Sortowanie:
Znaleziony: 30 ogłoszenie w kategorii Obsługa klienta / call center Polska: Wszystkie miasta
Konsultantów Obsługi Klienta
Konsultantów Obsługi Klienta
nowe 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem W zamian otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w biurze w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl.

Konsultant telefoniczny
Konsultant telefoniczny
Zamość 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoszukujemy Konsultantów do telefonicznej obsługi Klienta. Nieważne, czy masz doświadczenie, czy dopiero zaczynasz karierę zawodową. U nas każdy ma szansę! Wymagania: - Punktualność, obowiązkowość, pracowitość, rzetelność - Komunikatywność - Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta Obowiązki: - Telefoniczna obsługa Naszych Klientów - Udzielanie informacji o promowanych produktach i usługach - Dbanie o pozytywny wizerunek firmy Oferujemy: - Szkolenie wdrażające do pracy - Wynagrodzenie podstawowe + premie - Miłą atmosferę w zespole młodych pracowników - Możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu -Wynagrodzenie zawsze na czas, umowa o pracę po okresie próbnym Proces rekrutacji składa się z 3 części: aplikacja CV rozmowa telefoniczna rozmowa on-line lub w biurze z bezpośrednim przełożonym podpisanie umowy i pełne szkolenie

Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta
Katowice 30+ kilka dni temu

Do naszego rozwijającego się zespołu dla spółki specjalizującej się w sprzedaży i montażu produktów z branży Odnawialnych Źródeł Energii poszukujemy Konsultantów ds. telefonicznej obsługi klienta. Zaaplikuj i pomóż nam w obsłudze Klientów z całej Polski.Twój zakres obowiązków:kompleksowa obsługa telefoniczna Klientów firmyprzedstawienie oferty dotyczącej kompleksowej obsługi związanej z uzyskaniem niezależności energetycznejprowadzenie rozmów z Klientami zgodnie z obowiązującymi proceduramiudzielanie informacji na temat usług naszej firmybudowanie relacji i kreowanie pozytywnego wizerunku firmyraportowanie dnia pracyWymagania pracodawcy:wykształcenie min. średniekomunikatywność, swoboda wypowiedzidoświadczenie w sprzedaży – warunek koniecznyznajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)zaangażowanie w powierzone obowiązkiMile widziane:doświadczenie w branży OZEPracodawca oferuje:pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w Katowicachumowę o pracę po okresie próbnym lub umowę zlecenie w zależności od preferencjipodstawę + wysokie premieszkolenia techniczno-sprzedażoweliczne konkursy, wyjazdy integracyjnedla najbardziej zaangażowanych wycieczki zagraniczne 7 dni All Inclusivebenefity pozapłacowe (Luxmed, Medicover Sport)

Customer Service Representative with Polish and English
Customer Service Representative with Polish and English
30+ kilka dni temu

