Asystentka biura - praca administracyjno-biurowa
Opis oferty pracyBiuro projektowe poszukuje asystentki do bieżących spraw administracyjno-biurowych. Obowiązki: zarządzanie funkcjonowaniem biura, bieżące prace administracyjne, organizowanie, nadzorowanie obiegu dokumentów i informacji w biurze, sporządzanie i kontrolowanie dokumentacji oraz korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, zaopatrzenie biura, dbałość o pozytywny wizerunek firmy, Wymagania: znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point), umiejętność obsługi urządzeń biurowych, samodzielność w podejmowaniu decyzji, dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie, wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów, odpowiedzialność, sumienność. mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku Oferujemy: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, niezależność i samodzielne realizowanie ambitnych wyzwań, przyjazna atmosfera w pracy, ubezpieczenie grupowe, Proszę o przesyłanie CV przez Lento lub na adres @
Firma Uniqform Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie zatrudni:Asystent / Asystentka członka zarządu/Office manager Twój zakres obowiązków· wystawianie faktur, wprowadzanie faktur kosztowych, przygotowanie dokumentów dla księgowości· nadzorowanie prac administracyjno-biurowych,· nadzorowanie i archiwizacja dokumentów przedsiębiorstwa, dbanie o wewnętrzny obieg dokumentów· planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura, zarządzanie dostawami,· koordynacja korespondencji, dystrybucja poczty,· rezerwacja biletów i hoteli w przypadku delegacji,· uaktualnianie bazy wewnętrznych numerów telefonów.· dbanie o sprawne funkcjonowanie biura· monitorowanie firmowej skrzynki mailowej i podejmowanie działań· nadzór i monitoring nad rozrachunkami z klientami· organizacja i koordynacja spraw zleconych przez zarząd· dbanie o aktualizację strony internetowej i mediów społecznościowych ( w koordynacji z działem projektowym)· bieżąca obsługa klientów biura· bieżąca obsługa płatności· branie udziału w procesie sprzedaży oferowanych produktów ( meble)· Sporządzanie zestawień i raportów,· bezpośrednia współpraca z zarządem spółki Nasze wymagania· praca w biurze· wysoka komunikatywność· inicjatywa w działaniu, zaangażowanie, samodzielność· dobra organizacja czasu pracy· doświadczenie w pracy biurowej (asystentka lub administracja biurowa) będzie dodatkowym atutem· podstawowa wiedza w zakresu księgowości To oferujemy· mały i kameralny zespół i znakomitą atmosferę· elastyczny zarząd otwarty na pozytywne zmiany i rozwój pracowników · lokalizacja: Rybitwy-Kraków z firmowym parkingiem,· premie uznaniowe· szkolenia rozwojowe· imprezy integracyjne CV prosimy przesyłać klikając APLIKUJ.Uniqform Sp. z o.o.