Sortowanie:
Znaleziony: 35 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Asystent/Asystentka Biura
Asystent/Asystentka Biura
nowe 30+ kilka dni temu

Do Havas Media Group – jednej z czołowych agencji mediowych w Polsce szukamy obecnie osoby na stanowisko Asystent/Asystentka Biura Zadania, które chcemy Ci powierzyć: • Obsługa administracyjna biura i recepcji, • Odbieranie telefonów przychodzących oraz maili, • Zapewnianie efektywnego przepływu informacji oraz dokumentów pomiędzy pracownikami w firmie, • Przyjmowanie gości i kierowanie do odpowiednich osób, • Rejestrowanie i rozdzielanie poczty przychodzącej, • Przygotowywanie poczty do wysyłki, nadawanie korespondencji, • Przygotowywanie dokumentów do wysyłek kurierskich, • Przygotowywanie i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, • Dbanie o zaopatrzenie i dostępność materiałów biurowych. • Wsparcie administracyjne firmy związane z codziennym jej funkcjonowaniem Nasze wymagania: • Bardzo dobra organizacja pracy i ustalania priorytetów, • Wysoka kultura osobista, • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, • Dobra znajomość MS Office (Excel, Word), • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, • Sumienność i odpowiedzialność, dyspozycyjność, • Pozytywne nastawienie do pracy. Oferujemy: • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • Wyjątkową, rodzinną atmosferę pracy, • Możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy, • Atrakcyjny pakiet benefitów: opiekę medyczną, kartę Multisport, dostęp do platformy kafeteryjnej, dofinansowanie nauki języka angielskiego, masaże w biurze i inne :)

Asystent / Asystentka biura
Asystent / Asystentka biura
Kobyłka 30+ kilka dni temu

Firma Tomorrow Telco prowadzi rekrutację w Kobyłce!Jeśli:jesteś osobą pełną energii do działania i cieszą Cię wyzwaniachętnie szukasz rozwiązań i dążysz do wyznaczonego celusprawnie reagujesz na nieprzewidziane sytuacjejesteś osobą otwartą, uprzejmą, o wysokiej kulturze osobistejjesteś osobą godną zaufania i potrafisz docenić zaufanie, jakim obdarza Cię pracodawca osiąganie sukcesów wspólnie z firmą daje Ci satysfakcję i radość to może być wymarzona praca dla Ciebie!Opis zadań:prowadzenie sekretariatu firmyprowadzenie kalendarza dla Prezesawystawianie fakturzarządzanie korespondencjąwszelkie sprawy administracyjneprowadzenie spraw kadrowychredagowanie pism oraz maili firmowych, dbałość o prestiż wizerunku firmy.prace zlecone Wymagania:minimum 2 lata doświadczenia w pracy biurowej znajomość języka angielskiegosamodzielność i szybkie działaniedokładność oraz sumiennośćbardzo dobra organizacja pracynastawienie na realizację celówwiek do 35 latCo oferujemy?stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuumowę zlecenie lub umowę B2B (kontrakt) pracę w siedzibie firmy w Kobyłce, od poniedziałku do piątku, od 7-9:00 do 15-17:00dobrą atmosferę pracysamodzielność w zarządzaniu swoim czasem pracymożliwość rozwoju

Asystent/ asystentka biura
Asystent/ asystentka biura
30+ kilka dni temu

Europejska Fundacja Rozwoju Medycyny i Edukacji EUROMED, działająca na rynku polskim od 5 lat i zajmująca się współpracą z personelem medycznym z Europy Wschodniej na terenie Polski, poszukuje Asystenta/ Asystentki biura. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - organizację pracy biura (zamawianie artykułów biurowych, drukowanie materiałów, przygotowywanie dokumentów, współpracę z podwykonawcami, przyjmowanie rozmów telefonicznych, kontakt z osobami odwiedzającymi biuro Fundacji i inne)- kontakt z tłumaczami współpracującymi z Fundacją, przekazywanie/ odbiór tłumaczeń- bieżąca współpraca z pozostałymi pracownikami Fundacji (przygotowywanie dokumentacji, kontakt z instytucjami na terenie Polski: ministerstwa, urzędy)- bieżąca współpraca z uczestnikami Projektów Fundacji (przyjmowanie/ wydawanie dokumentów, podpisywanie dokumentów, przekazywanie informacji) Wymagania:- dobra znajomość języka polskiego i rosyjskiego/ukraińskiego w mowie i piśmie- doświadczenie w pracy z dokumentami- dobra organizacja pracy własnej- zaangażowanie w wykonywane obowiązki- mile widziane zainteresowania / znajomość branży medycznej Warunki pracy:- pełny etat- umowa zlecenie: 3000 zł netto/miesiąc + bonusy - dobra lokalizacja biura (blisko Metro Ratusz Arsenał) Więcej informacji przekażemy podczas rozmowy kwalifikacyjnej, którą zaproponujemy wybranym kandydatom.CV prosimy przesyłać na adres: biuro@euromed-f.com

Asystent/asystentka biura
Asystent/asystentka biura
Łódź 30+ kilka dni temu

Sempre Nieruchomości to nowoczesna Firma specjalizująca się w zakresie szeroko rozumianego pośrednictwa w sprzedaży, kupnie i wynajmie nieruchomości.W związku z dynamicznym rozwojem Firmy aktualnie poszukujemy do centrali Sempre Nieruchomości w Łodzi osoby na stanowisko:Asystent/asystentka biuraOferujemy kompleksowe szkolenie wstępne, stały rozwój i pogłębianie wiedzy z zakresu obrotu nieruchomościami oraz pracę w życzliwym Zespole, którego cel to satysfakcja z wykonywanej pracy i profesjonalna obsługa Klienta.Działamy stosując nowoczesne metody i narzędzia pracy.Zadania do realizacji na tym stanowisku:•   aktywne kontakty telefoniczne z Klientami,•   pozyskiwanie ofert nieruchomości,•   przygotowywanie ofert handlowych dla Klientów,•   realizacja celów sprzedażowych,•   analiza rynku nieruchomości,•   ocena potencjału zakupowego Klientów,•   współpraca z Zespołem i innymi działami firmy,•   sporządzanie cyklicznych raportów z realizowanych zadań,•   podtrzymywanie pozytywnych i trwałych relacji z Klientami,•   budowanie i utrzymywanie wizerunku Firmy na najwyższym poziomie.Oferujemy:•   samodzielne stanowisko biurowe,•   stabilne zatrudnienie,•   progresywny system wynagrodzeń,•   ruchomy czas pracy,•   możliwość udziału w kursach i szkoleniach,•   know-how w zakresie pozyskiwania umów na wyłączność,•   jasna ścieżka kariery, możliwość awansu i rozwoju w strukturach firmy,•   ciekawe wyzwania,•   praca w dynamicznie rozwijającym się Zespole,•   szacunek do pracownika i efektywnej pracy,•   dogodną lokalizację miejsca pracy,•   możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji,•   możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań,•   możliwość przystąpienia do programu Benefit Multisport,•   możliwość przystąpienia do pakietu PZU Zdrowie.Nasze oczekiwania:•   wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne,•   skrupulatność i dokładność,•   entuzjazm i pozytywne podejście do życia,•   nastawienie na cel i jego realizację,•   znajomość środowiska MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook),•   umiejętność obsługi urządzeń biurowych,•   upór i samozaparcie w dążeniu do realizacji celu,•   umiejętność szybkiego reagowania w niespodziewanych sytuacjach,•   umiejętność samodzielnego planowania czasu pracy,Chcesz być Sempre i dołączyć do Zespołu? Nie zwlekaj!Wyślij CV poprzez portal OLX bądź na nasz adres e-mail.Chcesz dopytać o szczegóły? Zadzwoń: 698 001 940. Gwarantujemy poufność.Do CV dopisz proszę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych potrzebnych do realizacji procesu rekrutacji (w zgodzie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o Ochronie Danych Osobowych i w zgodzie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE)"

Asystent / Asystentka biura
Asystent / Asystentka biura
Warszawa 30+ kilka dni temu

Jesteśmy agencją marketingową, obecną na rynku od 2011 roku. Prowadzimy projekty dla wielu uznanych marek, zarówno polskich, jak i międzynarodowych.Zakres naszych działań to więcej, niż tylko komunikacja marketingowa - sprawdź nas na agencjahagen.pl.W związku z tym do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:Asystent / AsystentkaNr ref.: 0621/AJeśli:lubisz pracować z ludźmijesteś osobą zorganizowanąlubisz brać odpowiedzialność za swoje działania i pomagać innymmasz oko do szczegółówempatia nie jest Ci obcaZapraszamy do Hagento miejsce, w którym fajnie się pracujeczekają na Ciebie ciekawe zadaniaotrzymasz umowę o pracęwzbogacisz nasz zespółUWAGA! Jesteśmy również otwarci na osoby, mogące podjąć pracę w niepełnym wymiarze godzin. W takim przypadku proszę zaznaczyć to w CV.

Asystent/Asystentka Biura
Asystent/Asystentka Biura
Augustów 30+ kilka dni temu

Szukamy osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Biura. Praca w tym charakterze polega w głównej mierze na: • prawidłowym obiegu dokumentów • sprawnej obsłudze narzędzi biurowych • tworzeniu baz danych oraz arkuszy kalkulacyjnych • pilnowaniu spraw załatwianych w trakcie • wysyłaniu dokumentów w formie skanów lub pocztą Najbardziej pożądane umiejętności to: • biegłość w obsłudze programów MS Office (szczególnie Excel)• łatwość w odpowiadaniu na maile • łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz rozmawianiu przez telefon • chęć i łatwość w nauce, potrzeba rozwoju • zorganizowanie, dobra pamięć • pewność siebie Szukamy osoby która chce się uczyć, otwartej na ludzi, empatycznej, zorganizowaną względem czasu pracy. Status studenta (zaocznego) mile widziany.Mile widziane kilka słów więcej niż tylko CV, możesz napisać jak widzisz Siebie w kontekście kariery zawodowej za 10 lat/15 lat. CV proszę przesłać w wiadomości prywatnej lub na adres mailowy podany w ogłoszeniu. Informujemy, że skontaktujemy się tylko i wyłącznie w wybranymi kandydatami. Osoba aplikująca na to stanowisko pracy powinna zawrzeć w CV klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)". Powodzenia!  

Asystent / asystentka biura - pracownik biurowy
Asystent / asystentka biura - pracownik biurowy
Limanowa 30+ kilka dni temu

Firma SimplyQ będąca liderem w branży pralniczej poszukuje osoby na stanowisko asystenta/asystentki biura – pracownika biurowegoZakres obowiązków:* obsługa centrali telefonicznej i urządzeń biurowych,* realizacja zamówień na wewnętrzne potrzeby firmy,* koordynowanie korespondencji firmowej,* nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji oraz dokumentów,* redagowanie pism, zestawień, raportów,* wsparcie administracyjne pozostałych działów,* realizacja bieżących zleconych prac biurowych. Wymagania:* znajomość zagadnień medycznych,* wykształcenie wyższe (pożądane zarządzanie, MBA, techniczne),* znajomość języka angielskiego mile widziana w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie (min. poziom B1-B2),* prawo jazdy kat. B (czynne),* mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,* znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office* zdolność analitycznego myślenia,* komunikatywność i kultura osobista,* dokładność i odpowiedzialność,* doskonała organizacja pracy własnej,* samodzielność i umiejętność pracy w zespole,* dyspozycyjność i zaangażowanie,* pozytywne nastawienie, otwarty umysł i odwaga w podejmowaniu nowych wyzwań. Oferujemy:* stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę – pełen etat,* kreowanie i wprowadzanie nowych projektów,* możliwość rozwoju i zdobycia nowych doświadczeń zawodowych,* przyuczenie i możliwość długotrwałej współpracy,* możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie PZU. Miejsce pracy: Limanowa

Asystent/Asystentka biura w Uniejowi
Asystent/Asystentka biura w Uniejowi
Poddębice 30+ kilka dni temu

OFERTA PRACY Asystent/tka biura w Uniejowie Firma PROJEKT PM Sp. z o.o. będąca prężnie rozwijającą się biurem projektowym, specjalizującym się w zakresie branży elektroenergetycznej poszukuje osoby do obsługi sekretariatu oraz wsparcia biura w obszarze projektowym. Co oferujemy? · - Pracę w młodym dynamicznym zespole, · - Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/pracę (mile widziani studenci zaoczni), · - Zdobycie doświadczenia, · - Możliwość szybkiego rozwoju. Czym będziesz się zajmował/a? · - Prowadzenie sekretariatu (przyjmowanie/wysyłanie korespondencji, archiwizacja dokumentów, dostarczanie korespondencji do urzędów i firm współpracujących), · - Kontrola i zamawianie materiałów biurowych, · - Dbanie o porządek w biurze, · - Pomoc w opracowywaniu dokumentacji projektowej (tworzenie prostych zestawień, monitorowanie statusu decyzji administracyjnych i uzgodnień, drukowanie, składanie oraz kompletowanie projektów), · - Redagowanie prostych pism urzędowych. Czego oczekujemy? · - Odpowiedzialność i komunikatywność, · - Dobra organizacja pracy, · - Praktyczna znajomość programów MS Office (Word, Excel, Power Point), · - Prawo jazdy kat.B, · - Mile widziana obsługa programu AutoCad, · -Dodatkowym atutem będzie wykształcenie o kierunku administracja lub elektrotechnika (lub pokrewne) Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres: biuro@projektpm.com.Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o umieszczenie w przesyłanych do nas dokumentach klauzuli: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn.zm.)”

Asystent/Asystentka biura OD ZARAZ!
Asystent/Asystentka biura OD ZARAZ!
Warszawa 30+ kilka dni temu

Zadania: -Rejestrowanie, adresowanie, ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji -Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów -Prowadzenie rejestru ofert i postępowań o udzielenie zamówień -prowadzenie terminarza spotkań organizowanych w salach konferencyjnych i rezerwacja oraz dbałość o czystość i estetyczny wygląd -Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych -Bieżąca obsługa spotkań służbowych oraz profesjonalne przyjmowanie gości -Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur zakupu datą wpływu i niezwłoczne przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej, w tym obsługa programu księgowego RAKS -Wsparcie Działów Spółki w załatwianiu spraw w kontakcie z instytucjami i urzędami, tj. kancelariami prawnymi i notarialnymi, urzędami miasta, gminy itd. -Wsparcie Działu Handlu i Rozwoju w przygotowywaniu ofert handlowych Oferujemy: -Pracę w międzynarodowej firmie, w której najważniejszym zasobem jest pracownik -Umowę o pracę na czas nieokreślony po 3 miesięcznym okresie próbnym -Atrakcyjne warunki pracy -Miłą atmosferę w profesjonalnym i dynamicznym zespole -Dalszą ścieżkę kariery zgodnie z osobowymi planami rozwojowymi Wymagania: -Doświadczenie na podobnym stanowisku -Znajomość j. angielskiego (min. B2) -Mile widziana znajomość języka czeskiego -Prawo jazdy kat. B -Wykształcenie wyższe -Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office -Umiejętność dobrej organizacji pracy