Lubisz pracę z klientem, mówisz płynnie w języku angielskim i chcesz pracować z pozytywnymi ludźmi? Dołącz do zespołu pracującego dla naszego najnowszego klienta, który świadczy usługi finansowe online, takie jak płatności za zakupy internetowe oraz stacjonarne z możliwością płatności w późniejszym terminie. Twoim zadaniem będzie wsparcie klientów w ich codziennych sprawach związanych z użytkowaniem tego typu metod płatności. Udzielamy jedynie wsparcia, nie prowadzimy sprzedaży usług. Korzyści dla CIEBIE! Atrakcyjne warunki zatrudnienia - sprzęt niezbędny do pracy, nowe biuro, umowa o pracę, stała podstawa oraz dodatkowe premie miesięczne uzależnione od wyników; Praca w międzynarodowym środowisku; Pakiet benefitów - karta Multisport, prywatna opieka medyczna, bilety do kina, a może ubezpieczenie na życie? Dobierz sobie benefity, które Cię interesują; Program poleceń pracowniczych - pracuj ze znajomymi w ramach programu “Pracuj ze mną w Transcom”. Za każdego zatrudnionego pracownika z Twojego polecenia otrzymasz od 1200 zł do 3000 zł brutto! O szczegóły zapytaj w trakcie rozmowy; Rozwój - szkolenie wstępne, ale nie tylko. Możliwości awansu, platforma Transcom University, szkolenia kompetencyjne i webinary wellbeingowe są do Twojej dyspozycji! Możesz również zostać naszym Brand Ambasadorem lub wspierać działania #TranscomCares. Dołącz do rodziny Transcom jako Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim! Twoim zadaniem będzie profesjonalna obsługa naszego klienta, odpowiadanie na pytania za pośrednictwem telefonu oraz czatu. Silny nacisk kładziemy się na satysfakcję klienta dlatego zostaniesz przeszkolony, aby dobrze słuchać problemu i w razie potrzeby okazywać empatię. Pytania dotyczą głównie płatności i obsługi aplikacji. Czego u Ciebie szukamy? Płynnej znajomości języka polskiego, którego będziesz używać do codziennej obsługi klienta; Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2); (w tym języku odbędzie się rozmowa rekrutacyjna, szkolenie oraz będziesz używać go do komunikacji wewnętrznej); Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00; Chęci rozwoju zawodowego w obszarze profesjonalnej obsługi klienta, opartej na najwyższych standardach jakości; Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane. Sprawdź jak wygląda życie w Transcom! Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. jest globalnym specjalistą Customer Experience, który dostarcza serwis w zakresie obsługi klienta, sprzedaży, wsparcia technicznego oraz zarządzania kredytami poprzez sieć centrów oraz pracujących zdalnie konsultantów. 30000 specjalistów w ponad 60 centrach, w 26 krajach dostarcza serwis w 33 językach dla międzynarodowych marek z różnych sektorów branżowych. W Polsce działamy od ponad 18 lat, w 5 lokalizacjach – Gdańsku, Poznaniu, Olsztynie, Białymstoku i Elblągu. Zatrudniamy obecnie ponad 1100 konsultantów, którzy obsługują naszych Klientów w 12 językach m.in. polskim, niemieckim, angielskim, francuskim i językach skandynawskich.

Telefoniczna obsługa recepcji.
Telefoniczna obsługa recepcji.
Wasilków wczoraj

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Od nas otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w biurze w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę lub zlecenie w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim oraz umiejętność komunikacji w języku angielskim (przynajmniej podstawowej) - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl

Obsługa klienta na recepcji - konsultant/ka
Obsługa klienta na recepcji - konsultant/ka
8 dni plecy

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem W zamian otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl.

Telefoniczna obsługa recepcji.
Telefoniczna obsługa recepcji.
Knyszyn 8 dni plecy

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Od nas otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w biurze w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę lub zlecenie w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim oraz umiejętność komunikacji w języku angielskim (przynajmniej podstawowej) - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl

Telefoniczny konsultant ds. Obsługi Recepcji
Telefoniczny konsultant ds. Obsługi Recepcji
7 dni plecy

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim oraz umiejętność komunikacji w języku angielskim (przynajmniej podstawowej) - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem W zamian otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w biurze w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl

Obsługa klienta - konsultant/ka
Obsługa klienta - konsultant/ka
20 dni plecy

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem W zamian otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl

Obsługa Klienta - dołącz do nas!
Obsługa Klienta - dołącz do nas!
Zabłudów 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobra znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem W zamian otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w biurze w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl.

Call Center - obsługa klienta
Call Center - obsługa klienta
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPracuj dzwoniąc do klientów POSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem W zamian otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl.

