Sortowanie:
Znaleziony: 21 ogłoszenie w kategorii Biuro / Administracja Polska: Wszystkie miasta
kierownik biura
kierownik biura
nowe Limanowa 5 dni plecy

Opis oferty pracyPrzyjmę do pracy biurowej kierownika, CV proszę przesłać na adres e-mail @

Kierownik  biura
Kierownik biura
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Firma posiadająca ugruntowaną pozycję rynkową w branży budowlanej poszukuje  pracownika na stanowisko:Kierownik biuraObowiązki:Zarządzanie sprawami administracyjnymi i organizacyjnymi biura.Współpraca z biurem rachunkowym, prawnikiem oraz zarządem w zakresie kadr, finansów, rozliczeń.Nadzór nad dokumentacją: prowadzenie korespondencji, rejestrów, sprawozdań wewnętrznych i polis ubezpieczeniowych.Przygotowywanie umów, pism i innych dokumentów administracyjnych.Dbanie o płynność obiegu dokumentów i informacji wewnątrz firmy.Wsparcie asystenckie codziennej pracy Przełożonego.Wykonywanie innych prac zleconych przez Przełożonego.Dbanie o dobry wizerunek firmy.Oczekiwania:Wykształcenie min. Średnie.Czynne prawo jazdy kat. B.Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku asystenta(ki) /koordynatora lub kierownika biuraBardzo dobra umiejętność planowania i organizacji czasu pracy.Umiejętność delegowania zadań oraz weryfikacji ich wykonania.Bardzo dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, Outlook).Mile widziana znajomość obsługi programu Subiekt.Samodzielność i wysoka dyscyplina pracy.Łatwość nawiązywania i utrzymywana kontaktów.Systematyczność, dokładność, analityczne myślenie.Entuzjazm oraz nastawienie na wytrwałą realizację założonych celów.Oferujemy:Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat,Atrakcyjne wynagrodzenieStabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,Pełną wyzwań pracę w doświadczonym zespoleAplikacje proszę wysyłać przez portal OLX.

Kierownik biura / Office Manager
Kierownik biura / Office Manager
Gdańsk 30+ kilka dni temu

JAGA Recruitment Sp. z o.o. (podmiot wpisany do rejestru agencji zatrudnienia Certyfikat Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 7363).   Aktualnie zajmujemy się rekrutacją stałą dla naszego klienta, który aktywnie działa na rynku nieruchomości. Nasz klient jest deweloperem, prężnie działającym na rynku trójmiejskim. Dziedziną, w której się specjalizuje to zakup nieruchomości gruntowych, wszechstronne przygotowywanie ich do zabudowy, łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę, a następnie sprzedaż.   W związku z dynamicznym rozwojem działalności poszukujemy Kierownika biura, które stanowiłoby trzyosobowy zespół.   Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Podwale Grodzkie Kierownik biura / Office Manager Obowiązki: • Kompleksowe prowadzenie sekretariatu, w tym wykonywanie zadań organizacyjnych z zakresu obsługi administracyjnej firmy. • Koordynowanie i nadzorowanie pracy pracowników biura. • Reprezentowanie - na podstawie odrębnego pełnomocnictwa - firmy i podmiotów powiązanych przy zawieraniu umów z kontrahentami. • Przygotowywanie projektów zarządzeń, uchwał i innych dokumentów wewnętrznych. • Przygotowywanie i protokołowanie posiedzeń organów korporacyjnych firmy oraz podmiotów powiązanych. • Zlecanie notariuszom przygotowywania projektów umów i innych dokumentów sporządzanych w formie aktu notarialnego. • Weryfikacja prawidłowości projektów umów i innych dokumentów. • Rejestrowanie formalnoprawnych obowiązków firmy określonych w zawieranych umowach lub innych dokumentach. • Monitorowanie przestrzegania zarządzeń i procedur obowiązujących w firmie. • Opracowywanie procedur i standardów sprzyjających optymalizacji organizacyjnej firmy, w szczególności w zakresie obiegu i zarządzania dokumentami. • Monitorowanie przepływów pieniężnych firmy oraz terminowości, kompletności i prawidłowości cyklicznych sprawozdań finansowych. • Organizacja i zapewnianie terminowej realizacji obowiązków Pracodawcy w sprawach kadrowych i związanych z BHP. • Obsługa marketingowa firmy w zakresie podstawowym. • Prowadzenie korespondencji, segregowanie dokumentów oraz ich ewidencja i archiwizacja, w tym w systemie komputerowym. • Sporządzanie raportów i rejestrów • Administracyjna obsługa Klientów oraz Inwestorów • Systematyczne wprowadzanie danych do systemu komputerowego, w tym w programie finansowo-księgowym. • Dbanie o sprawny przepływ informacji oraz dokumentów wewnątrz organizacji, a także w relacjach z kontrahentami. • Współpraca z innymi działami Spółki, w szczególności z działem finansowo-księgowym. Nasze wymagania: • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, zwłaszcza w firmie związanej z nieruchomościami bądź z branży finansowej albo w kancelarii prawnej. • Preferowane wykształcenie prawnicze lub z zakresu rachunkowości i finansów. • Doświadczenie w obsłudze korporacyjnej spółek prawa handlowego. • Doskonałą umiejętność zarządzania zespołem.  • Skrupulatność i precyzja w działaniu, terminowość oraz solidność. • Wysoki poziom dyscypliny wewnętrznej i umiejętność koncentracji na wykonywanych zadaniach. • Komunikatywność i wysoka kultura osobista. • Wysoko rozwinięte umiejętności planowania i organizacji czasu pracy • Umiejętność pracy w zespole. • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres. • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. • Prawo jazdy kat. B. Oferujemy: • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz bardzo atrakcyjną miesięczną premią uznaniową. • Pracę w dobrze wyposażonym i skomunikowanym biurze, w centrum Gdańska. • Możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego w strukturach firmy. • Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę i życzliwy zespół. • Dofinansowanie do karty sportowej. • Spotkania integracyjne. • Premie świąteczne.

Kierownik Biura Zarządu
Kierownik Biura Zarządu
Nowy Dwór Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyObowiązki: - prowadzenie sekretariatu Biura Zarządu wraz z prowadzaniem kalendarza spotkań, - bieżące wsparcie pracy Zarządu, - przygotowywanie podsumowań ze spotkań Zarządu, - przygotowywanie pism, - archiwizowanie dokumentów, - koordynacja obiegu korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, - współpraca z innymi działami, w tym z działem prawnym. Wymagania: - kilkuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze administracji, - wykształcenie wyższe, - wysoka kultura osobista, - dyskrecja i umiejętność pracy z informacjami poufnymi, - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, - bardzo dobra znajomość języka angielskiego, - mile widziana znajomość języka francuskiego - bardzo dobra organizacja pracy, - samodzielność w działaniu, - umiejętność pracy pod presją czasu, - komunikatywność i umiejętność współpracy z osobami z różnych obszarów organizacji. Nasz Klient oferuje: - stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji, - dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, - dofinansowanie do ubezpieczenia na życie, - parking dla pracowników, - karty przedpłacone, - paczki świąteczne, - imprezy integracyjne, - konkursy firmowe, - program rekomendacji pracowników.

Kierownik biura | Menedżer
Kierownik biura | Menedżer
1890000 zł
Lubań 30+ kilka dni temu

Twój zakres obowiązków:

dbanie o sprawne funkcjonowanie firmy


,odbieranie telefonu, monitorowanie firmowej skrzynki mailowej i podejmowanie działań


,obsługa social mediów, tworzenie postów, rolek reklamowych


,nadzór i monitoring nad dostawami,


organizacja i koordynacja spraw zleconych przez właścicieli,
dbanie o aktualizację strony internetowej i mediów społecznościowychNasze wymagania:
znajomość obsługi komputera, programów Office 


wysoka komunikatywność chęć nauki i rozwoju


doświadczenie w pracy biurowej


inicjatywa w działaniu,zaangażowanie,samodzielność


dobra organizacja czasu pracy 


i najważniejsze: uśmiech i pozytywne nastawienie.


mile widziana znajomość j. angielskiego To oferujemy:

mały i kameralny zespół,znakomitą atmosferę,


wpływ na zmiany w firmie oraz przestrzeń do wdrażania swoich pomysłów,


dobrą lokalizację w centrum Lubania


docenianie Twojej dobrze wykonanej pracywysokie zarobkipraca w godzinach biurowychsprzęt: telefon, laptop

Kierownik biura organizacji i zarządzania
Kierownik biura organizacji i zarządzania
30 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu

Poszukujemy pracownika na stanowisko: Kierownik biura organizacji i zarządzania Zakres obowiązków: - Ścisła współpraca z Zarządem, - Planowanie budżetu rocznego, - Realizacja zakładanych celów finansowych i marketingowych, - Kontrola obrotów finansowych, - Wyznaczania zakresu obowiązków w zespole, - Delegowanie terminowych zadań, - Rozliczenia zespołu z pracy na podstawie systemu wynagrodzeń, - Budowanie zespołów wykonawczych poprzez ciągłą rekrutację, - Rozwój przedsiębiorstwa lokalnie, regionalnie i globalnie, - Współpraca zewnętrzna z osobami fizycznymi i prawnymi, - Przyjmowanie i rozliczanie sprawozdań, - Składanie sprawozdań na ręce Zarządu. Wymagania: - Co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym opartym o pracę zespołu i osiąganie zakładanych rezultatów, - Predyspozycje i zdolności przywódcze do zarządzania przedsiębiorstwem, - Bardzo dobra komunikacja interpersonalna, - Mile widziana praca w organizacjach pozarządowych: stowarzyszenie fundacja, - Optymalizacja personelu adekwatnie do zakładanych celów, - Umiejętności rekrutacyjne i intuicja w budowaniu zespołu, - Umiejętności tworzenia umów, porozumień, pism i wszelakiej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, - Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów i informacji, - Znajomość podstaw prawa i rachunkowości. Oferujemy: - Współprace opartą o umowę o pracę lub b2b, - Stabilne warunki pracy i płacy oparty o system wynagrodzeń (podstawa, prowizja, premia), - Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, - Rozwój zawodowy, - Wzrost decyzyjności adekwatnie do stażu pracy, - Pakiet służbowy: Laptop, telefon, tablet, samochód. Dodatkowe informacje: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV. Kontakt tylko mailowy. Prosimy o dopisanie w CV klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))” Uwaga! Liczba stanowisk ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń w celu odbycia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Kierownik biura agencji pracy tymczasowej
Kierownik biura agencji pracy tymczasowej
450500 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu

Masz doświadczenie na stanowiskach kierowniczych lub cechy prawdziwego lidera?Twoim żywiołem są spotkania handlowe i codzienny kontakt z Klientem?Zapraszamy do naszego zespołu! Kierownik biura agencji pracy tymczasowejMiejsce pracy – Bydgoszcz Oferujemy Ci:Stabilne zatrudnienie w postaci umowy o pracę,Atrakcyjny system wynagrodzeń adekwatny do Twojej wiedzy i doświadczenia,Masz realny wpływ na to, ile zarabiasz: premia uzależniona od Twoich wyników!,Pracę w zespole nastawionym na rozwój i osiąganie wyznaczonych celów,Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy. Twoim zadaniem będzie:Realizacja wyznaczonych zadań i celów sprzedażowych,Organizacja pracy podległego zespołu pracowników,Zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz firmy oraz zarządzanie korespondencją,Koordynowanie procesem zatrudniania pracowników,Monitorowanie rynku i konkurencji w kontekście nowych możliwości biznesowych,Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów dla naszej agencji,Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami. Oczekujemy:Wykształcenia wyższego,Doświadczenia zawodowego w agencji pracy tymczasowej min. 1 rok,Znajomości obsługi pakietu MS Office,Czynnego prawa jazdy kat. B,Odpowiedzialności, terminowości oraz zaangażowania w wypełnianiu powierzonych obowiązków,Komunikatywności i łatwości nawiązywania relacji.  Azymut Agencja Zatrudnienia nr wpisu 11746. Aplikacja powinna zawierać: klauzulę o następującej treści: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji”.Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Azymut Agencja Zatrudnienia Sp. z o.o siedzibą w Lubinie przy ul. Cedrowa 16,2) kontakt z Administratorem Ochrony Danych - ul. Cedrowa 16, 59-300 Lubin,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu bieżącej i przyszłej rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.,4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres bieżących i przyszłych rekrutacji,5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody,6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne,8) Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w profilu rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Kontakt:ul. Cedrowa 1659-300 Lubin

Kierownik Biura - j. angielski
Kierownik Biura - j. angielski
Warszawa 14 dnia plecy

Spółka zajmująca się m. in. budową farm fotowoltaicznych na terenie kilku krajów Unii Europejskiej poszukuje Kierownika Biura.Będziesz odpowiedzialny m. in. za:organizację pracy biura;organizację i koordynację wyjazdow pracowniczychwsparcie z zakresu HRrozliczenia godzinobieg dokumentówdziałania rekrutacyjne;wsparcie innych osób w zespole.wiele innych obowiązków związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa i zarządzaniem prowadzoną działalnościąOczekujemy, że będziesz osobą potrafiącą pracować w sposób niezależny, dokładny oraz odpowiedzialny. Staniesz się "właścicielem" wybranych procesów. Zaawansowana znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym. Znajomość innych języków mile widziana.Zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie, konieczne narzędzia, elastyczny model pracy, możliwość wyjazdów za granicę.Osoby z doświadczeniem mile widziane.

Office manager, koordynator / kierownik biura
Office manager, koordynator / kierownik biura
25 zł
Radzanów 30+ kilka dni temu

Zakres obowiązków:- organizacja pracy własnej i biura (delegowanie zadań i nadzór nad ich sprawnym wykonywaniem )- obsługa korespondencji  (terminowe porządkowanie dokumentów i ich obiegu)- obsługa klienta (przyjmowanie zamówień i nadzór logistyczny nad ich realizacją, utrzymywanie poprawnych relacji z kontrahentami)-  wystawianie faktur i innych dokumentów wewnętrznych- zapewnienie sprawnego przepływu informacji między działami- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych- dbanie o porządek (kontrola stanowisk pracy, stanu urządzeń, utrzymanie czystości) Wymagania:- doświadczenie na podobnym stanowisku- biegła obsługa komputera i narzędzi biurowych-  wysoko rozwinięta umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i pracy załogi- odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania- samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz inicjowanie rozwiązań Jesteś osobą żywiołową, która nie boi się wyzwań? Czekamy na Twoje zgłoszenie.  Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Office manager / koordynator / kierownik biura
Office manager / koordynator / kierownik biura
Kościan 30+ kilka dni temu

GroomerShop to lider w branży groomerskiej, oferujemy największy w Polsce wybór profesjonalnego sprzętu, kosmetyków i akcesoriów do pielęgnacji zwierząt. Nasza firma powstała w 2011 roku, jest dystrybutorem asortymentu najlepszych, światowych producentów w naszej dziedzinie.Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:OFFICE MANAGERPraca w Pianowie k/Kościana.==Zakres Twoich obowiązków:organizacja pracy własnej i pozostałych osób pracujących w biurze (wsparcie pracowników, delegowanie zadań i nadzór nad ich sprawnym wykonywaniem),monitorowanie firmowej skrzynki mailowej i podejmowanie stosownych działań,rozwiązywanie pojawiających się problemów i trudności zgłaszanych zarówno przez klientów firmy, jak i pracowników,dbanie o porządek w biurze (kontrola stanowisk pracy, stanu urządzeń),koordynacja i współpraca z pozostałymi działami firmy,po odpowiednim przeszkoleniu: telefoniczna obsługa Klienta,uzupełnianie zaopatrzenia biura w przedmioty i środki codziennego użytku (w tym pomieszczeń socjalnych),organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,realizowanie innych niezbędnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura.==CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ ?:umowę o pracę w stabilnej i stale rozwijającej się firmie,pracę z przyjaznym zespołem - nie jesteśmy korporacją, tylko grupą młodych i ambitnych osób,atrakcyjne wynagrodzenie, dostosowane do Twoich umiejętności i doświadczenia,komfortowe warunki do pracy w nowoczesnym biurowcu,niezbędne narzędzia, potrzebne do wykonywania Twojej pracy,wolne weekendy,pyszną kawę z ekspresu==CZEGO OCZEKUJEMY?doświadczenia na podobnym stanowisku,znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,wysoko rozwiniętej umiejętności planowania i organizacji pracy własnej i załogi,komunikatywności oraz pozytywnego nastawienia do pracy i ludzi,wysokiego poczucia odpowiedzialności i zaangażowania w powierzone zadania,samodzielności w działaniu, odporności na stres,biegłej obsługa komputera i narzędzi biurowych,Chęć nauki i zdobywania doświadczenia,prawa jazdy kat. BOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie swojego aktualnego CV wraz ze zdjęciem i listem motywacyjnym.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.CV powinny zawierać klauzulę : “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

Kierownik Biura Obsługi Abonenta NDI Tychy
Kierownik Biura Obsługi Abonenta NDI Tychy
940000 zł
Tychy 30+ kilka dni temu

Zakres zadań:Wdrażanie rozwiązań usprawniających pracę zespołuWdrażanie inicjatyw mających na celu podnoszenie jakości opieki nad klientamiWyznaczanie celów, motywowanie oraz dbanie o rozwój zespołuRealizacja planów sprzedażowychRealizacja obsługi posprzedażowej oraz obsługi reklamacjiRaportowanie oraz analiza wynikówWymagania:Wykształcenie wyższeDoświadczenie w dziale obsłudze klienta - minimum 2 lataPrawo jazdy kat. BDoświadczenie w branży telekomunikacyjnej - mile widzianeZnajomość języka angielskiego - mile widzianeOferujemy:Pełnoetatowe zatrudnienie na podstawie umowy o pracęPaczki świąteczneSzkoleniaZniżki na firmowe produkty i usługiSpotkania integracyjneKontakt: NDI – Internet Telewizja Telefon ul. Konecznego 18 43-100 Tychy

Kierownik biura/ zespołu - branża funduszy unijnych
Kierownik biura/ zespołu - branża funduszy unijnych
970000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

Przedsiębiorstwo INSERVICES zajmująca się doradztwem gospodarczym i pozyskiwaniem funduszy unijnych poszukuje ambitnej osoby, która chce mieć istotny wpływ na dalszy rozwoju przedsiębiorstwa.  Praca wiąże się z realizacją wymagających zadań w wielu projektach jednocześnie.  Osoba na tym stanowisku musi zadbać o efektywną pracę całego zespołu konsultantów poprzez wyznaczanie zadań i bieżącą pomoc w ich realizacji. Ważnym aspektem pracy jest także udział w negocjacjach handlowych z potencjalnymi klientami. Do zakresu obowiązków należy także dbałość o najefektywniejsze połączenia potrzeb Klienta i możliwości jakie daje konkretny konkurs dotacyjny poprzez tworzenie harmonogramów rzeczowo-finansowych projektu.  Zakres obowiązków:  - zarządzanie zespołem kilku pracowników (rozdzielanie zadań, kontrola, pomoc w wykonywaniu zadań, szkolenia wewnętrzne) - spotkania z partnerami biznesowymi ( w zależności od potrzeby, ale nie więcej niż 1-2 dni w tygodniu) - czynny udział w tworzeniu dokumentacji aplikacyjnej, także w tworzeniu budżetów i harmonogramów rzeczowo-finansowych - kontrola jakościowa nad całością projektów o dofinansowanie ze środków unijnych - raportowanie do właściciela  - odpowiedzialność za 2 działy firmy (dotacji unijnych oraz rozliczania projektów)  Oferujemy: - ciekawe doświadczenia związane z wieloma branżami oraz budowa sieci kontaktów z osobami z najwyższego szczebla zarządzania  -wybór formy zatrudnienia według preferencji - biuro położone w bardzo dobrze skomunikowanym miejscu (Gaj, Wrocław) - wynagrodzenie odpowiadające kwalifikacjom składające się z części bazowej i premii za zrealizowane projekty - po okresie próbnym możliwość awansu na stanowisko Dyrektora, a następnie Prezesa spółki i otrzymania udziałów w spółce - praca w młodym zespole i w miłej atmosferze - pracę przy wielu ambitnych projektach i ciągły rozwój osobistyWymagania- wymagana praktyczna znajomość procedur aplikowania o środki unijne (warunek konieczny!) i doświadczenie w pisaniu oraz rozliczaniu projektów (preferowana firma consultingowa) - zdolności zarządcze  - umiejętność tworzenia części finansowych wniosków aplikacyjnych  - ambicja, samodzielność, dobra organizacja pracy - wykształcenie prawnicze / ekonomiczne będzie dodatkowym atutem - wielozadaniowość - własna inicjatywa

Kierownik biura | Menedżer Umowa na zastępstwo
Kierownik biura | Menedżer Umowa na zastępstwo
Warszawa 30+ kilka dni temu

Obowiązki:Koordynacja działań i operacji biurowych, aby zapewnić efektywności i zgodność z polityką firmy.Obsługa programów biurowychKontakt z firmami zewnętrznymiZarządzanie korespondencją mailowąKontrola sprzedaży produktówNadzór nad promocją produktówNadzór nad pracą platformy sprzedażowej (wprowadzanie do platformy nowych produktów, zmian)Obsługa reklamacjiRaportowanie postępów pracy biura do kierownictwa wyższego szczeblaOrganizacja eventów służbowych (rezerwacje, planowanie tras, kontrola sprzedaży biletów)Nadzór nad odsłoną graficzną produktów (wprowadzanie poprawek, zatwierdzanie projektów)Dbanie o dobry wizerunek firmyWymagania:Bardzo dobre umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej.Dobra organizacja i wielozadaniowość potrzebne do różnorodnych zajęć.Znajomość obsługi komputera, programów Office Doświadczenie w pracy biurowejInicjatywa w działaniuZaangażowanieUmiejętność samodzielnego podejmowania decyzjiTo oferujemy:Umowa na zastępstwo na okres przynajmniej 1 rokAtrakcyjne wynagrodzenie, dostosowane do umiejętności i doświadczeniaNiezbędne narzędzia, potrzebne do wykonywania pracy (laptop, telefon)Elastyczny czas pracyWolne weekendy*Zastrzegamy sobie prawo do udzielenia odpowiedzi na wybrane aplikacje

Office Manager, Asystentka, Kierownik biura, Inwestycje w nieruchomośc
Office Manager, Asystentka, Kierownik biura, Inwestycje w nieruchomośc
Grodzisk Mazowiecki 12 dnia plecy

 Dzień dobry,Prowadzę spółkę inwestycyjną pod marką www.50m2.pl. Spółka zajmuje się obrotem nieruchomościami głównie w Grodzisku Mazowieckim, Pruszkowie, Żyrardowie i Warszawie, ale również w pozostałych rejonach Polski. Głównym moim biznesem są tak zwane flipy. Czyli kupuję mieszkania, przeprowadzam generalny remont, jednocześnie kreując dodatkową wartość mieszkania oraz tak profesjonalnie przygotowane mieszkanie, sprzedaję. Prowadzimy również zarządzanie wynajmem krótkoterminowym. Planujemy również rozwój pod kątem realizacji deweloperskich.Tworzę zespół, który będą tworzyć osoby zaangażowane i proaktywne, oraz otwarte na wyzwania i naukę, optymistyczne. Osoba na stanowisku Office Manager/Asystentka powinna być systematyczna i uporządkowana, potrafiąca pracować samodzielnie oraz umiejąca samodzielnie zaplanować swój dzień pracy, wnosząc od siebie dodatkową wartość do firmy. Szukam osoby otwartej na ciekawe zadania ale również nie zrażająca się zadaniami czasem nudnymi ;-). Osoba na oferowanym stanowisku będzie odpowiedzialna za biurowe zadania jako asystentka ale również za organizacyjne zadania, z większą odpowiedzialnością.Opis stanowiska pracy Asystentki Office Managera:Główne obszary pracy:·        Odpowiedzialność za współpracę z kontrahentami: Deweloperzy, Notariusze, Prawnik, Pośrednicy, Wspólnoty mieszkaniowe, Spółdzielnie Mieszkaniowe, dostawcy mediów itp.·        Odpowiedzialność za utrzymywanie właściwej dokumentacji firmy·        Sprawy organizacyjne dla firmy oraz zarządu·        Obsługa social media·        Możliwość współtworzenia organizacji·        Obsługa Wynajmu krótkoterminowego (Booking i Airbnb)·        Odpowiedzialność za sprawy urzędowe (dokumenty po zakupie mieszkania, do sprzedaży, itp.)·        Codzienna współpraca z Prezesem i realizowanie powierzonych zadań·        Obsługa oprogramowania: Word, Excel, Power Point, programy internetowe - Uporządkowanie, edycja i przygotowanie dokumentów oraz faktur - Kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami i urzędami·        Pomoc przy wielu zadaniach usprawniających i rozwijających firmę·        Będą stałe bieżące czynności, plus będą dochodzić w międzyczasie różne dodatkowe sprawy do zrobienia “na teraz”·        Praca zdalna, głownie z domu, bez biura·        Wymagane prawo jazdy i samochód·        Praca również w terenie na obszarze posiadanych nieruchomości (Grodzisk Mazowiecki, Pruszków, Żyrardów, Warszawa). Sporadycznie nieruchomości w innych częściach Polski (zazwyczaj·        Preferowane miejsce zamieszkania Grodzisk Mazowiecki i okolice·        Preferowane zatrudnienie w formie B2B (ewentualnie umowa zlecenie na 3 miesiące i wtedy umowa o pracę)  Jeżeli posiadasz poniższe cechy…·        Umiejętności negocjacyjne·        Umiejętności managerskie·        Jesteś asertywna/y i dynamiczna/y·        Posiadasz doświadczenie w pracy przy nieruchomościach·        Systematyczność oraz umiejętność organizowania pracy sobie ale czasem i innym - Komunikatywność i umiejętność współdziałania·        Umiejętność podejmowania decyzji, samodzielność i poczucie odpowiedzialności·        Jesteś zorganizowana/y i uporządkowana/y·        Jesteś kreatywna/y i nie boisz się nowych zadań (będzie dużo wyzwań) i nauki·        Sama/Sam szukasz rozwiązań i samodzielnie wykonujesz zadania·        Bierzesz odpowiedzialność za swoją pracę oraz wykonujesz ją dokładnie i w usystematyzowany sposób·        znasz pakiet MS Office (tworzenie pism, prostych zestawień Excel)…to znaczy, że ta praca jest dla Ciebie, wyślij swoje  CVOferuję:·        Możliwość współtworzenia i rozwoju organizacji·        Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji·        Ciekawą pracę, pełną wyzwań, w której można się bardzo dużo nauczyć od funkcjonowania spółki inwestycyjnej, obieg dokumentów spółek, po sprzedaż, relacje z klientami, inwestorami itp.·        Laptop, drukarka, telefon·        Wiedzę z zakresu inwestycji w nieruchomości·        Umowę B2B lub o pracę, wynagrodzenie podstawowe plus premie uzależnione od efektów pracy Oczekuję:·        Zaangażowania·        Systematyczności·        Proaktywności w prowadzonych zadaniach (wychodzenie z inicjatywą oraz pomysłami)·        Inicjowanie pomysłów w celu rozwoju i usprawnienia działalności firmy·        Poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania oraz rozwój firmyJeżeli powyższy zakres pracy i kompetencji Ci odpowiada, prześlij swoje CV pod adres e-mail.

Kierownik/Kierowniczka Biura
Kierownik/Kierowniczka Biura
Wysokie Mazowieckie 30+ kilka dni temu

Firma MICHAŁ P.Targoński Sp.K. poszukuje osoby do pracy na stanowisko:Kierownik/Kierowniczka BiuraMiejsce pracy: Wysokie MazowieckieObowiązki:wykonywanie obowiązków powierzonych przez przełożonegozarządzanie zespołem 10-osobowymsporządzanie oraz analiza raportówanaliza rentowności prowadzonych sprzedażyutrzymywanie relacji z kluczowymi klientaminadzór nad dokumentami handlowymi i magazynowymiorganizacja pracy własnej i całego zespołu w celu prawidłowego funkcjonowania biuradbanie o wysokie standardy obsługi klientaWymagania:wykształcenie wyższedoświadczenie w zarządzaniu zespołemkomunikatywność i efektywność w realizacji zadańdobra organizacja czasu pracy i umiejętność zarządzania czasemsamodzielnośćkomunikatywnośćOferujemy:atrakcyjne wynagrodzeniestabilne i pewne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełen etatpracę w dynamicznie rozwijającej się firmieOsoby zainteresowane proszę o kontakt: 86 275 90 93Każda przesłana aplikacja powinna zawierać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883)."

Kierownik/iczka Biura / Asystent/-ka Zarządu
Kierownik/iczka Biura / Asystent/-ka Zarządu
678000 zł
Toruń 30+ kilka dni temu

Do Zespołu Hajsplon - specjalizującego się w inwestycjach w nieruchomości - zatrudnimy osobę które odciąży nas w: - Obsłudze poczty przychodzącej. - Prowadzeniu rejestru klientów. - Obsłudze dokumentowej prowadzonych projektów. - Zrobieniu kawy klientom odwiedzającym biuro i zadbaniu o ogólny porządek w biurze. - Pomoże w bieżących zadaniach Zespołu. - Obsłuży klientów dzwoniących do biura. Nie mamy konkretnych wymagań, ważna jest ogólna prezencją i by Twoja praca stanowiła realną pomoc dla Zespołu. Przewidujemy możliwość dostosowania charakteru i wymiaru pracy do indywidualnych potrzeb.

kierownik biurowa
kierownik biurowa
wczoraj

Opis oferty pracyPrzyjmę do pracy biurowej rzetelną, odpowiedzialną osobę na stanowisko: kierownik biura. CV proszę przesłać na adres e-mail. @

Kierownik Agencji Pracy
Kierownik Agencji Pracy
Wrocław 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyDo naszego biura mieszczącego się we Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisko: Kierownik Agencji Pracy. Zakres obowiązków: • Pozyskiwanie klientów i nawiązywanie trwałych relacji biznesowych w zakresie usług agencyjnych • Sporządzanie i prezentowanie ofert handlowych • Negocjacje warunków współpracy z klientami zgodnie z polityką handlową firmy • Nadzorowanie działań związanych z realizacją projektów • Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy jako Pracodawcy na rynku pracy oraz wśród klientów Wymagania: • Fachowa wiedza z dziedziny funkcjonowania Agencji Pracy na terenie Polski • Znajomość przepisów i zasad delegowania pracowników tymczasowych do krajów UE • Umiejętność planowania działań handlowych, bezpośredniego docierania do klientów i zarządzania relacjami z kluczowymi klientami • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem • Doświadczenie w obszarze rekrutacji • Czynne prawo jazdy kat. B • Komunikatywna znajomość jednego z języków obcych – angielskiego lub/i niemieckiego. Nasza oferta: • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Atrakcyjne wynagrodzenie • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego • Przyjazna atmosfera pracy • Duża swoboda w realizacji zadań Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji za pośrednictwem serwisu Lento. Wyrażając zgodę na wzięcie udziału procesie rekrutacji, należy pamiętać o zamieszczeniu klauzuli zgody na przetwarzanie danych w swojej aplikacji. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych, sprostowania ich, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale stanowi warunek wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziały w rekrutacji. Administrator danych jest Euworkpower Sp. z o.o.Agencja Euworkpower numer 21957. Oferta pracy tymczasowej.

KONSULTANT ELEKTRONICZNEGO BIURA OBSŁUGI KLIENTA
KONSULTANT ELEKTRONICZNEGO BIURA OBSŁUGI KLIENTA
30+ kilka dni temu

Firma z branży energetycznej zatrudni konsultantów do pracy na infolinii rozmów przychodzących oraz eBOK. Zakres obowiązków: - kontakt telefoniczny z klientami firmy w celu przekazywania konkretnych informacji; - obsługa połączeń telefonicznych (głównie infolinia przychodząca) oraz systemu eBOK (także e-mail/fax/czat/video-czat); - szybkie działanie i dbanie o jakość przeprowadzonych rozmów; - przyjmowanie oraz obsługa zgłoszeń, reklamacji. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie; - bardzo dobra znajomość języka polskiego, płynna komunikacja i łatwość w prowadzeniu rozmów; - dobra dykcja i wymowa; - mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta lub w Call Center; - dobra organizacja pracy; - umiejętność obsługi pakietu MS Office; - dyspozycyjność min. 120 godzin w miesiącu. Oferujemy: - umowa zlecenie; - atrakcyjna stawka godzinowa w wysokości 24 zł brutto; - praca stacjonarna (decyzję o pracy zdalnej podejmuje kierownik biura); - system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych (okres rozliczeniowy dwumiesięczny); - możliwość wzięcia udziału w akcjach dodatkowo płatnych; - szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży; - interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole; - benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.). Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

OBSŁUGA INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ - branża energet
OBSŁUGA INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ - branża energet
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa telefonicznych zgłoszeń reklamacyjnych Klientów oraz wyjaśnianie niezgodności z tym związanych; - profesjonalna obsługa obecnych i potencjalnych Klientów firmy; - promowanie marki Kontrahenta i kreowanie jej pozytywnego wizerunku; - realizacja wyznaczonych celów; - udział w szkoleniach w celu ciągłego podnoszenia kwalifikacji w zakresie telefonicznej obsługi klienta; - dyspozycyjność minimum 120 godzin w miesiącu od poniedziałku do piątku (bez weekendów). WYMAGANIA: - płynne posługiwanie się komputerem (nie sprawia Ci problemu używanie jego podstawowych funkcji), dobra znajomość pakietu MS Office; - wykształcenie minimum średnie; - umiejętność pracy pod presją; - empatia; - dobra dykcja, posługiwanie się poprawną polszczyzną; - obowiązkowość, dobra organizacja pracy. OFERUJEMY: - zatrudnienie w oparciu o umowę ZLECENIE; - stawkę godzinową w wysokości 24 zł brutto + atrakcyjny system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych; - praca w stałych godzinach na jedną zmianę; - praca stacjonarna (decyzję o pracy zdalnej/hybrydowej podejmuje kierownik biura); - szkolenie wstępne, które przygotuje Cię do pracy; - codzienną opiekę Koordynatora i Lidera. Kontakt: +48 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)" Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231. OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ. Agencja Pracy Tymczasowej FallWork nie pobiera opłat od Kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Dziękujemy i zapraszamy do współpracy.

Konsultant Contact Center
Konsultant Contact Center
Szczecin 30+ kilka dni temu

Konsultant Contact Center – czynności obsługi Klienta w Contact Center. Firma z branży energetycznej zatrudni konsultantów Contact Center do pracy na infolinii rozmów przychodzących. Zakres obowiązków: - kontakt telefoniczny z klientami firmy w celu przekazywania konkretnych informacji; - obsługa połączeń telefonicznych (głównie infolinia przychodząca) oraz systemu eBOK (także e-mail/fax/czat/video-czat); - szybkie działanie i dbanie o jakość przeprowadzonych rozmów; - przyjmowanie oraz obsługa zgłoszeń, reklamacji. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie; - bardzo dobra znajomość języka polskiego, płynna komunikacja i łatwość w prowadzeniu rozmów; - dobra dykcja i wymowa; - mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta lub w Call Center; - dobra organizacja pracy; - umiejętność obsługi pakietu MS Office; - dyspozycyjność min. 120 godzin w miesiącu. Oferujemy: - umowa zlecenie; - atrakcyjna stawka godzinowa w wysokości 24 zł brutto; - praca stacjonarna (decyzję o pracy zdalnej/hybrydowej podejmuje kierownik biura); - system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych (okres rozliczeniowy dwumiesięczny); - możliwość wzięcia udziału w akcjach dodatkowo płatnych; - szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży; - interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole; - benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.). Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - lub @ Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Filtr