Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
*Asystent / Asystentka ds. administracji*
*Asystent / Asystentka ds. administracji*
nowe Warszawa 14 dnia plecy

Obecnie dla naszego klienta – wiodącej globalnej firmy biotechnologicznej, poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta / Asystentki ds. administracyjnychZakres obowiązków:obsługa korespondencji mailowej, poczty przychodzącej i wychodzącejwspółpraca z firmami kurierskimi i dostawcami zewnętrznymidbanie o sprawne funkcjonowanie biurazapewnienie dostępności art. biurowych i spożywczychwspółpraca z Administracją budynku i serwisem sprzątającympomoc w organizacji wydarzeń firmowych, spotkań, wizyt gościwsparcie administracyjne procesów związanych z poprawnym obiegiem dokumentów i fakturzakładanie numerów POonboarding i offboarding pracownikówWymagania:doświadczenie w administracji biurowej lub na podobnym stanowisku w środowisku korporacyjnym (min. 1 rok)mile widziane doświadczenie pracy w finansach lub księgowościbardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)biegła znajomość języka polskiegopraktyczna znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)wysoka kultura osobista, komunikatywnośćzaradność, skrupulatnośćOferujemy:atrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozwoju oraz zdobycia ciekawego doświadczeniazatrudnienie przez agencję HAYS na okres min. 12 miesięcy z realną możliwością przedłużenia współpracyopiekę medycznąkartę MultisportSiedziba firmy znajduje się w Warszawie (Wola). Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Asystent / Asystentka ds. administracji
Asystent / Asystentka ds. administracji
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracySTUDIO FIGURA International - lider w branży KOBIECEJ fitness oraz wellness, posiadający gabinety partnerskie na całym świecie. Posiadamy własną produkcję urządzeń, kosmetyków i suplementów. Od 17lat na rynku! W związku z ogromną ekspansją i rozszerzeniem swoich działań poszukujemy do Naszej Centrali w Wysogotowie (okolice Poznania) kandydata na stanowisko: Asystent / tka ds. administracji w dziale finansowo-administracyjnym Zakres obowiązków m.in.: - Kontrola floty samochodowej (daty przeglądów, ubezpieczeń itp)/ wydawanie aut służbowych pracownikom; - Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, archiwizacja dokumentów firmowych, wprowadzanie dokumentów finansowych; - Uzupełnienie prostych wniosków administracyjnych; - Wsparcie managera działu w bieżących obowiązkach; - Kontakt z zewnętrznymi partnerami firmy (telefoniczny, mailowy). Nasze wymagania: - Doświadczenie zdobyte podczas pracy w działach administracyjnych i pokrewnych; - Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym- mile widziana; - Bardzo dobra znajomość MS Office; - Zaangażowanie i chęć do pracy, komunikatywność; - Dobra organizacja pracy, punktualności oraz poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania. To oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie, wraz z 13pensją (premia roczna); - Nieograniczona możliwość bezpłatnego korzystania z urządzeń/ zabiegów w showroom’ie firmy, zniżki na zakup kosmetyków i suplementów diety; - Multisport, pakiet zdrowotny Allianz oraz atrakcyjne zniżki pracownicze na pobyt w luksusowym Hotel&Spa na Zanzibarze! - Dedykowana platforma zniżkowa do zamawiania posiłków/ pełnych diet z Firmy Body Chief; - Możliwość zdobycia nowego doświadczenia w firmie o zasięgu międzynarodowym; - Ciekawą i pełną wyzwań pracę, pozwalającą na pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności zawodowych; - Pracę pon-pt 9.00-17.00, weekendy wolne, a w piątki kończymy o 16.00 ;) Miejsce pracy: Wysogotowo/ praca STACJONARNA Zapraszamy do przesyłania CV prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Asystent / Asystentka ds. administracji w biurze rachunkowym / Student
Asystent / Asystentka ds. administracji w biurze rachunkowym / Student
Warszawa 30+ kilka dni temu

Nazywamy się TAAS i jesteśmy biurem rachunkowym. Świadczymy kompleksową obsługę finansowo-księgową, kadrowo-płacową ale także wspieramy klientów w zakresie optymalnego rozwoju ich biznesu. Poszukujemy do współpracy osoby ze statusem studenta, która zajmie się wsparciem administracyjno-biurowy naszego biura oraz jego pracowników. Praca ma charakter stacjonarny.Twój zakres obowiązków:Obsługa korespondencji i przesyłek kurierskich;Dbałość o obieg dokumentów i ich archiwizację;Zapewnienie zaopatrzenia biura;Bezpośredni kontakt z klientami firmy i przyjmowanie gości;Sporządzenie zestawień, prowadzenie rejestrów dokumentów;Obsługa procesu fakturowania;Bieżące wsparcie administracyjne pracowników.Czego oczekujemy?Znajomość podstawowych aplikacji pakietu MS Office;Umiejętność nawiązywania kontaktów;Samodzielność w podejmowaniu decyzji i wykonywaniu powierzonych zadań;Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;Status studenta najchętniej z obszarów administracji lub finansów.Co oferujemy?Elastyczne godziny pracy;Pakiety ubezpieczenia medycznego oraz Multisport;Możliwość rozwoju w obszarze księgowości lub kadr i płac w miarę upływu czasu i Twoich oczekiwań.

Asystentka ds. administracji i marketingu
Asystentka ds. administracji i marketingu
30+ kilka dni temu

Od blisko 30 lat jesteśmy na polskim rynku liderem w obszarze rozwiązań Customer Experience Management. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania pozwalające na doskonalenie procesów biznesowych i lepsze zarządzanie obsługą klientów. Współpraca z wartościowymi i ambitnymi ludźmi posiadającymi wysokie kwalifikacje jest kluczem do sukcesu naszej firmy. Poszukujemy ludzi kreatywnych, pracowitych i energicznych, którzy będą podzielać wyznawane przez nas wartości. Aktualnie szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisko: Asystent / Asystentka ds. administracji i marketingu Zadania: • obsługa bieżących zadań administracyjno-biurowych, w tym obsługa poczty, zaopatrzenia, utrzymanie wizualnego stanu biura itp. • zarządzanie wewnętrzną komunikacją w firmie • obsługa zewnętrznej komunikacji marketingowo-sprzedażowej • przygotowywanie materiałów ofertowych • telefoniczny i korespondencyjny kontakt z klientami • prowadzenie wewnętrznych rejestrów firmy • wsparcie w koordynacji prac wdrożeniowo-serwisowych • obsługa działań marketingowych, w tym utrzymanie cyfrowych kanałów: strona www, portale społecznościowe, co-marketing • współpraca ze sprzedażą w zakresie planowania i realizacji kampanii marketingowych Wymagania: • wykształcenie wyższe, średnie lub w trakcie studiów • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point) • samodzielność oraz wysoka zdolność ustalania priorytetów i organizacji pracy własnej • zdolności komunikacyjne i wysoka kultura osobista • pracowitość i zaangażowanie • kreatywność i innowacyjność Mile widziane: • znajomość narzędzi graficznych • znajomość Word Press Oferujemy: • rozwojową, ciekawą i stabilną pracę w przyjaznej i koleżeńskiej atmosferze • elastyczny czas pracy sprzyjający równowadze pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym • system premiowania • benefity pozapłacowe - wsparcie finansowe inicjatyw pracowniczych w zakresie sportowego i zdrowego stylu życia z uwzględnieniem twoich/indywidualnych preferencji • dostęp do grupowego ubezpieczenia NNW • pracę w przestronnym biurze, w dogodnej lokalizacji • eventy integracyjne

Filtr