Sortowanie:
Znaleziony: 16 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Specjalista ds. reklamacji
Specjalista ds. reklamacji
nowe Kalisz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyNetland to przedsiębiorstwo IT z 20 letnim doświadczeniem oferujące kompleksowe rozwiązania dla firm i klientów indywidualnych. Oprócz dystrybucji sprzętu komputerowego, firma zajmuje się także sprzedażą, leasingiem, wynajmem i likwidacją sprzętu oraz świadczy szeroki zakres usług IT w tym serwis sprzętu komputerowego. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko Specjalista ds. reklamacji Obowiązki: Obsługa klienta (telefoniczna, mailowa) Przeprowadzanie procesu reklamacyjnego Nadzór nad dokumentacją Wystawianie faktur Kontrola czasowego przebiegu reklamacji Wymagania: Mile widziane będzie doświadczenie na podobnym stanowisku Umiejętność w nawiązywaniu kontaktów i pozytywnego nastawienia do pracy Wysoka kultury osobista, pełne zaangażowanie i dobra organizacja pracy Orientacja na wyzwania i osiąganie wyznaczonych celów Co oferujemy? Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Pracę w zgranym zespole Pakiet Multisport Ubezpieczenie grupowe Dostęp do baz wiedzy czołowych producentów

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji (z językiem niemieckim)
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji (z językiem niemieckim)
Warszawa 30+ kilka dni temu

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24. Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji. Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Zakres obowiązków: • telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi, • obsługa reklamacji, • redagowanie i wysyłka pism, • aktualizacja danych w systemie, • sporządzanie dokumentacji i analiz. Wymagania: • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1) – wymagane, • komunikatywność, kreatywność, asertywność oraz dobra organizacja pracy, • praktyczna znajomość pakietu MS Office, • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku – mile widziane. Dołączając do nas zyskujesz: • wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej, • kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewniej już od pierwszych dni pracy, • elastyczny czas pracy (zaczynasz między 8 a 11), • wykorzystanie języka obcego w codziennej pracy, • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, • dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport, • opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny, • komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy. Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę? Nie czekaj, aplikuj !

Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
Pruszków 7 dni plecy

Opis oferty pracyFirma produkcyjna z branży papierniczej poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta . Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in. obsługa telefoniczna i mailowa klientów firmy, obsługa reklamacji, wprowadzania nowych zamówień do systemu. Oferujemy: * zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę o pracę * atrakcyjne wynagrodzenie * możliwość podnoszenia kwalifikacji Miejsce pracy Pruszków.

Customer Service Specialist/ Specjalista ds obsługi klienta
Customer Service Specialist/ Specjalista ds obsługi klienta
Tychy 30+ kilka dni temu

Dla naszego międzynarodowego klienta z branży produkcyjnej (koncern technologiczny) poszukujemy osoby na stanowisko: Customer Service Specialist/ Specjalista ds obsługi klienta Miejsce pracy: Tychy Zakres obowiązków: • Budowanie i utrzymywanie jak najlepszych relacji z klientami • Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami • Sporządzanie ofert, negocjacji z klientami • Ścisła współpraca z Sales Managerami oraz innymi działami m.in działem planowania, logistyki, produkcji , księgowości w celu realizacji strategii i osiągania założonych celów • Aktualizacja i weryfikacja zamówień • Kontrola przebiegu przygotowania materiału wejściowego oraz produkcji i wysyłki • Koordynacja procesu reklamacji (przyjęcie reklamacji, zlecenie do zaopiniowania do działu jakości, decyzja o przyjęciu reklamacji, zlecenie wystawienia faktury korygującej do księgowości) • Praca na systemie SAP Wymagania: • minimum roczne doświadczenia w pracy w obsłudze klienta • wykształcenie wyższe • dobra znajomość języka angielskiego • umiejętność współpracy z klientami i innymi departamentami w firmie • wysoka komunikatywność • bardzo dobra organizacja pracy • znajomość SAP – mile widziana Firma oferuje: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie • możliwość rozwoju w strukturach firmy • przyjazną atmosferę w pracy • elastyczny czas pracy, a także krótsze piątki • pakiet benefitów (m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, program sportowy) • dofinansowanie do dojazdów

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. HOLENDERSKIM
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. HOLENDERSKIM
Warszawa 30+ kilka dni temu

Szukam osób chętnych do pracy na stanowisku Specjalista ds. Klienta z językiem holenderskim. Poniżej główne zadania, które będą stałym elementem dnia pracy: Twój zakres obowiązków: -Pomoc klientom w ich zapytaniach dotyczących produktów, zamówień, płatności, zwrotów, reklamacji i przesyłek -Edukowanie i aktualizowanie się dzięki głębokiej wiedzy o firmie i produktach -Udział w szkoleniach z procesów obsługi klienta i dobrych praktyk z dystrybutorami. Wymagania pracodawcy -Język angielski, znajomość na poziomie C1/C2 -Znajomość języka holenderskiego w stopniu ojczystym lub przynajmniej płynnie -Dobre umiejętności interpersonalne i umiejętność pracy zespołowej -Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie -Silna koncentracja na kliencie -Zaletą jest doświadczenie w obsłudze klienta (telefon, e-mail, czat itp.) -Doświadczenie w obsłudze SAP – w Microsoft AX i Dynamics CRM to zaleta Pracodawca oferuje Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Model pracy: hybrydowy, Pracę w międzynarodowym środowisku dającą możliwość rozwoju i udziału w ciekawych projektach.

Specjalista ds. Sprzedaży - Zdalna
Specjalista ds. Sprzedaży - Zdalna
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma #WirtualnyAsystent to usługa, która w ostatnich latach dynamicznie zyskuje na popularności. Przenosząc swój #biznes do sieci powoduje, że coraz więcej Osób Indywidualnych oraz #Firm, decyduje się na #współpracę. Oferujemy pomoc jako Asystent dla Osoby Prywatnej oraz Firmy, które potrzebują wsparcia przy takich czynnościach administracyjno-biurowych (obsługa e-mail, call center, dział reklamacji, reklama Google Ads oraz Meta Ads). Poszukiwane są osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Tryb Pracy: Home Office Wymiar Pracy: Dodatkowy lub Stały Moment rozpoczęcia: Od zaraz Zakres obowiązków: - pozyskiwanie Jednoosobowych Działalności Gospodarczych jak i MiŚP - przedstawienie oferty współpracy - realizacja planów sprzedażowych - delegowany konkretny segment do obsługi - utrzymanie współpracy Rozliczenie za pracę: - umowa zlecenie lub umowa o dzieło - tryb wypłaty miesięczny - stawka prowizyjna: 100 zł netto od pozyskanego Klienta + 50 zł za każdy odnowiony miesiąc współpracy Wsparcie dla Pracownika: - gotowy segment dla pozyskiwania klientów - gotowe schematy rozmów  - wsparcie przełożonego w negocjacjach - gotowe ścieżki dotarcia do Klientów Zależy nam bardzo na czasie. Osoby dysponujące wolnym czasem Zapraszam do Aplikowania!

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
30+ kilka dni temu

Dla firmy z branży kosmetycznej, tworzącej najwyższej jakości produkty doceniane przez klientów w kilkudziesięciu krajach Europy i Świata, kreującej nowe trendy i świeże spojrzenie na nowoczesny biznes poszukujemy Kandydata/Kandydatki na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim Praca stacjonarna, w biurze, w Łodzi. Główny zakres odpowiedzialności: Profesjonalna obsługa klientów w zakresie realizacji zamówień oraz reklamacji (telefonicznie, mailowo i poprzez chat) Informowanie klientów o aktualnych promocjach i ofertach Tłumaczenie krótkich tekstów z języka polskiego na niemiecki Współpraca z innymi działami firmy Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i marki. Oczekiwania: Wykształcenie średnie Doświadczenie (minimum roczne) na stanowisku związanym z obsługą klienta Swobodna komunikacja w języku niemieckim (B1/B2), w mowie i w piśmie warunek konieczny Praktyczna znajomość obsługi komputera oraz programów z pakietu MS Office Otwartość i samodzielność w działaniu Mile widziana znajomość branży beauty. Pracodawca oferuje: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i na rynkach zagranicznych Wynagrodzenie: podstawa + premia Pakiet benefitów: pakiet medyczny - Luxmed, karta sportowa oraz grupowe zajęcia sportowe Rozwój zawodowy: kursy językowe, szkolenia zewnętrzne dostosowane do potrzeb pracownika. Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą i spełniających przedstawione oczekiwania zapraszamy do przesyłania zgłoszeń zawierających CV.

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemiecki
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemiecki
Warszawa 30+ kilka dni temu

BPO NETWORK Sp. z o.o. Poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, dbając o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji. Naszym celem jest, by potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy a jego Pracodawca znalazł najlepszego pracownika. Poszukujemy pracownika na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim z orzeczeniem o niepełnosprawności Miejsce pracy: Praca zdalna Wymagania:  Mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności  Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku  Znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym B2  Umiejętność szybkiego uczenia się  Odpowiedzialność za powierzone działania, dokładność, sumienność, komunikatywność  Znajomość pakietu MS Office zwłaszcza MS Excel na poziomie podstawowym  Stałe łącze internetowe w miejscu zamieszkania Obowiązki:  Stały kontakt z klientem w zakresie obsługi zamówień i reklamacji (e-mailowy, telefoniczny). Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących w języku niemieckim, języku polskim  Bieżący kontakt z pracownikami innych działów zaangażowanych bezpośrednio w proces obsługi zamówień, zwrotów i reklamacji  Grupowa realizacja zamówień w systemie Xpertis  Obsługa systemu magazynowego Cebularis  Wsparcie działu sprzedażowego w przygotowaniu, analizie oferty oraz aktualizacji bazy klientów  Stała współpraca z działem IT w celu niwelowania usterek, wpływających na nieefektywną obsługę zamówień klienta  Wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktury zaliczkowe, korygujące, faktury końcowe)  Bieżące przyjmowanie wpłat PLN i EUR w systemie Xpertis i IAI Oferujemy:  Prace zdalną  Umowę o prace w pełnym wymiarze godzin pracy  Respektowanie wszystkich przywilejów osoby z niepełnosprawnością  Kartę MultiSport  Opiekę medyczną  Niezbędny sprzęt Kontakt w sprawie oferty pracy: Ilona 798 - pokaż numer telefonu - @ @ ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA NA STRONIE www.bponetwork.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Praca z językiem niemieckim- bez doświadczenia
Praca z językiem niemieckim- bez doświadczenia
Warszawa 30+ kilka dni temu

Specjalista ds obsługi klienta z językiem niemieckim Stacjonarnie Warszawa/ Stacjonarnie Co będzie należało do Twoich obowiązków: • przyjmowanie zgłoszeń od klientów niemieckojęzycznych • rozwiązywanie zgłoszeń i zapisywanie ich w wewnętrznym systemie • szukanie odpowiednich rozwiązań pomocowych • procesowanie reklamacji • aktualizowanie danych • dbanie o wysoki poziom obsługi Czego od Ciebie oczekujemy: • bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (min B2+) • znajomości języka angielskiego min.B1 • dyspozycyjności do podjęcia pracy na pełen etat od zaraz • bardzo dobrej obsługi komputera i systemu MS Office Oferujemy: • Wynagrodzenie 7.000 PLN Brutto • Pracę w dynamicznym zespole, zapewniającym wsparcie i dobrą atmosferę • System szkoleń podnoszących kwalifikacje • Stabilne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia na podstawie umowy o pracę • Bogaty pakiet socjalny Jeśli zainteresowała Cię oferta - nie zwlekaj, APLIKUJ na adres: @ z dopiskiem praca Warszawa Aplikując na nasze ogłoszenie , wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, prowadzonych poprzez firmę Recruiters zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Wysyłając CV oświadczasz, że podane przez Ciebie dane są zgodne ze stanem faktycznym i nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Przekazanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do otrzymania wglądu do danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.

Młodszy/a Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta z orzeczeniem
Młodszy/a Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta z orzeczeniem
Kraków 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Naszym Klientom oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość doskonalenia zawodowego oraz bogaty pakiet programów rozwojowych! JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! #AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA Aktualnie poszukujemy kandydatów Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI zainteresowanych udziałem w projekcie i podjęciem pracy na stanowisku: Młodszy/a Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta (z orzeczeniem o niepełnosprawności) Miejsce pracy: KRAKÓW W RAMACH WSPÓŁPRACY OTRZYMASZ: • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, • Udział w projekcie aktywizującym, w którym przedstawimy Ci sprawdzone oferty pracy od pracodawców i ich przedstawicieli z lokalnego rynku pracy, • Wsparcie doświadczonych specjalistów takich jak: doradca zawodowy, psycholog, job crafter, prawnik. TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA: • Obsłudze zapytań mailowych, • Podstawowej obsłudze reklamacji i zwrotów składanych przez Klientów, • Obsłudze Klientów przez czat, • Obsłudze telefonicznej Klientów. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI: • Posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej), • Jesteś osobą komunikatywną, dokładną, skrupulatną, • Dobrze organizujesz swoją pracę, • Posiadasz umiejętność pracy w zespole. Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, prezentowana oferta jest skierowana w szczególności do osób wywodzących się z tej grupy. Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem/rekruterką. Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV! Zapraszamy do aplikowania przez poniższy formularz: https://tiny.pl/cb63j Masz pytania? Zadzwoń: 504 - pokaż numer telefonu - , 506 - pokaż numer telefonu - lub wyślij SMS o treści: Młodszy/a Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 947 Projekt Postaw na Pracę II jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
Halinów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyFirma HR Wise Sp. z o.o. - firma doradztwa personalnego, certyfikowana w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 24491, specjalizującą się w rekrutacji inżynierów, specjalistów oraz pracowników technicznych. Wspieramy Klientów w zakresie rekrutacji i szkoleń, a naszych Kandydatów w zarządzaniu ich ścieżką kariery i planowaniu rozwoju umiejętności zawodowych. Dla naszego Klienta, lidera branży przemysłowej, poszukujemy kandydata na stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Zakres obowiązków: -Kompleksowa opieka nad Klientem -Realizacja procesu zamówień (zwrotów i reklamacji) -Kontakt mailowy i telefoniczny z Klientem -Ścisła współpraca z innymi działami firmy Wymagania pracodawcy: -Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, -Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego -Odpowiedzialność i orientacja na cel, -Umiejętność planowania i raportowania -Rozwinięte zdolności interpersonalne -Obsługa programu Excel Pracodawca oferuje: -Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, -System premiowy, -Benefity pozapłacowe -Pakiet szkoleń wewnętrznych oraz wdrożenie stanowiskowe Administratorem danych osobowych jest HR Wise Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Puszkarska 9, 30-644 Kraków, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000719297, NIP: 679*****45, REGON: 369 - pokaż numer telefonu - (zwanym dalej Administratorem) kandydatów na pracowników i współpracowników, zwanych dalej Kandydatami. Pełna treść klauzuli informacyjnej administratora danych osobowych znajduje się na stronie internetowej firmy HR Wise Sp. z o.o. w zakładce klauzula ( znajdująca się na dole głównej strony ) www.hrwise.pl/klauzula-informacyjna/ Jeśli chciałby/chciałaby Pan/Pani wziąć udział w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez HR Wise Sp. z o.o. dla Klientów HR Wise Sp. z o. o. w przyszłości, proszę o dopisanie do CV poniższej klauzuli : " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym przez HR Wise Sp. z o.o., ul. Puszkarska 9, 30-644 Kraków, w celu przeprowadzenia innych rekrutacji z moim udziałem w przyszłości, zgodnie z postanowieniami Polityki prywatności."

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyOttobock to nowoczesna firma medyczna z tradycjami odnosząca sukcesy od 100 lat na rynku światowym. Działalność firmy skoncentrowana jest na ludzkich potrzebach. Oferując najwyższej jakości sprzęt ortopedyczno-rehabilitacyjny, w tym protezy kończyn, wózki inwalidzkie, stabilizatory stawów, czy też sprzęt dziecięcy Ottobock dąży do poprawy jakości życia wielu osób, a także zapewnienia im mobilności oraz niezależności. Obecnie poszukujemy kandydatów/tek na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Obowiązki: • Przyjmowanie i procesowanie telefonicznych i mailowych zamówień i zgłoszeń serwisowych • Kontakt z zagraniczną centralą firmy w kwestii realizacji zamówień • Obsługa zleceń przekazywanych przez klientów/pacjentów, doradztwo w przypadku zapytań, dbałość o utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami, • Formalna analiza zasadności reklamacji od klientów i pacjentów oraz ich terminowe rozpatrywanie, • Pisanie formalnych odpowiedzi / pism w sprawach reklamacyjnych • Administrowanie dokumentacją i korespondencją z klientami oraz pacjentami (B2B i B2C), • Odpowiedzialność za gospodarkę magazynową (przychody, rozchody, inwentaryzacje), • Wystawianie faktur i innej dokumentacji w zintegrowanym systemie komputerowym, • Współpraca z innymi działami firmy, • Opracowywanie raportów, archiwizacja danych. Nasze wymagania: • Dobra znajomość języka angielskiego (B2) - wymóg konieczny, • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, • Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych oraz dobra dykcja, • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, • Wykształcenie wyższe (mile widziane wykształcenie techniczne, np. inżynieria biomedyczna) • Umiejętność pracy z dużym zakresem samodzielności i odpowiedzialności, • Odporność na stres, • Umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy, • Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej , • Wysoka kultura osobista. Mile widziane: • Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta • Umiejętność obsługi programu SAP B1. Oferujemy; • Stabilne warunki zatrudnienia - pełen etat w oparciu o umowę o pracę. • Przejrzysty system premiowy. • Benefity – w pełni darmową opiekę medyczną, ubezpieczenia grupowe, kartę sportową (Multisport/Multilife), dofinansowanie do nauki języka angielskiego. • Przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów i ich merytoryczne wsparcie. • Pracę w miejscu, gdzie kluczowymi wartościami są pasja, praca zespołowa i fachowość. Administratorem Państwa danych osobowych objętych zakresem niniejszych działań publikacji jest OTTO BOCK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Poznaniu (adres: ul. Koralowa 3, 61-029 Poznań), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu pod numerem KRS: 0000117673; kapitał zakładowy: 1 628 000 złotych; NIP: 9720816993, REGON: 6310668840. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu naboru pracowników. Podanie danych jest dobrowolne, lecz bez ich podania nie będzie możliwa realizacja celu publikacji ogłoszenia. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych praz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania, poprawiania danych i inne prawa zgodnie z przepisami RODO. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych podane są Polityce przetwarzania danych osobowych dostępnej na stronie internetowej i w siedzibie Administratora.

Specjalista / Specjalistka ds. administracji sprzedaży
Specjalista / Specjalistka ds. administracji sprzedaży
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteś solidnym wsparciem działu sprzedaży? Dopilnujesz realizacji zamówień, sprawdzisz stan zapasów, zadbasz o dobre relacje z klientami? Wyślij CV i dołącz do zespołu już dziś – praca od zaraz! Dla naszego klienta – firmy produkującej sprzęt AGD marki premium rekrutujemy na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. administracji sprzedaży Miejsce pracy: Warszawa (Ursynów, Puławska) Wynagrodzenie: 5000–6000 brutto + premia + benefity Zadania: • obsługa klienta (B2B) za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio (w tym obsługa klienta wewnętrznego) • budowanie pozytywnych relacji z klientami zgodnie ze standardami firmy • kompleksowa obsługa procesów sprzedaży i reklamacji • wystawianie faktur i pozostałych dokumentów sprzedażowych • tworzenie i wysyłka raportów sprzedaży i dostępności towarowej (Excel, Business Central) • obsługa procesów magazynowych związanych z zakupem i alokacją towarów • współpraca przy monitorowaniu stanu zapasów towarów oraz wyjaśnianiu niezgodności w stanach • zakładanie i wprowadzanie zmian w kartotekach nabywców i zapasów zgodnie z otrzymanymi informacjami • ścisła współpraca z handlowcami • ochrona przetwarzanych danych • dbanie o pozytywny wizerunek firmy • inne zadania zlecone przez przełożonego Oczekiwania: • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (obsługa klienta, wsparcie sprzedaży) • wykształcenie średnie • rozumienie procesu obsługi klienta, sprzedaży i realizacji zamówień • podstawowa znajomość dokumentów sprzedażowych (FV, korekty, WZ, PZ) • praktyczna znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel, Outlook) • dojrzała postawa życiowa i zawodowa, profesjonalizm • dobra organizacja pracy, samodzielność, zaangażowanie • osoba dokładna, analityczna • umiejętność współpracy zespołowej • dyskrecja i umiejętność zachowania poufności (praca z danymi handlowymi) • mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Oferujemy: • umowę o pracę na zastępstwo (1 rok i 8 miesięcy) • pracę stacjonarną w biurze w godzinach 9.00–17.00 • pełny etat • wynagrodzenie: 5000–6000 brutto + premia + benefity • benefity: prywatna opieka medyczna, 50% dofinansowania karty sportowej • premię roczną wypłacaną w grudniu, nagrody za zaangażowanie i innowacje • najlepszą kawę w mieście • pracę w kameralnym, zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze Kontakt: Recruitment Solutions Krystyna Hołoga ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29 50-078 Wrocław tel. 531 - pokaż numer telefonu - Agencja doradztwa personalnego nr 2505. Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Recruitment Solutions Krystyna Hołoga moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6.1.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administratorem danych osobowych jest Recruitment Solutions Krystyna Hołoga z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, 50-078 we Wrocławiu. Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszego celu. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przedmiotowe dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ich wprowadzenia do bazy lub od daty ostatniego kontaktu z kandydatem, w zależności od tego, która data jest późniejsza. Wyrażona zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.

Specjalista ds. administracji sprzedaży
Specjalista ds. administracji sprzedaży
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyJesteś solidnym wsparciem działu sprzedaży? Dopilnujesz realizacji zamówień, sprawdzisz stan zapasów, zadbasz o dobre relacje z klientami? Szukamy kogoś takiego jak Ty – wyślij CV i dołącz do zespołu już dziś! Dla naszego klienta – szwajcarskiej firmy produkującej sprzęt AGD marki premium rekrutujemy na stanowisko Specjalista ds. administracji sprzedaży Miejsce pracy: Warszawa (Ursynów) Wynagrodzenie: 5000–6000 brutto + premia + benefity Zadania: – przestrzeganie wyznaczonych standardów obsługi klienta – budowanie pozytywnych relacji z klientami (B2B) – zapoznanie się i aktualizacja wiedzy na temat oferowanych towarów i produktów – obsługa klienta za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio (w tym obsługa klienta wewnętrznego) – kompleksowa obsługa procesów sprzedaży i reklamacji – tworzenie i wysyłka raportów sprzedaży i dostępności towarowej (Excel, Business Central) – obsługa procesów magazynowych związanych z zakupem i alokacją towarów – współpraca przy monitorowaniu stanu zapasów towarów oraz wyjaśnianiu niezgodności w stanach – zakładanie i wprowadzanie zmian w kartotekach nabywców i zapasów zgodnie z otrzymanymi informacjami – ścisła współpraca z handlowcami – ochrona przetwarzanych danych – dbanie o pozytywny wizerunek firmy – inne zadania zlecone przez przełożonego Oczekiwania: – doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (obsługa klienta, wsparcie sprzedaży) – wykształcenie średnie – rozumienie procesu obsługi klienta, sprzedaży i realizacji zamówień – podstawowa znajomość dokumentów sprzedażowych (FV, korekty, WZ, PZ) – praktyczna znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel, Outlook) – dojrzała postawa życiowa i zawodowa, profesjonalizm – dobra organizacja pracy, samodzielność, zaangażowanie – osoba dokładna, analityczna – umiejętność współpracy zespołowej – dyskrecja i umiejętność zachowania poufności (praca z danymi handlowymi) – mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Oferujemy: – umowę o pracę na zastępstwo (1 rok i 8 miesięcy) – pracę stacjonarną w biurze w godzinach 9.00–17.00 – pełny etat – wynagrodzenie: 5000–6000 brutto + premia + benefity – benefity: prywatna opieka medyczna, 50% dofinansowania karty sportowej – premię roczną wypłacaną w grudniu, nagrody za zaangażowanie i innowacje – najlepszą kawę w mieście – pracę w kameralnym, zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze Kontakt: Recruitment Solutions Krystyna Hołoga ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29 50-078 Wrocław tel. +48 531 - pokaż numer telefonu - Agencja doradztwa personalnego nr 2505. Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Recruitment Solutions Krystyna Hołoga moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6.1.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administratorem danych osobowych jest Recruitment Solutions Krystyna Hołoga z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, 50-078 we Wrocławiu. Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszego celu. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przedmiotowe dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ich wprowadzenia do bazy lub od daty ostatniego kontaktu z kandydatem, w zależności od tego, która data jest późniejsza. Wyrażona zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.

Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów
Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów
Łódź 30+ kilka dni temu