Konsultant/ka Obsługi Klienta
Konsultant/ka Obsługi Klienta
Choroszcz 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPOSZUKIWANI KANDYDACI Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. Nie wykluczamy ze względu na schorzenie. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: - doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane w strukturach Call Center) - posiadanie nastawienia pro-klienckiego - dobrej znajomości obsługi komputera - wysoka komunikatywność - sprawność w posługiwaniu się językiem polskim - wykształcenie minimum średnie Obowiązki jakie zostaną Ci powierzone: - bieżąca, telefoniczna obsługa Klienta (w ruchu przychodzącym i wychodzącym) - monitorowanie jakości bazy danych - dbanie o zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - ścisła współpraca z całym zespołem W zamian otrzymasz: - pracę w trybie stacjonarnym w Białymstoku - szkolenia i opiekę prowadzoną przez doświadczonych trenerów - umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie - system premiowy - wolne weekendy - pracę na dwie zmiany Zapraszamy pozytywnie nastawionych ludzi do dołączenia do nas - najlepszych konsultantów telefonicznych w Białymstoku! Osoby zainteresowane prosimy o telefon lub przesłanie swojego CV. W aplikacji należy umieścić klauzulę dotyczącą przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji o treści podanej na naszej stronie internetowej www.lavoro.com.pl.

Team Leader (Umowa o pracę)
Team Leader (Umowa o pracę)
Ostrowiec Świętokrzyski 30+ kilka dni temu

Firma fotowoltaiczna poszukuje Kandydatów na stanowisko: Team Leader w biurze sprzedaży. Miejsce pracy : Ostrowiec Świętokrzyski Do zadań zadań zatrudnionej Osoby będzie należeć: - nadzór w biurze sprzedaży nad grupą konsultantów telefonicznych. - raportowanie wyników biura do centrali. - pozyskiwanie klientów indywidualnych, biznesowych oraz budowanie pozytywnych relacji z Klientami zainteresowanymi instalacjami fotowoltaicznymi ( kontakt telefoniczny, oraz inne metody pozyskiwania Klienta. - odpowiedzialność za wynik indywidualny, oraz zespołu. - dbanie o dobry wizerunek firmy. Wymagania: - Komunikatywność, - rzeczywiste chęci do pracy, - dobra organizacja czasu pracy, - znajomość obsługi komputera, - mile widziane doświadczenie w branży sprzedaży lub Call Center. Oferujemy: - umowa o pracę, - premia za podpisane umowy. - przejrzysty prowizyjny system wynagrodzeń. - szkolenie przygotowujące do pracy, oraz opiekę doświadczonego trenera sprzedaży na każdym etapie współpracy. - auto służbowe, oraz niezbędna narzędzia do wykonywania pracy. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Kierownik Zespołu Call Center
Kierownik Zespołu Call Center
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKierownik Zespołu Call Center Warszawa Mokotów / Hybryda 8 000 - 10 000 PLN (UoP lub B2B) O firmie: Firma posiada 16 lat doświadczenia na rynku ubezpieczeń, wykorzystując nowoczesne rozwiązania online do porównania i zakupu polis. Oferuje szeroki zakres ubezpieczeń i znalezienie najkorzystniejszej oferty. Firma posiada oraz wykorzystuje w praktyce standardy ISO 9001 i ISO 27001 co jest gwarancją jakości obsługi. Zakres obowiązków: · Zarządzenie zespołem Call Center o Na początek 3-4 osoby już pracujące o Cel – rozbudowa zespołu do 10-20 na przestrzeni 12-24 miesięcy · Ocena kompetencji oraz potencjału obecnego zespołu · Rekrutacja nowych pracowników do Call Center · Projektowanie i prowadzenie szkoleń oraz kompleksowe i systematyczne wdrażanie nowych pracowników · Wspieranie i motywowanie zespołu, optymalizacja procesów i dążenie do podnoszenie efektywności pracy oraz sprzedaży w Call Center · Zarządzenie nową sprzedażą oraz odnowieniami · W zakresie następujące produkty ubezpieczeniowe: o Ubezpieczenie komunikacyjne – kluczowy produkt o Ubezpieczenie turystyczne – obecnie nie sprzedawany na call center. o Ubezpieczenie nieruchomości – planowany do wdrożenia do Call Center · Koordynowanie procesów telemarketingowych i zarządzanie grafikiem pracy konsultantów · Zarządzanie systemem Call Center (Thulium) · Odsłuchy i ocena rozmów konsultantów, podnoszenie kwalifikacji pracowników · Rozpatrywanie reklamacji oraz rozwiązywanie niestandardowych sytuacji · Realizacja planów i celów sprzedażowych · Współpraca z Kierownikiem Biura Obsługi Klienta Oczekiwane kompetencje: · Doświadczenie w telefonicznej sprzedaży (mile widziane w branży ubezpieczeń majątkowych lub życiowych) · Doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center sprzedażowym (mile widziane w branży ubezpieczeń) · Wysoko rozwinięte umiejętności współpracy w zespole oraz kompetencje sprzedażowe · Pozytywne nastawienie do nowych wyzwań i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów · Umiejętność formułowania rekomendacji oraz wdrażania zaproponowanych rozwiązań Oferujemy: · Pracę w firmie, która jest liderem technologicznym w swoje branży · Rozwój kariery w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji · Stabilne zatrudnienie · Współpraca bezpośrednio z Zarządem firmy · Premia za realizację celów rozliczana kwartalnie · Ciekawe projekty oraz przyjazna atmosfera pracy · Narzędzia pracy Benefity: · Możliwość pracy hybrydowej po wdrożeniu · Brak dress code’u · Spotkania integracyjne · Program rekomendacji pracowników · Rozszerzony pakiet opieki medycznej

