Sortowanie:
Znaleziony: 30 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Pracownik Działu Obsługi Klienta - TAPPARELLA
Pracownik Działu Obsługi Klienta - TAPPARELLA
nowe Radom 30+ kilka dni temu

Firma "Tapparella" w Radomiu, produkująca rolety, plisy, żaluzje itp.poszukuje osoby na stanowisko: PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA Opis stanowiska:bieżąca obsługa klientówobsługa systemu sprzedaży firmyutrzymywanie dobrych relacji z klientemfakturowanieprace administracyjne Wymagania:zdolności interpersonalne i kultura osobistabardzo dobra znajomość pakietu Office i obsługi sprzętów biurowychwytrwałość i kreatywnośćchęć rozwoju Mile widziane:doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedażyznajomość programów fakturującychumiejętność pracy z kalendarzem spotkań Oferujemy:stabilną pracę w firmie rozwijającej się dynamicznie od ponad 25 latzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęprzeszkolenie z zakresu wykonywanych obowiązkówmożliwość rozwoju i awansu zawodowegobardzo dobrą atmosferę w pracywzajemne wsparcie członków zespołuprzejrzysty podział obowiązków Dodatkowe informacje: praca w biurze w Radomiu w godz. 9-17 (pn-pt.) Osoby zainteresowane proponowanym stanowiskiem proszone są o wysłanie mailowo swojego CV z dopiskiem: „Pracownik Działu Obsługi Klienta" lub o składanie CV osobiście w Salonie Firmowym w Radomiu, ul. Mickiewicza 8. Z góry dziękujemy za nadesłane aplikacje. Każdą uważnie przeanalizujemy, jednak zastrzegamy sobie możliwość odpowiadania na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".LUB"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb przyszłych rekrutacji niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)". 

Pracownik działu obsługi klienta
Pracownik działu obsługi klienta
Szczecin 30+ kilka dni temu

OpisPoszukujemy pracownika do działu obsługi klientado Twoich zadań będzie należało wspieranie działu w codziennych czynnościach takich jak:przyjmowanie zamówień,tworzenie i wysyłanie korespondencji handlowej,przygotowywanie zestawień, raportów i analiz,wystawianie dowodów sprzedaży i korekt do faktur,obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi w Spółce proceduramiPasujesz do nas jeżeli:realizujesz zadania z pasją i zaangażowaniem,dbasz o szczegóły i sprawnie organizujesz swoją pracę,jesteś osobą pogodną, życzliwą z poczuciem humoru.Od kandydata oczekujemy:umiejętności obsługi komputeraumiejętności ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy,odpowiedzialności za za powierzone zadania,dodatkowym atutem będzie umiejętność szybkiego wprowadzania danych do bazy, Oferujemy:umowę o pracę na zastępstwopracę pełną ciekawych wyzwań,dodatkową opiekę medycznąnagrody jubileuszowezdobycie doświadczenia zawodowegowynagrodzenie premiowane Aby wziąć udział w rekrutacji prześlij swoje CV z Klauzulą:„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z dnia 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))"Informujemy ponadto, że skontaktujemy się z wybranymi osobami oraz, że nie zwracamy nadesłanych aplikacji.Jesteśmy firmą, która działa już od 30 lat! Więcej o nas znajdziesz na naszej stronie internetowej - www.asprod.com.pl 

Pracownik Działu Obsługi Klienta
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Łomianki 30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownika do działu obsługi klienta.Jesteśmy firmą z szeroko rozumianej branży poligraficznej, producentem nośników optycznych CD i DVD.Obowiązki:przyjmowanie zamówieńwspieranie działu handlowegobieżąca obsługa i monitorowanie realizacji zamówieńprzygotowywanie zestawień, raportów i analizwspółpraca z pozostałymi działami firmyOd kandydata oczekujemy:znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikacjęznajomość języka niemieckiego lub francuskiego będzie dodatkowym atutemumiejętności obsługi komputeradobrej organizacji pracyodpowiedzialności za powierzone zadaniamile widziane doświadczenie w branży poligraficznejOferujemy:umowę o pracę po okresie próbnympracę pełną ciekawych wyzwańpracę w godzinach 9-17niezbędne narzędzia do pracy  Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

Pracownik działu obsługi klienta
Pracownik działu obsługi klienta
Biłgoraj 30+ kilka dni temu

Jesteśmy polskim producentem odzieży damskiej oraz właścicielami największego w Polsce sklepu online z odzieżą Plus Size. Szukamy osób ambitnych zaangażowanych w rozwój samego siebie oraz firmy a tym samym dyspozycyjnych, otwartych na nowości i naukę. Obecnie poszukujemy pracownika do działu obsługi klienta. ZAKRES OBOWIĄZKÓW • Udzielał klientom informacji na temat asortymentu, • Wyjaśnianie skarg, rozwiązywanie problemów z zamówieniami, • Kompleksowa obsługa klienta telefoniczna i e-mail, czat odpowiadanie na pytania, doradzanie itd. • Obsługa social media : odpowiednie na komentarze, wiadomości itp. • Dbanie o wizerunek poprzez wysokie standardy obsługi klienta. • Udział w szkoleniach wewnętrznych WYMAGANIA • Umiejętność nawiązywania relacji z nowymi osobami • Praktyczne radzenie sobie z obiekcjami i oporem klientów • Umiejętność zamykania rozmów • Systematyczność w pracy, planowaniu zadań i kontroli powierzonych zadań • Gotowość do sporadycznej pracy poza wyznaczonymi godzinami (elastyczność) • Wysoka kultura osobista, • Dbanie o powierzony sprzęt MILE WIDZIANE • Znajomość branży odzieżowej • doświadczenie z obsługa klienta • Umiejętność liczenia i myślenia analitycznego • Szybkie i sprawne podejmowanie decyzji • Zorientowanie na cele i możliwości • Miła aparycja • Umiejętność radzenia sobie w szybko zmieniających się warunkach OFERUJEMY • Gwarantowane wynagrodzenie podstawowe • Premie uznaniowe • Szkolenie podstawowe • Praca w miłym zespole • Możliwość rozwoju i awansu CV prosimy przesyłać z dopiskiem: Zgadzam się na przetwarzanie przez KARKO ROBERT KARKOWSKI danych osobowych zawartych w moim CV lub w innych dokumentach dołączonych do CV (moje zgłoszenie rekrutacyjne), dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Dodatkowo zgadzam się na przetwarzanie przez pracodawcę danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.

Pracownik Działu Obsługi Klienta/Poltraf
Pracownik Działu Obsługi Klienta/Poltraf
Wrocław 30+ kilka dni temu

Firma Poltraf oferuje pracę na stanowisku: Pracownik Działu Obsługi Klienta                           miejsce pracy: Wroclaw, ul Ruska przy RynkuGłówne zadania: Dostarczanie informacji o przesyłkach oraz zleceniach                                                                                 Bieżąca komunikacja z klientami na temat realizowanych usług                                Telefoniczna i mailowa obsługa klientów                                                                                          Sprzedaż usług do wyznaczonych klientów                                                                                      Opieka nad stałymi klientami oraz rozszerzanie zakresu ich współpracy z Poltrafem                                    Monitorowanie i kontrola poprawności działań kierowców                                                                                                                                                                                                                     Oczekiwania wobec kandydata:Wykształcenie min. średnieKomunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieDoświadczenie na podobnym stanowisku mile widzianeZaangażowanie w wykonywane obowiązkiDokładność i odpowiedzialnośćDoświadczenie w sprzedaży telefonicznej będzie dodatkowym atutemZnajomość branży farmaceutycznej będzie dodatkowym atutemZnajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenieDodatkowe benefity: opiekę medyczną, plan emerytalny, wczasy pod grusza, karty świąteczne, karta sportowaOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV. Prosimy o dołączenie klauzuli: Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez spółki: UPS Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Prądzyńskiego 1/3 oraz Poltraf Sp. z o.o. z siedzibą w Błoniu, ul. Stefana Batorego 4, moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.     

Pracownik działu obsługi Klienta z jęz. angielskim
Pracownik działu obsługi Klienta z jęz. angielskim
Katowice 30+ kilka dni temu

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Aktualnie dla naszego Klienta z USA poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Pracownik działu obsługi Klienta z jęz. angielskim Rozpoczęcie pracy: Czerwiec / Lipiec / Sierpień - w zależności od Twojej dyspozycyjności! Obowiązki: • Praca w systemie zmianowym • Telefoniczna obsługa Klientów • Obsługa połączeń przychodzących • Rozwiązywanie problemów technicznych i zapytań ze strony klienta (pierwsza linia wsparcia) • Doradztwo w sprawie produktów i usług firmy Wymagania: • Dobra znajomość jęz. angielskiego • Zdolności analitycznego myślenia, zmysł techniczny • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (21/7) oraz w weekendy Oferujemy: • Zatrudnienie stałe na podstawie umowy o pracę przez naszego Klienta • Pracę w systemie zmianowym • Wynagrodzenie zależne od doświadczenia i posiadanych umiejętności - podstawa 4400 brutto + dodatki za pracę w godzinach nocnych, pakiet benefitów • Nowoczesne, atrakcyjne miejsce pracy w Katowicach (praca w biurze) Prosimy o wysyłanie CV w języku angielskim.

Pracownik Działu Obsługi Klienta Selgros Transgourmet
Pracownik Działu Obsługi Klienta Selgros Transgourmet
Łódź 30+ kilka dni temu

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 19 oddziałach, zatrudniając około 4.000 pracowników.Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, posiadających łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientem, gotowych do podjęcia pracy w systemie zmianowym (również w weekendy), nastawionych na rzetelną realizację zadań i chętnych do nauki, posiadających aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczającą do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowych do jej wyrobienia.Mile widziane: znajomość przepisów dotyczących reklamacji, gwarancji, koncesji.Pracując z nami otrzymasz: stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach, dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia, możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe), możliwość przystąpienia do programu MultiSport, zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) - w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Administracji
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Administracji
Ruda Śląska 30+ kilka dni temu

Poszukujemy młodej energicznej osoby do pracy w dziale obsługi klienta i administracji. Oferujemy:pracę w nowym budynkuatrakcyjną lokalizacjęszkolenia zagranicznegodziny pracy 8-16młody zespółmożliwość rozwojuatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość awansuOczekujemy:punktualnościzaangażowaniaskrupulatnościodpowiedzialności Praca z dokumentami oraz obecnymi klientami spółki, jedynie w charakterze serwisowym, badania zadowolenia klienta. Możliwość poszerzania swojej wiedzy w dziedzinie finansów. Zapraszamy młode i energiczne osoby do wysyłania CV.

Pracownik Działu Obsługi Klienta / rynek niemiecki
Pracownik Działu Obsługi Klienta / rynek niemiecki
Śrem 30+ kilka dni temu

Fabryka krzeseł i foteli biurowych BEJOT Manieczki k. Śremu zatrudni osoby na stanowisko:Pracownik Działu Obsługi Klienta / rynek niemiecki Twoje obowiązki:wprowadzanie i przetwarzanie zamówień w systemie komputerowym klasy ERP wystawianie dokumentów sprzedaży i dokumentów wysyłkowych współpraca z agencją celną i spedytorami archiwizowanie dokumentów obsługa reklamacji kontakt telefoniczny z klientamikontakt z obszarem produkcji w celu potwierdzenia terminów i ilości zaplanowanych dostaw Twój profil:·        wykształcenie wyższe ·        biegła obsługa komputera·        komunikatywna znajomość języka niemieckiego·        mile widziana znajomość języka angielskiego lub j. rosyjskiego lub j. francuskiego ·        mile widziane doświadczenie w kontaktach z klientem – eksport   GWARANTUJEMY:·        ciekawą i stabilną pracę w szybko rozwijającej się fabryce·        dobre warunki wynagradzania·        możliwość rozwoju  Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Bejot Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Wybickiego 2, Manieczki, 63-112 Brodnica jako administrator danych informuje, iż dane osobowe zgłaszających się kandydatów będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych. Państwa dokumenty rekrutacyjne są przetwarzane wyłącznie w celach wyboru kandydatów i ich zatrudnienia. Dokumenty przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 221 – 221b Kodeksu Pracy. I ich podanie jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie przekazuje Pan/Pani dane osobowe dobrowolnie w ramach udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Przekazane przez Pana/Panią dokumenty aplikacyjne zawierające dane osobowe zostaną zniszczone po zamknięciu procesu rekrutacji i nie będą wykorzystywane w przyszłych procesach rekrutacyjnych, chyba, że wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pełny obowiązek informacyjny Administratora Danych znajdzie Pan/Pani pod adresem: www.bejot.eu/pl/karieraProsimy o dodanie w CV następującej klauzuli: "Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji".  Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez „Bejot” sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Wybickiego 2, Manieczki 63-112 Brodnica danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji przez okres 6 miesięcy". W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem mailowym.

Pracownik Działu Obsługi Klienta / rynek angielski
Pracownik Działu Obsługi Klienta / rynek angielski
Śrem 30+ kilka dni temu

Fabryka krzeseł i foteli biurowych BEJOT Manieczki k. Śremu zatrudni osoby na stanowisko:Pracownik Działu Obsługi Klienta / rynek angielski Twoje obowiązki:wprowadzanie i przetwarzanie zamówień w systemie komputerowym klasy ERP wystawianie dokumentów sprzedaży i dokumentów wysyłkowych współpraca z agencją celną i spedytorami archiwizowanie dokumentów obsługa reklamacji kontakt telefoniczny z klientamikontakt z obszarem produkcji w celu potwierdzenia terminów i ilości zaplanowanych dostaw Twój profil:·        wykształcenie wyższe ·        biegła obsługa komputera·        komunikatywna znajomość języka angielskiego·        mile widziana znajomość języka niemieckiego lub j. rosyjskiego lub j. francuskiego ·        mile widziane doświadczenie w kontaktach z klientem – eksport   GWARANTUJEMY:·        ciekawą i stabilną pracę w szybko rozwijającej się fabryce·        dobre warunki wynagradzania·        możliwość rozwoju  Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.Bejot Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Wybickiego 2, Manieczki, 63-112 Brodnica jako administrator danych informuje, iż dane osobowe zgłaszających się kandydatów będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych. Państwa dokumenty rekrutacyjne są przetwarzane wyłącznie w celach wyboru kandydatów i ich zatrudnienia. Dokumenty przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 221 – 221b Kodeksu Pracy. I ich podanie jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie przekazuje Pan/Pani dane osobowe dobrowolnie w ramach udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Przekazane przez Pana/Panią dokumenty aplikacyjne zawierające dane osobowe zostaną zniszczone po zamknięciu procesu rekrutacji i nie będą wykorzystywane w przyszłych procesach rekrutacyjnych, chyba, że wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pełny obowiązek informacyjny Administratora Danych znajdzie Pan/Pani pod adresem: www.bejot.eu/pl/karieraProsimy o dodanie w CV następującej klauzuli: "Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji".  Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez „Bejot” sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Wybickiego 2, Manieczki 63-112 Brodnica danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji przez okres 6 miesięcy". W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem mailowym.

Pracownik wsparcia Działu Obsługi Klienta
Pracownik wsparcia Działu Obsługi Klienta
Warszawa 30+ kilka dni temu

Jobforce Sp. z o.o. dla swojego klienta poszukuje pracownika na stanowisko pracownik wsparcia Działu Obsługi Klienta.Aktualnie posiadamy 1 stanowisko pracy.Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów, pomoc w obsłudze zamówień internetowych i systemu.Mile widziana komunikatywność, otwartość w kontaktach międzyludzkich, chęć pomocy klientom. Wymagana umiejętność obsługi komputera. - praca w dużej, stabilnej firmie - dystrybutor narzędzi i elektronarzędzi- zatrudnienie na podstawie Umowy Zlecenie- praca na cały etatZapraszamy do kontaktu na numer podany w ogłoszeniu lub poprzez portal OLX.

