Sortowanie:
Znaleziony: 14 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Pracownik działu obsługi klienta z językami obcymi
Pracownik działu obsługi klienta z językami obcymi
nowe Szczecin 30+ kilka dni temu

Cpl jest globalnym dostawcą innowacyjnych rozwiązań rekrutacyjnych i ekspertem w pozyskiwaniu i rozwoju talentów. Na co dzień pomagamy naszym kandydatom w rozwoju ich kariery oraz wspieramy naszych klientów, na rynku polskim i europejskim, w dotarciu do najlepszych talentów. Dzięki międzynarodowej sieci biur oferujemy kandydatom stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku. Rekrutujemy w szerokim zakresie branż i funkcji: IT, Shared Service/Business Process Outsourcing, Engineering & Logistics, Sales & Marketing, Corporate finance. Zaprojektuj z nami swoją przyszłość! Dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko pracownik działu obsługi klienta z językiem: niemieckim/ niderlandzkim/ francuskim/ włoskim/ hiszpańskim/ chińskim/ portugalskim/ norweskim/ fińskim/ szwedzkim/ duńskim/ węgierskim/ rumuńskim. Znasz jeden z powyższych języków na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację? Jesteś komunikatywny/a i lubisz pracę z ludźmi? Nie zwlekaj - aplikuj już teraz! Wykorzystaj swój potencjał i zdobądź stabilne zatrudnienie. Pracownik działu obsługi klienta z językami obcymi Lokalizacja: Szczecin/ Poznań/ Bydgoszcz Zadania na stanowisku: • zarządzanie bazą danych; • uaktualnianie systemów; • współpraca z innymi członkami zespołu; • obsługa klienta zewnętrznego (telefon/email/czat) • kontrola terminowości i jakości powierzonych zadań; Oczekujemy: • znajomość języka angielskiego oraz drugiego języka obcego (min. B2); • umiejętność obsługi pakietu MS Office; • dobrze rozwiniętych zdolności komunikacyjnych; • chęci rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku; Oferujemy: • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; • szeroki pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport i inne; • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy; • przyjazne miejsce pracy i niekorporacyjną atmosferę. Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, nie czekaj - zostaw nam swoje CV, a my skontaktujemy się z Tobą i opowiemy o szczegółach oferty! Do usłyszenia! :)

Pracownik Działu Obsługi Klienta - odbieranie połączeń
Pracownik Działu Obsługi Klienta - odbieranie połączeń
Poznań 30+ kilka dni temu

MED-POLONIA Sp. z o.o. Powstała w 2008 roku Med-Polonia to zarówno nowoczesne przychodnie, jak i innowacyjny szpital. Med-Polonia to kompetentny personel, wybitni lekarze, wysoki poziom leczenia, sprzęt najwyższej klasy, szeroka oferta medyczna, luksusowy oddział oraz przyjazna atmosfera. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, odwiedź nas na www.medpolonia.com.pl oraz polub na Facebook’u. Masz talent, lubisz angażować się w swoje zadania i zależy Ci, aby w codziennej pracy otrzymywać różnorodne zadania? Zapraszamy do nas! Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: Pracownik Działu Obsługi Klienta - odbieranie połączeń przychodzących Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku będzie umawianie pacjentów na konsultacje lekarskie do naszych Placówek oraz udzielanie informacji o aktualnej ofercie. Poszukujemy osoby, która: • posiada wysokie kompetencje komunikacyjne, jest empatyczna i nastawiona na klienta; • potrafi i lubi współpracować z zespołem; • jest dyspozycyjna (mile widziani uczniowie szkół policealnych/studenci studiów zaocznych); • potrafi sprawnie obsługiwać komputer; • komunikuje się w języku angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną rozmowę z pacjentem (mile widziane); • cechuje się wysokim poziomem kultury osobistej. Oferujemy: • współpracę na podstawie umowy zlecenia; • narzędzia niezbędne do wykonywania zadań; • elastyczne godziny pracy; • pracę w firmie o kulturze organizacyjnej nastawionej na jakość i satysfakcję Pacjenta. Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta prosimy o przesłanie CV na adres: @ Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. https://medpolonia.com.pl/rodo

Pracownik działu obsługi klienta
Pracownik działu obsługi klienta
Opole 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska: • telefoniczny kontakt z klientami oraz sprzedaż usług firmy • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta • weryfikacja dokumentów, • analizowanie i raportowanie wyników Wymagania: • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta • umiejętność budowania dobre relacje z klientami • otwartość, z dużą łatwością nawiązywania kontaktu • zaangażowanych w wykonywane zadania i zmotywowanych do realizacji planów Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • pracę w stałych godzinach i możliwość zachowania balansu między pracą a życiem prywatnym • możliwości rozwoju zawodowego i realizacji własnych pomysłów • przyjazną atmosferę pracy

Pracownik działu obsługi klienta
Pracownik działu obsługi klienta
Warszawa 30+ kilka dni temu

InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 16-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia. Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisku:  Do Twoich obowiązków będzie należało: - Obsługa Klienta korzystającego z programu Symfonia, - prowadzenie niezbędnej dokumentacji, - bieżąca współpraca z działem kadr i płac, - codzienne wsparcie związane z obsługą i funkcjonowaniem biura. Oczekujemy: - dobrej organizacji czasu pracy, - wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, - umiejętności pracy z Klientem, - umiejętności prowadzenia rozmów, - łatwości w rozwiązywaniu problemów, - umiejętności odnalezienia się w procesach, które zachodzą u Klienta, - doświadczenia w języku SQL, - podstawowej wiedzy o prawie pracy, - chęci pogłębiania wiedzy w IT oraz w działach finansowo-księgowym, - wymagamy doświadczenia w branży IT - warunek konieczny. Mamy do zaoferowania: - umowę o pracę, - pełny etat, - stawkę 6000 zł miesięcznie brutto, - pracę w przedziale godzin między 8.00 a 18.00, - możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej, - profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie zespołu, niezbędne narzędzia pracy, - pracę przy ciekawych i pełnych wyzwań projektach, - dużą swobodę przy realizacji zadań.

Pracownik Działu Obsługi Klienta – praca zdalna
Pracownik Działu Obsługi Klienta – praca zdalna
Przemyśl 30+ kilka dni temu

Firma Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych Sp. z o. o. Sp. K. świadczy od ponad 20 lat usługi wyłącznie skierowane do pracodawców osób niepełnosprawnych. Dzięki ukierunkowaniu na współpracę z zakładami pracy chronionej i pracodawcami osób niepełnosprawnych z tzw. otwartego rynku pracy jesteśmy w stanie swoje usługi świadczyć w sposób profesjonalny na terenie całego kraju, wyczerpując wszelkie potrzeby naszych Klientów. Z usług naszej firmy korzysta już ok. 1500 firm. Odpowiedzialność naszych serwisów internetowych to ok. 1 mln odwiedzin miesięcznie. W naszych serwisach znajduje się ponad 150 tysięcy artykułów, opracowań oraz ponad 20 tys. pytań i odpowiedzi, co stanowi największy zbiór informacji o tematyce dla pracodawców osób niepełnosprawnych. Jeden z podstawowych zakresów naszej działalności to usługi agencji pracy, rekrutacja osób niepełnosprawnych - profesjonalne usługi rekrutacyjne i rozwiązania wspierające z zakresu HR dla firm, portal z ogłoszeniami o pracę dla osób niepełnosprawnych aktywnych zawodowo, największa baza CV osób niepełnosprawnych poszukujących pracy. Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Pracownik Działu Obsługi Klienta – praca zdalna Zakres obowiązków • sprawne weryfikowanie zgłoszeń, analizowanie oraz udzielanie odpowiedzi • obsługa komunikatorów: e mail, telefon, chat, Messenger, WhatsApp • obsługa Klienta na najwyższym poziomie • współpraca z innymi działami Wymagania • doświadczenie na stanowisku obsługi Klienta • sprawne posługiwanie się komunikatorami : e mail, telefon, chat, Messenger, WhatsApp • komunikatywność • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy • umowę o pracę w stabilnej firmie na pełen etat • pracę w formie zdalnej • profesjonalne wdrożenie do pracy i opiekę doświadczonego Zespołu • 7-godzinny czas pracy Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie http**************** Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon.pl

Pracownik Działu Obsługi Klienta - Opiekun Klienta
Pracownik Działu Obsługi Klienta - Opiekun Klienta
Opole 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków - kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami, - budowanie i utrzymywanie trwałych, pozytywnych relacji z klientami, - doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów, - przyjmowanie i monitoring realizacji zleceń, - bieżącą koordynację działań między klientem, a pozostałymi działami w firmie, - przygotowywanie ofert i kalkulacji. Nasze wymagania - wyższe wykształcenie, - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta B2B, - dobra obsługa komputera (MS Office, Internet), - efektywne planowanie i organizacja pracy własnej, - odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie, - zdolności analityczne i umiejętność szybkiego uczenia się, - znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem. To oferujemy - pracę na samodzielnym stanowisku, - stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), - możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji, - pakiet medyczny, - szkolenia dla pracowników, - ubezpieczenie na życie. IPAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Firma IPAK Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu to dynamicznie rozwijająca się drukarnia offsetowa specjalizująca się w produkcji opakowań z tektury litej.

Pracownik Działu Obsługi Klienta- centrala radio-taxi
Pracownik Działu Obsługi Klienta- centrala radio-taxi
30+ kilka dni temu

ELE TAXI POLSKA to największa korporacja radio- taxi w Warszawie. Na rynku działamy od 1994 roku. Poszukujemy pracownika centrali radio-taxi, czyli osoby do przyjmowania i obsługi zamówień na przejazdy naszymi taksówkami. Jest to praca zmianowa w systemie 12-godzinnym- 12/24 Podstawowe zadania pracownika centrali radio-taxi: * bieżąca obsługa klientów korzystających z usług ELE TAXI * przyjmowanie i obsługa rezerwacji na taksówki dokonywanych telefonicznie lub mailowo * udzielanie informacji klientom ELE TAXI w zakresie realizacji świadczonych przez korporacje usług - telefonicznie lub mailowo Oferujemy m.in.: * wstępne szkolenie * stałą i ciekawą pracę w zgranym zespole * indywidualne podejście kadry zarządzającej do każdego pracownika * możliwość rozwoju osobistego w ramach struktury firmy, w tym także zmiany formy zatrudnienia na umowę o pracę na pełen etat Nasze wymagania: * sumienność i miła aparycja * umiejętność pracy w grupie i dobra organizacja * podstawowa znajomość topografii Warszawy oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będą dodatkowymi atutami Dołącz do nas! Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie nam swojego CV. Zastrzegamy siebie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Pracownik Biura Obsługi Klienta - praca od zaraz
Pracownik Biura Obsługi Klienta - praca od zaraz
30+ kilka dni temu

Pracownik Biura Obsługi Klienta Miejsce pracy: praca w biurze w Warszawie (Ursus- ul. Bodycha 87) Opis stanowiska:  obsługa klienta telefoniczna oraz mailowa  zaznaczanie zwrotów w systemie, anulacja faktur, przyjmowanie rezygnacji z wysyłek  dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji  bieżące raportowanie na potrzeby kierownika działu Wymagania:  mile widziane doświadczenie w telefonicznym Biurze Obsługi Klienta  mile widziana umiejętność pracy z programem Excel  dokładność oraz sumienność w wykonywanej pracy  dyspozycyjność od poniedziałku do piątku godziny 09:00-17:00 Oferujemy:  zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie  praca w luźnej atmosferze  możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie  możliwość awansu w strukturach firmy  nagrody rzeczowe  stawka godzinowa 26 PLN brutto Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV na adres mailowy @ Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Stander Sp. z o.o. w celu prowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Praca z językiem Szwedzkim , od zaraz,
Praca z językiem Szwedzkim , od zaraz,
30+ kilka dni temu

Opis Pracownik Biura Obsługi Klienta Miejsce pracy: w biurze w Warszawie Opis stanowiska: • obsługa klienta telefoniczna oraz mailowa • zaznaczanie zwrotów w systemie, anulacja faktur, przyjmowanie rezygnacji z wysyłek • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji • bieżące raportowanie na potrzeby kierownika działu Wymagania: • biegła znajomość języka szwedzkiego w mowie i piśmie • mile widziana umiejętność pracy z programem Excel • dokładność oraz sumienność w wykonywanej pracy • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku godziny 09:00-17:00 Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • praca w luźnej atmosferze • możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie • możliwość awansu w strukturach firmy • nagrody rzeczowe . Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Stander Sp. z o.o. w celu prowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Praca z językiem Fińskim 47 zł/h PILNE
Praca z językiem Fińskim 47 zł/h PILNE
30+ kilka dni temu

Opis Pracownik Biura Obsługi Klienta Miejsce pracy: w biurze w Warszawie Opis stanowiska: • obsługa klienta telefoniczna oraz mailowa • zaznaczanie zwrotów w systemie, anulacja faktur, przyjmowanie rezygnacji z wysyłek • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji • bieżące raportowanie na potrzeby kierownika działu Wymagania: • biegła znajomość języka fińskiego w mowie i piśmie • mile widziana umiejętność pracy z programem Excel • dokładność oraz sumienność w wykonywanej pracy • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku godziny 09:00-17:00 Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • praca w luźnej atmosferze • możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie • możliwość awansu w strukturach firmy • nagrody rzeczowe . Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Stander Sp. z o.o. w celu prowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Praca z językiem Czeskim 40 zł/h od ZARAZ PILNE
Praca z językiem Czeskim 40 zł/h od ZARAZ PILNE
30+ kilka dni temu

Pracownik Biura Obsługi Klienta Miejsce pracy: w biurze w Warszawie Opis stanowiska: • obsługa klienta telefoniczna oraz mailowa • zaznaczanie zwrotów w systemie, anulacja faktur, przyjmowanie rezygnacji z wysyłek • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji • bieżące raportowanie na potrzeby kierownika działu Wymagania: • biegła znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie • mile widziana umiejętność pracy z programem Excel • dokładność oraz sumienność w wykonywanej pracy • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku godziny 09:00-17:00 Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub o pracę • praca w luźnej atmosferze • możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie • możliwość awansu w strukturach firmy • nagrody rzeczowe • stawka godzinowa 40PLN brutto na start Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Stander Sp. z o.o. w celu prowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Pracownik Działu Sprzedaży
Pracownik Działu Sprzedaży
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma jest jednym z czołowych producentów zawiesi oraz dostawca specjalistycznych lin do maszyn budowlanych. W związku z dalszym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby, do zatrudnienia na stanowisku: Pracownik działu sprzedaży Oddział Gdańsk -ZASPA PRACA 1/2 etatu Wymagania : • Preferowane wykształcenie techniczne • Duża motywacja i zorientowanie na działanie • Łatwość nawiązywanie kontaktów budowania relacji z klientem • Samodzielność, umiejętność planowania i analitycznego myślenia • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta w branży budowlanej lub w hurtowni • Mile widziane umiejętność obsługi programy do fakturowania Comarch Optima Oferujemy: • Stałe zatrudnienie • Szkolenie i opiekę senior sprzedawcy • Pracę w miłej atmosferze , możliwości rozwoju i podwyższanie kwalifikacji, stabilne zatrudnienie . Zakres obowiązków: • Odpowiadanie na zapytanie telefoniczne i mailowe , • Obsługa zamówień • Bieżąca obsługa klientów • Wystawianie faktur i atestów • Doradztwo techniczne

PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KONTRAHENTA
PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KONTRAHENTA
Sieradz 30+ kilka dni temu

Poznaj Nas! Jesteśmy producentem, importerem, dystrybutorem art. BHP dla branży spożywczej. Szczegółowe informacje o firmie znajdziesz na naszej stronie. W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy rekrutacje na stanowisko: PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA Miejsce pracy: Kuśnie 41D Sieradz 98-200 ZAKRES OBOWIĄZKÓW - Bieżąca współpraca z Klientami firmy w zakresie poprawności przebiegu procesu realizacji zamówień (ERP) - Przygotowywanie dokumentacji handlowej w tym faktur sprzedażowych - Przygotowywanie regularnych raportów, analiz i zestawień - Ścisła współpraca z działem logistyki i produkcji - Wsparcie Działu Handlowego w kontaktach z klientem - Współpraca z Opiekunem Klienta WYMAGANIA -Wykształcenie wyższe: preferowane ekonomiczne - Mile widziana znajomość języka angielskiego - Doświadczenie w sprzedaży B2B - Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne - Nastawienie na cel - Umiejętność analitycznego myślenia - Bardzo dobra organizacja pracy własnej - Znajomość pakietu MS Office (Word i Excel) - Mile widziana znajomość programu COMARCH OFERUJEMY Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Stabilne, długoterminowe zatrudnienie Ciekawą i pełną wyzwań pracę Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji Pakiet MultiSport dla Ciebie i twoich najbliższych Atrakcyjne warunki finansowe Niezbędne narzędzia pracy Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w tytule wpisując imię, nazwisko oraz stanowisko. Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KONTRAHENTA przez Global Food Hygiene zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)” Jeśli chcesz, aby twoje CV wzięło udział w kolejnych rekrutacjach, nie zapomnij również o klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Global Food Hygiene zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)”

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemiecki
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemiecki
Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania:  Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności  Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku  Znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym B2  Umiejętność szybkiego uczenia się  Odpowiedzialność za powierzone działania, dokładność, sumienność, komunikatywność  Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza MS Excel na poziomie podstawowym  Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki:  Stały kontakt z klientem w zakresie obsługi zamówień i reklamacji (e-mailowy, telefoniczny). Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących w języku niemieckim, języku polskim  Bieżący kontakt z pracownikami innych działów zaangażowanych bezpośrednio w proces obsługi zamówień, zwrotów i reklamacji  Grupowa realizacja zamówień w systemie Xpertis  Obsługa systemu magazynowego Cebularis  Wsparcie działu sprzedażowego w przygotowaniu, analizie oferty oraz aktualizacji bazy klientów  Stała współpraca z działem IT w celu niwelowania usterek, wpływających na nieefektywną obsługę zamówień klienta  Wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktury zaliczkowe, korygujące, faktury końcowe)  Bieżące przyjmowanie wpłat PLN i EUR w systemie Xpertis i IAI Oferujemy:  Prace zdalną  Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy  Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością  Kartę MultiSport  Opiekę medyczną  Niezbędny sprzęt Kontakt w sprawie oferty pracy: Ilona 798 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami