, chat, social media),Kontakt z obecnymi klientami w celu umówienia wizyty w serwisie lub przedstawienia aktualnej oferty sprzedażowej (połączenia wychodzące),Badanie satysfakcji Klientów z wizyty w Salonie/SerwisieWsparcie akcji marketingowychBudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i przyszłymi klientami,Obsługa wewnętrznych programów rejestracji, wprowadzanie danych do systemów,Współpraca z pozostałymi działami firmy.Nasze wymaganiaDoświadczenie w telefonicznej obsłudze klientaBardzo dobra organizacja pracyZaangażowanie w realizację wykonywanych zadań,Umiejętności sprzedażowe, swoboda w kontakcie z ludźmi,Wysoka kultura osobista, komunikatywność i otwartość,Dobra znajomość obsługi komputera,Gotowość do pracy zmianowej (8-16, 10-18).To oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęJasny, przejrzysty system wynagrodzeniaSzkolenia podnoszące kwalifikację w Akademii Toyoty i LexusaLiczne benefity pracownicze

Pracownik biurowy - konsultant medyczny/sprzedawca
Pracownik biurowy - konsultant medyczny/sprzedawca
Łódź 30+ kilka dni temu

STANMED24 – dynamicznie rozwijająca się firma w branży medycznej zatrudni na stanowisko: Pracownik biurowy - konsultant medyczny/sprzedawca. Poszukujemy osób otwartych, komunikatywnych i odpowiedzialnych do pracy w charakterze konsultanta medycznego - sprzedawcy w sklepie medycznym w Łodzi. Pracownik biurowy - konsultant medyczny/sprzedawca 2/3/2022 Obowiązki - obsługa klientów, - zaangażowanie w proces pozyskiwania nowych klientów, - prowadzenie rejestru kasowego i dokumentacji biurowej, - przyjmowanie zamówień z wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, - ścisła współpraca z zespołem i kierownikiem,- dbałość o miejsce pracy i wizerunek firmy. Wymagania - komunikatywność, otwartość,- motywacja do pracy, - umiejętność obsługi komputera, - wykształcenie wyższe (mile widziany kierunek: fizjoterapia), - umiejętność współpracy w zespole, - czynne prawo jazdy kategorii B. Oferujemy - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa zlecenie na okres 1 miesiąca, następna umowa o pracę na okres próbny 3 miesięczny), - atrakcyjne wynagrodzenie plus premie (stawka początkowa - 2500 zł netto), - warunki sprzyjające rozwojowi zawodowemu i osobistemu, - przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole, - praca od poniedziałku do piątku, - pracę w rozwijającej się firmie. Prosimy o dołączenie do CV i podpisanie następującej klauzuli: ” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV zarówno na potrzeby bieżącej i przyszłej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanego dokumentu CV przez pracodawcę oraz przetwarzania moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( Dz. U z 2002 nr 101, poz. 926) .” Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Konsultant ds. Telesprzedaży dla Studenta!!!
Konsultant ds. Telesprzedaży dla Studenta!!!
Łódź 30+ kilka dni temu

Miejsce pracy: Łódź lub praca z domu New Finance to prężnie rozwijająca się firma na rynku usług finansowych. Łączy w sobie nowoczesne techniki outsourcingu z najlepszymi tradycjami polskiego biznesu. Obecnie do Naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Konsultant ds. Telesprzedaży Region: łódzkie Numer referencyjny: KT/09/22 Zakres obowiązków: * pozyskiwanie nowych Klientów -uzyskiwanie zgody na przesłanie ofert kredytowych * raportowanie efektów pracy * brak planów sprzedażowych Wymagania: * umiejętność konsekwentnego dążenia do realizacji założonych celów * motywacja do pracy * umiejętność obsługi komputera * samodyscyplina i odpowiedzialność Oferujemy: * umowę zlecenie * atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja + premia) * szkolenia produktowe * zdobycie doświadczenia i wiedzy z zakresu produktów finansowych * możliwość awansu i rozwoju zawodowego * miłą atmosferę * elastyczne godziny pracy Więcej informacji na temat Naszej firmy znajdziecie Państwo na stronie www.newfinance.com.pl Osoby zainteresowane/spełniające nasze warunki prosimy o przesłanie CV z aktualnym zdjęciem na adres: @ Informujemy, iż będziemy kontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.

Infolinia 24/7 - Konsultant ds. Terminali Płatniczych
Infolinia 24/7 - Konsultant ds. Terminali Płatniczych
Warszawa 28 dni plecy

Opis oferty pracyW związku z dynamicznym rozwojem naszego Działu Obsługi Klienta terminali płatniczych (POS) poszukujemy kandydata na stanowisko: KONSULTANT INFOLINII - Help Desk POS Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 162 - PRACA STACJONARNA Na początek możemy Ci zaoferować: * Długą współpracę na podstawie umowy o pracę lub umowę zlecenie. * Wynagrodzenie zasadnicze oraz premia uzależniona od wyników. * Możliwość rozwoju w międzynarodowej, największej na polskim rynku firmie serwisującej terminale POS. * Pakiet benefitów (min. kartę MultiSport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe). * Kompleksowe szkolenie wprowadzające oraz wsparcie podczas pierwszych rozmów. Zadania, jakie stawiamy przed Tobą to: * Obsługa infolinii przychodzącej: wesprzesz naszych klientów w drobnych naprawach ich terminali płatniczych. * Zamykanie zleceń: po zrealizowanym zleceniu, zamkniesz je w naszym systemie. * Weryfikacja i aktualizacja danych: Zweryfikujesz i w razie potrzeby zaktualizujesz dane naszego klienta w systemie. * Raportowanie. Od Kandydatów przede wszystkim oczekujemy: * Gotowości do pracy w trybie zmianowym 24/7 (również weekendy i święta). * Sumienności i skrupulatności w wykonywaniu powierzonych zadań. * Wysokiej kultury osobistej. * Mile widziane: doświadczenie w zakresie obsługi klienta oraz statusu studenta! Jeśli szukasz miejsca w którym praca w przyjaznym i otwartym na ludzi miejscu pozwoli Ci rozwinąć się zawodowo - Aplikuj!

Konsultant ds. obsługi klient Call Center z j. węgierski
Konsultant ds. obsługi klient Call Center z j. węgierski
Warszawa 30+ kilka dni temu

Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta - język węgierski Miejsce pracy: Warszawa lub home office Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa klientów w kontekście różnorodnych projektów sprzedażowych: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień w jęz. węgierskim Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb Badanie potrzeb klientów i budowanie pozytywnych relacji Administrowanie logistyczną obsługą zamówień Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka węgierskiego Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne Komunikatywność, poprawność i płynność językowa Swobodne posługiwanie się komputerem Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy Elastyczne godziny pracy Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy lub home office Pakiet szkoleń Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy Dodatkowe benefity: prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Specjalista ds. Obsługi Klienta/ Środa Śląska
Specjalista ds. Obsługi Klienta/ Środa Śląska
Środa Śląska 30+ kilka dni temu

Agencja zatrudnienia Kbti Poland (cert. 9154) dla swojego klienta poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta Miejsce pracy: Środa Śląska Czym będziesz się zajmować: Sprzedażą usług największego operatora komórkowego w Polsce Pozyskiwaniem nowych klientów Bezpośrednim i telefonicznym kontaktem z klientem Tworzeniem oraz utrzymywaniem relacji z klientami salonu Realizacją wyznaczonych planów sprzedażowych Opieką nad obecnymi klientami PLAY Obsługą klienta zgodnie ze standardami Co od nas otrzymasz? Umowę o pracę Szkolenie produktowe i sprzedażowe Atrakcyjny system wynagrodzeń (wynagrodzenie podstawowe + 3 składnikowa premia za wyniki sprzedażowe) Liczne dodatkowe konkursy sprzedaży Doskonałą atmosferę Czego od ciebie oczekujemy? Wytrwałości w dążeniu do celu Zaangażowania oraz samodyscypliny Chęci podnoszenia swoich kwalifikacji Umiejętności ukierunkowania pracy na wyznaczony cel Pozytywnego nastawienia Chęci podnoszenia swoich kwalifikacji Mile widziane: Doświadczenie w pracy na stanowisku konsultant Aplikacje proszę kierować na adres: @ w tytule: Praca w Play /Środa Śląska

Konsultant ds. Obsługi klienta Krosno Odrzańskie
Konsultant ds. Obsługi klienta Krosno Odrzańskie
Krosno Odrzańskie 30+ kilka dni temu

Agencja zatrudnienia Kbti Poland (cert. 9154) dla swojego klienta poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie Czym będziesz się zajmować: Sprzedażą usług największego operatora komórkowego w Polsce Pozyskiwaniem nowych klientów Bezpośrednim i telefonicznym kontaktem z klientem Tworzeniem oraz utrzymywaniem relacji z klientami salonu Realizacją wyznaczonych planów sprzedażowych Opieką nad obecnymi klientami PLAY Obsługą klienta zgodnie ze standardami Co od nas otrzymasz? Umowę o pracę Szkolenie produktowe i sprzedażowe Atrakcyjny system wynagrodzeń (wynagrodzenie podstawowe + 3 składnikowa premia za wyniki sprzedażowe) Liczne dodatkowe konkursy sprzedaży Doskonałą atmosferę Czego od ciebie oczekujemy? Wytrwałości w dążeniu do celu Zaangażowania oraz samodyscypliny Chęci podnoszenia swoich kwalifikacji Umiejętności ukierunkowania pracy na wyznaczony cel Pozytywnego nastawienia Chęci podnoszenia swoich kwalifikacji Mile widziane: Doświadczenie w pracy na stanowisku konsultant Aplikacje ze zdjęciem proszę kierować na adres: @ w tytule: Praca w Play / Krosno Odrzańskie

Konsultant infolinii ds. sprzedaży i obsługi klienta
Konsultant infolinii ds. sprzedaży i obsługi klienta
Warszawa 30+ kilka dni temu

Ogłoszenie numer: 6988776, z dnia 2022-05-11 Depilacja.pl to sieć salonów depilacji laserowej na terenie całej Polski. Naszym priorytetem jest wysoka jakość oferowanych zabiegów, dlatego wykonywane są na najnowocześniejszych laserach diodowych z serii LightSheer firmy Lumenis oraz autorskim laserze SPEC-3 Hybrid, które są uznawane za sprzęt medyczny i posiadają certyfikaty bezpieczeństwa FDA. Jesteśmy już w ponad 50 lokalizacjach w Polsce! Konsultant infolinii ds. sprzedaży i obsługi klienta Miejsce pracy: Warszawa Opis stanowiska Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi i interesujesz się branżą beauty to Depilacja.pl szuka właśnie Ciebie do obsługi klienta na infolinii przychodzącej (sprzedażowej) oraz wychodzącej (opieka klienta)! Jeśli lubisz rozmawiać i sprzedawać przez telefon, dodatkowo interesujesz się branżą beauty to Depilacja.pl szuka właśnie Ciebie do obsługi klienta na infolinii wychodzącej sprzedażowej) oraz przychodzącej (opieka klienta)! Jako Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej będziesz odpowiedzialna za sprzedaż i obsługę klientów drogą telefoniczną. Do głównych obowiązków pracownika należy, m.in.: telefoniczna prezentacja oraz sprzedaż usług, realizacja ustalonego planu sprzedaży, obsługa klienta, dbanie o dobry wizerunek firmy. Zadania: - telefoniczna i mailowa obsługa nowych i stałych klientów - aktywne pozyskiwanie klientów – głównie będziesz pracować na HL - terminowość wykonania zadań - realizacja miesięcznych planów sprzedaży - dbanie o jak najwyższą jakość obsługi Klienta Wymagania - minimum półrocznego doświadczenia w telefonicznej sprzedaży (mile widziane doświadczenie z klientem w branży beauty) - zainteresowanie pracą na dłuższy czas - komunikatywności i umiejętności pracy w zespole - pozytywnego nastawienia - musisz lubić rozmawiać z ludźmi - dobrej znajomość obsługi komputera - nastawienia na realizację celów - dyspozycyjność do pracy zmianowej - mile widziana znajomość języka angielskiego - doświadczenie w obszarze e-commerce będzie dodatkowym atutem - nienaganna dykcja, miły ton głosu Oferujemy - stabilne zatrudnienie - atrakcyjny i motywacyjny system wynagrodzenia (podstawa stała + premie i bonus miesięczny za efektywność w sprzedaży - zatrudnienie w ramach umowy o pracę po okresie próbnym - możliwość zdobycia doświadczenia w branży beauty: depilacja laserowa oraz medycyna estetyczna - pakiet medyczny po 3 miesięcznym okresie próbnym - elastyczne godziny pracy - dogodna lokalizacja – Metro Wilanowska - spotkania integracyjne - program rekomendacji pracowników - możliwość korzystania z naszych zabiegów w formie szkoleń, żeby dobrze zrozumieć specyfikę biznesu i zrozumieć potrzeby Klienta. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

KONSULTANT INFOLINII WYCHODZĄCEJ
KONSULTANT INFOLINII WYCHODZĄCEJ
30+ kilka dni temu

Konsultant ds. Obsługi Klienta Contact Center – sprzedaż. Firma z branży energetycznej zatrudni konsultantów Contact Center do pracy na infolinii rozmów wychodzących. Zakres wykonywanych czynności: - wykonywanie połączeń wychodzących do Klientów firmy ENEA; - sprzedaż umów produktowych; - obsługa kanału voice - infolinia wychodząca, kanału e-mail oraz eBOK; - utrzymywanie standardów profesjonalnej obsługi Klientów telefonicznie oraz mailowo; - doradztwo i udzielanie informacji Klientowi na temat proponowanej oferty. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie; - dobra dykcja; - posługiwanie się poprawną polszczyzną; - dobra znajomość pakietu MS Office; - cierpliwość, opanowanie, empatia; - odporność na stres; - obowiązkowość, umiejętność organizacji pracy. Oferujemy: - umowa zlecenie; - atrakcyjna stawka godzinowa w wysokości 24 zł brutto; - miejsce pracy: Poznań, ul. Polna 60; - praca w godzinach 08:00-17:00 z możliwością wydłużenia godzin pracy w przyszłości do godziny 19:00; - możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia; - atrakcyjny system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych; - wsparcie koordynatorów oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje. Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)" Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Konsultant techniczny ds. oprogramowania
Konsultant techniczny ds. oprogramowania
Koszalin 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyIntegra Software oferuje rozwiązania dla branż technicznych związanych głównie z transportem i motoryzacją. Systemy tworzone są zarówno dla dużych firm korporacyjnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, m.in. dla importerów części zamiennych, sieci warsztatowych, flot pojazdów, serwisów samochodowych, sklepów motoryzacyjnych, baz transportowych. Realizujemy zaawansowane projekty ERP, eCommerce, systemy flotowe dla takich firm jak Bosch, Bridgestone, Continental, Michelin, Mercedes. Wymagania: - Nie wymagamy doświadczenia, zapewniamy wdrożenie na tym stanowisku Liczymy na Twoją otwartość na wiedzę i pozyskiwanie umiejętności - Umiejętności organizacji pracy i samodzielności w wykonywaniu zadań Chcemy być pewni, że w pełni zrealizujesz powierzone Tobie zadania - Rozwiniętych zdolności komunikacyjnych Twoje umiejętności ułatwią porozumienie się z klientem - Zorientowania na szukanie rozwiązań Jeśli na co dzień wykazujesz się dociekliwością i analitycznym podejściem to szukamy właśnie Ciebie - Umiejętności pracy zespołowej Współpracuj z zespołem, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele Co trzeba robić? - Obsługiwać pierwszą linię wsparcia technicznego Będziesz odpowiedzialny za wsparcie klientów w zakresie obsługi programu - Analizować zgłaszane problemy także we współpracy z działem rozwoju Szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz skuteczne rozwiązania - Przygotowywać raporty dotyczące obsługiwanych zgłoszeń Pomoże nam to wykryć najczęściej występujące problemy i je wyeliminować - Wspierać proces wdrożenia oprogramowania u klientów Chcemy, aby nasze systemy były dostosowane do potrzeb i wymagań klientów Co jest mile widziane? - Zainteresowanie branżą motoryzacyjną Twoja pasja może pomóc przy codziennych zadaniach - Doświadczenie w obsłudze systemów klasy ERP Wiedza, która pozwoli sprawnie rozwiązywać powstałe problemy lub awarie - Doświadczenie jako konsultant wsparcia technicznego Podziel się z nami swoim doświadczeniem - Podstawowa znajomość tematyki dotyczącej sprzedaży i obsługi magazynu Dodatkowy plus, jeśli te zagadnienia nie są Ci obce - Znajomość MS SQL Server / Firebird Te i inne technologie mogą Ci tylko pomóc w codziennej pracy

Customer Service Representative with Polish and English
Customer Service Representative with Polish and English
30+ kilka dni temu

Lubisz pracę z klientem, mówisz płynnie w języku angielskim i chcesz pracować z pozytywnymi ludźmi? Dołącz do zespołu pracującego dla naszego najnowszego klienta, który świadczy usługi finansowe online, takie jak płatności za zakupy internetowe oraz stacjonarne z możliwością płatności w późniejszym terminie. Twoim zadaniem będzie wsparcie klientów w ich codziennych sprawach związanych z użytkowaniem tego typu metod płatności. Udzielamy jedynie wsparcia, nie prowadzimy sprzedaży usług. Korzyści dla CIEBIE! Atrakcyjne warunki zatrudnienia - sprzęt niezbędny do pracy, nowe biuro, umowa o pracę, stała podstawa oraz dodatkowe premie miesięczne uzależnione od wyników; Praca w międzynarodowym środowisku; Pakiet benefitów - karta Multisport, prywatna opieka medyczna, bilety do kina, a może ubezpieczenie na życie? Dobierz sobie benefity, które Cię interesują; Program poleceń pracowniczych - pracuj ze znajomymi w ramach programu “Pracuj ze mną w Transcom”. Za każdego zatrudnionego pracownika z Twojego polecenia otrzymasz od 1200 zł do 3000 zł brutto! O szczegóły zapytaj w trakcie rozmowy; Rozwój - szkolenie wstępne, ale nie tylko. Możliwości awansu, platforma Transcom University, szkolenia kompetencyjne i webinary wellbeingowe są do Twojej dyspozycji! Możesz również zostać naszym Brand Ambasadorem lub wspierać działania #TranscomCares. Dołącz do rodziny Transcom jako Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim! Twoim zadaniem będzie profesjonalna obsługa naszego klienta, odpowiadanie na pytania za pośrednictwem telefonu oraz czatu. Silny nacisk kładziemy się na satysfakcję klienta dlatego zostaniesz przeszkolony, aby dobrze słuchać problemu i w razie potrzeby okazywać empatię. Pytania dotyczą głównie płatności i obsługi aplikacji. Czego u Ciebie szukamy? Płynnej znajomości języka polskiego, którego będziesz używać do codziennej obsługi klienta; Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2); (w tym języku odbędzie się rozmowa rekrutacyjna, szkolenie oraz będziesz używać go do komunikacji wewnętrznej); Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00; Chęci rozwoju zawodowego w obszarze profesjonalnej obsługi klienta, opartej na najwyższych standardach jakości; Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane. Sprawdź jak wygląda życie w Transcom! Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. jest globalnym specjalistą Customer Experience, który dostarcza serwis w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, wsparcia technicznego oraz zarządzania kredytami poprzez sieć centrów oraz pracujących zdalnie konsultantów. 30000 specjalistów w ponad 60 centrach, w 26 krajach dostarcza serwis w 33 językach dla międzynarodowych marek z różnych sektorów branżowych. W Polsce działamy od ponad 18 lat, w 5 lokalizacjach – Gdańsku, Poznaniu, Olsztynie, Białymstoku i Elblągu. Zatrudniamy obecnie ponad 1100 konsultantów, którzy obsługują naszych Klientów w 12 językach m.in. polskim, niemieckim, angielskim, francuskim i językach skandynawskich.

Konsultant telefoniczny ds. Obsługi Klienta
Konsultant telefoniczny ds. Obsługi Klienta
75000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

W naszej firmie tworzymy bezpieczne środowisko pracy z myślą o rozwoju pracowników w sektorze obsługi klienta. Dołącz do nas jako Konsultant ds. Obsługi Klienta i zdobądź umiejętności cenione i przydatne w tej nieustannie rozwijającej się branży.Ta oferta jest skierowana do osób, które chcą rozpocząć swoją zawodową karierę w branży Telekomunikacyjnej/ Call Center, poznać szerokie możliwości rozwoju oraz nabyć umiejętności, które są cenione na rynku pracy.(miejsce pracy: Rzeszów, al. Józefa Piłsudskiego 35).Opis stanowiska: Telefoniczna obsługa klienta - połączenia w ruchu przychodzącym;Pomoc techniczna klientom firmy;Udzielanie informacji o sprzedawanych produktach i usługach; Wprowadzanie danych, zamówień i zleceń do systemu / przyjmowanie zgłoszeń oraz zleceń od klientów; Aktywna sprzedaż produktów i usług sieci Orange Polska; Wymagania: Poszukujemy osób dyspozycyjnych do pracy zmianowej w godzinach 6:00 – 00:00 (pracujemy na dwie zmiany);Fajnie jeśli jesteś pozytywnie nastawiony, umiesz słuchać i swobodnie rozmawiać nie tylko „o pogodzie”;Czujesz się swobodnie w obsłudze komputera i urządzeń mobilnych;Duży plus dla Ciebie, jeśli chcesz nauczyć się czegoś nowego i stawiasz na rozwój;Ważna jest dla Ciebie dbałość o satysfakcję klientów;Potrafisz być skuteczny w działaniu i nastawiony na cel. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę (cały etat lub 3/4 etatu);Możliwość pracy w modelu hybrydowym - 1 tydzień w miesiącu praca w biurze, 3 tygodnie praca zdalna;Stawkę 26 zł brutto za godzinę;Premie sprzedażowe miesięczne (średnia 1400 zł brutto, najlepsi potrafią osiągnąć premię powyżej 4000 zł brutto);Premie kwartalne od 500 do 1200 zł brutto;Profesjonalne szkolenie wdrażające oraz wsparcie narzędziowe w procesie adaptowania się do nowych obowiązków. Nie zostajesz sam!Zniżkę 50% na usługi stacjonarne i mobilne Orange; Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego, medycznego oraz karty MultiSport; Możliwość skorzystania z programu zaliczek pracowniczych;Darmowy dostęp do platformy językowej eTutor;Laptopa i niezbędne narzędzia do codziennej pracy;Liczne konkursy, dzięki którym możesz zyskać cenne i ciekawe nagrody.

