Sortowanie:
Znaleziony: 9 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta
nowe Katowice 30+ kilka dni temu

Do naszego rozwijającego się zespołu dla spółki specjalizującej się w sprzedaży i montażu produktów z branży Odnawialnych Źródeł Energii poszukujemy Konsultantów ds. telefonicznej obsługi klienta. Zaaplikuj i pomóż nam w obsłudze Klientów z całej Polski.Twój zakres obowiązków:kompleksowa obsługa telefoniczna Klientów firmyprzedstawienie oferty dotyczącej kompleksowej obsługi związanej z uzyskaniem niezależności energetycznejprowadzenie rozmów z Klientami zgodnie z obowiązującymi proceduramiudzielanie informacji na temat usług naszej firmybudowanie relacji i kreowanie pozytywnego wizerunku firmyraportowanie dnia pracyWymagania pracodawcy:wykształcenie min. średniekomunikatywność, swoboda wypowiedzidoświadczenie w sprzedaży – warunek koniecznyznajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)zaangażowanie w powierzone obowiązkiMile widziane:doświadczenie w branży OZEPracodawca oferuje:pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w Katowicachumowę o pracę po okresie próbnym lub umowę zlecenie w zależności od preferencjipodstawę + wysokie premieszkolenia techniczno-sprzedażoweliczne konkursy, wyjazdy integracyjnedla najbardziej zaangażowanych wycieczki zagraniczne 7 dni All Inclusivebenefity pozapłacowe (Luxmed, Medicover Sport)

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Warszawa 30+ kilka dni temu

FIRMA * wyłączny dystrybutor * międzynarodowa * branża elektrotechniczna * 30-letnie doświadczenie w Polsce MIEJSCE PRACY: Warszawa, woj. mazowieckie BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALY/A ZA: • telefoniczne informowanie klienta o bieżącej ofercie i produktach • przygotowywanie dokumentów do sprzedaży • obsługę systemu w zakresie zamówień i fakturowania • telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klienta • przygotowywanie i negocjowanie ofert handlowych OFERTĘ KIERUJEMY DO OSÓB, KTÓRE POSIADAJĄ: • wykształcenie min. średnie o kierunku elektrycznym lub pokrewnym • znajomość aparatury elektrycznej niskiego napięcia • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientami • dobrą organizację pracy i samodzielność w działaniu MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ: • języka angielskiego w stopniu komunikatywnym • budowy i produkcji rozdzielnic niskiego napięcia • budowy oraz działania sieci LAN, WIFI GWARANTUJEMY: • stabilną pracę w rozwijającej się firmie • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • atrakcyjne wynagrodzenie • niezbędne narzędzia do pracy (komputer, telefon) • uczestnictwo w branżowych projektach • dużą samodzielność działania

Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna
Warszawa 30+ kilka dni temu

ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna Zakres obowiązków: • przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie • udzielenie informacji klientom na temat procesu reklamacyjnego/statusu • przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu Od Kandydata/ki oczekujemy: • doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta • wykształcenia średniego • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel) • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny) • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych Oferujemy: ● pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ● stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności) ● wynagrodzenie 3500 zł brutto ● sprzęt służbowy ● pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania w przedziale godzin: 9-19 Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Prosimy o zamieszczenie klauzul: • Zgoda wymagana: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”. Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: praca(at)origen.com.pl, tel. 536 - pokaż numer telefonu - Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.

Konsultant ds. obsługi klienta w dziale reklamacji (zdalnie)
Konsultant ds. obsługi klienta w dziale reklamacji (zdalnie)
30+ kilka dni temu

ORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Konsultant ds. obsługi klienta w dziale reklamacji (zdalnie) Zakres obowiązków: • obsługa infolinii przychodzącej w zakresie m.in. weryfikacji zamówień, zarejestrowanych reklamacji, procesowania zgłoszeń • posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca) • udzielenie informacji na temat statusu procesu reklamacyjnego postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje Od Kandydata/ki oczekujemy: • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta • wykształcenia średniego • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel) • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny) • odporności na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności) • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania • umowę o pracę, wynagrodzenie 4000 zł brutto

Konsultant ds. Sprzedaży Telefonicznej
Konsultant ds. Sprzedaży Telefonicznej
91900 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Konsultant ds. Sprzedaży Telefonicznej Dostępne lokalizacje pracy: Warszawa/Kraków/Katowice/Sosnowiec/RzeszówPraca stacjonarna7 000 – 12 000 PLN (Umowa o Pracę) Na tym stanowisku będziesz miał niepowtarzalną szansę poszerzenia swoich umiejętności w obszarze sprzedaży produktów bankowych oraz nawiązywania długofalowych relacji z klientami. Co więcej, praca ta umożliwi Ci rozwinięcie umiejętności swobodnej komunikacji werbalnej, co jest kluczowe w obszarze telefonicznej obsługi klienta. Firma stawia na ciągły rozwój zawodowy pracowników i oferuje jasną ścieżkę kariery, dzięki czemu będziesz miał możliwość rozwijania swoich kompetencji i awansowania wewnątrz struktury firmy.Twój zakres obowiązków:·       bieżąca obsługa klienta·       sprzedaż produktów bankowych Klientom Banku·       nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami·       prowadzenie dokumentacji kredytowej Klienta·       pomoc w finalizowaniu złożonych przez Klienta wniosków Nasze wymagania:·       umiejętność swobodnej komunikacji werbalnej·       doświadczenie pracy z klientem w kanale zdalnym/telefonicznym·       umiejętność uważnego słuchania i reagowania na uwagi klienta·       doświadczenie pracy z celami sprzedażowymi·       wykształcenie co najmniej średnie. Oferujemy:·       stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę·       wynagrodzenie podstawowe + premie: 7 000 – 12 000 PLN·       praca od poniedziałku do piątku (praca w sobotę tylko dla chętnych)·       elastyczny grafik·       indywidualny system premiowy bez górnego limitu·       profesjonalne wdrożenie, które pozwoli Ci rozpocząć samodzielną pracę·       możliwość zdobycia doświadczenia w bankowości·       różnorodne konkursy wewnętrzne·       otwartą i jasną ścieżkę rozwoju w strukturach banku·       luźną atmosferę·       możliwość awansu wewnętrznego

Konsultant infolinii ds. sprzedaży i obsługi klienta
Konsultant infolinii ds. sprzedaży i obsługi klienta
Warszawa 30+ kilka dni temu

Ogłoszenie numer: 6988776, z dnia 2022-05-11 Depilacja.pl to sieć salonów depilacji laserowej na terenie całej Polski. Naszym priorytetem jest wysoka jakość oferowanych zabiegów, dlatego wykonywane są na najnowocześniejszych laserach diodowych z serii LightSheer firmy Lumenis oraz autorskim laserze SPEC-3 Hybrid, które są uznawane za sprzęt medyczny i posiadają certyfikaty bezpieczeństwa FDA. Jesteśmy już w ponad 50 lokalizacjach w Polsce! Konsultant infolinii ds. sprzedaży i obsługi klienta Miejsce pracy: Warszawa Opis stanowiska Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi i interesujesz się branżą beauty to Depilacja.pl szuka właśnie Ciebie do obsługi klienta na infolinii przychodzącej (sprzedażowej) oraz wychodzącej (opieka klienta)! Jeśli lubisz rozmawiać i sprzedawać przez telefon, dodatkowo interesujesz się branżą beauty to Depilacja.pl szuka właśnie Ciebie do obsługi klienta na infolinii wychodzącej sprzedażowej) oraz przychodzącej (opieka klienta)! Jako Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej będziesz odpowiedzialna za sprzedaż i obsługę klientów drogą telefoniczną. Do głównych obowiązków pracownika należy, m.in.: telefoniczna prezentacja oraz sprzedaż usług, realizacja ustalonego planu sprzedaży, obsługa klienta, dbanie o dobry wizerunek firmy. Zadania: - telefoniczna i mailowa obsługa nowych i stałych klientów - aktywne pozyskiwanie klientów – głównie będziesz pracować na HL - terminowość wykonania zadań - realizacja miesięcznych planów sprzedaży - dbanie o jak najwyższą jakość obsługi Klienta Wymagania - minimum półrocznego doświadczenia w telefonicznej sprzedaży (mile widziane doświadczenie z klientem w branży beauty) - zainteresowanie pracą na dłuższy czas - komunikatywności i umiejętności pracy w zespole - pozytywnego nastawienia - musisz lubić rozmawiać z ludźmi - dobrej znajomość obsługi komputera - nastawienia na realizację celów - dyspozycyjność do pracy zmianowej - mile widziana znajomość języka angielskiego - doświadczenie w obszarze e-commerce będzie dodatkowym atutem - nienaganna dykcja, miły ton głosu Oferujemy - stabilne zatrudnienie - atrakcyjny i motywacyjny system wynagrodzenia (podstawa stała + premie i bonus miesięczny za efektywność w sprzedaży - zatrudnienie w ramach umowy o pracę po okresie próbnym - możliwość zdobycia doświadczenia w branży beauty: depilacja laserowa oraz medycyna estetyczna - pakiet medyczny po 3 miesięcznym okresie próbnym - elastyczne godziny pracy - dogodna lokalizacja – Metro Wilanowska - spotkania integracyjne - program rekomendacji pracowników - możliwość korzystania z naszych zabiegów w formie szkoleń, żeby dobrze zrozumieć specyfikę biznesu i zrozumieć potrzeby Klienta. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Konsultant ds. Sprzedaży Telefonicznej
Konsultant ds. Sprzedaży Telefonicznej
58900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Konsultant ds. Sprzedaży Telefonicznej Dostępne lokalizacje pracy: Warszawa/Kraków/Katowice/Sosnowiec/Rzeszów 7 000 – 12 000 PLN (Umowa o Pracę)Jest to praca w trybie stacjonarnym Na tym stanowisku będziesz miał niepowtarzalną szansę poszerzenia swoich umiejętności w obszarze sprzedaży produktów bankowych oraz nawiązywania długofalowych relacji z klientami. Co więcej, praca ta umożliwi Ci rozwinięcie umiejętności swobodnej komunikacji werbalnej, co jest kluczowe w obszarze telefonicznej obsługi klienta. Firma stawia na ciągły rozwój zawodowy pracowników i oferuje jasną ścieżkę kariery, dzięki czemu będziesz miał możliwość rozwijania swoich kompetencji i awansowania wewnątrz struktury firmy.Twój zakres obowiązków:·       bieżąca obsługa klienta·       sprzedaż produktów bankowych Klientom Banku·       nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami·       prowadzenie dokumentacji kredytowej Klienta·       pomoc w finalizowaniu złożonych przez Klienta wniosków Nasze wymagania:·       umiejętność swobodnej komunikacji werbalnej·       doświadczenie pracy z klientem w kanale zdalnym/telefonicznym·       umiejętność uważnego słuchania i reagowania na uwagi klienta·       doświadczenie pracy z celami sprzedażowymi·       wykształcenie co najmniej średnie. Oferujemy:·       stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę·       wynagrodzenie podstawowe + premie: 7 000 – 12 000 PLN·       praca od poniedziałku do piątku (praca w sobotę tylko dla chętnych)·       elastyczny grafik·       indywidualny system premiowy bez górnego limitu·       profesjonalne wdrożenie, które pozwoli Ci rozpocząć samodzielną pracę·       możliwość zdobycia doświadczenia w bankowości·       różnorodne konkursy wewnętrzne·       otwartą i jasną ścieżkę rozwoju w strukturach banku·       luźną atmosferę·       możliwość awansu wewnętrznego

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
45005500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24. Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji. Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim Miejsce pracy: Warszawa Dołączając do nas będziesz: • odpowiadać za kontakt telefoniczny z personelem opiekuńczym oraz klientami niemieckojęzycznymi, • wspierać personel opiekuńczy w zgłaszanych sytuacjach, • współpracować z innymi działami oraz instytucjami zewnętrznymi (np. ubezpieczycielami). Zgłoś się do nas jeżeli: • znasz dobrze język niemiecki, • posiadasz w sobie pozytywną energię i chcesz się nią dzielić, • jesteś dobrze zorganizowany i rzetelny, • jesteś dyspozycyjny w pełnym wymiarze godzin (standardowo pracujemy w godzinach 9 -17 i kilka razy w miesiącu od 12 do 20), • jesteś gotowy do pracy w jeden weekend w miesiącu. Twoje dodatkowe atuty: • doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta, • znajomość procesów obsługi zgłaszania i likwidacji szkód, • język angielski na poziomie B2/C1. To oferujemy: • samodzielne stanowisko, które pomoże Ci rozwinąć Twój talent, • pracę w firmie, która jest niekwestionowanym liderem rynku, • kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewnie już od pierwszych dni pracy, • pracę w otwartym i empatycznym zespole, • satysfakcjonujące wynagrodzenie i atrakcyjny system premiowy, • dodatkowe benefity: ubezpieczenie zdrowotne oraz Karta Multisport. Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę? Nie czekaj, aplikuj !

Konsultant_ka ds. telefonicznej obsługi klienta – zdalnie
Konsultant_ka ds. telefonicznej obsługi klienta – zdalnie
Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyORIGEN Sp. z o.o. Sp.K. (nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia: 15604) dla swojego Klienta poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta – praca zdalna Zakres obowiązków: • przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie • udzielenie informacji klientom na temat procesu reklamacyjnego/statusu • przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu Od Kandydata/ki oczekujemy: • doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta • wykształcenia średniego • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel) • dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny) • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych Oferujemy: ● pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ● wynagrodzenie 4500 zł brutto + do 500 zł brutto premii ● stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16 i 13-20 z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności) ● sprzęt służbowy ● pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Prosimy o zamieszczenie klauzul: • Zgoda wymagana: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”. Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: praca(at)origen.com.pl, tel. 536 - pokaż numer telefonu - Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.