Sortowanie:
Znaleziony: 8 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Młodszy Doradca Klienta
Młodszy Doradca Klienta
nowe 30+ kilka dni temu

Do placówki partnerskich Alior Banku w Wejherowie zatrudnimy Młodszego Doradcę Klienta. Zakres obowiązków: • sprzedaż produktów bankowych; konta, lokaty, kredyty, • bieżąca obsługa klienta również telefoniczna, • obsługa punktu kasowego, • pozyskiwanie klientów, utrzymywanie z klientami stałych dobrych relacji. Oferujemy : • umowę o pracę na pełen etat, • stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku, • system wynagradzania oparty na wynagrodzeniu podstawowym , premiach za sprzedaż , premiach uznaniowych, • pakiet profesjonalnych szkoleń, w tym szkolenie przygotowawcze, • awans na stanowisko Doradca Klienta, • pracę w przyjaznej atmosferze. Aplikuj na stanowisko, jeśli: • potrafisz nawiązywać i budować długofalowe relacje z klientami, • posiadasz umiejętności sprzedażowe i czujesz się sprzedawcą, • jesteś osobą ambitną i chcesz się dalej rozwijać, • jesteś osobą pozytywną i energiczną w działaniu, • posiadasz minimum średnie wykształcenie. Osoby zainteresowane i spełniające wymagania prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na @

Młodszy Doradca Klienta - Sprzedaż - praca w Santander Bank Polska
Młodszy Doradca Klienta - Sprzedaż - praca w Santander Bank Polska
Poznań dzisiaj

O nasMellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza naszemu Klientowi nowoczesne technologie i usługi outsourcingowe. Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. poszukujemy kandydatów do pracy w Contat Center na stanowisko Młodszy Doradca Klienta w Zespole Zdalnej Sprzedaży. • Rekrutacja: Zdalna/biuro Kim jesteśmy? Innowacyjnym bankiem z międzynarodowym zasięgiem, rewolucjonizującym świat finansów. Szukamy energicznych talentów, gotowych na zdalne zdobywanie finansowego świata! Twój zakres obowiązkówTelefoniczny kontakt z klientami bankuSprzedaż i promowanie innowacyjnych produktów bankowychBudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientamiPraca z zespołem liderów, którzy wspierają Twój rozwój Nasze wymaganiaPasja do finansów i technologiiEntuzjazm dla sprzedaży i budowania relacjiChęć do nauki i rozwoju w zwinnej atmosferze To oferujemyMożliwość pracy zdalnej z elastycznym grafikiemKompleksowe wsparcie i szkolenia produktoweTransparentną ścieżkę kariery w globalnej firmieAtrakcyjne wynagrodzenie i system premiowyUmowę o pracę – 4500 zł brutto, premia nawet do kwoty 3500 zł bruttoPakiet benefitów, min. prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty Multisport

Młodszy Doradca Klienta - Sprzedaż - praca w Santander Bank Polska
Młodszy Doradca Klienta - Sprzedaż - praca w Santander Bank Polska
nowe Ząbki dzisiaj

Mellon Poland Sp. z o.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza naszemu Klientowi nowoczesne technologie i usługi outsourcingowe.Dla naszego Klienta - Santander Bank Polska S.A. poszukujemy kandydatów do pracy w Contact Center na stanowisko Młodszy Doradca Klienta w Zespole Zdalnej Sprzedaży.Miejsce pracy: ul. Pereca 1, WarszawaRekrutacja: Zdalna/biuroKim jesteśmy?Innowacyjnym bankiem z międzynarodowym zasięgiem, rewolucjonizującym świat finansów.Szukamy energicznych talentów, gotowych na zdalne zdobywanie finansowego świata!Czego poszukujemy?Pasji do finansów i technologiiEntuzjazmu dla sprzedaży i budowania relacjiChęci do nauki i rozwoju w zwinnej atmosferzeCo oferujemy?Możliwość pracy zdalnej z elastycznym grafikiemKompleksowe wsparcie i szkolenia produktoweTransparentną ścieżkę kariery w globalnej firmieAtrakcyjne wynagrodzenie i system premiowyUmowę o pracę – 4500 zł brutto, premia nawet do kwoty 3500 zł brutto,Pakiet benefitów, min. prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty MultisportTwoja rola:Telefoniczny kontakt z klientami bankuSprzedaż i promowanie  innowacyjnych produktów bankowychBudowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientamiPraca z zespołem liderów, którzy wspierają Twój rozwójZgłoś się już dziś i rozpocznij karierę w dynamicznym środowisku, które ceni Twoją unikalność i ambicje!·         Ogłoszenie, rekrutację i zatrudnienie prowadzi Mellon Poland.·         Osoba zatrudniona będzie wykonywała obowiązki na rzecz Santander Bank Polska S.A.

Młodszy Telefoniczny Doradca Klienta (umowa o pracę, benefity)
Młodszy Telefoniczny Doradca Klienta (umowa o pracę, benefity)
79000 zł
nowe Łódź 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta, lidera z obszaru bankowości, poszukujemy komunikatywnych osób do zespołu obsługi klienta i wsparcia sprzedaży.Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia pełnie wdrożenie do wszystkich obowiązków. Obowiązki:kontakt telefoniczny z klientami banku,nawiązanie długofalowych relacji z klientami i sprzedaż produktów bankowych,wspieranie klientów w wyborze produktów i usług bankowych,rekomendacja indywidualnych rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby klientów. Oczekiwania:mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku lub w obsłudze klienta,komunikatywność oraz wysokie umiejętności interpersonalne,wykształcenie minimum średnie,niekaralność,umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,chęć rozwoju i poszerzania kompetencji. Oferujemy:umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,jasny system premiowy,szereg benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),szkolenia zawodowe,dofinansowanie do wypoczynku,dla osób z doświadczeniem możliwość pracy w modelu hybrydowym,świetną atmosferę pracy,wsparcie doświadczonych specjalistów,jasną ścieżkę rozwoju oraz dużo szkoleń zawodowych.Osoby zainteresowane zapraszamy do składania CV.*Aplikując wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej (CV) dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji prowadzonego przez Eagle Recruitment Sp. z o.o. (NIP: 5213895242, nr. tel: +48**********36) , w tym na udostępnienie ww. danych potencjalnemu pracodawcy.

Młodszy Telefoniczny Doradca Klienta (umowa o pracę, benefity)
Młodszy Telefoniczny Doradca Klienta (umowa o pracę, benefity)
79000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Dla naszego klienta, lidera z obszaru bankowości, poszukujemy komunikatywnych osób do zespołu obsługi klienta i wsparcia sprzedaży.Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia pełnie wdrożenie do wszystkich obowiązków.Obowiązki:kontakt telefoniczny z klientami banku,nawiązanie długofalowych relacji z klientami i sprzedaż produktów bankowych,wspieranie klientów w wyborze produktów i usług bankowych,rekomendacja indywidualnych rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby klientów. Oczekiwania:mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku lub w obsłudze klienta,komunikatywność oraz wysokie umiejętności interpersonalne,wykształcenie minimum średnie,niekaralność,umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,chęć rozwoju i poszerzania kompetencji. Oferujemy:umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,jasny system premiowy,szereg benefitów (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),szkolenia zawodowe,dofinansowanie do wypoczynku,dla osób z doświadczeniem możliwość pracy w modelu hybrydowym,świetną atmosferę pracy,wsparcie doświadczonych specjalistów,jasną ścieżkę rozwoju oraz dużo szkoleń zawodowych.Osoby zainteresowane zapraszamy do składania CV. *Aplikując wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentacji aplikacyjnej (CV) dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji prowadzonego przez Eagle Recruitment Sp. z o.o. (NIP: 5213895242, nr. tel: +48**********36) , w tym na udostępnienie ww. danych potencjalnemu pracodawcy.

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim
Warszawa 30+ kilka dni temu

Młodszy Doradca w Dziale Obsługi Klienta z j. angielskim Lokalizacja: Warszawa Zakres stanowiska: - Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną posprzedażową obsługę klientów. - Telefoniczne, w tym proaktywne; mailowe, również poprzez komunikatory, - Udzielanie informacji o ofercie produktowej, promocjach i programach. - Wyjaśnianie kwestii umów i płatności. - Aktualizacja baz danych. - Procesowanie reklamacji i wymian produktów. Wymagania: - Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta. - Dyspozycyjność (praca zmianowa, zakres godzin: 9.00-19.00 według grafiku pracy). - Dobra znajomość programu MS Office (MS Outlook, MS Word, MS Excel). - Umiejętność budowania relacji. - Bardzo dobra organizacja pracy. - Znajomość języka angielskiego min. B2. Oferujemy: - Umowę o pracę - pierwsza umowa na 6 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony - Jasno określony zakres obowiązków. - Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku. - Prywatną opiekę medyczną, Multisport - trzynastka – bonus. Przesyłając CV prosimy Kandydatów o zapoznanie się z poniższą treścią: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Młodszy Specjalista/stka ds. Obsługi Klienta z orzeczeniem
Młodszy Specjalista/stka ds. Obsługi Klienta z orzeczeniem
30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNJADŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: Młodszy Specjalista/stka ds. Obsługi Klienta (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: Kraków, W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • Umowę o pracę na pełen etat, • Pracę w systemie zmianowym, • Możliwość skorzystania z opieki medycznej bądź karty sportowej • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie • Udział w programie wdrożeniowym nowego pracownika (wyposażenie w wiedzę niezbędna na danym stanowisku) • Program szkoleń e-learningowych z zakresu zasad funkcjonowania działalności • Możliwość rozwoju w strukturach firmy • Dodatki motywacyjne do kwoty 800,00 zł netto (wypłacane przez 6 m-cy), • Kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe, organizowane w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, • Wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • Pracy w zespole odpowiedzialnym za wparcie Klienta Biznesowego, • Współpracy oraz wsparcie oddziałów firmy, • Współpracy z innymi działami firmy, • Obsłudze zapytań klientów, • Obsłudze połączeń telefonicznych, • Obsłudze live chat, • Obsłudze mailowa klientów. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • Jesteś komunikatywny, • Umiesz prowadzić rozmowy telefoniczne, • Umiesz pracować w zespole, • Umiesz obsługiwać komputer. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - , 506 -942-066 lub wyślij SMS o treści: Młodszy Specjalista/stka ds. Obsługi Klienta Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt "Work for All" realizowany w ramach programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodszy/a Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta z orzeczeniem
Młodszy/a Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta z orzeczeniem
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: Młodszy/a Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: KRAKÓW W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, • Udział w projekcie aktywizującym, w którym przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy od pracodawców i ich przedstawicieli z lokalnego rynku pracy, • Wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • Obsłudze zapytań mailowych, • Podstawowej obsłudze reklamacji i zwrotów składanych przez Klientów, • Obsłudze Klientów przez czat, • Obsłudze telefonicznej Klientów. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • Jesteś osobą komunikatywną, dokładną, skrupulatną, • Dobrze organizujesz swoją pracę, • Posiadasz umiejętność pracy w zespole. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Zapraszamy do aplikowania przez poniższy formularz: https://tiny.pl/cb63j Masz pytania? Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - , 506 - pokaż numer telefonu - lub wyślij SMS o treści: Młodszy/a Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947 Projekt Postaw na Pracę II jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.