Pracownik działu obsługi klienta – praca zdalna
Firma Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych Sp. z o. o. Sp. K. świadczy od ponad 20 lat usługi wyłącznie skierowane do pracodawców osób niepełnosprawnych. Dzięki ukierunkowaniu na współpracę z zakładami pracy chronionej i pracodawcami osób niepełnosprawnych z tzw. otwartego rynku pracy jesteśmy w stanie swoje usługi świadczyć w sposób profesjonalny na terenie całego kraju, wyczerpując wszelkie potrzeby naszych Klientów. Z usług naszej firmy korzysta już ok. 1500 firm. Odpowiedzialność naszych serwisów internetowych to ok. 1 mln odwiedzin miesięcznie. W naszych serwisach znajduje się ponad 150 tysięcy artykułów, opracowań oraz ponad 20 tys. pytań i odpowiedzi, co stanowi największy zbiór informacji o tematyce dla pracodawców osób niepełnosprawnych. Jeden z podstawowych zakresów naszej działalności to usługi agencji pracy, rekrutacja osób niepełnosprawnych - profesjonalne usługi rekrutacyjne i rozwiązania wspierające z zakresu HR dla firm, portal z ogłoszeniami o pracę dla osób niepełnosprawnych aktywnych zawodowo, największa baza CV osób niepełnosprawnych poszukujących pracy. Poszukujemy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko Pracownik Działu Obsługi Klienta – praca zdalna Zakres obowiązków • sprawne weryfikowanie zgłoszeń, analizowanie oraz udzielanie odpowiedzi • obsługa komunikatorów: e mail, telefon, chat, Messenger, WhatsApp • obsługa Klienta na najwyższym poziomie • współpraca z innymi działami Wymagania • doświadczenie na stanowisku obsługi Klienta • sprawne posługiwanie się komunikatorami : e mail, telefon, chat, Messenger, WhatsApp • komunikatywność • orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy • umowę o pracę w stabilnej firmie na pełen etat • pracę w formie zdalnej • profesjonalne wdrożenie do pracy i opiekę doświadczonego Zespołu • 7-godzinny czas pracy Aplikacje kandydatów prosimy przesyłać na adres: praca(małpa)obpon.pl Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi ofertami pracy na stronie http**************** Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. Pamiętaj o dołączeniu poniższej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych, w przeciwnym razie nie będziemy mogli analizować Twojej aplikacji. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca(małpa)obpon.pl
BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania: Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym B2 Umiejętność szybkiego uczenia się Odpowiedzialność za powierzone działania, dokładność, sumienność, komunikatywność Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza MS Excel na poziomie podstawowym Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki: Stały kontakt z klientem w zakresie obsługi zamówień i reklamacji (e-mailowy, telefoniczny). Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących w języku niemieckim, języku polskim Bieżący kontakt z pracownikami innych działów zaangażowanych bezpośrednio w proces obsługi zamówień, zwrotów i reklamacji Grupowa realizacja zamówień w systemie Xpertis Obsługa systemu magazynowego Cebularis Wsparcie działu sprzedażowego w przygotowaniu, analizie oferty oraz aktualizacji bazy klientów Stała współpraca z działem IT w celu niwelowania usterek, wpływających na nieefektywną obsługę zamówień klienta Wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktury zaliczkowe, korygujące, faktury końcowe) Bieżące przyjmowanie wpłat PLN i EUR w systemie Xpertis i IAI Oferujemy: Prace zdalną Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością Kartę MultiSport Opiekę medyczną Niezbędny sprzęt Kontakt w sprawie oferty pracy: Ilona 798 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami