Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Asystentka biura - praca administracyjno-biurowa
Asystentka biura - praca administracyjno-biurowa
nowe Kielce 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyBiuro projektowe poszukuje asystentki do bieżących spraw administracyjno-biurowych. Obowiązki: zarządzanie funkcjonowaniem biura, bieżące prace administracyjne, organizowanie, nadzorowanie obiegu dokumentów i informacji w biurze, sporządzanie i kontrolowanie dokumentacji oraz korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, zaopatrzenie biura, dbałość o pozytywny wizerunek firmy, Wymagania: znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point), umiejętność obsługi urządzeń biurowych, samodzielność w podejmowaniu decyzji, dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie, wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów, odpowiedzialność, sumienność. mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku Oferujemy: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, niezależność i samodzielne realizowanie ambitnych wyzwań, przyjazna atmosfera w pracy, ubezpieczenie grupowe, Proszę o przesyłanie CV przez Lento lub na adres @

Zatrudnimy Office manager/ Asystent/ka zarządu
Zatrudnimy Office manager/ Asystent/ka zarządu
450000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Firma Uniqform Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie zatrudni:Asystent / Asystentka członka zarządu/Office manager Twój zakres obowiązków·         wystawianie faktur, wprowadzanie faktur kosztowych, przygotowanie dokumentów dla księgowości·         nadzorowanie prac administracyjno-biurowych,·         nadzorowanie i archiwizacja dokumentów przedsiębiorstwa, dbanie o wewnętrzny obieg dokumentów·         planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura, zarządzanie dostawami,·         koordynacja korespondencji, dystrybucja poczty,·         rezerwacja biletów i hoteli w przypadku delegacji,·         uaktualnianie bazy wewnętrznych numerów telefonów.·         dbanie o sprawne funkcjonowanie biura·         monitorowanie firmowej skrzynki mailowej i podejmowanie działań·         nadzór i monitoring nad rozrachunkami z klientami·         organizacja i koordynacja spraw zleconych przez zarząd·         dbanie o aktualizację strony internetowej i mediów społecznościowych ( w koordynacji z działem projektowym)·         bieżąca obsługa klientów biura·         bieżąca obsługa płatności·         branie udziału w procesie sprzedaży oferowanych produktów ( meble)·         Sporządzanie zestawień i raportów,·         bezpośrednia współpraca z zarządem spółki Nasze wymagania·         praca w biurze·         wysoka komunikatywność·         inicjatywa w działaniu, zaangażowanie, samodzielność·         dobra organizacja czasu pracy·         doświadczenie w pracy biurowej (asystentka lub administracja biurowa) będzie dodatkowym atutem·         podstawowa wiedza w zakresu księgowości To oferujemy·         mały i kameralny zespół i znakomitą atmosferę·         elastyczny zarząd otwarty na pozytywne zmiany i rozwój pracowników  ·         lokalizacja: Rybitwy-Kraków z firmowym parkingiem,·         premie uznaniowe·         szkolenia rozwojowe·         imprezy integracyjne CV prosimy przesyłać klikając APLIKUJ.Uniqform Sp. z o.o. 

Filtr