Pracownik Działu Obsługi Klienta (1/2 etatu), IKEA Retail, Bydgoszcz
Pracownik Działu Obsługi Klienta (1/2 etatu), IKEA Retail, Bydgoszcz
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Pracownik Działu Obsługi Klienta (1/2 etatu), IKEA Retail, Bydgoszcz W IKEA szukamy ludzi, nie CV. Wierzymy, że podzielamy wartości, którymi kierujesz się na co dzień, a to kim jesteś, jest dla nas ważniejsze od Twojego dotychczasowego doświadczenia. W IKEA mamy dla Ciebie: •         umowę o pracę na ½ etatu,•         20 złotych brutto za godzinę,•         kantynę pracowniczą, a w niej m.in. dwudaniowy obiad za 5 złotych,•         15% zniżkę pracowniczą na zakupy w IKEA,•         rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover,•         kartę Multisport,•         punkty do wydania np. na kino, zakupy, restaurację, wycieczki,•         kartę na zakupy świąteczne, z okazji ślubu, jubileuszu pracy, narodzin dziecka, dodatkowe 4 tygodnie urlopu tacierzyńskiego z okazji narodzin dziecka•         premię roczną uznaniową zależną od wyników IKEA,•         prywatny plan emerytalny,•         indywidualne ubezpieczenie na życie,•         kredyt 0% na zakupy w IKEA,•         grafiki układane z 2-miesięcznym wyprzedzeniem. Jako Pracownik działu Obsługi Klienta będziesz: •         odpowiadać za obsługę posprzedażową klientów – m.in. przyjmować reklamacje i zwroty, wystawiać faktury,•         wydawać zamówienia telefoniczne oraz internetowe,•         wspierać klientów w zakresie korzystania z usług oferowanych przez IKEA (montaż, transport),•         sprawnie i z wzajemną korzyścią rozwiązywać trudności zgłaszane przez klientów,•         pracować w trybie zmianowym – w dni robocze, soboty i niedziele handlowe. O Tobie: •         jesteś otwarty/otwarta na ludzi,•         lubisz, kiedy sporo się dzieje,•         masz głowę otwartą na nowa wiedzę,•         lubisz podejmować inicjatywę,•         szukasz stabilnego zatrudnienia,•         potrafisz dobrze organizować swój czas.  Czujesz, że to praca dla Ciebie? Sprawdź więcej szczegółów i aplikuj na www.ikea.pl/TwojaStronaPracy.

Pracownik Działu Obsługi Klienta w fimie I'M ECO
Pracownik Działu Obsługi Klienta w fimie I'M ECO
Żory 30+ kilka dni temu

Firma I’M ECO specjalizująca się w we wnioskach o dotacje na modernizacje budynków jedno rodzinnych oraz modernizacjami kotłowni i instalacji CO/CWU w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:Pracownik działu obsługi klienta Twój zakres obowiązków:·       Ścisła współpraca z handlowcami, instalatorami oraz zarządem.·       Wystawianie ofert, zamówień oraz dokumentów handlowych (umowy, faktury itp.).·       Przygotowywanie wniosków o dotacje i rozliczenia.·       Koordynowanie zleceń instalacyjnych i zamawiania towaru.·       Dbanie o klientów poprzez udzielanie im wszelkich informacji telefonicznie lub mailowo.·       Obsługa firmowego numeru telefonicznego – kilkanaście rozmów dziennie.·       Udział w akcjach reklamowych - roznoszenie ulotek reklamowych do domów jedno rodzinnych – kilka godzin 2-3 razy w tygodniu. Nasze wymagania:·       Zaangażowanie w sprzedaż produktów i usług firmy.·       Doskonała umiejętność pracy w zespole.·       Dobra organizacja pracy, rzetelność, systematyczność oraz duża samodzielność w działaniu.·       Komunikatywność, zaangażowanie, inicjatywa i dokładność.·       Dobra znajomość Microsoft Office (Excel, Word).·       Obsługa baz danych, CRM.·       Mile widziani studenci studiów zaocznych. To oferujemy:·       Umowę zlecenie w okresie próbnym (maksymalnie 3 miesiące) na ¾ etatu, umowę o pracę po okresie próbnym na pełen etat.·       Zatrudnienie w firmie o bardzo dynamicznym rozwoju.·       Wynagrodzenie podstawowe oraz premia od sprzedaży i akcji reklamowych.·       Stabilne warunki zatrudnienia.·       Wynagrodzenie podstawowe oraz premie·       Komfortowe warunki pracy. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV, z dodaniem klauzuli odnośnie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji.Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.

Pracownik działu działu reklamacji ds. obsługi klienta
Pracownik działu działu reklamacji ds. obsługi klienta
30+ kilka dni temu

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:Przyjmowanie i ewidencjonowanie reklamacji klientów ,Rozpatrywanie i przygotowywanie odpowiedzi na reklamację,Monitorowanie obiegu oraz przestrzeganie terminowości wyjaśnień i opiniowania reklamacji,Sporządzanie raportów dla producenta,Zapewnienie wysokiego standardu i sprawnej obsługi klientów.Od kandydatów oczekujemy :Wykształcenia min. średniego,Dobrej znajomość obsługi komputera,Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,Dobrej organizacji pracy, rzetelności i dokładności,Wysokiej kultury osobistej,Mile widziana znajomość języka angielskiego,Mile widziana znajomość procedur reklamacyjnych,Mile widziane prawo jazdy kat. B.Naszym kandydatom oferujemy:Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia),Pracę w młodym zespole,Pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,Możliwość rozwoju.Zapraszamy do kontaktu.

Pracownik do działu obsługi klienta w Dziale Monitoringu
Pracownik do działu obsługi klienta w Dziale Monitoringu
Piaseczno 30+ kilka dni temu

Opis stanowiska:Zatrudnimy pracownika do działu obsługi klienta w Dziale Monitoringu. Praca w systemie zmianowym.  Wymagania:Min. średnie wykształcenie, komunikatywność, dobra znajomość obsługi komputera, wysoka kultura osobista. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Zapewniamy: Umowę o pracę.Atrakcyjne wynagrodzenie.Miejsce pracy: Piaseczno, ul. Dworcowa 17Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.ELCAR TEAM SP. z o.o. spółka komandytowa05-500 Piaseczno, mazowieckiKontakt tel. 022 750 -37-97                 605 767 800

Obsługa klienta - nawet 5000 zł brutto / mies.
Obsługa klienta - nawet 5000 zł brutto / mies.
30+ kilka dni temu

Pracownik działu obsługi klienta - obsługa połączeń przychodzących i wychodzących ( obsługa klienta Telewizji Canal + ) oraz sprzedaż ofert abonamentowych Praca od 17.05.21 r. Lokalizacja: Warszawa Ursus Wymagania: chęć do pracy oraz dyspozycyjność do pracy na pełny etat oraz w dwa weekendy w miesiącu. Praca od poniedziałku do piątku : 1 tydzień 9-17:00 / 2 tydzień 13-21:00. Stawka podstawowa godzinowa 18.30 zł brutto + prowizje ( około 2000 zł miesięcznie ) Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV.