Konsultant Telefoniczny - Nie wymagamy doświadczenia !
Konsultant Telefoniczny - Nie wymagamy doświadczenia !
Ostrowiec Świętokrzyski 30+ kilka dni temu

Nasza firma prężnie działa w branży odnawialnych źródeł energii. Doradzamy naszym klientom jak w trudnych czasach skutecznie obniżyć rachunki za prąd i ogrzewanie. Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Konsultant Telefoniczny. Do współpracy zapraszamy Kandydatów zarówno z doświadczeniem w branży sprzedaży, jak i Osoby, dla Których będzie to pierwsza praca. Stanowisko może mieć też tzw. hybrydowy charakter – jeśli Pracownik wykazuje chęć rozwoju w kierunku stanowiska Przedstawiciela Handlowego, udostępniona zostanie Mu możliwość pracy jeden dzień w tygodniu w terenie na umówionych spotkaniach. Brak doświadczenia nie jest problemem. Zapewniamy szkolenie przygotowujące, i pełne wyrozumiałości podejście do Pracownika w początkowym okresie pracy. Praca w godzinach 8-16 (od poniedziałku do piątku) Miejsce pracy : Ostrowiec Świętokrzyski. Do zadań zatrudnionej Osoby będzie należeć: -pozyskiwanie klientów indywidualnych, biznesowych oraz budowanie pozytywnych relacji z Klientami zainteresowanymi instalacjami fotowoltaicznymi ( kontakt telefoniczny, oraz inne metody pozyskiwania Klienta. - dbanie o dobry wizerunek firmy. Wymagania: - komunikatywność, - rzeczywiste chęci do pracy, - dobra organizacja czasu pracy, - znajomość podstawowej obsługi komputera, Oferujemy: - umowa zlecenie (po 3 m-cach możliwość zaoferowania umowy o pracę), - wynagrodzenie podstawowe, oraz prowizja za podpisane umowy. - przejrzysty prowizyjny system wynagrodzeń. - szkolenie przygotowujące do pracy, oraz opiekę doświadczonego trenera sprzedaży na każdym etapie współpracy. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Doradca Klienta, nie wymagamy doświadczenia !!!
Doradca Klienta, nie wymagamy doświadczenia !!!
Radom 30+ kilka dni temu

Nasza firma prężnie działa w branży odnawialnych źródeł energii. Doradzamy naszym klientom jak w trudnych czasach skutecznie obniżyć rachunki za prąd i ogrzewanie. Obecnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Konsultant Telefoniczny. Do współpracy zapraszamy Kandydatów zarówno z doświadczeniem w branży sprzedaży, jak i Osoby, dla Których będzie to pierwsza praca. Stanowisko może mieć też tzw. hybrydowy charakter – jeśli Pracownik wykazuje chęć rozwoju w kierunku stanowiska Przedstawiciela Handlowego, udostępniona zostanie Mu możliwość pracy jeden dzień w tygodniu w terenie na umówionych spotkaniach. Brak doświadczenia nie jest problemem. Zapewniamy szkolenie przygotowujące, i pełne wyrozumiałości podejście do Pracownika w początkowym okresie pracy. Praca w godzinach 8-16 (od poniedziałku do piątku). Miejsce pracy : Radom Do zadań zatrudnionej Osoby będzie należeć: -pozyskiwanie klientów indywidualnych, biznesowych oraz budowanie pozytywnych relacji z Klientami zainteresowanymi instalacjami fotowoltaicznymi ( kontakt telefoniczny, oraz inne metody pozyskiwania Klienta. - dbanie o dobry wizerunek firmy. Wymagania: - komunikatywność, - rzeczywiste chęci do pracy, - dobra organizacja czasu pracy, - znajomość podstawowej obsługi komputera, Oferujemy: - umowa zlecenie (po 3 m-cach możliwość zaoferowania umowy o pracę), - wynagrodzenie podstawowe, oraz dodatkowa premia za podpisane umowy. - przejrzysty prowizyjny system wynagrodzeń. - szkolenie przygotowujące do pracy, oraz opiekę doświadczonego trenera sprzedaży na każdym etapie współpracy. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ - 23 zł/h!
KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ - 23 zł/h!
Szczecin 30+ kilka dni temu

Konsultant Contact Center – czynności obsługi Klienta w Contact Center. Firma z branży energetycznej zatrudni konsultantów Contact Center do pracy na infolinii rozmów przychodzących. Zakres wykonywanych czynności: - obsługa Klientów (infolinia rozmów przychodzących) telefonicznie oraz korespondencyjnie (e-mail/fax/czat/video-czat); - udzielanie informacji na zapytania klientów w zakresie ofert i usług świadczonych przez firmę ENEA; - przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji i wniosków; - rozpatrywanie wpływających zgłoszeń i samodzielne podejmowanie decyzji; - wykonywanie czynności administracyjno-biurowych (np. wprowadzanie danych do systemu); - dbanie o wizerunek firmy budując relacje z Klientami. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie; - dobra dykcja; - posługiwanie się poprawną polszczyzną; - dobra znajomość pakietu MS Office; - cierpliwość, opanowanie, empatia; - odporność na stres; - obowiązkowość, umiejętność organizacji pracy. Oferujemy: - umowa zlecenie; - atrakcyjna stawka godzinowa w wysokości 23 zł brutto; - możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia (decyzję podejmuje kierownik biura); - system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych (okres rozliczeniowy dwumiesięczny); - możliwość wzięcia udziału w akcjach dodatkowo płatnych; - szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży; - interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole; - benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.). Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)" Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Poszukiwany konsultant/ konsultantka ds. sprzedaży
Poszukiwany konsultant/ konsultantka ds. sprzedaży
Poznań wczoraj

KKMA Sp. z o.o. firma o ugruntowanej pozycji na rynku pracy, zajmująca się pozyskiwaniem klientów oraz utrzymywaniem relacji z klientami, poszukuje kandydata na stanowisko: KONSULTANT/ KONSULTANTKA DS. SPRZEDAŻYMiejsce pracy: Poznań, ul. PiątkowskaGodziny pracy: 08:00- 16:00Oferujemy:umowę zlecenie,atrakcyjne wynagrodzenie,system premiowy,niezbędne narzędzia pracy- laptop i akcesoria oraz baza klientów,liczne konkursy z dodatkowa premią do wygrania,praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00- 16:00. Obowiązki:kontakt telefoniczny z klientami,umawianie spotkań handlowych.Wymagamy:znajomości Microsoft Office oraz obsługi podstawowych urządzeń biurowych,łatwości w nawiązywaniu kontaktu z klientem, samodzielności, kultury osobistej,doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane, ale niekoniecznie – wszystkiego Cię nauczymyDołącz już dziś do naszego zespołu, poszukujemy komunikatywnych, energicznych sprzedawców. Nieważny jest wiek czy płeć, zapewniamy szkolenie produktowe, a także sprzedażowe i pracę pod okiem menagera zespołu. Do zobaczenia na rozmowie rekrutacyjnej!Prosimy o zamieszczenie w nadsyłanych zgłoszeniach poniższej klauzuli. Zgłoszenia niezawierające tej klauzuli nie będą mogły być przez nas rozpatrywane i będziemy zobligowani przepisami prawa do ich usunięcia:,,Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z informacją na temat przetwarzania moich danych osobowych i wyrażam świadomą i dobrowolną zgodę na ich przetwarzanie na opisanych tam warunkach.” „Administratorem Państwa danych jest KKMA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul Piątkowska 116, 60-649 Poznań. Państwa dane będą przetwarzane na potrzeby prowadzonej rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania jest wyrażona zgoda – art. 6.1.a i art. 7 rozporządzenia „RODO”. Państwa dane będą zachowane i przetwarzane także na potrzeby przyszłych rekrutacji, przez czas nieokreślony. Mają Państwo prawo do: żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania, do cofnięcia w każdym czasie zgody na przetwarzanie, bez wpływu na legalność wcześniej dokonanego przetwarzania (cofnięcie zgody spowoduje usunięcie i zaprzestanie przetwarzania Państwa danych) oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest w całości dobrowolne, ale jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.”

Sprzedawca - Konsultant medyczny
Sprzedawca - Konsultant medyczny
Łódź 30+ kilka dni temu

STANMED24 – dynamicznie rozwijająca się firma w branży medycznej zatrudni na stanowisko: Sprzedawca w sklepie medycznym. Poszukujemy osób otwartych, komunikatywnych i odpowiedzialnych do pracy w charakterze konsultanta medycznego - sprzedawcy w sklepie medycznym w Łodzi. Sprzedawca - Konsultant medyczny 1/3/2022 Obowiązki - obsługa klientów, - doradztwo, dobór sprzętu oraz sprzedaż produktów medycznych, - wystawianie dokumentów sprzedażowych, raportowych, - dbałość o miejsce pracy i wizerunek firmy, - przyjmowanie zamówień z wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego. Wymagania - komunikatywność, otwartość, - doświadczenie jako realizator NFZ - mile widziane, - umiejętność obsługi komputera, - wykształcenie wyższe: pielęgniarka, ortopeda, fizjoterapeuta, lub wykształcenie średnie z ukończonym kursem z zakresu towaroznawstwa materiałów medycznych do 10.02.2009), - dyspozycyjność, - umiejętność współpracy w zespole, - czynne prawo jazdy kategorii B. Oferujemy - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa zlecenie na okres 1 miesiąca, następna umowa o pracę na okres próbny 3 miesięczny), - atrakcyjne wynagrodzenie plus premie (stawka początkowa - 2500 zł netto), - warunki sprzyjające rozwojowi zawodowemu i osobistemu, - przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole, - praca od poniedziałku do piątku, - pracę w rozwijającej się firmie. Prosimy o dołączenie do CV i podpisanie następującej klauzuli: ” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV zarówno na potrzeby bieżącej i przyszłej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanego dokumentu CV przez pracodawcę oraz przetwarzania moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( Dz. U z 2002 nr 101, poz. 926) .” Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Specjalista ds. sprzedaży Konsultant/ Konsultantka
Specjalista ds. sprzedaży Konsultant/ Konsultantka
300 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

KKMA Sp. z o.o. firma o ugruntowanej pozycji na rynku pracy, zajmująca się pozyskiwaniem klientów oraz utrzymywaniem relacji z klientami, poszukuje kandydata na stanowisko: KONSULTANT/ KONSULTANTKA DS. SPRZEDAŻYMiejsce pracy: Poznań, ul. PiątkowskaGodziny pracy: 08:00- 16:00Dołącz już dziś do naszego zespołu, poszukujemy komunikatywnych, energicznych sprzedawców. Nieważny jest wiek czy płeć, zapewniamy szkolenie produktowe, a także sprzedażowe i pracę pod okiem menagera zespołu. Do Twoich zadań będzie należało dbanie o pozytywny wizerunek sieci, nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami i sprzedaż produktów Orange.Wymagamy:komunikatywnościmotywacji do pracypodstawowej obsługi komputeragotowości do pracy od poniedziałku do piątkudoświadczenie mile widziane, ale niekoniecznie – wszystkiego Cię nauczymyOferujemy:umowę zlecenie lub umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,system premiowy,niezbędne narzędzia pracy- laptop i akcesoria oraz baza klientów,liczne konkursy z dodatkowa premią do wygrania,certyfikat autoryzowanego konsultanta sieci Orange,praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00- 16:00.Do zobaczenia na rozmowie rekrutacyjnej! Szukamy Pracowników od zaraz :)Prosimy o zamieszczenie w nadsyłanych zgłoszeniach poniższej klauzuli. Zgłoszenia niezawierające tej klauzuli nie będą mogły być przez nas rozpatrywane i będziemy zobligowani przepisami prawa do ich usunięcia: ,,Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z informacją na temat przetwarzania moich danych osobowych i wyrażam świadomą i dobrowolną zgodę na ich przetwarzanie na opisanych tam warunkach.” „Administratorem Państwa danych jest KKMA Sp.z.o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul Piątkowska 116, 60-649 Poznań. Państwa dane będą przetwarzane na potrzeby prowadzonej rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania jest wyrażona zgoda – art. 6.1.a i art. 7 rozporządzenia „RODO”. Państwa dane będą zachowane i przetwarzane także na potrzeby przyszłych rekrutacji, przez czas nieokreślony. Mają Państwo prawo do: żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania, do cofnięcia w każdym czasie zgody na przetwarzanie, bez wpływu na legalność wcześniej dokonanego przetwarzania (cofnięcie zgody spowoduje usunięcie i zaprzestanie przetwarzania Państwa danych) oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest w całości dobrowolne, ale jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.”

Koordynator klienta z językiem niemieckim
Koordynator klienta z językiem niemieckim
Kraków 30+ kilka dni temu

Znasz język niemiecki na poziomie minimum B1/B2? Jesteś otwarty, zaangażowany i Chciałbyś zacząć swoją karierę zawodową w prężnie rozwijającej się firmie?  Brzmi jak idealna oferta dla Ciebie! Koordynator ds. obsługi klienta z językiem niemieckim Lokalizacja: Kraków Forma umowy: UoP Rodzaj pracy: stacjonarna  Start pracy: ASAP Liczba otwartych pozycji: 2 Czym się zajmiesz? Twoje przyszłe zadania: - Codzienna obsługa klientów biznesowych - Prowadzenie rozmów telefonicznych w języku niemieckim - Przyjmowanie zgłoszeń oraz odpowiadanie na bieżące potrzeby klienta - Budowanie długotrwałych relacji z klientami - Selekcja pracowników (opiekuna osoby starszej) pod kątem złożonego zamówienia Aplikuj jeśli: - Bardzo dobrze znasz język niemiecki min. B1 (angielski nie jest wymagany) - Posiadasz doskonałe zdolności komunikacyjne i negocjacyjne - Dobrze odnajdujesz się w pracy w szybko zmieniającym się środowisku - Lubisz pracować w zespole i jesteś osobą nastawioną na rozwiązywanie problemów - Posiadasz praktyczne umiejętności obsługi MS Office oraz znajomość otoczenia Google - Jesteś osobą dynamiczną, niebojącą się trudnych wyzwań, nastawioną na rozwój Co możemy Ci zaoferować? - Możliwość realnego wpływu na biznes - Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie - Szkolenia, dzielenie się wiedzą i doświadczenie zdobyte we współpracy z ekspertami - Stabilne warunki pracy w oparciu o umowę o pracę - Stacjonarny system pracy w biurze w Krakowie - Wyjątkowo przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu - Benefity: multisport, opieka lekarska, ubezpieczenie grupowe Co się stanie po Twojej aplikacji? Etapy procesu rekrutacyjnego: Skontaktuje się z Tobą konsultant Antal, który przeprowadzi wstępną rozmowę rekrutacyjną. Następnie zostaniesz zarekomendowany/a i umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielstwem klienta (video interview + test językowy) Po wszystkim zapadnie decyzja o zatrudnieniu, za którą mocno trzymamy kciuki Czym jest Antal? Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menadżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie. Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal? Bezpłatne wsparcie kariery! Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, którzy utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.

Sprzedawca Konsultant w salonie T-Mobile
Sprzedawca Konsultant w salonie T-Mobile
Tarnobrzeg 30+ kilka dni temu

Autoryzowany Agent T-Mobile Polska S.A. poszukuje pracownika na stanowisko: Sprzedawca - Konsultant ds. Obsługi Klienta Sieci T-Mobile Miejsce pracy: TARNOBRZEG Szukamy właśnie Ciebie jeśli: - łatwo nawiązujesz kontakty i lubisz rozmawiać - sprzedaż jest tym, w czym czujesz się dobrze - masz w sobie determinację i motywację do pracy - działasz elastycznie - potrafisz słuchać i reagować na potrzeby klientów - Dobrze znasz pakietu MS Office Zakres obowiązków : - realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych - aktywna sprzedaż i promowanie ofert T- Mobile - bezpośredni i telefoniczny kontakt z Klientem - realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych - budowanie długotrwałych relacji z Klientami i tworzenie pozytywnego wizerunku - podpisywanie Umów o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych doradztwo w zakresie produktów i usług sieci komórkowej - kompleksowa obsługa klientów Mile widziane: doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta Oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - profesjonalne szkolenia sprzedażowe - Szkolenia autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu - możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych! Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Alkom Nosal Nowak Sołka Jawna zawartych w niniejszym cv dla potrzeb procesu rekrutacji.” Obowiązek informacyjny: „Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujmy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Alkom Nosal Nowak Spółka Jawna. Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz Kodeksu Pracy i innych przepisów prawa o charakterze powszechnie obowiązującym; Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres do zakończenia prowadzonej rekrutacji oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 2 lat (w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych); Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie; Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych; Odbiorcami danych osobowych poza Administratorem, są: - portal ogłoszeniowy Autoryzowany Agent T-Mobile Alkom Nosal, Nowak Sp. Jawna ul. Ks. Meiera 11 Kraków - T-Mobile Polska S.A. Informujemy, że Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadkach gdy podstawą ich przetwarzania są przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne

Konsultant telefoniczny - sklep 4FIZJO.pl
Konsultant telefoniczny - sklep 4FIZJO.pl
Piastów 30+ kilka dni temu

Zostań Konsultantem Telefonicznym ds. Obsługi Klienta w 4FIZJO – gdzie marzenia o pracy z pasją stają się rzeczywistością.Czy jesteś gotowy na przygodę swojego życia? Dołącz do Zespołu 4FIZJO jako Konsultant Telefoniczny ds. Obsługi Klienta!Marzysz o pracy, gdzie każdy dzień przynosi coś nowego i ekscytującego? Przyłącz się do nas! 4FIZJO to nie tylko marka, to nasza wspólna pasja! Jesteśmy młodzi, dynamiczni i przepełnieni energią. Nie boimy się wyzwań, a innowacja to nasze drugie imię.Co Nas Wyróżnia?· Promujemy zdrowie i aktywność na każdym kroku. Jesteśmy liderami w dziedzinie profilaktyki i zdrowego trybu życia.· Nasze produkty to połączenie szczypty szaleństwa z najwyższą jakością. Stworzone, aby inspirować i motywować.· Naszym celem jest dostarczanie produktów, które nie tylko wyglądają świetnie, ale co ważniejsze, efektywnie wspomagają odzyskiwanie pełnej sprawności i wzmacnianie mięśni, idąc w parze ze zdrowym stylem życia.Czy Jesteś Gotowy na Wyzwanie?· Jesteśmy zespołem pełnym pasji i chcemy, byś do nas dołączył z takim samym zapałem!· Lubisz rozmawiać, doradzać i pomagać innym? Idealnie! Twoje umiejętności będą tu na wagę złota.·  U nas nie ma stagnacji. Każdy dzień to nowa lekcja, nowe wyzwania i niekończące się możliwości rozwoju.Twój Główny Cel:· Bezpośrednia, efektywna komunikacja z klientami sklepu 4FIZJO.Dołącz do Nas, Jeśli Posiadasz:· Doskonałe umiejętności komunikacyjne.· Zdolności do rozwiązywania problemów i zarządzania czasem.· Biegłość w obsłudze komputera · Swobodę w rozwiązywaniu problemów klientów.· Elastyczność i adaptację do zmieniających się potrzeb.· Biegłą znajomość języka polskiego· Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.Oferujemy:· Konkurencyjne wynagrodzenie: 5650 zł brutto na start, z potencjałem wzrostu · Stabilizację i bezpieczeństwo po okresie próbnym - umowa o pracę.· System premii uzależniony od wyników.· Prywatną opiekę medyczną i zniżki na nasze produkty.· Lokalizacja: Konotopa, ul. Fiołkowa 36 - Sprawdź jak masz do Nas blisko!· Stałe godziny pracy: 8-16.· Możliwość rozwoju i awansu.· Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu.· Szkolenia produktowe i rozwój kompetencji.Czy To Ogłoszenie Przemawia Do Ciebie? Jeśli czytasz to ogłoszenie i myślisz: "Jasne, posiadam te kompetencje i potrafię to zrobić", to właśnie Ciebie szukamy! Aplikuj już teraz i dołącz do naszego dynamicznego zespołu.Co Dalej? Wyślij do nas swoją aplikację, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 72 godzin. Nie wierzysz? Sprawdź i przekonaj się sam/a! Czekamy na Twoje zgłoszenie i jesteśmy gotowi rozpocząć razem nową przygodę w świecie e-commerce. Aplikuj Teraz i Zostań Częścią Naszego Zespołu!Zainteresowanych ogłoszeniem prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego.Zainteresowanych prosimy o dopisanie następującej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przeprowadzanej przez 4FIZJO GROUP Sp. z o.o., KRS: 0000673158, NIP 951243513, REGON 367027368 z siedzibą w Konotopie, ul. Fiołkowa 36, 05-850 Konotopa, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Konsultant telefoniczny - praca zdalna
Konsultant telefoniczny - praca zdalna
Kraków 30+ kilka dni temu

ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant telefoniczny Zakres obowiązków: • obsługa klienta w zakresie reklamacji • przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów Od Kandydata/ki oczekujemy: ● stałego łącza internetowego ● sprawnego pisania na klawiaturze ● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się ● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel) ● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) ● orzeczenia o stopniu niepełnosprawności Oferujemy: • pracę we własnym miejscu zamieszkania • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności) • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Prosimy o zamieszczenie klauzul: • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”. Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: @ tel. 536 - pokaż numer telefonu - . Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.

Konsultant/ka ds. obsługi klienta w dziale rozliczeń
Konsultant/ka ds. obsługi klienta w dziale rozliczeń
Kraków 30+ kilka dni temu

Origen oznacza początek, jesteśmy organizacją, która inspiruje biznes do zmiany. Tworzymy zespoły pracowników zdalnych u naszych klientów, świadczymy usługi outsourcingu pracy zdalnej, rekrutujemy najlepszych specjalistów, w oparciu o nasze wartości. Jesteśmy ekspertami w budowaniu zdalnych zespołów pracowników w dużych organizacjach. Kierując się społeczną odpowiedzialnością biznesu umożliwiamy pracę także osobom zagrożonym wykluczeniem zawodowym. Budujemy zespoły lojalnych, zmotywowanych pracowników. W chwili obecnej, jako Agencja Zatrudnienia (nr wpisu do rejestru: 15604) poszukujemy osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. obsługi klienta w dziale rozliczeń Zakres obowiązków: • sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową • kontakt z podwykonawcą w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem • postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje Od Kandydata/ki oczekujemy: • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny) • sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny) • analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel) • umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności) • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania • szkolenie wprowadzające Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Prosimy o zamieszczenie klauzul: • Zgoda wymagana: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”. Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: praca(at)origen.com.pl, tel. 536 - pokaż numer telefonu - Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.

Praca bez doświadczenia! Konsultant telefoniczny Media System
Praca bez doświadczenia! Konsultant telefoniczny Media System
Bydgoszcz wczoraj

Konsultant Telefoniczny ds. Sprzedaży Praca od poniedziałku do piątku Twój zakres obowiązków:Sprzedaż: prezentowanie klientom ofert bankowych, telekomunikacyjnych i ubezpieczeniowych.Realizacja planów sprzedażowych: dążenie do osiągnięcia i przekroczenia ustalonych celów sprzedażowych.Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta i budowanie pozytywnych relacji z nimi: świadczenie kompleksowej pomocy oraz rozwiązywanie wszelkich pytań i problemów klientów. Nasze wymagania:Osoby energiczne: pełne zaangażowanie i entuzjazm w wykonywaniu obowiązków.Punktualne i zaangażowane: wysoka kultura pracy i gotowość do pełnego zaangażowania.Otwarte na ludzi: umiejętność komunikacji i budowania relacji interpersonalnych.Pozytywnie nastawione do otoczenia: optymizm i umiejętność radzenia sobie w różnych sytuacjach.Chętne do zdobywania nowych doświadczeń zawodowych: chęć rozwoju i nauki nowych umiejętności.Osoby z nienaganną dykcją: jasna i zrozumiała komunikacja jest ważna w pracy konsultanta telefonicznego.P.S. Doświadczenie nie jest wymagane ;) To oferujemy:Gwarantowana podstawa plus atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne: sprawiedliwa i konkurencyjna płaca.Szkolenia przygotowujące do pracy: profesjonalne przygotowanie do wykonywania obowiązków.Intensywny rozwój zawodowy: możliwość ciągłego rozwoju i awansu zawodowego.Przyjemną, motywującą do pracy atmosferę: wspierającą i przyjazną kulturę pracy.W pełni wyposażone zaplecze socjalne, chillroom: komfortowe warunki pracy i możliwość relaksu.Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego już od 1 dnia pracy: bezpieczeństwo dla Ciebie i Twoich bliskich.Czasoumilacze, gry, konkursy, zabawy, poczęstunki: różnorodne formy integracji i rozrywki.Nasz autorski program MediaKiosk: zbieraj punkty i wymieniaj je na atrakcyjne nagrody.System poleceń znajomych do pracy: zachęcamy do rekomendowania talentów.Praca stacjonarna z możliwością pracy zdalnej po okresie wdrożenia: elastyczność i dostosowanie do Twoich potrzeb. Jeśli jesteś osobą dynamiczną, otwartą na wyzwania i chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku, dołącz do naszego zespołu! Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych wobec otrzymanej aplikacji kandydata.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych udostępnionych w procesie prowadzonej rekrutacji jest Media System Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy (ul. Zygmunta Augusta 7, 85-082 Bydgoszcz); 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod(at)mediasystem.pl 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: przeprowadzenia procesu rekrutacji; 4. Podane dane będą przetwarzane: a. na podstawie art. 22 ze zn.1 §1 Kodeks pracy – w przypadku zatrudnienia na umowę o pracę bądź; b. wobec konieczności ustalania warunków umowy w zw. z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Podanie danych w zakresie niezbędnym do prawidłowej oceny aplikacji i wynikającym z Kodeksu pracy jest obowiązkowe w pozostałym zakresie całkowicie dobrowolne – niemniej ich podanie może być niezbędne do właściwej oceny kwalifikacji i doświadczenia; 6. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym poza przypadkami wskazanymi w przepisach prawa; 7. Dane przechowywane będą do czasu podjęcia decyzji o zatrudnieniu, a w przypadku zatrudnienia lub zawarcia umowy do czasu wskazanego przez przepisy prawa; 8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu. 9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 10. Więcej informacji na www.mediasystem.pl w zakładce „Polityka Prywatności”Aplikuj

Konsultant telefoniczny - praca zdalna
Konsultant telefoniczny - praca zdalna
Warszawa 30+ kilka dni temu

ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osób do pracy na stanowisku: Konsultant telefoniczny Zakres obowiązków: • telefoniczna obsługa po-sprzedażowa, polegająca na wykonywaniu połączeń wychodzących związanych z badaniem satysfakcji klientów • obsługa klienta w zakresie reklamacji • przeprowadzanie badania „Tajemniczy klient” • wypełnianie ankiet w programie • uzupełnianie bazy danych Od Kandydata/ki oczekujemy: ● stałego łącza internetowego ● sprawnego pisania na klawiaturze ● dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się ● dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel) ● doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) ● orzeczenia o stopniu niepełnosprawności Oferujemy: • pracę we własnym miejscu zamieszkania • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności) • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • terminowe wynagrodzenie • szkolenie wprowadzające, opiekę merytoryczną Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Prosimy o zamieszczenie klauzul: • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”. Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: @ tel. 536 - pokaż numer telefonu - . Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.

Zdobądź szczyty sprzedaży! Pracuj jako konsultant telefoniczny.
Zdobądź szczyty sprzedaży! Pracuj jako konsultant telefoniczny.
Bydgoszcz wczoraj

Konsultant Telefoniczny ds. SprzedażyPraca od poniedziałku do piątkuTwój zakres obowiązków:Sprzedaż: Czas na mistrzostwo w przekonywaniu klientów, że nasze usługi są dla nich!Realizacja planów sprzedażowych: Będziemy wspólnie podbijać świat - i budżety!Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta i budowanie pozytywnych relacji z nimi: Uśmiech w głosie i pomoc w każdej kwestii - tak wygląda nasza codzienność. Nasze wymagania:Osoby energiczne: Dobre humory mile widziane - w tej pracy energia jest jak złoto!Punktualne i zaangażowane: Wysoka kultura pracy i gotowość do pełnego zaangażowania.Otwarte na ludzi: Więcej niż konsultanci, jesteśmy mistrzami komunikacji!Pozytywnie nastawione do otoczenia: Optymizm i umiejętność radzenia sobie w różnych sytuacjach jest dla nas bardzo ważne.Chętne do zdobywania nowych doświadczeń zawodowych: Tu każdy dzień to nowe możliwości!Osoby z nienaganną dykcją: Jasna i zrozumiała komunikacja jest ważna w pracy konsultanta telefonicznego. To oferujemy:Gwarantowana podstawa plus atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne: Bo nawet najlepsze rzeczy zaczynają się od solidnego fundamentu.Szkolenia przygotowujące do pracy: Niezastąpione doświadczenie, którego nie da się przecenić!Intensywny rozwój zawodowy: Dla tych, którzy nigdy nie są zadowoleni ze status quo.Przyjemną, motywującą do pracy atmosferę: Tu nawet poniedziałek brzmi jak czwartek!W pełni wyposażone zaplecze socjalne, chillroom: Praca to nie wszystko - czasem trzeba odrobinę odpocząć!Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego już od 1 dnia pracy: Bezpieczeństwo to podstawa.Czasoumilacze, gry, konkursy, zabawy, poczęstunki: U nas praca to również frajda!Nasz autorski program MediaKiosk: Bo czasem warto się odrobinę rozpieszczać.System poleceń znajomych do pracy: Bo świat jest pełen talentów - i my chcemy ich poznać!Praca stacjonarna z możliwością pracy zdalnej po okresie wdrożenia: Elastyczność to nasza druga natura! Jeśli jesteś osobą dynamiczną, otwartą na wyzwania i chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku, dołącz do naszego zespołu! Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych wobec otrzymanej aplikacji kandydata.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych udostępnionych w procesie prowadzonej rekrutacji jest Media System Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy (ul. Zygmunta Augusta 7, 85-082 Bydgoszcz); 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod(at)mediasystem.pl 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: przeprowadzenia procesu rekrutacji; 4. Podane dane będą przetwarzane: a. na podstawie art. 22 ze zn.1 §1 Kodeks pracy – w przypadku zatrudnienia na umowę o pracę bądź; b. wobec konieczności ustalania warunków umowy w zw. z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Podanie danych w zakresie niezbędnym do prawidłowej oceny aplikacji i wynikającym z Kodeksu pracy jest obowiązkowe w pozostałym zakresie całkowicie dobrowolne – niemniej ich podanie może być niezbędne do właściwej oceny kwalifikacji i doświadczenia; 6. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym poza przypadkami wskazanymi w przepisach prawa; 7. Dane przechowywane będą do czasu podjęcia decyzji o zatrudnieniu, a w przypadku zatrudnienia lub zawarcia umowy do czasu wskazanego przez przepisy prawa; 8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu. 9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 10. Więcej informacji na www.mediasystem.pl w zakładce „Polityka Prywatności”Aplikuj

SPECJALISTA DS. POZYSKANIA I OBSŁUGI KLIENTA Z J. NIEMIECKIM
SPECJALISTA DS. POZYSKANIA I OBSŁUGI KLIENTA Z J. NIEMIECKIM
Bytom 30+ kilka dni temu

W A&J Partners specjalizujemy się w opiece domowej osób starszych. Zapewniamy bezpieczną pracę, którą codziennie koordynujemy. Naszą siłą jest zgrany zespół z wielkim sercem i chęcią do działania. Wśród profesjonalistów rozwiniesz się i poczujesz doceniony. Wiemy jak ważne jest Twoje zdrowie, rozwój, szkolenia oraz uśmiech wywołany ważnymi momentami, które wspólnie świętujemy. Czeka na Ciebie wiele benefitów i - jeśli chcesz - możliwości udziału w akcjach charytatywnych przez nas wspieranych. Bądź sobą i dołącz do najlepszych! Obecnie zapraszamy do udziału w rekrutacji na stanowisko: KONSULTANT/SAMODZIELNY SPECJALISTA DS. POZYSKANIA I OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM MIEJSCE: WARSZAWA Zadania: - Na tym stanowisku zajmujemy się dopasowywaniem i przedstawianiem ofert pracy naszym Opiekunom/Opiekunkom osób starszych. - Zgłaszającym się do nas rodzinom niemieckim przedstawiamy profile naszych Pań i Panów Opiekunów, i w ten sposób ich łączymy. - W międzyczasie poprosimy Cię o wsparcie i obsługę, głównie telefoniczną, Opiekunek i Opiekunów z Twojej grupy, by zapewnić im naszą stałą pomoc … - … a także o mailową obsługę współpracujących z nami rodzin niemieckich. - Kiedy Twoja grupa klientów stanie się większa, zajmiesz się głównie jej obsługą i utrzymaniem, a za każdego dodatkowego klienta uzyskasz satysfakcjonującą premię. Wymagania: - Dobrze jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta. Nie musi być z naszej branży. - Jeśli posiadasz umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, masz duży atut by skutecznie przedstawiać oferty pracy naszym Opiekunom i Opiekunkom. - Bardzo cenimy skuteczność, szybkość w działaniu i determinację do osiągania wyznaczonych celów, a nasz system premiowy uwzględni Twoje starania i zadba o zasobność portfela. - Znajomość języka niemieckiego, która pomoże Ci prowadzić kontakt mailowy z klientem niemieckojęzycznym. - Z klientami kontaktujemy się głównie przez telefon i mail, dlatego szukamy osób, które potrafią prowadzić swobodne, asertywne rozmowy telefoniczne i odnajdują się w takiej formie kontaktu. Gwarancje: - Atrakcyjne wynagrodzenie, gdzie doceniamy zaangażowanie pracowników atrakcyjnym systemem premiowym. - System premiowy dbający o zasobność Twojego portfela i doceniający Twoje zaangażowanie i efektywną pracę. - Dodatkowy płatny dzień urlopu z okazji urodzin każdego z nas. - Szkolenie wdrożeniowo-warsztatowe od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę. - Pakiet medyczny dofinansowany z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok ;) ). - Pakiet socjalny co oznacza dla nas m.in. benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów. - Miejsce parkingowe w pobliżu biura, dofinansowane przez firmę. - Praca w rozwojowej i stabilnej firmie. - Organizujemy i chętnie uczestniczymy w wydarzeniach firmowych i kampaniach charytatywnych. Jak możesz się do nas zgłosić: -> CV prosimy przesyłać na e-maila. Temat: KONSPEC_PiO na adres: rekrutacja[małpa]ajpartners.pl -> Dziękujemy za każde nadesłane zgłoszenie : ) -> W razie pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 32 395 88 83 -> Klauzula: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji. Część informacyjna: Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest A&J Partners Sp. z.o.o., adres siedziby: ul. Dworcowa 25, kod pocztowy: 41-902 Bytom 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod[małpa]ajpartners.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. 4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji 5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie 7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.