Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY -z orzeczeniem
SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY -z orzeczeniem
nowe Kraków 30+ kilka dni temu

FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY (KRAKÓW, MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) (z orzeczeniem o niepełnosprawności) KRAKÓW W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, • niezbędny sprzęt do pracy: laptop/telefon, • pracę w systemie pracy zdalnej, • dodatki motywacyjne, • pakiet profesjonalnych szkoleń rozwojowych oraz produktowych, • kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe organizowane w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, • wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • obsłudze administracyjnej sprzedaży dla zespołu sprzedażowego w Polsce, • wsparciu działu sprzedaży w negocjacjach produktów serwisowych, • pomocy w zapytaniach produktowych Klientów, • wycenie części, naprawy, zaplanowanie przeglądów okresowych, wycenie umów serwisowych, • kontroli dokumentów i monitoringu dużych projektów, • monitorowaniu poprawności ujmowania kosztów i przychodów dla projektów sprzedażowych, • tworzeniu zamówień w systemie notowań i faktur, zarządzanie przepływem zamówień, • koordynacji szkoleń. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • posiadasz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku- minimum rok, • znasz język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie, • masz umiejętność tworzenia dokumentacji biznesowej oraz projektowej, • jesteś osobą komunikatywną oraz masz zdolności organizacyjne, • pasjonuje Cię praca w sprzedaży oraz praca z Klientem, • cechuje Cię dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole oraz w formie pracy zdalnej, • posiadasz dobrą znajomość obsługi MS Office, • znasz program CAD- mile widziane. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać poprzez w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Masz pytania? Zadzwoń: 506 - pokaż numer telefonu - lub wyślij SMS o treści: SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Projekt „Work-for-all” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Specjalista ds. wsparcia administracyjnego (cała Polska)
Specjalista ds. wsparcia administracyjnego (cała Polska)
Rzeszów 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukującemu pracy, jak i pracodawcy, szukającemu najlepszego pracownika. Jesteśmy agencją headhunterską, świadczącą wsparcie dla pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Oferujemy także dofinansowania PFRON dla pracodawców w ramach naszych kompleksowych usług. Znajdź idealnego pracownika z nami i skorzystaj z naszej wiedzy w dziedzinie rekrutacji i zatrudniania osób z niepełnosprawnościami. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Specjalista ds. wsparcia administracyjnego z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: • Mile widziane aktualne orzeczenie o niepełnosprawności • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (warunek konieczny) • Obsługa środowiska Windows i pakietu MS Office, w tym Excela na poziomie średnio-zaawansowanym • Sprawna obsługa komputera • Rozumienie zagadnień ekonomicznych i prawnych związanych z obsługą umów • Dobra organizacja pracy własnej • Komunikatywność • Umiejętność pracy pod presją, samodyscyplina i elastyczność • Mile widziana znajomość procesów sprzedażowych • Stałe łącze Internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: • Wykonywanie analizy zapisów umownych i nadzór nad ich zgodnością z ogólnymi Warunkami Sprzedaży i Zasadami Spółek Europejskich • Przestrzeganie procedur firmy • Przygotowanie analizy w Excelu • Tworzenie prezentacji w Power Point • Raportowanie postępów • Stworzenie repozytorium procedur na potrzeby Działu • Wsparcie Dział Realizacji – zadania indywidualne • Standaryzacja dokumenty i ujednolicać stosowanych wzorów • Branie udziału w procesach eskalacyjnych Oferujemy: • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy na okres próbny 3 m-ce, następnie na 1 rok i kolejną na czas nieokreślony • Pracę zdalną • Respektowanie wszystkich zasad dotyczących pracy OzN • Opiekę ze strony BPO Network • Ekscytującą pracę w międzynarodowej firmie, która jest liderem w cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyki przemysłowej, ze znaczącym udziałem w rynku • Szanse rozwoju – możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego we wspierającym się zespole profesjonalistów • Szkolenia onboardingowe, które pomogą ci wdrożyć się w organizację i twoje obowiązki • Szeroki wybór benefitów – prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, premia za wyniki, kafeteria benefitów z możliwością wymiany punktów na wybrane produkty lub usługi • Wczasy pod gruszą i świadczenia dla dzieci pracowników z ZFŚS • Dodatkowe urlopy rodzinne – w związku z narodzinami dziecka lub adopcją, w celu opieki nad członkiem rodziny lub w związku z żałobą (dodatkowy urlop poza rozwiązaniami prawa pracy) • Możliwość pracy projektowej (np. program ambasadorski, mentoring, projekty związane z digitalizacją) • Różnorodny zespół – praca w zróżnicowanym zespole oraz możliwość posługiwania się w codziennej pracy językami obcymi, • Dostęp do platformy szkoleniowej – szkolenia dopasowane do twoich potrzeb i celów zawodowych • Docenienie – punkty, które możesz wymienić na różne produkty i usługi • Udział w projektach csr lub sustainability – 1 pełnopłatny dzień wolontariatu w roku • Program poleceń pracowniczych – miej wpływ na to z kim pracujesz i zyskaj atrakcyjną gratyfikację finansową • Brak formalnego dress code – witamy ludzi takimi, jakimi są i postrzegamy różnorodność jako wartość dla firmy APLIKUJ TERAZ Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.