Specjalista ds. klientów strategicznych
Opis oferty pracyTwój zakres obowiązków: Pozyskiwanie oraz obsługa klientów poprzez kontakt telefoniczny Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem Przygotowywanie ofert, negocjowanie umów i warunków cenowych Współpraca z innymi działami Nasze wymagania: Chęć do nauki i rozwoju zawodowego - nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy :) Zaangażowanie w wykonywane obowiązki Orientacja na osiąganie celów Znajomość obsługi komputera To oferujemy: Stałe wynagrodzenie podstawowe połączone z atrakcyjnym systemem premiowym Pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach 8.00 - 16.00 Wsparcie ze strony przełożonych oraz współpracowników Konkursy z nagrodami, śniadania w naszym bistro, owocowe środy i inne benefity Atrakcyjny system poleceń pracowniczych Bardzo dobrą atmosferę pracy Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
Powiązane wyszukiwania
- Specjalista ds. pozyskiwania klientów - targi pracy eventy
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi kluczowych klientów
- Specjalista ds. reklamacji
- Specjalista ds. obsługi klientów w jęz. niemieckim
- Specjalista ds. obsługi klientów z j. włoskim
- Specjalista ds. aktywnego pozyskiwania klientów