Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. wsparcia administracji
Specjalista ds. wsparcia administracji
nowe Kraków 30+ kilka dni temu

Rozwój i szlifowanie języka w jednym? Nic prostszego. Nie musisz mieć doświadczenia wystarczy, że sprawnie komunikujesz się w języku angielskim i niemieckim. Dołącz do nas jako Specjalista ds. wsparcia obszaru administracyjnego Kluczowe obowiązki: • Prowadzenie dokumentacji logistyczno – transportowej • Wprowadzanie danych do systemu • Sprawdzanie poprawności gabarytów przesyłek • Naliczanie cła i opłat transportowych • Komunikacja z klientem w j. niemieckim Wymagania: • Płynna znajomość języka angielskiego i niemieckiego (min. B2) • Zdolności komunikacyjne • Umiejętność pracy w zespole • Zdolności analityczne • Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem Co oferujemy: • Ubezpieczenie • Prywatną opiekę medyczną • Świetną atmosferę i możliwość rozwoju Jeśli zainteresowała Cię ta oferta, zapraszamy do kontaktu!

Specjalista ds. wsparcia administracji z j. niemieckim
Specjalista ds. wsparcia administracji z j. niemieckim
Kraków 30+ kilka dni temu

Aktualnie poszukujemy osób, które chcą zacząć swoją przygodę z pracą biurową lub chciałyby dalej rozwijać się w obszarze administracji jednocześnie dbając o rozwój umiejętności językowych. Czym będziesz się zajmował/a na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia administracji? Prowadzeniem dokumentacji logistyczno-transportowej Wprowadzaniem danych do systemu oraz sprawdzaniem ich poprawności Zapewnianiem profesjonalnej obsługi klientów w j.niemieckim Naliczaniem cła i opłat transportowych Czego wymagamy na tym stanowisku? Bardzo dobrej znajomości j.angielskiego oraz niemieckiego (B2/C1) Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych Zdolności analitycznych Zaangażowania powierzonym zadaniom Chęci rozwoju Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta bądź administracji Co zapewniamy Tobie w ramach współpracy? Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Wsparcie rozwoju oraz liczne szkolenia Dobrą atmosferę oraz organizację pracy Bogaty pakiet benefitów, rabaty, okazjonalne karty podarunkowe Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie Brzmi świetnie prawda? Aplikuj teraz poprzez formularz!

Specjalista ds. administracji/koordynator projektów – rynek
Specjalista ds. administracji/koordynator projektów – rynek
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Specjalista ds. administracji/koordynator projektów – rynek Beneluxu Firma Mari Access Solution z 25-letnim doświadczeniem w branży monterskiej (rusztowań oraz izolacji) poszukuje specjalisty ds. administracji/koordynatora. Oczekujemy: - bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, - wsparcia kandydatów na wszystkich etapach rekrutacji, aż do podjęcia zatrudnienia, - budowania pozytywnego wizerunku firmy, - koordynowania i administracji kwestii związanych z zatrudnianiem pracowników, - wprowadzania i kierowania na szkolenia nowych pracowników (awizacje), - koordynowanie stanu wynajętych kwater oraz zapewnianie meldunków pracownikom, - wykonywania prostych prac administracyjnych, - obsługa portali pracowniczych na rynkach Beneluxu, - pomocy w koordynacji projektu i przyjmowaniu nowych pracowników, - stały kontakt z klientami w Polsce i za granicą. Wymagania: - min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku, - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, - znajomość obsługi pakietu MS Office, - motywacja i zaangażowanie do pracy, - wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne. Oferujemy: - konkurencyjne wynagrodzenie, - stabilne warunki zatrudnienia, - ciekawą, pełną wyzwań pracę w środowisku dynamicznym, w którym ważne są takie obszary jak samodzielność i odpowiedzialność, - możliwość rozwoju w Polsce i na rynkach zagranicznych.

Specjalista ds. Księgowości i Administracji (praca zdalna)
Specjalista ds. Księgowości i Administracji (praca zdalna)
559000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży konopnej, skoncentrowaną na handlu międzynarodowym. Obecnie poszukujemy pracownika księgowo-kadrowo-administracyjnego do wsparcia naszego czeskiego oddziału. Praca będzie wykonywana zdalnie, jednak duża część teamu stacjonuje w Bielsku-Białej oraz Krakowie.Zakres obowiązków księgowo-kadrowych:Bezpośredni kontakt z czeskim biurem księgowym, w tym samodzielne kompletowanie i przekazywanie dokumentów.Wyliczanie wynagrodzeń pracowników.Obsługa rachunku bankowego pod nadzorem przełożonego.Przeprowadzanie prostych zakupów na potrzeby bieżącej produkcji.Przykładowe zadania administracyjne:Obsługa poczty elektronicznej.Poszukiwanie dostawców towarów i usług.Kontakt z prawnikami i prowadzenie researchu rynkowego.Obsługa klientów wsparcie w organizacji eventówwsparcie procesów rekrutacyjnych.Oferujemy:Wynagrodzenie w przedziale 4000 zł - 5000 zł netto.Możliwość pracy zdalnej oraz rozwoju w międzynarodowym środowiskuWymagania:Doświadczenie w dziale księgowości (nie dotyczy studentów księgowości).Biegła znajomość prowadzenia KPiRZnajomość języka angielskiego na poziomie C1.Dyspozycyjność i umiejętność samodzielnej, wydajnej pracy.Mile widziany status studentaZainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego na email z dopiskiem "Specjalista ds. Księgowości i Administracji".Tylko wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowy kwalifikacyjne.

Poszukujemy do Centrum Medycznego specjalisty ds.administrac
Poszukujemy do Centrum Medycznego specjalisty ds.administrac
Szczecin 30+ kilka dni temu

SPECJALISTA/KA DO MARKETINGU/ADMINISTRACJI W związku z rozwojem naszej placówki Centrum Medycznego Olimedica w Szczecinie poszukujemy dynamicznej osoby do wsparcia w obszarze marketingu i administracji Stanowisko pracy: Specjalista/ka ds. marketingu i administracji. Miejsce pracy: Szczecin Twoje zadania: ● aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami ● planowanie i prowadzenie działań marketingowych, ● obsługa kont social media oraz strony internetowej, ● koordynacja wydarzeń takich jak imprezy, szkolenia, targi ● bieżąca obsługa administracyjno-biurowa, ● sporządzanie okresowych sprawozdań i raportów, ● współpraca z partnerami firmy oraz wsparcie w pracy innych jednostek firmy, ● promocja i sprzedaż usług medycznych, ● kreowanie dobrego wizerunku firmy poprzez profesjonalną i życzliwą obsługę. Oczekujemy od kandydata: ● wykształcenie wyższe, ● mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, ● wiedza z zakresu marketingu, prowadzenia biznesowych profili w mediach społecznościowych, ● umiejętność redagowania dłuższych tekstów i „lekkie pióro”, ● dobrej znajomości języka angielskiego, ● biegłej obsługi pakietu MS Office (MS Word, MS Excel), ● doskonałej umiejętności planowania i organizacji pracy, ● doświadczenie w organizowaniu eventów, ● umiejętność obsługi WordPress, FB manager reklam, programów graficznych, ● umiejętność współpracy w grupie, ● łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista. Oferujemy dla Ciebie: ● możliwość rozwoju zawodowego i doświadczenia w branży medycznej, ● przyjazną atmosferę pracy w zaangażowanym zespole, ● ciekawą pracę pełną wyzwań w rozwijającej się firmie, ● elastyczne godziny pracy, ● wynagrodzenie stałe oraz system premiowy, ● pakiet szkoleń, ● pakiet socjalny. Czekamy właśnie na Ciebie! Pragniemy zatrudniać osoby zaangażowane, pozytywnie nastawione i konsekwentnie dążące do osiągania celów. Zależy nam na budowaniu pozytywnej atmosfery, rozwoju i sukcesach zawodowych naszego teamu. Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aktualnego CV ze zdjęciem na adres e-mail: @ w tytule wiadomości proszę wpisać: REKRUTACJA. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji aktualnej i przyszłych prowadzonego przez Centrum Medyczne Olimedica z siedzibą w Szczecinie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”. Informujemy, że Administratorem danych jest Centrum Medyczne Olimedica z siedzibą w Szczecinie przy ul. Krzywoustego 9-10. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami