Sortowanie:
Znaleziony: 12 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. Wsparcia Procesów
Specjalista ds. Wsparcia Procesów
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyAgencja Pracy Tymczasowej PPT Sp. z o.o. (certyfikat 8101) dla swojego Klienta poszukuje kandydatów na stanowiska: Specjalista ds. Wsparcia Procesów Miejsce wykonywania pracy: Warszawa (województwo mazowieckie) Co będzie należeć do Twoich zadań: • procesowanie dokumentów, umów, skanowanie, odsyłka, rejestr, kontakt z jednostkami współpracującymi; • prowadzenie weryfikacji stron www; • wsparcie w kontakcie z Klientami celem otrzymania niezbędnych dokumentów; • terminowa analiza dokumentów; Czego potrzebujemy od Ciebie: • dobra organizacja pracy; • łatwości w komunikowaniu się; • znajomości w praktyce programu Excel; • zaangażowania i przejawiania inicjatywy; • samodzielność oraz odporność na stres. Oferujemy: • ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie; • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą; • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego. W przypadku wysłania CV prosimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Starszy Specjalista ds. Wsparcia Procesów Biznesowych
Starszy Specjalista ds. Wsparcia Procesów Biznesowych
1350000 zł
30+ kilka dni temu

 Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. Wsparcia Procesów Biznesowych Twój zakres obowiązków:Inicjowanie współpracy pomiędzy przedsiębiorcami, a środowiskiem zewnętrznymOrganizacja i rozwój usług okołobiznesowychWykonywanie innych czynności wynikających z potrzeb firmy i Partnerów biznesowych zleconych przez Zarząd lub osoby upoważnioneObsługa oraz realizacja zgłoszeń od sklepów Top Market dotyczących procesów biznesowychAktywna współpraca z pozostałymi działami w Centrali FirmyAktywne tworzenie procesów w Centrum Usług WspólnychUczestnictwo w spotkaniach oraz prowadzenie projektów dedykowanych dla sklepów Top Market Nasze wymagania:Posiadanie minimum 3 letniego doświadczenia w pracy na stanowisku z podobnym zakresem zadańDoświadczenie we współpracy ze środowiskiem biznesowymSilna motywacja na realizację celu i umiejętność pracy w środowisku o dużej zmiennościWysoki stopień samodzielności pracyKomunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w grupiePrawo jazdy kat. B.Praktyczna znajomość MS Office (Word, PowerPoint, Excel) Oferujemy:Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ogólnopolskimZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Młodszy specjalista ds. wsparcia procesów
Młodszy specjalista ds. wsparcia procesów
700000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

SmartBPO Sp. z o.o. to firma świadcząca usługi outsourcingowe, na pograniczu kontrolingu, finansów oraz księgowości, z siedzibą we Wrocławiu. Naszymi klientami są spółki z sektora ubezpieczeniowego, zlokalizowane we Francji oraz jej departamentach zamorskich. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydata na stanowisko:Młodszy specjalista ds. wsparcia procesów:W swojej pracy będziesz odpowiadać za:·        Aktywne wsparcie działu księgowego,·        Analizę oraz przetwarzanie informacji,·        Wprowadzanie oraz kontrola danych,·        Realizację oraz obsługa zgłoszeń,Oczekujemy od Ciebie:·        Dobrej znajomośći pakietu MS Office (Exel),·        Umiejętności samodzielnej pracy pod presją czasu,·        Dokładności,·        Punktualności,·        Statusu studenta,·        Podstawy języka francuskiego – mile widziane.Pracując z nami możesz liczyć na:·        Atrakcyjne zarobki,·        Pracę zdalną,·        Zdobycie pierwszego doświadczenia pracy w międzynarodowym środowisku,·        Różnorodność zadań powierzonych do realizacji,·        Bardzo dobrą atmosferę pracy.·        Możliwość rozwoju oraz awansu. 

Specjalista ds. Wsparcia i Optymalizacji Procesów
Specjalista ds. Wsparcia i Optymalizacji Procesów
940000 zł
Środa Śląska 30+ kilka dni temu

FBSerwis do swojego Zakładu w Krynicznie zatrudni Specjalistę ds. Wsparcia i Optymalizacji ProcesówTwój zakres obowiązkówRozpoznanie rynku materiałów. usług oraz pojazdów i sprzętu, weryfikacja dokumentacjiNawiązywanie I utrzymywanie relacji z dostawcamiWybór dostawców i podwykonawców w porozumieniu z wnioskodawcąNegocjowanie warunków handlowych oraz uzgodnienie treści umów z dostawcami i podwykonawcamiPrzygotowywanie zamówień w systemie ERPWsparcie procesów logistycznych i transportowychKontrola stanów magazynowychStała optymalizacja kosztówWspółpraca z innymi działami firmyNasze wymaganiaWykształcenie min. średnieDobra znajomość pakiety MS OfficePrawo jazdy kat. BDobra organizacja pracy własnejSamodzielność w działaniachKomunikatywność i umiejętność pracy w zespoleTo oferujemyStabilne warunki zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etatWynagrodzenie podstawowe + premiaOpieka medyczna w Medicover oraz ubezpieczenie grupowe opłacone przez pracodawcęDofinansowanie do karty sportowejMożliwości rozwoju w strukturach firmyKonkursy dla Pracowników i ich rodzin z wartościowymi nagrodami pieniężnymi i rzeczowymiDodatkowe dopłaty do PPK od PracodawcyBezpłatny dostęp do nauki języka angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiegoDodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin lub imienin

SUPPORT ENGINEER Z JĘZYKIEM HOLENDERSKIM - PRACA ZDALNA
SUPPORT ENGINEER Z JĘZYKIEM HOLENDERSKIM - PRACA ZDALNA
Warszawa 30+ kilka dni temu

Międzynarodowa firma świadcząca usługi IT poszukuje kandydatów ze znajomością języka holenderskiego na stanowisko SPECJALISTA DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO. PRACA ZDALNA! Zainteresowana/y? Aplikuj! OFERUJEMY: - wynagrodzenie ok. 7000-8000 pln brutto; - umowę o pracę; - możliwość pracy w 100% zdalnej (nie tylko podczas pandemii COVID-19) - bogaty pakiet benefitów; - do 4 extra dni urlopu płatnego; - elastyczny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna oraz do wyboru karta MultiSport, bilety do kina, vouchery do sklepów, restauracji etc. OPIS STANOWISKA: - rozwiązywanie problemów użytkowników zgłaszanych telefonicznie, mailowo, lub innymi kanałami komunikacji; - zapisywanie i opisywanie napływających zgłoszeń w systemie i poprawne nimi zarządzanie; - współtworzenie bazy wiedzy na temat pojawiających się usterek i sposobów ich rozwiązywania, - kooperacja z zespołami w innych lokalizacjach. SZUKAMY CIEBIE, JEŻELI: - biegle posługujesz się językiem holenderskim (C1); - znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (min. B1); - łatwo nawiązujesz kontakty z innymi osobami; - masz pozytywne nastawienie oraz chęć do samodoskonalenia. ! Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia zawodowego w IT ! Czekamy na Twoje CV: @ w tytule wpisz: „HOLENDERSKI/Specjalista ds. wsparcia technicznego" Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych, prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Julianowska 35 dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji  w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie”.

Specjalista ds. procesów backoffice (z j.niemieckim (m/f) )
Specjalista ds. procesów backoffice (z j.niemieckim (m/f) )
30+ kilka dni temu

