Sortowanie:
Znaleziony: 11 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Konsultant/ka Obsługi Klienta
Konsultant/ka Obsługi Klienta
nowe Choroszcz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem W zamian otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl.

Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta
Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta
Zielona Góra dzisiaj

Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencja zatrudnienia o nr. 27584, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta - branża energetyczna. Konsultant/ka ds. Obsługi Klienta Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? • odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, • udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, • obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, • budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta. W tej roli idealnie odnajdziesz się, jeżeli: • jesteś komunikatywny-a, • cechuje Cię zorientowanie na cel oraz klienta, • potrafisz budować relacje, • lubisz pomagać innym. Jeśli dołączysz do CCDS, zapewnimy Tobie: • godzinową stawkę gwarantowaną 27,70 zł brutto oraz premie uzależnione od wyników jakościowych - czyli od tego jak obsługujesz klientów, • profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań - przed przystąpieniem do samodzielnego wykonywania obowiązków przejdziesz przez pakiet wdrożeniowy przygotowany przez naszych Trenerów wewnętrznych, • możliwość awansu w strukturach firmy - wszyscy nasi specjaliści są pozyskani drogą rekrutacji wewnętrznych , • pracę w samym centrum miasta - dotrzesz do nas bez problemu komunikacją miejską.   Jeśli brzmi to dla Ciebie interesująco - kliknij 'Aplikuj' a już za chwilę spotkamy się na spotkaniu rekrutacyjnym! Do zobaczenia!

Konsultant/ka obsługi klienta z j. niemieckim C1 (branża finansowa)
Konsultant/ka obsługi klienta z j. niemieckim C1 (branża finansowa)
31500 zł
nowe Poznań 30+ kilka dni temu

Swobodnie posługujesz się j. niemieckim? Szukasz pierwszego doświadczenia zawodowego lub chcesz się dalej rozwijać w obsłudze klienta? Lubisz pomagać innym a rozmowa z klientem jest dla Ciebie przyjemnością?Złóż swoje CV i zostań wsparciem klienta z branży finansowej!Twoim zadaniem będzie odpowiadanie na połączenia telefoniczne w j. niemieckim. Udzielanie informacji na temat statusów płatności, regulaminu, reklamacji.Nasze oczekiwania:znasz j. niemiecki na poziomie C1weźmiesz udział w 4-tygodniowym szkoleniu wdrożeniowym w formie zdalnej (start szkolenia 22.01.)jesteś dyspozycyjny/a w wymiarze min. 140 h w miesiącuTo oferujemy:umowę zlecenie na czas nieoznaczonypełnopłatne szkolenie wdrożeniowestawka: 48 zł brutto/hmożliwość współpracy od poniedziałku do soboty w godz. 09:00-19:30współpracę w formie zdalnej

Konsultant/ka ds. obsługi klienta
Konsultant/ka ds. obsługi klienta
63000 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!Lokalizacja:   Olsztyn, Wyszyńskiego 1U nas otrzymasz:Wynagrodzenie w wysokości 27,70 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię (do 500 zł brutto).Szkolenie wdrażające (7 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy.W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.Godziny pracy dopasowane do Twoich potrzeb (pracujemy od poniedziałku do piątek, w przedziale godz. 9:00 - 21:00)Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej!

Konsultant/ka ds. obsługi klienta
Konsultant/ka ds. obsługi klienta
59999 zł
Białystok 30+ kilka dni temu

Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!Lokalizacja:  Białystok, Świętojańska 12AU nas otrzymasz:Wynagrodzenie w wysokości 27,70 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię (do 500 zł brutto).Szkolenie wdrażające (7 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy.W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.Godziny pracy dopasowane do Twoich potrzeb (pracujemy od poniedziałku do niedzieli, w przedziale godz. 7:00 - 24:00)Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej!