Jeśli chcesz się rozwijać w obszarze obsługi kluczowych klientów, to zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Kluczowych Klientów Miejsce pracy: Łódź Do Twoich zadań będzie należeć: - Administracyjna, regularna obsługa kluczowych klientów firmy, stały kontakt z centralami klientów, - Tworzenie ofert przetargowych, koordynowanie procesu zatwierdzania i podpisywania umów, zakładania cenników, - Koordynowanie działań promocyjnych klientów, - Monitorowanie terminowości realizacji zobowiązań klientów, - Koordynowanie procesu zamówień, zarządzaniem stanem magazynowym, dbanie o terminowość zamówień, - Koordynowanie procesu reklamacji od klienta, rejestracja reklamacji, - Sporządzanie raportów i zestawień na bieżące potrzeby firmy oraz klientów, - Aktywny udział w procesie kreowania nowych produktów, - Koordynowanie procesu zamówień wysyłki prób dla klienta, - Zarządzanie fakturami spornymi oraz wyjaśnianie zakwestionowanych faktur, - Współpraca z innymi działami w zakresie wykonywania powyższych zadań - z Logistyką, Transportem, działem Badań i Rozwoju, Planowania, Controllingu, Jakości. Nasze wymagania: - Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy administracyjnej (praca polega na obsłudze sieci handlowych) - Dobra znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, - Dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office (szczególnie MS Excel, np. tworzenie wykresów, tabela przestawna, funkcja wyszukaj.pionowo"), - Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne w zakresie budowania i podtrzymywania pozytywnych relacji, - Bardzo dobre kompetencje organizacyjne, - Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, - Proaktywność w działaniu. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z polską firmą, będącą jednym z czołowych producentów i sprzedawców lodów w Europie. Najnowocześniejszy park maszynowy w produkcji lodów w Europie pozwala nam na dostarczenie do naszych klientów różnorodnych produktów o najwyższej jakości, - Współpracę z profesjonalnym i doświadczonym zespołem, - Pełen proces wdrożenia w trybie stacjonarnym, wsparcie Przełożonych, Opiekuna wdrożenia, po wdrożeniu - praca hybrydowa (do ewentualnego odwołania), - Niezbędne narzędzia pracy, - Wynagrodzenie dwuskładnikowe - płaca zasadnicza + kwartalna premia uznaniowa, - Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta Multisport, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, raz na kwartał - duże paczki lodowe do domu, … a do tego codziennie nowe, pyszne lody! Od ponad 20 lat produkujemy dla wszystkich miłośników dobrych lodów i deserów mrożonych produkty, które są dostępne już nie tylko w Polsce, ale również w Europie, Azji, Afryce czy Ameryce Południowej! Nie stoimy w miejscu, stale się rozwijamy, udoskonalając swoje receptury, aby zaskakiwać Ciebie pysznymi lodami. Znajdujemy niekonwencjonalne rozwiązania, dzięki którym jesteśmy w stanie zaspokoić kubki smakowe nawet najbardziej wymagających klientów. Nasza wykwalifikowana kadra ekspertów dba o to, by dostarczany produkt spełniał wymagania najwyższej jakości, zarówno pod kątem receptury, jak i faktury czy opakowań. Możesz rozwijać się z nami zawodowo w dwóch nowoczesnych zakładach produkcyjnych: w Kaliszu oraz w Chechle Pierwszym lub w biurze handlowym w Łodzi. Aplikuj do nas śmiało! Nie mroź swoich działań! Analizy aplikacji dokonujemy z dużym zaangażowaniem. Kontakt z naszej strony następuje często jeszcze tego samego dnia lub kolejnego, a maksymalny czas na odzew to 5 dni roboczych. Jeśli nie skontaktujemy się z Tobą w przypadku tej rekrutacji, zachęcamy do wyrażenia zgody na udział w przyszłych procesach – a być może już za jakiś czas będziemy w stanie zaoferować Ci bardziej dopasowaną i atrakcyjniejszą propozycję współpracy. Dziękujemy za poświęcony czas oraz zainteresowanie naszym ogłoszeniem. Cieszymy się, że chcesz dołączyć do naszej lodowej społeczności. Etapy rekrutacji: - Odbieram i analizuję Twoje CV - Dzwonię do Ciebie i rozmawiamy - Spotykasz się z przyszłym przełożonym - Organizujemy zatrudnienie! Prześlij swoje CV przez portal Lento. Wyrażenie poniższej zgody umożliwia udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym (KRS: 7582 7) moich danych osobowych zawartych w dokumencie „Kwestionariusz osobowy kandydata/pracownika” oraz złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych (np. CV, list motywacyjny) na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym. Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy: Administratorem udostępnionych danych osobowych jest Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym przy ul. Torowej 13, 95-082 Dobroń (KRS: 0000075827). Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu niezbędnym do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, w którym Pan/Pani uczestniczy, a w razie wyrażenia stosownej zgody również dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym. Podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) i b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) [art. 6 ust. 1 lit. a) i b) RODO: „1. Przetwarzanie jest zgodne z prawem wyłącznie w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków: a) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów; b) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy”]. Przysługuje Pani/Panu: - prawo dostępu do dotyczących Pani/Pana danych osobowych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; - prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; - prawo do przenoszenia danych; - prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; - w zakresie, jakim podstawę przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, iż nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych jest niezbędne do udziału w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym. Odbiorcami udostępnionych przez Panią/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby upoważnione przez administratora – pracownicy, gdy dostęp do danych jest niezbędny w celu prawidłowego wykonywania pracy; zleceniobiorcy/usługodawcy, gdy dostęp do danych jest niezbędny w celu prawidłowego świadczenia usług; inne osoby, o ile jest to niezbędne i pozostaje w zgodzie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Udostępnione przez Panią/Pana dane nie będą służyły podejmowaniu decyzji, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym nie będą podlegały profilowaniu. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres jednego miesiąca od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Kilargo Sp. z o.o., w którym Pani/Pan uczestniczy, a w razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych również dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Kilargo Sp. z o.o. – przez okres 1 roku od dnia wyrażenia zgody. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod[MAŁPA]kilargo.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Łódź 30+ kilka dni temu

Pracuj z polską firmą będącą jedną z czołowych producentów i sprzedawców lodów w Europie! Rozbudowujemy zespół i poszukujemy osoby, która obejmie funkcję: Specjalista ds. Wsparcia Procesu Sprzedaży z j. niemieckim Miejsce pracy: Biuro handlowe, Łódź, ul. Piotrkowska 60 Twoje zadania: - Administracyjna, regularna obsługa niemieckojęzycznych klientów firmy (centrale kluczowych dyskontów), stały kontakt z klientem, - Tworzenie ofert przetargowych, koordynowanie procesu zatwierdzania i podpisywania umów, zakładania cenników, - Koordynowanie działań promocyjnych klientów, - Monitorowanie terminowości realizacji zobowiązań klientów, - Koordynowanie procesu zamówień, zarządzaniem stanem magazynowym, dbanie o terminowość zamówień, - Koordynowanie procesu reklamacji od klienta, rejestracja reklamacji, - Sporządzanie raportów i zestawień na bieżące potrzeby firmy oraz klientów, - Aktywny udział w procesie kreowania nowych produktów, - Koordynowanie procesu zamówień wysyłki prób dla klienta, - Zarządzanie fakturami spornymi oraz wyjaśnianie zakwestionowanych faktur, - Współpraca z innymi działami w zakresie wykonywania powyższych zadań – z Logistyką, Transportem, działem Badań i Rozwoju, Planowania, Controllingu, Jakości. Nasze oczekiwania: - Doświadczenie w obsłudze klienta i/lub realizacji obowiązków administracyjnych, - Znajomość j. niemieckiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny, - Bardzo dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office (szczególnie MS Excel – np. tworzenie wykresów, tabela przestawna), - Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne w zakresie budowania i podtrzymywania pozytywnych relacji, - Bardzo dobre kompetencje organizacyjne, - Innowacyjność, proaktywność w działaniu. Oferujemy: - Dla osób chcących się rozwijać – nauka od podstaw całego procesu sprzedaży i obsługi klienta, możliwość poszerzania kompetencji oraz w przyszłości nawiązywania nowych kontaktów na rynku lodowym, - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z polską firmą, będącą jednym z czołowych producentów i sprzedawców lodów w Europie. Najnowocześniejszy park maszynowy w produkcji lodów w Europie pozwala nam na dostarczenie do naszych klientów różnorodnych produktów o najwyższej jakości, - Współpracę z profesjonalnym i doświadczonym fachowcem – prowadzenie wyznaczonych klientów wraz z dedykowanym Key Account Managerem, - Współpracę w energicznym i wspierającym zespole Specjalistów, - Spotkania podsumowujące pionu połączone z integracją, - Pełen proces wdrożenia w trybie stacjonarnym, wsparcie Przełożonych, Opiekuna wdrożenia, Biura Wsparcia Sprzedaży i działu Sprzedaży, po wdrożeniu - praca hybrydowa (do ewentualnego odwołania), - Niezbędne narzędzia pracy – laptop, telefon, - Wynagrodzenie dwuskładnikowe – płaca zasadnicza + kwartalna premia uznaniowa (w ujęciu rocznym – do 20% podstawy), - Program Poleceń Pracowników, w którym możesz zgarnąć do 2400 zł brutto, - Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta Multisport (dla osób posiadających kartę – zniżki na zdrową żywność w naszych lodówkach), dodatkowe ubezpieczenie grupowe, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, raz na kwartał – duże paczki lodowe do domu, … a do tego codziennie nowe, pyszne lody! Zainteresowanych prosimy o aplikowanie za pomocą Lento. Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Zapraszamy! Kilargo Sp. z o. o. to polska firma specjalizująca się w produkcji i sprzedaży lodów i deserów mrożonych, głównie pod markami własnymi, tj. markami wiodących sieci handlowych w Polsce i na świecie. Posiadamy również w swojej ofercie produkty brandu Augusto - zapewne znasz Lody Familijne bądź m.in. lody Gulliver, Gucio, Bambo, Ice Monster. Dodatkowo współpracujemy z renomowanymi firmami z branży spożywczej wzbogacając Ich asortyment o kategorię lodów. Wyrażenie poniższej zgody jest niezbędne do udziału w procesie rekrutacyjnym: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym (KRS: 0000075827) moich danych osobowych zawartych w dokumencie „Kwestionariusz osobowy kandydata/pracownika” oraz złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych (np. CV, list motywacyjny) w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji. Wyrażenie poniższej zgody umożliwia udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym (KRS: 0000075827) moich danych osobowych zawartych w dokumencie „Kwestionariusz osobowy kandydata/pracownika” oraz złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych (np. CV, list motywacyjny) na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym. Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy: 1. Administratorem udostępnionych danych osobowych jest Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym przy ul. Torowej 13, 95-082 Dobroń (KRS: 0000075827). 2. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu niezbędnym do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, w którym Pan/Pani uczestniczy, a w razie wyrażenia stosownej zgody również dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym. 3. Podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) i b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO). [art. 6 ust. 1 lit. a) i b) RODO: „1. Przetwarzanie jest zgodne z prawem wyłącznie w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków: a) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów; b) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy”] 4. Przysługuje Pani/Panu: prawo dostępu do dotyczących Pani/Pana danych osobowych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; prawo do przenoszenia danych; prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; w zakresie, jakim podstawę przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, iż nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 5. Podanie danych jest niezbędne do udziału w procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Kilargo Sp. z o.o. z siedzibą w Chechle Pierwszym. 6. Odbiorcami udostępnionych przez Panią/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby upoważnione przez administratora – pracownicy, gdy dostęp do danych jest niezbędny w celu prawidłowego wykonywania pracy; zleceniobiorcy/usługodawcy, gdy dostęp do danych jest niezbędny w celu prawidłowego świadczenia usług; inne osoby, o ile jest to niezbędne i pozostaje w zgodzie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. 7. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 8. Udostępnione przez Panią/Pana dane nie będą służyły podejmowaniu decyzji, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym nie będą podlegały profilowaniu. 9. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres jednego miesiąca od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Kilargo Sp. z o.o., w którym Pani/Pan uczestniczy, a w razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych również dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Kilargo Sp. z o.o. – przez okres 1 roku od dnia wyrażenia zgody. 10. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod[a]kilargo.pl