PRACA DORYWCZA-Przyjmowanie zamówień telefonicznych, sklep i
PRACA DORYWCZA-Przyjmowanie zamówień telefonicznych, sklep i
Katowice 30+ kilka dni temu

PRACA DORYWCZA 24-30 maj 2021 PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA Obowiązki: -kontakt telefoniczny/mailowy kontrahentami -obsługa bieżących zamówień od klientów Wymagania: -zaangażowanie -dyspozycyjność -zdolności manualne -sumienność i dokładność -dyspozycyjność (praca po 8 oraz 12 godzin dziennie) Wszystkich zainteresowanych ofertą zapraszamy do przesłania swojego CV. Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97, Dz.U. nr 133, poz. 883".

CUSTOMER SERVICE ASSOCIATE WITH GERMAN
CUSTOMER SERVICE ASSOCIATE WITH GERMAN
Warszawa 30+ kilka dni temu

Do naszego wirtualnego działu obsługi klienta poszukujemy zmotywowanych członków zespołu, którzy będą odpowiedzialni za zdalne rozwiązywanie różnorodnych problemów klientów oraz edukowanie ich w zakresie samodzielnej obsługi naszej strony internetowej Obowiązki: Jako pracownik działu obsługi klienta będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, odpowiadając na ich zapytania telefonicznie, mailowo i poprzez chat. Na tym stanowisku będziesz również odpowiedzialna/odpowiedzialny za budowanie pozytywnych relacji z klientami. Przed rozpoczęciem pracy zapewniamy niezbędne narzędzia pracy oraz szeroki pakiet szkoleń. Wymagania: Biegła pisemna oraz ustna znajomość języka niemieckiego oraz polskiego Komunikatywna znajomość j. angielskiego Dostępność do pracy na pełen etat (ok. 8h dziennie) w elastycznym systemie zmianowym (od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6.00 a 24.00) Miejsce zamieszkania/pracy na terytorium Polski Znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office) Wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta i / lub mediach społecznościowych (mile widziane) Oferujemy: Elastyczny grafik pracy i możliwość pracy na cały etat zdalnie z domu pracownika Umowę o pracę Prywatną opiekę medyczną Ubezpieczenie na życie Pakiety sportowe (MultiSport) Aplikuj: @

Pracownik Biura Obsługi Klienta - praca od zaraz
Pracownik Biura Obsługi Klienta - praca od zaraz
30+ kilka dni temu

Pracownik Biura Obsługi Klienta Miejsce pracy: praca w biurze w Warszawie (Ursus- ul. Bodycha 87) Opis stanowiska:  obsługa klienta telefoniczna oraz mailowa  zaznaczanie zwrotów w systemie, anulacja faktur, przyjmowanie rezygnacji z wysyłek  dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji  bieżące raportowanie na potrzeby kierownika działu Wymagania:  mile widziane doświadczenie w telefonicznym Biurze Obsługi Klienta  mile widziana umiejętność pracy z programem Excel  dokładność oraz sumienność w wykonywanej pracy  dyspozycyjność od poniedziałku do piątku godziny 09:00-17:00 Oferujemy:  zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie  praca w luźnej atmosferze  możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie  możliwość awansu w strukturach firmy  nagrody rzeczowe  stawka godzinowa 18,30 PLN brutto Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie CV na adres mailowy @ Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Stander Sp. z o.o. w celu prowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Praca z językiem Czeskim lub Estońskim 35 zł/h odbieranie
Praca z językiem Czeskim lub Estońskim 35 zł/h odbieranie
10 dni plecy

Pracownik Biura Obsługi Klienta Miejsce pracy: w biurze w Warszawie Opis stanowiska: • obsługa klienta telefoniczna oraz mailowa • zaznaczanie zwrotów w systemie, anulacja faktur, przyjmowanie rezygnacji z wysyłek • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji • bieżące raportowanie na potrzeby kierownika działu Wymagania: • biegła znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie • mile widziana umiejętność pracy z programem Excel • dokładność oraz sumienność w wykonywanej pracy • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku godziny 09:00-17:00 Oferujemy: • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub o pracę • praca w luźnej atmosferze • możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie • możliwość awansu w strukturach firmy • nagrody rzeczowe • stawka godzinowa 35PLN brutto Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Stander Sp. z o.o. w celu prowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Hurtownia farmaceutyczna /Łęczyca /Dział Sprzedaży
Hurtownia farmaceutyczna /Łęczyca /Dział Sprzedaży
Łęczyca 23 dnia plecy

MK INTERIM jest Agencją Pracy Tymczasowej wpisaną do krajowego rejestru pod numerem 9305. Powstała na początku 2013 roku. Tworzy ją kreatywny zespół specjalistów, posiadający ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży HR. Wyjątkowość MK INTERIM polega na fachowym i bardzo elastycznym dopasowaniu rozwiązań pozwalających zredukować koszty w zakresie obsługi personalnej procesów. Dbamy o każdego naszego pracownika i umożliwiamy sprawny(bezpieczny) rozwój na rynku pracy. Aktualnie dla naszego Klienta z branży farmaceutycznej, poszukujemy osób do pracy na stanowisko: PRACOWNIK DZIAŁU SPRZEDAŻY Miejsce pracy: Łęczyca OPIS STANOWISKA: 1.Przyjmowanie i ewidencja zamówień ; 2. Utrzymywanie trwałych relacji z kontrahentami; 3. Realizowanie planów sprzedażowych; WYMAGANIA 1. Status studenta/ ucznia –mile widziany 2.Znajomość obsługi komputera 3. Wysoka dyscyplina pracy 4. Doświadczenie na podobnym stanowisku -mile widziane 6.Wykształcenie minimum średnie OFERUJEMY 1. Zatrudnienie w formie umowy cywilnoprawnej 2. System pracy zmianowy( 8:00-21:00 równoważny czas pracy ) Praca od poniedziałku do piątku + dwie, trzy soboty w miesiącu w godz 9:00-17:00; 3. Atrakcyjny system zadaniowo- motywacyjny 4. Stabilne zatrudnienie 5. Możliwe zatrudnienie bezpośrednio u klienta 6. Stawka godzinowa 18,30 zł brutto/godz Jeżeli są Państwo zainteresowani podjęciem współpracy zachęcamy do złożenia aplikacji. Administratorem Państwa danych osobowych będzie MK INTERIM Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Rydygiera 11/220. Pełną treść informacji o przetwarzaniu Państwa danych osobowych znajdą Państwo na stronie www.mkinterim.pl/rodo.html Informujemy ,że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Pracownik Biura Obsługi Klienta
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Tychy 30+ kilka dni temu

DOBRE BO LOKALNE by loocalioLoocalio to platforma, gdzie lokalni przedsiębiorcy mogą pokazać się lokalnej społeczności. Mieszkańcy znajdą tutaj: informacje o promocjach, wydarzeniach oraz w łatwy sposób mogą skontaktować się z przedsiębiorcą prowadzącym działalność. PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTADo naszego zespołu szukamy osób z doświadczeniem w biurze obsługi klienta, które dzięki swojemu zaangażowaniu wzmocnią także dział sprzedaży firmy. Warunki współpracy:Stałe wynagrodzenie.System premiowy uzależniony od realizacji wyznaczonych celów.Praca zdalna - wymagany komputer z dostępem do Internetu.Zadania:Dbanie o najwyższą jakość standardów obsługi Klienta.Budowanie pozytywnych relacji z Klientami.Umawianie spotkań handlowych dla działu sprzedaży.Pozyskiwanie informacji potrzebnych do przygotowania oferty handlowej.Wysyłanie e-maili i kontakt telefoniczny z Klientami B2B.Wspieranie działań zespołu sprzedażowego.Budowanie profesjonalnego i pozytywnego wizerunku firmy. Umiejętności:Biegła obsługa komputera - warunek konieczny.Znajomości pakietu MS Word i MS Excel umożliwiającego swobodną pracę. Umiejętności pracy samodzielnej oraz zespołowej.Komunikatywność i wysoka kultura osobista.Zaangażowanie przy realizacji powierzonych zadań.Bardzo dobra organizacja czasu pracy.Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.Umiejętność kreatywnego rozwiązywania napotkanych problemów i doprowadzanie do umówienia spotkania handlowego.Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.Mile widziane:Doświadczenie w sprzedaży, biurze obsługi klienta, telemarketingu.Predyspozycje handlowe będą dodatkowym atutem.Oferujemy:Dobrą atmosferę w pracy.Wsparcie, wiedzę, szkolenia wprowadzające i pomoc przełożonych.Niezbędne narzędzie do pracy -telefon.Pracę przy prężnie rozwijającym się projekcie.Elastyczny czas pracy - interesuje nas efektywność Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z dołączoną klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO.  Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami w procesie rekrutacji.

Specjalistka s/d Obsługi Klienta pn-pt 8-16 również praca zdalna
Specjalistka s/d Obsługi Klienta pn-pt 8-16 również praca zdalna
Warszawa 30+ kilka dni temu

esteś dynamiczną, ambitną i szybko uczącą się osobą poszukującą satysfakcjonującej pracy z wysokim wynagrodzeniem, stałymi godzinami pracy i wolnymi wszystkimi weekendami ? Aplikuj do nas na stanowisko :Pracownik działu telefonicznej obsługi klienta( pracujemy wyłącznie z aktualnymi klientami Firmy ) Miejsce pracy: w kameralnym , klimatyzowanym biurze , lub :dla najbardziej samodzielnych pracowników, którzy opanują niezbędny zasób informacji - możliwość pracy z domu (home office)wymiar pracy : pełny etatforma zatrudnienia : umowa o pracę (3 mce okres próbny) godziny pracy : 8:00-16:00 pn-pt Oferujemy :• stałe godziny pracy pn-pt 8:00-16:00• wysokie wynagrodzenie : podstawa 3000 zł/brutto/miesplus premia za każdego klienta (premia od 800 zł do 2000)• wolne wszystkie weekendy• pracę na rzecz przedsiębiorstwa o zasięgu ogólnopolskim• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta ( również telefonicznej)• dzięki pakietowi szkoleń produktowych i obsługowych - zapraszamy do współpracy również osoby bez doświadczenia• pracę w klimatyzowanym, bardzo dobrze skomunikowanym biurze w Warszawie Wesoła. Od idealnej kandydatki / kandydata oczekujemy :• wykształcenia min. średniego• znajomości obsługi komputera i płynnego pisana na klawiaturze• poprawnej dykcji oraz miłego głosu• umiejętności szybkiego uczenia się• doświadczenie w obsłudze klienta firmowego będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane. Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO]

Specjalistka s/d Obsługi Klienta pn-pt 8-16 również praca zdalna
Specjalistka s/d Obsługi Klienta pn-pt 8-16 również praca zdalna
Warszawa 30+ kilka dni temu

Jesteś dynamiczną, ambitną i szybko uczącą się osobą poszukującą satysfakcjonującej pracy z wysokim wynagrodzeniem, stałymi godzinami pracy i wolnymi wszystkimi weekendami ? Aplikuj do nas na stanowisko : Pracownik działu telefonicznej obsługi klienta ( pracujemy wyłącznie z aktualnymi klientami Firmy ) Miejsce pracy: w kameralnym , klimatyzowanym biurze , lub : dla najbardziej samodzielnych pracowników, którzy opanują niezbędny zasób informacji - możliwość pracy z domu (home office) wysokie wynagrodzenie : podstawa 3000 zł/brutto/mies plus premia za każdego klienta (premia od 800 zł do 2000) wymiar pracy : pełny etat forma zatrudnienia : umowa o pracę (3 mce okres próbny) godziny pracy : 8:00-16:00 pn-pt Oferujemy : • stałe godziny pracy pn-pt 8:00-16:00 • wysokie wynagrodzenie : podstawa 3000 zł/brutto/mies plus premia za każdego klienta (premia od 800 zł do 2000) • wolne wszystkie weekendy • pracę na rzecz przedsiębiorstwa o zasięgu ogólnopolskim mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta ( również telefonicznej) • dzięki pakietowi szkoleń produktowych i obsługowych - zapraszamy do współpracy również osoby bez doświadczenia • pracę w klimatyzowanym, bardzo dobrze skomunikowanym biurze w Warszawie Wesoła. Od idealnej kandydatki / kandydata oczekujemy : • wykształcenia min. średniego • znajomości obsługi komputera i płynnego pisana na klawiaturze • poprawnej dykcji oraz miłego głosu • umiejętności szybkiego uczenia się • doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane. Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO]

Koordynator Pracy Oddziału
Koordynator Pracy Oddziału
Poznań 30+ kilka dni temu

Szkoła językowa z największą siecią oddziałów w Polsce, zajmująca się od ponad 25 lat indywidualnym nauczaniem języków obcych oraz świadcząca profesjonalne usługi dla firm w zakresie organizacji zbiorowych i indywidualnych kursów językowych w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów na stanowisko: PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA (KOORDYNATOR PRACY ODDZIAŁU) w POZNANIU JEŚLI: • jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną • sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) • charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech • nie boisz się pracy i wyzwań • jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę • mile widziana dobra znajomość języka angielskiego CO PROPONUJEMY: • umowę o pracę • pracę w pełnym wymiarze godzin • atrakcyjny system motywacyjny • profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy Wyślij swoje CV drogą elektroniczną, do 07.04.2021 r., na adres: praca[at]moose.pl. www.moose.pl „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 10 maja 201 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018,poz.1000 oraz zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Pracownik biura obsługi klienta – dział wynajmu wózków
Pracownik biura obsługi klienta – dział wynajmu wózków
Zator 30+ kilka dni temu

FIRMA LEMARPOL WÓZKI WIDŁOWE SP. Z O. O. - autoryzowany Dealer marki Manitou w Polsce, zajmująca się sprzedażą, wynajmem i serwisem Wózków Widłowych, poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik biura obsługi klienta – dział wynajmu wózków widłowych Miejsce pracy : Zator Do zadań należeć będzie: • obsługa korespondencji mailowej • telefoniczna obsługa klientów – wysyłanie ofert • zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji • nadzór nad dokumentami • sporządzanie raportów i sprawozdań • współpraca z pracownikami działu handlowego • zarządzanie flotą maszyn wynajmu krótkoterminowego • wprowadzanie danych do systemu • współtworzenie i realizacja planów marketingowych Oczekiwania: • wykształcenie min. średnie • łatwość w nawiązywaniu kontaktów wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, • znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, • umiejętność dobrej organizacji pracy, sumienność, rzetelność • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (np. infolinia, BOK), • mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności Kandydatom oferujemy: • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę • prace od poniedziałku do piątku • atrakcyjne wynagrodzenie • niezbędne narzędzia do pracy • przyjazną atmosferę w pracy Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz Listu motywacyjnego na adres: @ uprzejmie informujemy że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Prosimy o podpisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest Lemarpol Wózki Widłowe Sp. z o.o. z siedzibą w Koprki przy ul. Poznańskiej 478. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji.

Sprzedawca/ Pracownik obsługi klienta
Sprzedawca/ Pracownik obsługi klienta
Wodzisław Śląski 30+ kilka dni temu

Agencja Zatrudnienia „L.&P.” Sp. z o.o. nr certyfikatu 6828 poszukuje kandydatów/kandydatek do pracy na stanowisko: Sprzedawca/ Pracownik obsługi klienta Miejsce pracy: Wodzisław Śląski Nr ref.: SPOK/05/2021 Oferta dotyczy pracy tymczasowej z możliwością nawiązania dłuższej współpracy. Zakres obowiązków: • Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów w sklepie; • Aktywne doradztwo i pomoc klientowi w zakupach; • Dbanie o ekspozycję towarów ; • Utrzymanie porządku i wizerunku działu. Wymagania: • Komunikatywność oraz umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem; • Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność; • Inicjatywa i zaangażowanie w pracę; • Umiejętność pracy w zespole; • Mile widziane doświadczenie w pracy w bezpośredniej obsłudze klienta; • Znajomość asortymentu Dom i Ogród będzie dodatkowym atutem; • Umiejętność obsługi komputera min. na poziomie podstawowym; Oferujemy: • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; • Szkolenia, możliwość rozwoju i awansowania; • Zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy na okres próbny; • Możliwość przyuczenia do pracy na ww. stanowisku w trakcie płatnego stażu zawodowego; • Dla najbardziej efektywnych i sumiennych pracowników możliwość podjęcia stałego zatrudnienia. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV lub dostarczenia osobiście na adres: „L.&P.” Sp. z o.o. ul. Płk. ks. W. Kubsza 27, 44-300 Wodzisław Śląski (siedziba Banku ING, I piętro) Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dołączenie do aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych i na wykorzystanie ich w obecnym procesie rekrutacji prowadzonym przez „L.&P.” Sp. z o. o. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Oświadczam, że jestem świadomy(a) przysługującego mi prawa do dostępu do moich danych osobowych, ich zmiany lub usunięcia a także dobrowolności ich podania.” Jeśli chciałby Pan / chciałaby Pani wziąć udział w kolejnych procesach rekrutacyjnych prosimy o zaznaczenie poniżej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych i na wykorzystanie ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez „L.&P.” Sp. z o. o. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Oświadczam, że jestem świadomy(a) przysługującego mi prawa do dostępu do moich danych osobowych, ich zmiany lub usunięcia a także dobrowolności ich podania.”

Fakturzystka/Fakturzysta pracownik biura obsługi klienta
Fakturzystka/Fakturzysta pracownik biura obsługi klienta
Wieliczka 30+ kilka dni temu

MET-GAL sp. z o.o., właściciel marki ATM ,VERAMET oraz dystrybutor markowych okuć budowlanych i meblowych, poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko Fakturzystka/Fakturzysta - Pracownik działu obsługi klienta Miejsce pracy: Dobczyce Opis stanowiska:Przyjmowanie i realizacja zamówieńKontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientemWystawianie dokumentów WZ,WZDW,WZEXP,Fwz,FwzDW,TAXFREETworzenie i wysyłanie ofert cenowych.Obsługa kasyObsługa komputera oraz pakietu officePraca w systemie dwuzmianowym (7-16) / (12-20) WymaganiaWykształcenie min.średnieDyspozycyjność od poniedziałku do piatkuDobrej organizacji pracyRzetelności i uczciwościŁatwości nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespoleZaangażowanie i chęć do pracyDodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego Oferujemy:Pracę w młodym i ambitnym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuAtrakcyjne wynagrodzenieUmowę o pracęUbezpieczenie grupoweMożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojej aplikacji na adres email. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez MET-GAL sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszotarach zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.Informujemy, że Administratorem danych jest MET-GAL sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszotarach przy ul. Galicyjskiej 9. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Pracownik Call Center
Pracownik Call Center
416 zł
Łódź 19 dni plecy

Masz chęci do pracy, ale brak Ci doświadczenia? Nie martw się! Zapewniamy profesjonalne szkolenie wdrożeniowe, które doskonale przygotuje Cię do pracy! Dynamicznie rozwijający się Dział Over Call Center obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik Call Center Do Twoich obowiązków należeć będzie: Sprawna i profesjonalna obsługa klienta (głównie telefonicznie); Koordynacja i wsparcie pracy działu Handlowego; Obsługa bieżących zapytań / tworzenie ofert; Nadzór nad procesem sprzedaży. Od kandydata oczekujemy: Samodzielności i umiejętności organizacji pracy własnej; Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych; Predyspozycji do obsługi telefonicznej (miły głos, dobra dykcja, wysoka kultura osobista); Doświadczenia w pracy z klientem. Mile widziane: Doświadczenie z zakresu wsparcia sprzedaży; Status studenta lub osoby uczącej się zaocznie poniżej 26 roku życia. Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie; Dodatkowe premie uzależnione od wyników; Interesującą pracę w ambitnym i przyjaznym zespole; Wsparcie merytoryczne i praktyczne; Pracę od poniedziałku do piątku w biurze w Łodzi; Elastyczność grafiku - minimum 4 godziny dziennie; Pyszną kawę w nieograniczonych ilościach. Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do naszego zespołu – nie zwlekaj! Wyślij swoje CV z klauzulą o ochronie danych osobowych. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Klauzula RODO: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez OVER Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa jako potencjalnego pracodawcy, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w danym procesie rekrutacyjnym. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez OVER Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ,spółka komandytowa, jako potencjalnego pracodawcy, w tym wizerunku dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.

Pracownik Działu Handlowego
Pracownik Działu Handlowego
Międzyrzecz 30+ kilka dni temu

Zakład Produkcyjno Usługowy Międzyrzecz Polskie Rury Preizolowane Sp. z o.o. jest firmą działającą na rynku polskim od 1990 r.Jesteśmy wiodącym producentem systemów rur i kształtek preizolowanych przeznaczonychdo budowy rurociągów dla ciepłownictwa i przemysłu.W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:   Pracownik Działu HandlowegoOPIS STANOWISKABieżąca obsługa obecnych klientów;Praca głównie biurowa w siedzibie firmy;Prowadzenie procesu sprzedaży włącznie z przygotowaniem oferty i finalizacją transakcji;Dbanie o prawidłową komunikację między firmą a klientem;Nawiązywanie kontaktów i zdobywanie nowych klientów;Realizowanie polityki handlowej firmy;Wsparcie działu w zadaniach bieżących;NASZE WYMAGANIAMile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klientów;Znajomość MS Office;Predyspozycje zawodowe: komunikatywność, otwartość, orientacja na klienta, obsługa klienta, bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole.OFERUJEMYOferujemy ciekawą pracę , urozmaiconą problematykę zagadnień związanych z codziennymi kontaktami z klientami;Kameralny zespół handlowy;Szkolenie na stanowisku pracy;Umowę o pracę, pełny etat;Pracę w stabilnej firmie o uregulowanej pozycji rynkowej;Atrakcyjne wynagrodzenie od 3500 do 4000zł/miesiąc;Pracę w godzinach 7-15 , od poniedziałku do piątku;Bony świąteczne;Możliwość zdobycia nowych umiejętności i doświadczeń w firmie. Uprzejmie informujemy, iż kontaktować będziemy się tylko z wybranymi kandydatami.Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Zakład Produkcyjno Usługowy Międzyrzecz POLSKIE RURY PREIZOLOWANE Sp. z o.o. ul. Zakaszewskiego 4, 66-300 Międzyrzecz ,  (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem firmy.. Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 6-ciu miesięcy. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres 10-ciu lat. Dane kandydatów nie będą poddawane zautomatyzowanemu przetwarzaniu danych osobowych, tzw. profilowaniu. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych do organizacji międzynarodowych i państw trzecich. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem firmy