Asystentka/ Asystent Biura
Asystentka/ Asystent Biura
Gliwice 30+ kilka dni temu

Kar-Tel jest kluczowym i wiodącym dystrybutorem usług oraz produktów telekomunikacyjnych na polskim rynku. Firma z kapitałem polskim o ugruntowanej pozycji rynkowej, która w swojej ofercie posiada innowacyjne rozwiązania w obszarze usług płatniczych i finansów. Firma, która zapewnia rozwiązania umożliwiające wykonywanie bezpiecznych i wygodnych transakcji, tworząc produkty i usługi, które budują wartość biznesu. Poszukujemy kandydatów na stanowisko : Asystentka/ Asystent BiuraZakres obowiązków:Dbanie o wizerunek i wygląd biura oraz nadzór nad jego prawidłowym funkcjonowaniemZarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, a także prowadzenie rejestru korespondencjiWspieranie innych działów, w szczególności: sprawdzanie wpływających dokumentów i przypisywanie ich do odpowiednich działówSporządzanie zlecanych przez Zarząd raportów i zestawieńProwadzenie kalendarza spotkańPrzyjmowanie i kompleksowa obsługa gościOrganizacja spotkań i wyjazdów służbowychZaopatrzenie firmy w artykuły biuroweWymagania:Bardzo dobra obsługa komputera oraz pakietu MS OfficeKomunikatywna znajomość języka angielskiegoPunktualnośćDobra organizacja czasu pracyZaangażowanie w powierzone obowiązkiSkrupulatność, dokładność, terminowość, samodzielnośćNienaganna kultura osobistaDoskonałe umiejętności interpersonalneMile widziane:Doświadczenie na podobnym stanowiskuStatus studentaOferujemy:Stabilne warunki zatrudnieniaUmowę o pracę - pełny etatPracę od poniedziałku do piątkuStałe godziny pracyOpieka medyczna Prosimy o wysyłanie CV za pośrednictwem portalu OLXZastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.Na podstawie przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r.; dalej „RODO”) oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora – KAR-TEL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Gliwicach (dalej: „KAR-TEL”) moich danych osobowych – co do których wymagana jest zgoda, w tym wyraźna, zgodnie z przepisami prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a. lub art. 9 ust. 2 lit. a. RODO, które dobrowolnie podałem/podałam – zawartych w zgłoszeniu aplikacyjnym (w tym CV) w celu przeprowadzenia przez KAR-TEL procedury rekrutacyjnej.

Asystent/ Asystentka Biura w Szkole Językowej/ Suchy Las
Asystent/ Asystentka Biura w Szkole Językowej/ Suchy Las
Suchy Las 30+ kilka dni temu

Szkoła językowa poszukuje do swojego zespołu studenta/studentki do pracy w sekretariacie szkołyMiejsce pracy: Suchy LasOpis stanowiska:- prowadzenie sekretariatu i bieżące prace administracyjne- właściwy obieg korespondencji – tradycyjnej i mailowej-bieżąca aktualizacja danych w systemie do zarządzania szkołą- dbałość o płynny przepływ informacji i dokumentów - obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów- dbanie o porządek i pozytywny wizerunek biura oraz całej firmy-umieszczanie postów w mediach społecznościowych- inne bieżące sprawy administracyjneWymagania:- wykształcenie minimum średnie- biegłość w obsłudze komputera, urządzeń biurowych i aplikacji pakietu Office- umiejętność pracy w zespole- nienaganna kultura osobista, otwartość, komunikatywność oraz zaangażowanie- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymOferujemy:- możliwość pracy od zaraz- elastyczny grafik- atrakcyjne wynagrodzenie- pracę na podstawie umowy- zlecenie  

Asystentka /Asystent biura / Junior Controlling
Asystentka /Asystent biura / Junior Controlling
Wrocław 30+ kilka dni temu

Asystentka /Asystent biura / Junior Controlling QNA Technology Sp. z o. o.Miejsce pracy: WrocławQNA Technology to jeden z najszybciej rozwijających się polskich startupów, obecny na rynku od ponad 3 lat. Firma specjalizuje się w opracowywaniu unikalnych w skali światowej kropek kwantowych dla takich branż jak: diody LED, wyświetlacze, fotowoltaika czy druk zabezpieczający.Nasza firma pragnie aktywnie uczestniczyć w rewolucji hi-tech. Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości nanomateriałów emitujących światło, dlatego dążymy do bycia światowym liderem w rozwoju i produkcji półprzewodnikowych kropek kwantowych.Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka/Asystent biura/Junior ControllingZakres obowiązków: wsparcie w bieżącym prowadzeniu biura,dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji,pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji,organizacja podróży służbowych, spotkań biznesowych oraz prowadzenie kalendarza spotkań,dbałość o porządek i dobry wizerunek firmy, pomoc w administrowaniu strony internetowej,dokonywanie zakupów, kontakt z dostawcami,przygotowywanie raportów i zestawień finansowych przy współpracy z księgowością i CFO,kontrola kosztów / przychodów: koordynacja wydanych przychodów / zaksięgowanych kosztówbieżące pilnowanie terminów sprawozdań,nadzorowanie kart czasu pracyWymagania:znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel,skrupulatność i rzetelność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań,samodzielność w działaniu, zdolność szybkiego uczenia się,umiejętność analitycznego, logicznego myślenia i wyciągania wniosków,wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziany kierunek: finanse/ rachunkowość/ ekonomia),umiejętność organizacji czasu pracy,wysoka kultura osobista, wysokie poczucie estetyki,łatwość nawiązywania relacji,umiejętność pracy w zespole,komunikatywna znajomość języka angielskiego,Prawo jazdy kat. B.Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia oraz przyjazną atmosferę pracy,atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,szkolenie stanowiskowe,elastyczne godziny pracy,możliwość objęcia grupowym ubezpieczeniem na życie,pracę w interdyscyplinarnym i dynamicznym zespole entuzjastów nanotechnologii,udział w fascynującym projekcie budowania międzynarodowej pozycji dynamicznie rozwijającej się firmy technologicznej.Aby dowiedzieć się więcej o firmie zapraszamy na naszą stronęwww.qnatechnology.comJesteś zainteresowany APLIKUJ!Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez QNA Technology Sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Duńskiej 9 moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. O ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., Poz. poz. 1000) Podaję swoje dane osobowe dobrowolnie i przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych w celu ich poprawienia lub usunięcia."Dodatkowo, jeśli chciałbyś wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla przyszłych procesów rekrutacyjnych, prosimy o osobne dołączenie do dokumentów aplikacyjnych klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez QNA Technology Sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Duńskiej na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Podaję swoje dane osobowe dobrowolnie i przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych w celu ich poprawienia lub usunięcia."

Asystentka / Asystent Biura
Asystentka / Asystent Biura
Łódź 30+ kilka dni temu

Firma Land Development Company Sp. z o.o., zarządzająca wzrostem wartości nieruchomości poszukuje kandydatów na stanowisko:Asystentka / Asystent BiuraNasze wymagania: - pozytywne usposobienie, głód wiedzy i nowych doświadczeń, - skrupulatność, dbałość o szczegóły, - sprawna obsługa komputera (w tym: pakiet MS Office), - prawo jazdy kat. B (czynne), - zaangażowanie, uporządkowanie i dobra organizacja pracy własnej. Mile widziane: - wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, - doświadczenie na stanowiskach asystenckich, w pracy biurowej/administracyjnej, kontaktach z urzędami, - zainteresowanie rynkiem nieruchomości. Oferujemy: - płynne i bezstresowe wdrożenie, - pracę w przyjaznej, niekorporacyjnej atmosferze, - możliwości rozwoju i awansu, - możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów na preferencyjnych warunkach np. opieka medyczna PZU, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe.

Asystentka/Asystent kierownika biura
Asystentka/Asystent kierownika biura
Pruszków 30+ kilka dni temu

Poszukujemy osoby na stanowisko asystenta/tki w naszym biurze w Pruszkowie (Centrum)Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18.Zakres obowiązków:- organizacja spotkań- nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych firmy i sprzętu- wprowadzanie danych i sporządzanie raportów- prowadzenie korespondencji oraz rozmów telefonicznych- zakupy materiałów niezbędnych do funkcjonowania firmyWymagania:- komunikatywność, - zdolność szybkiego uczenia się- dobra organizacja pracy, dokładność, sumienność- znajomość pakietu MS Office- wykształcenie minimum średnie - mile widziani studenciOferujemy:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- możliwość rozwoju - przyjazne środowisko pracy

Asystentka/Asystent biura Zarządu
Asystentka/Asystent biura Zarządu
30+ kilka dni temu

Naszym klientem jest polski producent słodyczy, z długą tradycją i silną pozycją eksportową. W chwili obecnej poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko: Asystentki/Asystenta biura Zarządu. Lokalizacja - Warszawa. Zakres zadań: proaktywne, profesjonalne wsparcie Zarządu w prowadzonych działaniach, organizowanie spotkań, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych, prowadzenie i koordynowanie kalendarza spotkań, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i korespondencji w organizacji, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz tłumaczenie dokumentów na zlecenie Zarządu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji między działami, współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji, Poszukujemy kandydatów z: doświadczeniem na podobnym stanowisku pracy bardzo dobrą znajomością języka angielskiego - min. poziom B2 z doskonałymi zdolnościami organizacyjnymi i analitycznymi, samodzielnych, zdolnych do podejmowania decyzji, skrupulatnych oraz dyskretnych z wysoką kulturą osobistą, komunikatywnością oraz zaangażowaniem Klient oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w firmie o ugruntowanej pozycji rynku; ciekawą, rozwojową i pełną ambitnych wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku eksportowym; Administratorem podanych Państwa danych osobowych jest JW Consulting Solutions z siedzibą w Mińsku Mazowiecki, adres: ul. Por. L. Wolańskiego 4, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Podane dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego oraz – w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody – w celu przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych w okresie roku od dnia złożenia dokumentów aplikacyjnych. Po zakończonej rekrutacji dane osobowe będę archiwizowane przez okres 24 miesięcy lat w celu obrony ewentualnych roszczeń. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest wyrażona przez Państwa chęci wzięcia udziału w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), dobrowolnie wyrażona przez Państwa zgoda, która może być w każdym czasie wycofana.

Asystentka / Asystent biura architektonicznego
Asystentka / Asystent biura architektonicznego
30+ kilka dni temu

Nazywamy się Jobs+ i jesteśmy agencją HR. Naszym klientem jest warszawska pracownia architektoniczna z ponad 20-letnim doświadczeniem projektująca budynki mieszkaniowe o modernistycznym charakterze. Biuro wykonuje projekty o zróżnicowanej funkcji i skali, są to między innymi centra handlowe, hotele, budynki użyteczności publicznej. Obecnie poszukujemy osoby, która posiada doświadczenie biurowo-administracyjne oraz zna j. angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (B2). Lokalizacja: Warszawa, Saska Kępa Do Twoich obowiązków będzie należeć: • zapewnianie sprawnego funkcjonowania sekretariatu i biura • obsługa korespondencji oraz centrali telefonicznej, również w j. angielskim • organizacja i obsługa spotkań • dbanie o sprawny obieg dokumentów i informacji w firmie • współpraca z biurem księgowym • wspomaganie zespołu architektów w pracach biurowych / składanie rysunków • przygotowywanie dokumentacji do konkursów • wprowadzanie, utrzymanie i aktualizacja bazy danych firmy • aktualizację portfolio firmy oraz strony internetowej • dbanie o bieżące zaopatrzenie biura Najważniejsze dla nas jest: • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie (B2) • bardzo dobra znajomość programów MS Office • znajomość programów graficznych InDesign i Prezi, Photoshop – mile widziana • doświadczenie w branży architektonicznej lub budowlanej – będzie dodatkowym atutem Sprawdź, co oferujemy: • zatrudnienie w ramach umowy o pracę • możliwość długoterminowej współpracy • pracę w siedzibie firmy w Warszawie (9:00-17:00) • miłą atmosferę pracy • zgrany zespół Brzmi ciekawie? Prześlij swoją aplikację i daj nam się poznać. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 22772

Asystentka/ Asystent Biura - staż
Asystentka/ Asystent Biura - staż
2 dnia plecy

Poszukujemy osoby zainteresowanej stażem na stanowisku Asystentka/ Asysten Biura. Nie wymagamy od Ciebie wykształcenia w tym obszarze, ale chęci do pracy, brania odpowiedzialności za powierzone zadania i opieki nad naszą przestrzenią.... i nami oczywiście :) Jesteśmy fajnym, energicznym zespołem. U nas zawsze jest głośno, coś się dzieje i dress code nie obowiązuje :) SZUKAMY KOGOŚ KTO PO STAŻU ZOSTANIE Z NAMI! Do Twoich zadań będzie należało: -> opieka nad naszą przestrzenią biurową i pracownikami -> wykonywanie powierzonych zadań przez przełożonego bądź członków zespołu ( od podania kawy gościom po przygotowanie paczek do wysyłki). Oczekujemy od Ciebie: -> dyspozycyjność od poniedziałku do piątku po 8h przez okres 3 miesięcy -> znajomości pakietu MS Office -> chęć do działania i pracy -> skrupulatność i umiejętność brania odpowiedzialności za powierzone zadania -> statusu studenta zaocznego bądź osoby bezrobotnej (studentom dziennym dziękujemy - nawet jak zajęcia są tylko raz w tygodniu!) -> dbałości o detale -> chęci do pracy w naszym biurze -> jeśli Wawer nie jest dla Ciebie odległą galaktyka Co oferujemy: -> Wynagrodzenie stażowe - 1 500zł na rękę miesięcznie -> Ubezpieczenie na czas stażu w przypadku osoby bezrobotnej -> Bilet miesięczny -> Brak monotonii -> Możliwość zatrudnienia po odbytym stażu -> Wsparcie Doradcy Zawodowego, który pomoże Ci zaplanować Twoją ścieżkę kariery na przyszłość -> Godziny pracy dopasowane do Twojego trybu wstawania ;) 7-15/8-16/9-17 Brzmi interesująco? Zgłoś się już dziś! Czekamy na Twoje CV! Pamiętaj o aktualnym RODO!!

Asystentka biura / Asystent biura - administracja i wsparcie sprzedaży
Asystentka biura / Asystent biura - administracja i wsparcie sprzedaży
Poznań 30+ kilka dni temu

MCPOLSKA.PL Sp. z o.o. Sp.k. jest m.in. producentem preparatów do dezynfekcji klimatyzacji oraz dystrybutorem środków dezynfekcji, materiałów do sterylizacji i urządzeń dla sektora medycznego. www.BezpiecznaKlima.pl, www.smarmax.com, www.mcpolska.pl, www.virsuolve.plAsystentka biura / Asystent biura - administracja i wsparcie sprzedażyMiejsce pracy: Swadzim (pow. poznański)Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć m.in:Zarządzanie korespondencją email przychodzącą i wychodzącą, w tym przesyłanie ofert do klientów.Obsługa telefoniczna klientów, w tym przedstawianie ofert handlowych.Obsługa centralki telefonicznejWspieranie Zarządu w bieżącej działalnościWprowadzenie danych klientów do systemów zarządzania/CRMWystawianie, Wz, faktur itp. sprzedażowych do systemu Comarch Optima,Bieżąca segregacja dokumentów księgowychŚcisła współpraca ze wszystkimi działami firmyOczekiwaniaWysoka komunikatywność, umiejętność zarządzania kontaktami ludzkimi, zdolności interpersonalneMiły glos i przyjazne usposobienie nastawione na budowanie relacji z klientemSamodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzjiDobra organizacja pracy własnej, umiejętność priorytetyzowania obowiązków, terminowość i dokładnośćZnajomość MS Exel, WordDoświadczenia w zarządzaniu biurem, w administracji lub w pracy Asystentki/Asystenta.Komunikatywnej znajomości języka angielskiego.Systematyczności, rzetelności i dobrej organizacji pracy.Dążenia do osiągania celów i stałego rozwoju.Stanowisko jest wielozadanioweOferujemy:wynagrodzenie podstawowe + premiapraca pon- pt w godz. 7-15 lub 8-16 w Swadzimiuszkolenie wdrożeniowe,przyjazną atmosferę pracy,Prosimy o dopisanie do CV następującej klauzuli:„Zgadzam się na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV lub innych dokumentach dołączonych do CV dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę”

Asystentka biura / Asystent biura - administracja i wsparcie sprzedaży
Asystentka biura / Asystent biura - administracja i wsparcie sprzedaży
30+ kilka dni temu

MCPOLSKA.PL Sp. z o.o. Sp.k. jest m.in. producentem preparatów do dezynfekcji klimatyzacji oraz dystrybutorem środków dezynfekcji, materiałów do sterylizacji i urządzeń dla sektora medycznego. www.BezpiecznaKlima.pl, www.smarmax.com, www.mcpolska.pl, www.virsuolve.plDo obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:Zarządzanie korespondencją email przychodzącą i wychodzącą, w tym przesyłanie ofert do klientów.Obsługa telefoniczna klientów, w tym przedstawianie ofert handlowych.Obsługa centralki telefonicznejWspieranie Zarządu w bieżącej działalnościWprowadzenie danych klientów do systemów zarządzania/CRMWystawianie, Wz, faktur itp. sprzedażowych do systemu Comarch Optima, Bieżąca segregacja dokumentów księgowychŚcisła współpraca ze wszystkimi działami firmyOczekiwaniaWysoka komunikatywność, umiejętność zarządzania kontaktami ludzkimi, zdolności interpersonalneMiły glos i przyjazne usposobienie nastawione na budowanie relacji z klientemSamodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzjiDobra organizacja pracy własnej, umiejętność priorytetyzowania obowiązków, terminowość i dokładnośćZnajomość MS Exel, WordDoświadczenia w zarządzaniu biurem, w administracji lub w pracy Asystentki/Asystenta.Komunikatywnej znajomości języka angielskiego.Systematyczności, rzetelności i dobrej organizacji pracy.Dążenia do osiągania celów i stałego rozwoju.Oferujemy:• wynagrodzenie podstawowe + premia• praca pon- pt w godz. 7-15 lub 8-16 w Swadzimiu• szkolenie wdrożeniowe,• przyjazną atmosferę pracy,Czekamy na Twoje CV.Prosimy o dopisanie do CV następującej klauzuli:„Zgadzam się na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV lub innych dokumentach dołączonych do CV dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę”Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do MCPOLSKA.PL SP Z O.O. SP.K. z siedzibą w SWADZIMIU przy ul. WSCHODNIA 5A Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez _MCPOLSKA.PL SP Z O.O. SP.K. z siedzibą w SWADZIMIU przy ul. WSCHODNIA 5A danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”. W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą pod adresem e-mail BIURO at MCPOLSKA.PLTwoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres nie dłuższy niż 60 dni od momentu aplikacji.Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail biuro at mcpolska.pl lub z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail rodo at mcpolska.pl.

Płatny staż - Asystentka/Asystent Biura Sprzedaży
Płatny staż - Asystentka/Asystent Biura Sprzedaży
Inowrocław 30+ kilka dni temu

Co będzie należało do Twoich obowiązków: bieżąca obsługa sekretariatu, obsługa centrali telefonicznej, odpowiedzialność za sprawne funkcjonowania biura, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji, archiwizowanie dokumentacji firmy, dbanie o dobry wizerunek firmy, bieżące wsparcie działań Kierownictwa oraz pracowników Oddziału, opracowywanie dokumentów i zestawień w zakresie administracyjnym i handlowym. Co możemy Ci zaoferować: pracę na podstawie umowy zlecenia na okres 6 miesięcy,możliwość dalszego zatrudnienia po odbyciu stażu, zdobywanie praktycznych umiejętności,możliwość rozwoju i awansu,przyjazne środowisko pracymocne wsparcie doświadczonego zespołu. Czego oczekujemy od Ciebie: energicznego usposobienia, otwartego umysłu i chęci zdobycia doświadczenia, samodzielności i odpowiedzialności w wykonywaniu obowiązków, dobrej znajomości środowiska MS Office, dokładności, rzetelności i bardzo dobrej organizacji pracy, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziany status studenta.

Dla Studenta/Asystentka/Asystent biura/Zdalnie
Dla Studenta/Asystentka/Asystent biura/Zdalnie
Wrocław 30+ kilka dni temu

Praca głównie z telefonem - NIE SPRZEDAŻ!Jeśli jesteś młodą, energiczną osobą nie bojącą się telefonu i pracy z ludźmi, zapraszamy do dalszej lektury.Zatrudnimy aystenta/tkę biurowego/biurową do pracy zdalnej w prężnie rozwijającej się firmie w branży nieruchomości. Do głównych zadań należy zdalne pozyskiwanie partnerów do współpracy, umawianie spotkań, obsługa Klienta oraz kalendarza.Zapewniamy służbowy komputer, telefon, w razie potrzeb możemy wyposażyć miejsce pracy. W przyszłości przewidziana praca z biura.Podstawa 2000,00 zł + premie (przewidywalnie w przedziela 1000-3000 zł dodatkowo).Wymagany status studenta.

asystent/asystentka ~ recepcja ~ prowadzenie biura  ~ sekretariat
asystent/asystentka ~ recepcja ~ prowadzenie biura ~ sekretariat
Warszawa 30+ kilka dni temu

Kancelaria radcowsko-adwokackaposzukuje pracownika na stanowisko Sekretarz/ sekretarka biura Zarządu Kancelarii,Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa/ Centrum od kandydata oczekujemy:·       dobrej znajomości pakietu Microsoft Office oraz obsługi komputera,·       umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach,·       umiejętności analitycznego i logicznego myślenia;·       samodzielności, skrupulatności i dobrej organizacja pracy;·       umiejętności rozwiązywania problemów;·       komunikatywności i wielozadaniowości w działaniu. Oferujemy·       współpracę na podstawie umowy zlecenia etat (możliwość dostosowania godzin pracy do grafiku zajęć),·       możliwość rozwoju,·   możliwość zdobycia cennego zawodowego doświadczenia. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Kancelarię Prawną"

Asystentka/Asystent Biura w Kancelarii Prawnej
Asystentka/Asystent Biura w Kancelarii Prawnej
30+ kilka dni temu

Pawłowski i Partnerzy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych zlokalizowana w centrum Warszawy przy ul. Mokotowskiej poszukuje kandydatów na stanowisko Asystentki/Asystenta Biura.Do obowiązków tej osoby będzie należało między innymi: zajmowanie się pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa spotkań w kancelarii, kontakt telefoniczny z sądami i innymi instytucjami, dbanie o prawidłowy przebieg informacji w kancelarii, prowadzenie kalendarza firmy oraz inne obowiązki wynikające z charakteru pracy.Oferujemy: przyjazną atmosferę pracy opartą na zaufaniu, elastyczny czas pracy, zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pracę w zgranym zespole i stale rozwijającej się firmie.Szukamy osoby kontaktowej i obowiązkowej, która potrafi dobrze organizować swój czas pracy i zna język angielski w stopniu co najmniej komunikatywnym. Mile widziane osoby ze statusem studenta.Praca w wymiarze 3/4 etatu lub całego etatu. Dokładne godziny pracy pozostają do indywidualnego ustalenia.CV prosimy przesyłać wyłącznie na podany adres e-mail: rekrutacja@pawlowski.legal

Fabricant Sp. z O. O. Asystentka/Asystent biura
Fabricant Sp. z O. O. Asystentka/Asystent biura
Łódź 30+ kilka dni temu

OPIS STANOWISKA:> wsparcie w realizacji zadań biura> koordynacja obiegu dokumentów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej> wsparcie w realizacji zamówień, przygotowywanie ofert> wsparcie organizacji spotkań> praca w dedykowanym programie (wprowadzanie danych do systemu, fakturowanie, przygotowywanie analiz, uaktualnienia cenników)WYMAGANIA:> biegła znajomość obsługi komputera (MS OFFICE)> doświadczenie w pracy biurowej, znajomość obsługi urządzeń biurowych> komunikatywność, umiejętność w pracy na samodzielnym stanowisku> samoorganizacja w pracy> znajomość programu Symfonia Handel (mile widziana)> wiek 35-45 lat> mile widziana znajomość języka angielskiegoOFERUJEMY:> pracę i rozwój zawodowy w stabilnej firmie> możliwość zdobycia doświadczenia> zatrudnienie na podstawie umowy o pracę> niezbędne narzędzia pracyProsimy o przesyłanie aplikacji i CV w formie elektronicznejW aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. 2016 r. poz. 922" przez FABRICANT SP Z O.O. ul. Manewrowa 6/10, 92-517 ŁódźProsimy o zapoznanie się z poniższą informacją:Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że:administratorem Pani/Pana danych osobowych jest FABRICANT SP Z O.O. ul. Manewrowa 6/10, 92-517 Łódź· Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych można uzyskać od Inspektora Ochrony Danych.· Administrator przetwarza dane na podstawie zgody, przepisu prawa, dążąc do zawarcia umowy na żądanie kandydata, oraz na podstawie prawnie uzasadnionego interesu polegającego na konieczności doboru odpowiednich kadr (art. 6 ust. 1 lit a,b,c,f RODO) w celach rekrutacyjnych· Udzieloną zgodę można w każdym czasie odwołać.· Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do zakończenia prowadzonej rekrutacji nie dłużej jednak niż przez sześć miesięcy od dnia przesłania CV;· Za Pani/Pana zgodą w okresie 3 lat od zakończenia procesu rekrutacji dane osobowe będą przetwarzane w kolejnych rekrutacjach prowadzonych przez Administratora;· Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;· Odbiorcami danych osobowych poza Administratorem są portale z ogłoszeniami o pracę oraz firmy rekrutacyjne, w tym dostęp do danych mają pozostałe podmioty z grupy DHL wymienione we wstępie;· Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych;· Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadkach gdy podstawą ich przetwarzania są przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne jednak niepodanie danych do kontaktu uniemożliwi udział w rekrutacji.Jeśli wyraża Pan/ Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji również, proszę o dołączenie klauzuli następującej treści:Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach przyszłych rekrutacji FABRICANT SP Z O.O. ul. Manewrowa 6/10, 92-517 Łódź

Asystentka/Asystent Biura Zarządu - Wrocław - praca od zaraz
Asystentka/Asystent Biura Zarządu - Wrocław - praca od zaraz
Wrocław 30+ kilka dni temu

Dla naszego Klienta - lidera wrocławskiego rynku deweloperskiego – poszukujemy Asystenta/ki Biura Zarządu, który/a swoim doświadczeniem wesprze Zarząd w codziennej pracy.Jeśli potrafisz w mistrzowski sposób organizować własną pracę, a także czuwać nad kalendarzem innych; wykonujesz zadania przy użyciu Excela, Power Pointa bez mrugnięcia okiem i reprezentujesz podejście, że „nie ma rzeczy niemożliwych - zawsze jest jakieś rozwiązanie” – to być może szukamy właśnie Ciebie!Co będzie należało do Twoich głównych obowiązków?merytoryczne wsparcie biura Zarządu w codziennych obowiązkach;organizacja podróży służbowych, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie spotkań;tworzenie prezentacji, raportów, analiz i innych materiałów na potrzeby pracy Zarządu;profesjonalne prowadzenie sekretariatu Zarządu oraz kontakt z zewnętrznymi dostawcami, partnerami, klientami;uczestniczenie w spotkaniach, sporządzanie z nich sprawozdań oraz pilotowanie działań zatwierdzonych do podjęcia;koordynowanie przepływu informacji pomiędzy Zarządem, a działami w firmie;realizacja obowiązków zlecanych bezpośrednio przez Zarząd.Czego od Ciebie oczekujemy?min. 3-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku o podobnym charakterze w średniej lub dużej organizacji;bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point);umiejętności sporządzania raportów, analiz, sprawozdań oraz prezentacji;posiadania wykształcenia wyższego;znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie – min. poziom B1;wysokiej kultury osobistej i doskonale rozwiniętych umiejętności interpersonalnych;odpowiedzialności, dokładności i skrupulatności;dynamizmu w działaniu i dużej samodzielności;umiejętności perfekcyjnej organizacji pracy i multizadaniowości;umiejętności pracy pod presją czasu i odporności na stres;inicjatywy oraz nastawienia na wsparcie i rozwiązywanie problemów;posiadania prawa jazdy kat. B.Co możemy Ci zaoferować?samodzielne i odpowiedzialne stanowisko w prężnie działającej organizacji;stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;satysfakcjonujące wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności;atmosferę pracy opartą o współpracę i dzielenie się wiedzą;benefity pozapłacowe w postaci prywatnej opieki medycznej i karty multisport;pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00 (obecnie pracujemy w modelu hybrydowym);możliwość podnoszenia kwalifikacji.Jeśli ta oferta pracy brzmi dla Ciebie ciekawie zapraszamy do przesłania swojego CV!Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Asystentka biura
Asystentka biura
Wrocław 30+ kilka dni temu

Translog Polska Company, z siedzibą we Wrocławiu , to polska firma transportowa specjalizująca się w transporcie międzynarodowym. W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku Asystent (ka) biura. Poszukujemy osoby młodej (najlepiej do 25 r. ż) , ambitnej oraz szybko uczącej się. Obowiązki : - obsługa biura - wsparcie działań dyrektora - nadzór nad obiegiem dokumentacji - współpraca z działem księgowym - rozliczanie pracowników - pomoc w legalizacji pracy w Polsce naszych pracowników Wymagania : - znajomość języka rosyjskiego, jest to warunek konieczny - dobra organizacja czasu pracy - chęć podjęcia długotrwałej współpracy - wysoka motywacja w realizacji celów - inicjatywa, zaangażowanie, odpowiedzialność - dobra znajomość języka polskiego w rozmowie i na piśmie - wiedza w księgowości lub w obszarze kadr i płac bądź chęć do uczenia się Mile widziane : - doświadczenie w pracy biurowej, ale nie jest to warunek konieczny - student VI-V roku studiów - znajomość języków obcych Oferujemy : - ciekawe wyzwania i miłą atmosferę pracy - możliwość rozwoju zawodowego - pracę w międzynarodowym środowisku - praca w centrum Wrocławia Osób zainteresowanych prosimy o kontakt pod numerem 733477956 albo wysłanie CV. Prosimy o dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych Translog Polska Company sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Krupnicza 6-8/13 dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Asystentka Biura. Jednocześnie wyrażam zgodę na archiwizację i przetwarzanie przez administratora moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Dane osobowe przekazuję dobrowolnie i oświadczam, że są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.

Asystentka biura\Офисный Помощник
Asystentka biura\Офисный Помощник
Wrocław 30+ kilka dni temu

Translog Polska Company, z siedzibą we Wrocławiu , to polska firma transportowa specjalizująca się w transporcie międzynarodowym. W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku Asystent (ka) biura. Poszukujemy osoby młodej (najlepiej do 25 r. ż) , ambitnej oraz szybko uczącej się. Obowiązki :- obsługa biura- wsparcie działań dyrektora- nadzór nad obiegiem dokumentacji- współpraca z działem księgowym- rozliczanie pracowników- pomoc w legalizacji pracy w Polsce naszych pracowników Wymagania :- znajomość języka rosyjskiego, jest to warunek konieczny- dobra organizacja czasu pracy- chęć podjęcia długotrwałej współpracy - wysoka motywacja w realizacji celów- inicjatywa, zaangażowanie, odpowiedzialność- dobra znajomość języka polskiego w rozmowie i na piśmie- wiedza w księgowości lub w obszarze kadr i płac bądź chęć do uczenia się Mile widziane : - doświadczenie w pracy biurowej, ale nie jest to warunek konieczny - student VI-V roku studiów- znajomość języków obcychOferujemy : - ciekawe wyzwania i miłą atmosferę pracy - możliwość rozwoju zawodowego- pracę w międzynarodowym środowisku - praca w centrum WrocławiaOsób zainteresowanych prosimy o kontakt pod numerem 733477956 albo wysłanie CV. Prosimy o dodanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych Translog Polska Company sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Krupnicza 6-8/13 dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Asystentka Biura. Jednocześnie wyrażam zgodę na archiwizację i przetwarzanie przez administratora moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Dane osobowe przekazuję dobrowolnie i oświadczam, że są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.

Asystent/Asystentka Kierownika Działu Administracyjnego
Asystent/Asystentka Kierownika Działu Administracyjnego
Police 30+ kilka dni temu

Dla międzynarodowej firmy budowlanej poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko: Asystent/Asystentka Kierownika Działu Administracyjnego. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Miejsce Pracy Grupa Azoty Zakłady chemiczne w Policach. Jeśli posiadasz min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość angielskiego na co najmniej poziomie dobrym, nie wahaj się, aby aplikować na to stanowisko.Opis stanowiska:Wsparcie asystenckie pracowników, organizowanie pracy biuraObsługa bieżących spraw administracyjnychPrzygotowywanie umów oraz niezbędnych dokumentówObsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącejBieżąca współpraca ze wszystkimi działami w firmieDbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz biura i firmyObsługa urządzeń biurowychNadzór nad obiegiem dokumentówWymagania:Umiejętność obsługi programów z zakresu pakietu MS Office – głównie poczta, kalendarz, word, excelZnajomość języka angielskiegoSwoboda komunikacji, otwartość i przyjazne nastawienieOferujemy:Umowę o pracęPodstawowe narzędzia pracySystem pracy biurowej od poniedziałku do piątkuWyposażone stanowisko pracyPrzyjazne nastawienie i miłą atmosferę pracyZainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swojego CV Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Asystent/ Asystentka Zarządu w MyBasic
Asystent/ Asystentka Zarządu w MyBasic
Stare Babice 30+ kilka dni temu

MyBasic to polski producent uniwersalnej odzieży dla dzieci i dorosłych. Prężnie działamy już od 4 lat. Od tego czasu krok po kroku zdobywamy serca naszych klientów. Ubrania MyBasic charakteryzuje minimalizm i prostota, bardzo praktyczna w szafie każdego wielbiciela wygody. Do naszego "centrum dowodzenia" w Starych Babicach poszukujemy osoby na stanowisko Asystent/ Asystentka Zarządu. Brzmi dla Ciebie ciekawie? Dobrze czujesz się w pracy biurowej? Jesteś świetnie zorganizowany/a i nie boisz się pracy z ludźmi? Biegle znasz pakiet MS Office? Jesteś gotowy/ gotowa na nowe wyzwania? Zapraszamy do rekrutacji!Do Twoich zadań będzie należało:realizacja zamówień na potrzeby biura i pracownikówzarządzanie dokumentami/ fakturami (obieg dokumentów; płatności)wsparcie zarządu w bieżących zadaniach związanych z działalnością firmyprzygotowywanie zestawień i raportówobowiązki organizacyjno-kadrowe (np. załatwianie szkoleń, spotkań, wyjazdów)inne obowiązki Nasze wymagania:minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowiskuskończone studia wyższebiegła znajomość pakietu MS Office (głównie Excel i Word)umiejętności analitycznebardzo dobra organizacja pracysamodzielność i inicjatywawysoka kultura osobistawielozadaniowość i elastyczność w pracy nad powierzonymi zadaniamiłatwość nawiązywania kontaktów, otwartość i życzliwośćznajomość języka angielskiegoCo możemy Ci zaoferować:umowę o pracę na pół etatu (początkowo okres próbny 3 mc)pracę stacjonarną w nowoczesnym biurzemiłą atmosferę pracymożliwość zdobywania nowych doświadczeńrozwój osobisty

SWISSTEC - Asystentka biura w ekskluzywnym salonie firmowym
SWISSTEC - Asystentka biura w ekskluzywnym salonie firmowym
Wrocław 30+ kilka dni temu

W związku z dynamicznym rozwojem salonu firmowego panoramah! prowadzimy proces rekrutacji na stanowisko: ASYSTENTKA (ASYSTENT) BiURA W EKSKLUZYWNYM SALONIE FIRMOWYM Oczekiwania:wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (IV lub V rok)znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną konwersację znajomość i stosowanie zasad savoir-vivre w biurze i w biznesieznajomość podstawowych norm prawnychumiejętność samodzielnego prowadzenia spotkań biznesowychwysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjnebardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i sprawność w działaniuwysoka kultura osobista elastyczność czasowaperfekcyjna znajomość obsługi pakietu MS Officeumiejętność pracy pod presją czasu oraz zaangażowanie w powierzone obowiązkiznajomość zasad marketingu - mile widzianedoświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi – mile widziane  Zakres obowiązków: systematyczna współpraca z Zarządemzapewnienie prawidłowego przepływu informacji i dokumentów oraz korespondencjiobsługa elektronicznych skrzynek firmowych prowadzenie kalendarza spotkań samodzielne prowadzenie spotkań biznesowychprzygotowywanie prezentacji, tłumaczeń, raportów ze spotkań, redagowanie pism, umów etc.profesjonalna obsługa Klienta, zgodnie ze standardem firmy i umawianie spotkań z Kontrahentamiprowadzenie analiz z działań poszczególnych działów firmywspółpraca z agencjami marketingowymi oraz działem marketinguwspółorganizowanie imprez targowych i innychinne zadanie, zlecone przez Zarząd firmyOferta: możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej firmiemożliwość zdobycia doświadczenia zawodowegowynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętnościumowa zlecenie na okresie próbnym Osoby spełniające wyżej wymienione wymagania proszone są o przesłanie CV ze zdjęciem. 

Potrzebna jest osoba która chciała by podjąć pracę w mojej firmie
Potrzebna jest osoba która chciała by podjąć pracę w mojej firmie
30+ kilka dni temu

PRACA BIUROWAWitam wszystkich, potrzebna jest osoba która chciała by podjąć pracę w mojej firmie, NIE WYMAGAM DOŚWIADCZENIA WAŻNE JEST CHĘĆ DO PRACY.Firma IRBH SP. Z O.O. poszukuje osobę, lub studenta/ studentki na stanowisko: Asystent/Asystentka, Sekretarz/Sekretarka. Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki Zarządu po okresie próbnym - w przyszłości będzie odpowiedzialna za: Bieżące prace administracyjno – biurowe:(prowadzenie ewidencji dokumentów i korespondencji, koordynacja poczty przychodzącej i wychodzącej – wersja papierowa oraz elektroniczna, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, przygotowywanie raportów, zestawień, archiwizacja dokumentów w wersji papierowej oraz elektronicznej, odbieranie i wysyłanie korespondencji, realizowanie zadań zleconych przez Zarząd, obsługa urządzeń biurowych, dokonywanie zakupów i zamówień na potrzeby biura, codzienne wsparcie pracy biura, organizacja wyjazdów służbowych do urzędów, instytucji i firm współpracujących (m.in. dostarczanie dokumentacji, pism).Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość pakietów MS Office (przede wszystkim Excel i Word), umiejętności analitycznego i logicznego myślenia; umiejętności rozwiązywania problemów; prawo jazdy kat-B mile widziane, zaangażowanie i odpowiedzialność, odporność na stres.Oferujemy:elastyczny czas pracy, część pracy zdalnej, część w biurze, wprowadzenie do pracy oraz niezbędne szkolenie, warunki do samorozwoju zawodowego, Samochód służbowy, Możliwość pracy na część etatu, lub caly. wynagrodzenie uzależnione od czasu pracy, plus dodatkowo wprowadzenie systemu prowizyjnego w zależności od efektów pracy.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego (w formacie PDF), na biuro Lub kontakt tel. +48 692 030 701.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883).”IRBH SP. Z O.O.ul.Urocza 6, Gmina Lesznowola, Powiat Piaseczynski, 05-552 Stefanowo.

Asystent / Asystentka Zarządcy Nieruchomości
Asystent / Asystentka Zarządcy Nieruchomości
Zielonka 30+ kilka dni temu

Firma zatrudni na stanowisko Asystent / Asystentka Zarządcy Nieruchomości do biura w Zielonce. Wymagane:umiejętność pracy w trybie wielozadaniowym dbałość o szczegóły dobra organizacja pracywysoko rozwinięte zdolności interpersonalne umiejętność redagowania pism formalnychbardzo dobra znajomość pakietu MS Office, Open Officeodporność na stresczynne prawo jazdy kat. B Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuCV prosimy przesyłać na adres: rekrutacja@midem.plUprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. Klauzula informacyjna:Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Midem Polska sp. z o.o. z siedzibą w Zielonce (ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11; 05-220 Zielonka);kontakt z kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych w sprawach związanych z rekrutacją - rekrutacja@midem.pl;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.;Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres do 6 miesięcy po zakończeniu rekrutacji;posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;podanie danych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych skutkować będzie niemożnością wzięcia udziału w procesie rekrutacji.

Team Assistant (agencja reklamowa)
Team Assistant (agencja reklamowa)
Warszawa 30+ kilka dni temu

NAV agency – jesteśmy niezależną agencją kreatywną, specjalizującą się w wielokanałowej aktywacji marek. Współpracujemy z takimi firmami jak Danone, Żywiec Zdrój, Nivea, Lavazza, czy Carlsberg.Więcej o nas na navagency.comPoszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:Team Assistant (Asystentka / Asystent Zespołu)Miejsce pracy: Warszawa Mokotów (ul. Taśmowa)CO BĘDZIESZ U NAS ROBIŁ?Zarządzać organizacją biura (w tym dbać o bieżące zaopatrzenie)Ewidencjonować faktury zakupowe i wystawiać faktury sprzedażoweUtrzymywać porządek w dokumentach firmowychAsystować przy kwestiach administracyjnychWspierać inne działy agencji w bieżącej pracy CZEGO OCZEKUJEMY?Sumienności, dokładności, odpowiedzialności za realizowane zadaniaUmiejętności pracy w zespoleZaangażowania i samodzielnościObsługi Excela na poziomie podstawowym/średnio zaawansowanymZAAPLIKUJ DO NAS, JEŚLI:Wyzwania są dla Ciebie normalnościąLubisz ludzi i przede wszystkim – chce Ci się chciećMasz w sobie duże pokłady dobrej energii i poczucia humoru – pozytywne nastawienie to u nas podstawaNastawiasz się na szukanie rozwiązań, a nie problemówNie lubisz się nudzić i cieszy Cię, kiedy dużo się dziejeCO OFERUJEMY?Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia, zaangażowania i umiejętnościMultiSport i opiekę medyczną oraz ubezpieczenie grupowe po okresie próbnymPracę w biurze blisko PKP SłużewiecMożliwość rozwoju poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzneSystem premiowySuper atmosferę,Dobre słodycze!Dużo kawy!PS. Jeżeli wcześniej wypełnisz test osobowości 16 personalities com / pl i podeślesz wraz z aplikacją swój wynik -> da to nam dodatkowe argumenty, by się z Tobą skontaktować:)Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Asystent/ka biura inżyniera kontraktu
Asystent/ka biura inżyniera kontraktu
30+ kilka dni temu

Intertek jest globalnym dostawcą jakościowych usług technicznych dla przemysłu. Firma świadczy usługi inspekcyjne, certyfikacyjne, audytorskie, szkoleniowe oraz badania laboratoryjne. Intertek zatrudnia ponad 46 000 pracowników, posiada sieć ponad 1000 biur i laboratoriów na całym świecie i wspiera firmy na globalnym rynku od ponad 130 lat. Asystent/ka biura inżyniera kontraktuMiejsce pracy: Uniszki – Cegielna 29, 06-500 Mława Oczekiwania:• Doświadczenie jako asystentka biura• Ogólna znajomość procedur i branży nadzorów prac budowlanych• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego• Organizowanie spotkań z Wykonawcą, Inwestorem, Inżynierem Kontraktu• Kontakt ze wszystkimi stronami projektu oraz właścicielami działek i instytucjami• Przygotowywanie i zarządzanie przepływem informacji• W razie potrzeby tłumaczenie pisemne i ustne polski angielski Wymagania:·        wykształcenie wyższe lub osoba studiująca·        min. rok doświadczenie na podobnym stanowisku, ·        bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,·        łatwość nawiązywania kontaktu i współpracy, ·        bardzo dobra organizacja pracy własnej, ·        samodzielność w działaniu, ·        wysoki poziom kultury osobistej,·        dyspozycyjność,·        zaangażowanie w wykonywaną pracę,·        prawo jazdy kat. B·        mile widziane doświadczenie w branży budowlanej Oferujemy:·        Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie·        Stabilne warunki zatrudnienia i przyjazną atmosferę·        Atrakcyjne wynagrodzenie·        Pełny wymiar czasu pracy. Umowa o pracę w pierwszym okresie na czas określony lub umowa B2B·        Możliwość rozwoju. Oferta może być szczególnie atrakcyjna oferta dla młodych inżynierów budownictwa z ambicjami na inżyniera budowy a następnie samodzielnego inspektora. Szybka ścieżka kariery·        Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego·        Pakiet opieki medycznej Medicover i Kartę Multisport·        Pakiet socjalny

Asystent/Asystentka ds. Administracji
Asystent/Asystentka ds. Administracji
Warszawa 30+ kilka dni temu

Direct Home and Garden Sp. Z o.o. to młoda firma z siedzibą w Warszawa Wesoła na Trakcie Brzeskim, która przez cztery lata obecności na rynku podpisała kontrakty z największymi sieciami handlowymi w Polsce jak OBI, Leroy Merlin, Jeronimo Martins, Auchan, Mrówka, Majster oraz licznymi punktami na rynku tradycyjnym. Firma jest importerem dekoracji do domu i ogrodu z Chin i Indii. To doskonałe miejsce pracy dla ludzi ambitnych, otwartych, lubiących nowe wyzwania. Do naszego małego zespołu szukamy kreatywnych osób, gotowych na ciągły rozwój na stanowisko: Asystent/Asystentka ds. AdministracjiObowiązki:·       Wystawianie faktur sprzedaży w oparciu o zawarte umowy i zlecenia,·       Wystawianie faktur korygujących w oparciu o zgłaszane rozbieżności i reklamacje·       Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,·       Dbałość o prawidłowe i systematyczne archiwizowanie dokumentów,·       Dbałość o zaopatrzenie biura·       Weryfikacja kompletności dokumentów·       Wprowadzanie danych do systemów informatycznych ·       Kontakt z kontrahentami w kwestiach administracyjnych·       Przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych i kurierskich,·       Aktualizowanie oferty w oparciu o bieżące stany magazynowe Wymagania:·       Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów·       Samodzielność, systematyczność i dobra organizacja czasu pracy·       Umiejętność pracy w zespole·       Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office·       Prawo jazdy kat. B. ·       Studenci studiów zaocznych mile widziani- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16·       Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków, jeżeli nie posiadasz doświadczenia, ale jesteś zmotywowaną i ambitną osobą wszystkiego możemy Cię nauczyć