Konsultant (ka) ds. obsługi klienta
Konsultant (ka) ds. obsługi klienta
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyObowiązki: • Przekazywanie podstawowych informacji nowym Klientom. • Weryfikowanie, czy Klienci są zadowoleni z produktów lub usług. • Ponawianie kontaktu z Klientami, aby upewnić się, że wciąż są zadowoleni z zakupów. • Informowanie Klientów o dodatkowych produktach lub usługach. • Dyplomatyczne zachowanie w przypadku zapytań klientów i zgłaszanych problemów, potrzeb i obaw. • Przekazywanie zapytań i wątpliwości pracownikom wyższego szczebla. • Rozwiązywanie typowych problemów z produktem lub usługą. Wymagania: • Komunikatywność • Umiejętność wspierania Klientów telefonicznie, mailowo i przy pomocy czatu. • Umiejętności interpersonalne i obsługi Klienta. • Zdolność do odpowiadania na dużą liczbę telefonów lub e-maili dziennie. • Ciekawość i chęć pomocy oraz świadczenia usług na najwyższym poziomie. • Umiejętność znalezienia pozytywów w każdej sytuacji. Oferujemy atrakcyjne zarobki w formie: podstawa + premia Praca w trybie stacjonarnym lub zdalnym. Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie z załączonym CV. W CV prosimy umieść aktualną klauzulę RODO. Osoby z niepełnosprawnością prosimy o zawarcie takiej informacji w wiadomości podczas aplikacji. Zapraszamy do aplikacji seniorów. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

Konsultant/ka ds. obsługi klienta w dziale rozliczeń
Konsultant/ka ds. obsługi klienta w dziale rozliczeń
Kraków 30+ kilka dni temu

Origen oznacza początek, jesteśmy organizacją, która inspiruje biznes do zmiany. Tworzymy zespoły pracowników zdalnych u naszych klientów, świadczymy usługi outsourcingu pracy zdalnej, rekrutujemy najlepszych specjalistów, w oparciu o nasze wartości. Jesteśmy ekspertami w budowaniu zdalnych zespołów pracowników w dużych organizacjach. Kierując się społeczną odpowiedzialnością biznesu umożliwiamy pracę także osobom zagrożonym wykluczeniem zawodowym. Budujemy zespoły lojalnych, zmotywowanych pracowników. W chwili obecnej, jako Agencja Zatrudnienia (nr wpisu do rejestru: 15604) poszukujemy osób do pracy na stanowisku: Konsultant ds. obsługi klienta w dziale rozliczeń Zakres obowiązków: • sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową • kontakt z podwykonawcą w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem • postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje Od Kandydata/ki oczekujemy: • dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętności korzystania z zasobów internetowych - stałe łącze internetowe min.: 10 Mb/s przy pobieraniu danych, min. 5 Mb/s przy wysyłaniu danych (warunek konieczny) • sprawnego pisania na klawiaturze (warunek konieczny) • analitycznego myślenia, umiejętności kojarzenia faktów, dokładności, precyzji • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel) • umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności) • pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania • szkolenie wprowadzające Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami. Prosimy o zamieszczenie klauzul: • Zgoda wymagana: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. w tym innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV, przez ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)” • Zgoda dobrowolna: „Wyrażam zgodę na udostępnienie danych dotyczących mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie zgodnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO”. Administratorem danych osobowych jest ORIGEN Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Krakowie (30-443) przy ul. Marcika 12. Kontakt: Dział Rekrutacji e-mail: praca(at)origen.com.pl, tel. 536 - pokaż numer telefonu - Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 dalej RODO w celu realizacji procesów rekrutacji trwających obecnie lub w przyszłości. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 2 lat. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji trwającego obecnie lub w przyszłości i nie będą przekazane innym podmiotom.

Konsultant/ka ds. obsługi klienta w j. ukraińskim i polskim
Konsultant/ka ds. obsługi klienta w j. ukraińskim i polskim
30+ kilka dni temu

Mówisz po ukraińsku i po polsku? Studiujesz i szukasz pracy, którą połączysz z planem zajęć? Może dopiero skończyłeś szkołę i chciałbyś nabyć doświadczenie zawodowe? Cenisz sobie niezależność finansową? Jeśli jesteś gotowy na rozwój i nowe wyzwania w świetnej atmosferze to bardzo dobrze trafiłeś! Nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy! Twoim zadaniem będzie obsługa klienta, który jest jednym z największych dostawców usług cyfrowych i telekomunikacyjnych w Polsce! Co możemy Ci zaoferować? - Stałe wynagrodzenie i system premiowy; - Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy; - Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety; - Rozwiń swoje umiejętności, korzystając z doświadczenia i wiedzy naszych trenerów. Zgarnij dodatkowo nawet 3000 zł, polecając znajomego do pracy! Szkolenie rusza już 04.05.2023 r. w Gdańsku. Nie zastanawiaj się - aplikuj!

Konsultant/ka obsługi zdalnej i telefonicznej Mercedes Benz
Konsultant/ka obsługi zdalnej i telefonicznej Mercedes Benz
Ruda Śląska 3 kilka dni temu

Jeśli szukasz rozwoju, ambitnej pracy w rozwijającej się firmie oraz stabilnego zatrudnienia - zgłoś swoją kandydaturę! KONSULTANT/KA OBSŁUGI ZDALNEJ I TELEFONICZNEJ Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:kompleksowa obsługa Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami,obsługa połączeń przychodzących i wychodzących,obsługa pozostałych kanałów kontaktu z klientem (e-mail, chat),generowanie leadów tj. szans sprzedaży i przekazywanie ich do działów handlowych,identyfikowanie oczekiwań i potrzeb Klienta. Od kandydatów oczekujemy:wykształcenie średniegodobrej znajomości obsługi pakietu MS Office,komunikatywności oraz łatwości nawiązywania kontaktów,umiejętności radzenia sobie ze stresem,nastawienia na osiągnięcie celów i realizacji zadań,zdolności szybkiego reagowania na potrzeby Klientaumiejętność pracy w zespole.Mile widziane doświadczenie w telefonicznej/zdalnej obsłudze klienta. Co oferujemy:pracę w stabilnej, dobrze prosperującej i stale rozwijającej się organizacji będącej liderem na rynkach motoryzacyjnych w województwie śląskim,konkurencyjny system wynagrodzeń – podstawa plus premia uzależniona od wyników pracy i osiąganych celów,liczne szkolenia z zakresu technik sprzedaży oraz produktów,   możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,kartę sportową oraz możliwość ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach.

Konsultant/ka Call Center w autoryzowanym salonie samochodowym
Konsultant/ka Call Center w autoryzowanym salonie samochodowym
Lublin 11 dni plecy

Grupa dealerska Technotop / Scandinavia Auto, autoryzowany dealer marek Volvo, Kia, Mitsubishi, Subaru, Isuzu oraz Bosch Service działa na lubelskim rynku motoryzacyjnym od 1994 roku. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Konsultant/ka Telefonicznej Obsługi Klienta do Call Center w lokalizacji Konopnica 157F (Al. Kraśnicka, salon Volvo).Opis stanowiska:Zakres obowiązków obejmuje bieżącą obsługę połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących serwisu i salonu, analizę baz danych, koordynację działań poszczególnych działów firmy.Wymagania:Doświadczenie w podobnym zawodzie obsługi telefonicznej klientaPosiadająca umiejętność obsługi komputera, dobra znajomość pakietu OfficeSzeroki zasób słownictwaUmiejętność słuchania i dobra dykcjaRadzenie sobie w stresującej sytuacjiKomunikatywność i dyspozycyjnośćSolidność w wykonywaniu zadańUmiejętność pracy w zespolePrawo jazdy kategorii BOferujemy:Pracę w firmie reprezentującej wiodące marki samochodoweZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etatMożliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia podnoszące wiedzę i umiejętnościWynagrodzenie zależne od wyników Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Scandinavia Auto Sp. z o.o. z siedzibą w Konopnicy 164A; 21-030 Motycz zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Mł. Konsultant/-ka w Contact Center w Łodzi
Mł. Konsultant/-ka w Contact Center w Łodzi
Łódź 6 dni plecy

Formalna nazwa stanowiska: Mł. Konsultant/-ka ds. obsługi klienta i sprzedaży Lokalizacja: ​​Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10 Forma zatrudnienia: umowa o pracę Widełki: 4800-6000zł brutto (a nawet więcej, zależnie od wyników) Forma wynagrodzenia: podstawa plus premia Tryb pracy: hybrydowa (po 3 miesiącach szkoleń i onboardingu) System pracy: praca zmianowa (8h między 7-23), także w wybrane weekendy i święta Rekrutacja: stacjonarna, spotkanie grupoweMł. Konsultant/-ka w Contact Center w ŁodziZadania które na ciebie czekają:Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące)W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-MobileZadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów (stawiamy nie tylko na cele sprzedażowe i ilościowe ale również jakościowe)To pomoże Ci w realizacji zadań:Jeśli lubisz sprzedawać i chcesz pomagać naszym klientomUmiesz rozmawiać bez skryptów i narzuconych schematówTo, że łatwo uczysz się nowych systemów i narzędziJeśli motywują cię cele i chcesz sporo zarobićLubisz szybkie tempo pracy, stawiasz na jakość wykonywanych zadań, a przy tym dbasz o relacje w zespolePierwsze doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta będą na plusTo oferujemy:Nauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie, produktach i telekomunikacji. Ok. 80% naszej pracy to obsługa klienta, ale również rozwiniesz się w obszarze sprzedaży. Dzwonimy wyłącznie do naszych obecnych Klientów.Co miesiąc otrzymasz podstawę + premię sprzedażową. Mamy też premie uznaniowe i liczne konkursy.W ciągu pierwszych 3 miesięcy szkoleń będziesz mieć także możliwość otrzymania dodatkowej premii wdrożeniowej (800zł-1200zł brutto).Pracujemy zmianowo, także w weekendy i święta, na grafiku.Po procesie wdrożenia będziesz mieć także możliwość pracy hybrydowej. Wtedy też otrzymasz komputer służbowy i ruter z nielimitowanym Internetem.Jak Ci się spodoba, to zostaniesz u nas na dłużej. Co czwarty pracownik/-czka CC spędził/-a z nami 10 lub więcej lat i jest dumny/-a z bycia MagentaTeam!Dostaniesz pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz na naszej stronie.Proces rekrutacji:1. Wyślij swoje CV.2. Zadzwoni do Ciebie Lena z zespołu rekrutacji, opowie Ci więcej o pracy w contact center i zaprosi na spotkanie.3. Otrzymasz od nas mailem i sms link do zadania online. Możesz je zrobić na telefonie lub komputerze zajmie Ci 5 minut.4. Zaprosimy Cię na spotkanie rekrutacyjne w naszym biurze. Nie zdziw się- spotkasz na nim kilku naszych kierowników oraz wielu innych kandydatów.5. Po spotkaniu grupowym kierownik wróci do Ciebie z informacją zwrotną.6. Udało się ? Witaj w T-Mobile! Otrzymasz od nas dostęp do platformy onboardingowej gdzie podasz swoje dane do zatrudnienia i dowiesz się więcej o firmie. Od pierwszego dnia będziesz w kontakcie ze swoim szefem zespołu i team leaderem, którzy pomogą ci w każdym problemie. Twoje szkolenie poprowadzi trener, która wprowadzi Cię w świat rozmów telefonicznych. Przekaże wiedzę teoretyczną i poćwiczy praktykę. Pod jego okiem odbędziesz swoje pierwsze rozmowy, a w kolejnych dniach będzie wspierał Cię w pracy swoją obecnością na sali. W końcu na stałe zostaniesz się częścią naszego zespołu!