Opis pracy Kontakt i współpraca z klientem niemieckojęzycznym Sprawdzanie danych klienta Wprowadzanie do systemu informacji dotyczacych klienta Weryfikacja informacji dotyczących możliwości realizacji zadania Poprawne korzystanie z programu SAP i in. aplikacji CRM Zarządzanie nieruchomościami Jako Specjalista ds. procesów backoffice będziesz pełnić rolę wsparcia dla niemieckojęzycznych klientów w zakresie zapytań do działu obsługi klienta, który zajmuje się zarządzaniem nieruchomościami w Niemczech, kluczową księgowością, sprzedażą i zarządzaniem nieruchomościami. Wymagania Dobra znajomość j. niemieckiego na poziomie min. B1 (potwierdzona certyfikatami byłaby atutem) Silne umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej Dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków Elastyczny i proaktywny styl pracy Umiejętność pracy w zespole Sprawna obsługa komputera Umiejętność szybkiego uczenia się Oferujemy Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę Dwuskładnikowe wynagrodzenie Pakiet benefitów Premię roczną oraz nagrody jubileuszowe Prace w nowoczesnym biurze w centrum Szczecina Przyjazna atmosfera Szkolenia i możliwości rozwoju

Specjalista ds. Księgowości i Administracji (praca zdalna)
Specjalista ds. Księgowości i Administracji (praca zdalna)
559000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży konopnej, skoncentrowaną na handlu międzynarodowym. Obecnie poszukujemy pracownika księgowo-kadrowo-administracyjnego do wsparcia naszego czeskiego oddziału. Praca będzie wykonywana zdalnie, jednak duża część teamu stacjonuje w Bielsku-Białej oraz Krakowie.Zakres obowiązków księgowo-kadrowych:Bezpośredni kontakt z czeskim biurem księgowym, w tym samodzielne kompletowanie i przekazywanie dokumentów.Wyliczanie wynagrodzeń pracowników.Obsługa rachunku bankowego pod nadzorem przełożonego.Przeprowadzanie prostych zakupów na potrzeby bieżącej produkcji.Przykładowe zadania administracyjne:Obsługa poczty elektronicznej.Poszukiwanie dostawców towarów i usług.Kontakt z prawnikami i prowadzenie researchu rynkowego.Obsługa klientów wsparcie w organizacji eventówwsparcie procesów rekrutacyjnych.Oferujemy:Wynagrodzenie w przedziale 4000 zł - 5000 zł netto.Możliwość pracy zdalnej oraz rozwoju w międzynarodowym środowiskuWymagania:Doświadczenie w dziale księgowości (nie dotyczy studentów księgowości).Biegła znajomość prowadzenia KPiRZnajomość języka angielskiego na poziomie C1.Dyspozycyjność i umiejętność samodzielnej, wydajnej pracy.Mile widziany status studentaZainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego na email z dopiskiem "Specjalista ds. Księgowości i Administracji".Tylko wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowy kwalifikacyjne.

Specjalista Ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim
Specjalista Ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim
30+ kilka dni temu

Specjalista Ds. Wsparcia Klienta z językiem niemieckim Lokalizacja: Warszawa/stacjonarnie Czego oczekujemy: - Znajomości języka niemieckiego w piśmie na poziomie co najmniej B2+/C1 - Bardzo dobrej obsługi komputera i pakietu MS Office - Dokładności i umiejętność analitycznego myślenia Zakres obowiązków: - Kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientem niemieckojęzycznym - Doradztwo - Wprowadzanie danych do systemu w języku niemieckim - Dbanie o wysoką jakość obsługi Oferujemy: - Wynagrodzenie 7.000 PLN brutto - Pracę, którą możesz rozpocząć od zaraz - Stabilną i bezpieczną pracę w zgranym zespole - Pracę na pełen etat- umowa o pracę - Atrakcyjny pakiet socjalny benefitów pozapłacowych - Pakiet profesjonalnych szkoleń rozwojowych - Pakiet relokacyjny Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą wyślij nam swoje CV. Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.

Specjalista ds. rekrutacji z językiem ukraińskim/rosyjskim
Specjalista ds. rekrutacji z językiem ukraińskim/rosyjskim
Łódź 12 dnia plecy

Opis oferty pracyJesteśmy Agencją Pracy Tymczasowej specjalizującą się w delegowaniu pracowników produkcyjnych i magazynowych. Posiadamy 10-letnie doświadczenie w branży. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osób chętnych do współpracy na stanowisku: Specjalista ds. rekrutacji Miejsce pracy: Łódź Jesteśmy Agencją Pracy Tymczasowej specjalizującą się w delegowaniu pracowników produkcyjnych, magazynowych oraz do sieci handlowych. W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby do wsparcia masowych procesów rekrutacyjnych. Doświadczenie na podobnym stanowisku nie jest warunkiem koniecznym, mile widziani absolwenci oraz studenci zaoczni. Zakres obowiązków: Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń na portalach; Selekcja CV; prowadzenie rozmów z kandydatami; Aktywne pozyskiwanie kandydatów Administracja dokumentacji związanej z procesem rekrutacji oraz zatrudnieniem. Dostarczanie, zbieranie i kompletowanie ewidencji czasu pracy Oferujemy: Możliwość zdobycia doświadczenia w dziale HR; Szansa na samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych; Rozwój w obszarze HR w zgranym i pełnym pozytywnej energii zespole; Atrakcyjny system wynagrodzeń Dofinansowanie zajęć sportowych Narzędzia niezbędne do wykonywania zadań na stanowisku kompleksowy program wdrożeniowy kawa/herbata/napoje paczki świąteczne brak dress code'u spotkania integracyjne Wymagania: Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych; Umiejętność korzystania z narzędzi direct search, social media będzie dodatkowym atutem; Umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność ( również w weekendy ), silna i pozytywna motywacja Samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność i elastyczność w działaniu i ustalaniu priorytetów; Prawo jazdy kat B i doświadczenie w prowadzeniu pojazdów - mile widziane Dobra obsługa pakietu Office Prosimy o przesłanie cv z klauzulą: "Oświadczam, że zapoznałem/łam się z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) na stronie www.labourforce.pl/rodo, także wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Labour Force Sp. z o.o. moich danych osobowych podanych w niniejszej aplikacji do celów rekrutacyjnych także w przyszłości, przyjmując jednocześnie do wiadomości, że przedmiotowa zgoda może być odwołana w każdym czasie."

Specjalista ds. Obsługi klienta
Specjalista ds. Obsługi klienta
1050000 zł
30+ kilka dni temu

Firma MYTRACKO Sp. z o.o. z  wieloletnim doświadczeniem w branży GPS, rozpoczyna rekrutację na stanowisko Specjalista ds. Obsługi klienta. MYTRACKO dostarcza kompleksowych rozwiązań dla firm z zakresu monitoringu GPS pojazdów. Nasz system monitoringu został stworzony z myślą o zróżnicowanych wymaganiach stawianych przez Klientów, co pozwala nam na realizację zarówno prostych jak i złożonych wdrożeń. Zadania jakie na Ciebie czekają:•         Koordynacja działań z działem handlowym •         Obsługa systemu CRM •         Aktywna obsługa klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon,mail) •         Rozwiązywanie problemów i udzielanie wsparcia klientom •         Realizacja procesów migracji klientów pomiędzy systemami firmowymi Czego oczekujemy?•         Wykształcenie minimum średnie •         Umiejętność nawiązywania i podtrzymania kontaktu z klientami •         Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane) •         Samodzielność oraz inicjatywa w ciągłym rozwijaniu procesu obsługi klienta •         Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów   Oferujemy:•         Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz systemu prowizyjnego •         Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę) •         Pracę w innowacyjnej, szybko rozwijającej się firmie •         Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków (laptop, telefon) •         Możliwość indywidualnego rozwoju •         Pełne szkolenie z obsługi systemów używanych wewnątrz firmy •         Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie, •         Możliwość przystąpienia do programu MultiSport •         Stałe godziny pracy W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:1) MYTRACKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim (63-400) ul. Szafirowa 2/8, wpisana do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000922143, NIP 6222837322, REGON 389959505 będzie Administratorem Pana/Pani danych osobowych,2) Jako administrator będziemy przetwarzać Pana/Pani dane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko specjalista ds. Obsługi klienta, na podstawie Pana/Pani zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),3) W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pana/Pani zgody przed jej wycofaniem,4) W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych jw. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne, prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,5) Pana/Pani dane osobowe wynikające z CV i listu motywacyjnego będą przetwarzane do końca okresu rekrutacji,6) Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani:a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych,d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,e) prawo do przenoszenia danych,f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Specjalista ds. wsparcia administracyjnego (cała Polska)
Specjalista ds. wsparcia administracyjnego (cała Polska)
Rzeszów 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukującemu pracy, jak i pracodawcy, szukającemu najlepszego pracownika. Jesteśmy agencją headhunterską, świadczącą wsparcie dla pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Oferujemy także dofinansowania PFRON dla pracodawców w ramach naszych kompleksowych usług. Znajdź idealnego pracownika z nami i skorzystaj z naszej wiedzy w dziedzinie rekrutacji i zatrudniania osób z niepełnosprawnościami. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. wsparcia administracyjnego z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: • Mile widziane aktualne orzeczenie o niepełnosprawności • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny) • Obsługa środowiska Windows i pakietu MS Office, w tym Excela na poziomie średnio-zaawansowanym • Sprawna obsługa komputera • Rozumienie zagadnień ekonomicznych i prawnych związanych z obsługą umów • Dobra organizacja pracy własnej • Komunikatywność • Umiejętność pracy pod presją, samodyscyplina i elastyczność • Mile widziana znajomość procesów sprzedażowych • Stałe łącze Internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: • Wykonywanie analizy zapisów umownych i nadzór nad ich zgodnością z ogólnymi Warunkami Sprzedaży i Zasadami Spółek Europejskich • Przestrzeganie procedur firmy • Przygotowanie analizy w Excelu • Tworzenie prezentacji w Power Point • Raportowanie postępów • Stworzenie repozytorium procedur na potrzeby Działu • Wsparcie Dział Realizacji – zadania indywidualne • Standaryzacja dokumenty i ujednolicać stosowanych wzorów • Branie udziału w procesach eskalacyjnych Oferujemy: • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy na okres próbny 3 m-ce, następnie na 1 rok i kolejną na czas nieokreślony • Pracę zdalną • Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN • Opiekę ze strony BPO Network • Ekscytującą pracę w międzynarodowej firmie, która jest liderem w cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyki przemysłowej, ze znaczącym udziałem w rynku • Szanse rozwoju – możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego we wspierającym się zespole profesjonalistów • Szkolenia onboardingowe, które pomogą ci wdrożyć się w organizację i twoje obowiązki • Szeroki wybór benefitów – prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, premia za wyniki, kafeteria benefitów z możliwością wymiany punktów na wybrane produkty lub usługi • Wczasy pod gruszą i świadczenia dla dzieci pracowników z ZFŚS • Dodatkowe urlopy rodzinne – w związku z narodzinami dziecka lub adopcją, w celu opieki nad członkiem rodziny lub w związku z żałobą (dodatkowy urlop poza rozwiązaniami prawa pracy) • Możliwość pracy projektowej (np. program ambasadorski, mentoring, projekty związane z digitalizacją) • Różnorodny zespół – praca w zróżnicowanym zespole oraz możliwość posługiwania się w codziennej pracy językami obcymi, • Dostęp do platformy szkoleniowej – szkolenia dopasowane do twoich potrzeb i celów zawodowych • Docenienie – punkty, które możesz wymienić na różne produkty i usługi • Udział w projektach csr lub sustainability – 1 pełnopłatny dzień wolontariatu w roku • Program poleceń pracowniczych – miej wpływ na to z kim pracujesz i zyskaj atrakcyjną gratyfikację finansową • Brak formalnego dress code – witamy ludzi takimi, jakimi są i postrzegamy różnorodność jako wartość dla firmy APLIKUJ TERAZ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Specjalista/-tka ds. administracyjno-biurowych
Specjalista/-tka ds. administracyjno-biurowych
Gdańsk 2 dnia plecy

Opis oferty pracyBusiness Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę. Obecnie dla naszego Klienta - producenta oraz dystrybutora urządzeń i rozwiązań HVAC - szukamy osób do pracy na stanowisku: Specjalista/-tka ds. administracyjno-biurowych Miejsce pracy: Gdańsk Na tym stanowisku zajmiesz się: prowadzeniem sekretariatu poprzez m.in. kompetentną obsługę gości, prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, archiwizację dokumentacji, odbieranie telefonów itp. obsługą i czuwaniem nad prawidłowym przepływem obiegu dokumentów, korespondencji oraz spraw administracyjno – biurowych w firmie w strukturze rozproszonej wprowadzaniem różnorodnych danych w tym księgowych do systemu zaopatrzeniem biura w artykuły biurowe oraz inne towary i produkty współorganizowaniem spotkań oraz uczestnictwem w różnorodnych zadaniach w celu wsparcia innych działów w firmie To praca dla Ciebie, jeśli: posiadasz doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej – atut mile widziany jesteś osobą studiującą zaocznie – atut mile widziany znasz język angielski na poziomie komunikatywnym min. B1 dobrze obsługujesz pakiet MS Office w tym Ms Excel cechują Cię: wysoka kultura osobista, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy jesteś osobą pewną siebie, komunikatywną, uporządkowaną, skrupulatną, o dużym poczuciu odpowiedzialności za powierzone zadania posiadasz czynne prawo jazdy kat. B Co otrzymasz w zamian: umowę zlecenie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura (08:00 – 16:00) pracę stacjonarną w przyjaznej i koleżeńskiej atmosferze możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobywania doświadczenia zawodowego bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych niezbędne narzędzia pracy liczne benefity (możliwość skorzystania z dodatkowych ubezpieczeń medycznych, kart sportowych, dofinansowania nauki i szkoleń) pakiet socjalny, w tym wyprawki dla dzieci, upominki okolicznościowe Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem linku aplikacyjnego: Posiadamy certyfikaty Ministra Gospodarki i Pracy nr 5355. Wstępną selekcję kandydatów przeprowadzamy na podstawie przesłanych do nas cv. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, udzielamy bardziej szczegółowych informacji dot. stanowiska pracy, a także informujemy o dalszym procesie rekrutacji. W związku z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), prosimy o dopisanie w treści CV poniższej "Klauzuli zgody", w przypadku nadesłanych aplikacji bez tej klauzuli, Państwa kandydatura zostanie automatycznie odrzucona, a przesłana aplikacja zostanie usunięta: "Klauzula zgody" "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez firmę Business Bridge Group Sp. z o.o. (Business Bridge Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Szczęśliwej 38A/2, 53-418 we Wrocławiu, dalej jako Administrator Danych Osobowych) w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. OŚWIADCZAM, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym oraz w przyszłych procesach rekrutacyjnych” Informujemy, że ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać wysłania na adres e-mail: @ Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody. "Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych" Zgodnie z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informujemy, iż: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Business Bridge Group sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Szczęśliwej 38A/2. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: @ lub adresem: ul. Szczęśliwa 38A/2, 53-418 Wrocław. 3. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe: a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy, w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO), b) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO), c) w celu realizacji uzasadnionego interesu Administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), d) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO), e) w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). 4. Możemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców: a) biuru rachunkowemu prowadzącemu księgowość Administratora, b) kancelarii prawnej świadczącej usługi dla Administratora, c) dostawcom systemów informatycznych i usług IT dla Administratora, d) innym podmiotom, którym Administrator powierzył przetwarzanie Państwa danych osobowych w związku z procesem rekrutacyjnym (np. firmom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, podmiotom organizującym proces rekrutacyjny, współpracownikom itp.), e) operatorom pocztowym, f) organom publicznym, instytucjom lub podmiotom trzecim uprawnionym do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa; 6. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą: a) do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadkach przetwarzania Państwa danych osobowych na podstawie odrębnej zgody lub na podstawie wymienionej w art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO; 7. Przysługuje Panu/Pani prawo do: a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, b) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu dokonywania profilowania, w tym do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.