Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna Zakres obowiązków: • przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie • udzielenie informacji klientom na temat procesu reklamacyjnego/statusu • przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu Od Kandydata/ki oczekujemy: • doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta • wykształcenia średniego • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel) • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny) • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych Oferujemy: ● pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ● stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności) ● wynagrodzenie 3500 zł brutto ● sprzęt służbowy ● pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania w przedziale godzin: 9-19 Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Prosimy o zamieszczenie klauzul: • Zgoda wymagana: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”. Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: praca(at)origen.com.pl, tel. 536 - pokaż numer telefonu - Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – praca zdalna
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – praca zdalna
Leszno 12 dnia plecy

Obowiązki:Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientówOdpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowejPrzedstawienie oferty produktów kredytowych i wsparcie w procesie zakupu Wymagania:Wykształcenie minimum średnieStałe łącze internetowe : radiowe/kablowe/światłowodowe bez limitu danych, z przepustowością min 300 Mb/s. Internet mobilny nie będzie wystarczający.Chęć nauki i rozwoju w branży finansowejKomunikatywność i otwartość na rozmowy z ludźmiGotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta)Pozytywne nastawienie do sprzedażyDoświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedażyMile widziane:Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymOferujemy:Pracę zdalnąWysokie premie miesięczneProfesjonalne, w pełni płatne szkolenie wstępne – otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy w pełnej wysokościKompleksowe wdrożeniowe z mentorem: produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi klientaMożliwość współtworzenia grafikuPrywatną opiekę medyczną, w pełni opłaconą przez pracodawcęŚrodki od pracodawcy na benefity takie, jakie lubisz – karta multisport, bony zakupowe i tysiące innych (kafeteria MyBenefit)Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechęNowoczesne narzędzia do pracy z domu – komputer, oprogramowanie, akcesoriaZatrudnienie w centrali w Warszawie/WrocławiuKonkursy pracownicze z atrakcyjnymi nagrodami

Konsultant_ka ds. telefonicznej obsługi klienta – zdalnie
Konsultant_ka ds. telefonicznej obsługi klienta – zdalnie
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna Zakres obowiązków: • przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie • udzielenie informacji klientom na temat procesu reklamacyjnego/statusu • przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu Od Kandydata/ki oczekujemy: • doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta • wykształcenia średniego • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel) • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny) • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych Oferujemy: ● pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ● wynagrodzenie 4500 zł brutto + do 500 zł brutto premii ● stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16 i 13-20 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności) ● sprzęt służbowy ● pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Prosimy o zamieszczenie klauzul: • Zgoda wymagana: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”. Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: praca(at)origen.com.pl, tel. 536 - pokaż numer telefonu - Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.