Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. wsparcia technicznego nieruchomości
Specjalista ds. wsparcia technicznego nieruchomości
nowe 30+ kilka dni temu

Firma Prodom zarządzanie nieruchomościami Dorota Borowska-Czechowska poszukuje pracownika na stanowisko Specjalista ds. wsparcia technicznego nieruchomości Zakres obowiązków - utrzymanie w pełnej sprawności infrastruktury obiektów - terminowe zarządzanie procesem przeglądów budynków i urządzeń - prowadzenie dokumentacji technicznej zasobów - nadzór nad pracą podwykonawców i serwisów zewnętrznych - organizacja remontów i modernizacji infrastruktury a także rozwiązywanie bieżących problemów technicznych - prewencyjna konserwacja i utrzymanie techniczne nieruchomości Wymagania - znajomość podstawowych zagadnień techniczno-budowlanych - umiejętność samodzielnej organizacji pracy, diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych - prawo jazdy kat. B - praktyczna znajomość programów pakietu ms office Mile widziane - umiejętność redagowania oficjalnych pism i maili - umiejętność negocjacji - umiejętność pracy w zespole, komunikatywność Oferujemy - pracę w prężnie rozwijającej się firmie - możliwość rozwoju zawodowego - pakiet medyczny - motywacyjny system wynagrodzeń - przyjazną i otwartą atmosferę pracy Prosimy o przesłanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Specjalista ds. Kontroli Mieszkań i Zarządzania Lokalami
Specjalista ds. Kontroli Mieszkań i Zarządzania Lokalami
449000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Oferta pracy: Specjalista ds. Kontroli Mieszkań i Zarządzania LokalamiFirma KADOM ASSET MANAGEMENT poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko Specjalisty ds. Kontroli Mieszkań i Zarządzania Lokalami. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za skuteczne zarządzanie protokołami odbioru mieszkań, reagowanie na problemy najemców oraz efektywną organizację napraw i innych zadań organizacyjnych zleconych w firmie.Obowiązki:1. Kontrola mieszkań: - Przeprowadzanie protokołów odbioru i wydania mieszkań. - Monitorowanie stanu technicznego nieruchomości. - Współpraca z działem technicznym w celu zapewnienia standardów jakościowych.2. Reagowanie na problemy najemców: - Bieżąca komunikacja z najemcami w celu zrozumienia i rozwiązania ich problemów. - Organizacja działań naprawczych w przypadku awarii czy zgłoszonych usterek. - Nadzór nad procesem rozpatrywania reklamacji.3. *Zarządzanie lokalami: - Nadzór nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi.4. *Organizacja napraw w lokalach:* - Współpraca z dostawcami i wykonawcami usług remontowych. - Kontrola jakości przeprowadzonych prac.5. *Zadania organizacyjne:* - Współpraca z działem administracyjnym w zakresie organizacji spotkań z najemcami oraz wykonawcami - Przygotowywanie raportów dotyczących stanu technicznego nieruchomości. - Udzielanie wsparcia innym działom w zakresie zadań organizacyjnych.*Wymagania:*- Doświadczenie w dziedzinie zarządzania nieruchomościami.- Umiejętność efektywnej komunikacji i rozwiązywania problemów.- Organizacja pracy, dokładność i skrupulatność.- Znajomość obsługi programów biurowych.- Podstawowa wiedza techniczna na temat napraw usterek *Oferujemy:*- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.- Zespół profesjonalistów i przyjazną atmosferę pracy.- Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV tylko w formacie PDFZastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zrozumienie.