Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
asystentka / asystent notariusza
asystentka / asystent notariusza
nowe Wrocław 30+ kilka dni temu

Kancelaria notarialna zatrudni na stanowisku asystentki / asystenta notariusza. Od kandydatów oczekujemy: - doświadczenia na ww. stanowisku minimum 1 rok, - odpowiedzialności, samodzielności w wykonywaniu zadań, - znajomości programów prawniczych, - dobrej organizacji pracy, dokładności i sumienności, - umiejętności szybkiego pisania na komputerze, - biegłej obsługi komputera, pakietu MS Office, - doświadczenia w pracy biurowej, - wysokiej kultury osobistej. Mile widziana jest znajomość języka obcego. Do Twoich obowiązków należeć będzie: - sporządzanie projektów aktów notarialnych i innych czynności notarialnych, - obsługa telefoniczna Kancelarii, - nadzór nad dokumentami, - wprowadzenie czynności do Repertorium A. W zamian oferujemy: - stałe zatrudnienie, - możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego, - pracę w pomocnym i zgranym zespole.

Asystent/Asystentka Notariusza (Pracownik Sekretariatu)
Asystent/Asystentka Notariusza (Pracownik Sekretariatu)
Wieruszów 13 dnia plecy

Kancelaria Notarialna w Wieruszowie poszukuje osoby na stanowisko pracownika sekretariatu.Zakres obowiązków:- przygotowywanie projektów aktów i innych czynności notarialnych,- bieżąca obsługa sekretariatu, prowadzenie rejestrów, ksiąg notarialnych, odbieranie i wysyłanie korespondencji,- obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów Kancelarii, udzielanie informacji dotyczących czynności notarialnych ,-  kontakty z sądami i urzędami,Wymagania:- wykształcenie wyższe,- biegła obsługa urządzeń biurowych,  biegła obsługa pakietu MS Office, umiejętność szybkiego pisanina klawiaturze komputerowej,- znajomość podstawowych zagadnień z zakresu prawa (w szczególności cywilnego, kodeksu spółek handlowych),- wysoka kultura osobista i dobra prezencja oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne,- umiejętność wyszukiwania informacji i koordynowania pracy administracyjnej,- dobra organizacja pracy, dokładność i sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność, - zaangażowanie i chęć poszerzania wiedzy prawniczej samodyscyplina w nauce, podnoszenie kwalifikacji w kierowanych szkoleniach  Mile widziane:- wykształcenie prawnicze / administracyjne,- doświadczenie w pracy w kancelarii notarialnej, biurze nieruchomości.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV.Proszę o wskazanie preferowanego wynagrodzenia przy uwzględnieniu swojej  wiedzy i  doświadczenia pracy w kancelarii.Prosimy o dołączenie klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Kancelaria zastrzega sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia. 

Filtr