Doradca klienta ds. przedłużania umów
Doradca klienta ds. przedłużania umów
30+ kilka dni temu

Posiadasz już doświadczenie zawodowe? A może będziemy Twoim pierwszym pracodawcą? Aplikuj i zbuduj karierę swoich marzeń! Dołącz do nas jako doradca klienta ds. przedłużania umów! Jak się u nas pracuje? - Pracujemy w oparciu o konkurencyjne oferty i nowoczesne produkty. - Dzielimy się wiedzą, bierzemy udział w szkoleniach i rozwijamy się w oparciu o jasne ścieżki kariery. - Rozwijamy swoje umiejętności sprzedażowe, komunikacyjne i interpersonalne. Dzień w firmie - Badamy potrzeby klientów i dbamy o utrzymanie z nimi pozytywnych relacji. - Oferujemy przedłużenie obecnych umów bądź nowe, konkurencyjne usługi. - Pracujemy w oparciu o własną, stałą bazę klientów. - Osiągamy realne cele sprzedażowe. U nas otrzymasz: - Stałe wynagrodzenie podstawowe i wysokie premie sprzedażowe; - Dodatkowo do 3000zł brutto bonusu polecając znajomego do pracy; - Dodatkowy program motywacyjny: konkursy pakietowe i wewnętrzne, wartościowe gadżety; - Umowę zlecenie na czas wdrożenia, następnie możliwość zatrudnienia na umowę o pracę; - Profesjonalne wdrożenie do pracy, grafik dopasowany do Twoich potrzeb; - I wiele więcej, o czym z chęcią opowiemy w trakcie procesu rekrutacyjnego! To oferta dla Ciebie, jeśli: - Bardzo dobrze radzisz sobie w obsłudze komputera; - Cechujesz się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi; - Chcesz się rozwijać w obszarze najwyższej jakości obsługi klienta. Sprawdź jak wygląda życie w Transcom! Aplikuj za pomocą linku: https://transcompoland.recruitee.com/o/doradca-staego-klienta-ds-przeduzania-umow-grudziadz?source=lento.pl Transcom to ponad 30 000 konsultantów Transcom, pracujących w 80 contact center i własnych domach, w 26 krajach, tworzy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office. W Polsce jesteśmy od 2003 roku - znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu i Poznaniu, a wkrótce pojawimy się również w Grudziądzu!

CALL CENTER
CALL CENTER
Poznań 30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyKonsultant ds. Obsługi Klienta Contact Center – sprzedaż. Firma z branży energetycznej zatrudni konsultantów Contact Center do pracy na infolinii rozmów wychodzących. Zakres wykonywanych czynności: - profesjonalna obsługa klienta; - telefoniczna sprzedaż produktów szkolnych do placówek edukacyjnych; - rzetelne przedstawianie oferty; - posprzedażowa obsługa klienta; - telefoniczna windykacja należności. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie; - dobra dykcja; - posługiwanie się poprawną polszczyzną; - dobra znajomość pakietu MS Office; - cierpliwość, opanowanie, empatia; - odporność na stres; - obowiązkowość, umiejętność organizacji pracy. Oferujemy: - umowa zlecenie; - stawka godzinowa w wysokości 27,70 zł brutto; - miejsce pracy: Poznań, ul. Bałtycka 33a; - praca w godzinach 07:30-15:30; - atrakcyjny system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych; - pełne wdrożenie w obowiązki; - wsparcie koordynatorów oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje. Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Konsultant z Niemieckim (100% zdalnie, bez angielskiego)
Konsultant z Niemieckim (100% zdalnie, bez angielskiego)
Łódź 30+ kilka dni temu

Dla globalnej firmy poszukujemy Konsultantów z językiem Niemieckim. Rekrutacja jak i praca są w 100% zdalne, bierzemy pod uwagę osoby z całej Polski. Nie wymagamy doświadczenia, jedynie znajomości języka niemieckiego. Daty rozpoczęcia to: 12.06, 13.07 lub 17.08. Do obowiązków na stanowisku należy: - Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla kontaktujących się klientów poprzez mail, telefon i chat; - Rozwiązywanie bieżących problemów; - Rejestrowanie nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu; - Kontakt z ekspertami w celu rozwiązania problemów; - Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta. Wymagania: - bardzo dobra znajomość języka Niemieckiego (B2), - znajomość pakietu MS Office, - chęć do pracy i zaangażowanie, - stabilne łącze internetowe na kablu; Korzyści: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, - atrakcyjne wynagrodzenie, - praca zdalna, - szkolenia wdrożeniowe, - opieka medyczna, - pakiet mybenefits. Jak aplikować? W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku „Aplikuj teraz“ i postępowanie zgodnie z instrukcjami. Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.

Doradca klienta ds. przedłużania umów (Olsztyn)
Doradca klienta ds. przedłużania umów (Olsztyn)
30+ kilka dni temu

"Transcom to ponad 30 000 konsultantów Transcom, pracujących w 70 contact center i własnych domach, w 26 krajach, tworzy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office. W Polsce jesteśmy od 2003 roku - znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu i Poznaniu. Doradca klienta ds. przedłużania umów Lokalizacja: Olsztyn, ul.Wyszyńskiego 1 Korzyści dla CIEBIE: • Umowa o pracę lub zlecenie - to Twój wybór! • Wynagrodzenie w przedziale 3010 - 4750 zł brutto i więcej; • Stała podstawa i wysokie premie sprzedażowe; • Program poleceń pracowniczych - powiększ swoje wynagrodzenie o min. 200zł miesięcznie; • Szeroki pakiet benefitów m.in. w ramach platformy MyBenefit (bilety na koncerty, bony na zakupy itp.); • Komfortowe warunki pracy w naszym biurze w Olsztynie - z możliwością przejścia na pracę zdalną; • Profesjonalne wdrożenie do pracy, grafik dopasowany do Twoich potrzeb i wiele więcej! Jako doradca stałego klienta rozwiniesz swoje umiejętności sprzedażowe w oparciu o doświadczenie zespołu który osiąga bardzo dobre wyniki sprzedażowe. Nauczymy Cię jak słuchać klienta i odpowiadać na jego potrzeby. W codziennej pracy zadbamy o: • Utrzymanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami; • Telefoniczną sprzedaż najlepszych usług telekomunikacyjnych na rynku; • Osiąganie realnych celów sprzedażowych. Po przesłaniu aplikacji otrzymasz od nas także zaproszenie do symulatora który pozwoli poznać Ci jeszcze lepiej stanowisko! Najbliższe szkolenie startuje: 08.06.2022r. O Tobie • Bardzo dobrze radzisz sobie w obsłudze komputera; • Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne; • Lubisz osiągać założone cele; • Chcesz się rozwijać w obszarze sprzedaży. Aplikuj! Znajdź nas także na Facebooku i Instagramie! "

Doradca stałego klienta ds. zmiany ofert (Olsztyn)
Doradca stałego klienta ds. zmiany ofert (Olsztyn)
30+ kilka dni temu

"Transcom to ponad 30 000 konsultantów Transcom, pracujących w 70 contact center i własnych domach, w 26 krajach, tworzy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office. W Polsce jesteśmy od 2003 roku - znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu i Poznaniu. Doradca stałego klienta ds. zmiany ofert Lokalizacja: Olsztyn, ul.Wyszyńskiego 1 Korzyści dla CIEBIE: • Umowa o pracę lub zlecenie - to Twój wybór! • Wynagrodzenie w przedziale 3010 - 4750 zł brutto i więcej; • Stała podstawa i wysokie premie sprzedażowe; • Program poleceń pracowniczych - powiększ swoje wynagrodzenie o min. 200zł miesięcznie; • Szeroki pakiet benefitów m.in. w ramach platformy MyBenefit (bilety na koncerty, bony na zakupy itp.); • Komfortowe warunki pracy w naszym biurze w Olsztynie - z możliwością przejścia na pracę zdalną; • Profesjonalne wdrożenie do pracy, grafik dopasowany do Twoich potrzeb i wiele więcej! Jako doradca stałego klienta rozwiniesz swoje umiejętności sprzedażowe w oparciu o doświadczenie zespołu który osiąga bardzo dobre wyniki sprzedażowe. Nauczymy Cię jak słuchać klienta i odpowiadać na jego potrzeby. W codziennej pracy zadbamy o: • Utrzymanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami; • Telefoniczną sprzedaż najlepszych usług telekomunikacyjnych na rynku; • Osiąganie realnych celów sprzedażowych. Po przesłaniu aplikacji otrzymasz od nas także zaproszenie do symulatora który pozwoli poznać Ci jeszcze lepiej stanowisko! Najbliższe szkolenie startuje: 20.06.2022r. O Tobie • Bardzo dobrze radzisz sobie w obsłudze komputera; • Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne; • Lubisz osiągać założone cele; • Chcesz się rozwijać w obszarze sprzedaży. Aplikuj! Znajdź nas także na Facebooku i Instagramie! "

Asystent Działu Obsługi Klienta - Oxford University Press Polska
Asystent Działu Obsługi Klienta - Oxford University Press Polska
34900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Oxford University Press, brytyjskie wydawnictwo edukacyjne o kierunku: nauczanie języka angielskiego, zatrudni:studentkę/studenta, z ważną legitymacją studencką, do pracy na umowę zlecenie w pełnym wymiarze godzin, na stanowisko:Asystent Działu Obsługi Klienta. Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:Kontakt telefoniczny z Klientami wydawnictwa,Prowadzenie korespondencji e-mailowej z Klientami oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu obsługi Klienta,Sprawdzanie poprawności i wyjaśnianie zamówień na materiały wydawnictwa,Wprowadzanie danych do systemów informatycznych i bazy danych,Wsparcie dla Konsultantów Metodycznych,Promowanie produktów wydawnictwa,Przygotowanie wysyłki materiałów na konferencje wydawnictwa.Oczekiwania:Dobra znajomość MS Office,Umiejętność pracy w zespole,Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,Dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków,Dobra organizacja pracy,Wysoka kultura osobista,Odpowiedzialność, zaangażowanie, punktualność.Dodatkowymi atutami będą:Znajomość języka angielskiego,Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Oferujemy:Pracę w renomowanym wydawnictwie na zasadach pracy zdalnej - od czasu do czasu konieczna wizyta w biurze w Warszawie,Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie,Możliwość zdobywania doświadczeń zawodowych,Miłą atmosferę pracy,Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9 -17.Wszystkie zainteresowane prosimy o aplikowanie CV przez portal OLX. Skontaktujemy się z wybranymi osobami. Powodzenia!Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

PRACA W CALL CENTER - INFOLINIA PRZYCHODZĄCA
PRACA W CALL CENTER - INFOLINIA PRZYCHODZĄCA
Szczecin 30+ kilka dni temu

Konsultant Contact Center – czynności obsługi Klienta w Contact Center. Firma z branży energetycznej zatrudni konsultantów Contact Center do pracy na infolinii rozmów przychodzących oraz wychodzących. Zakres obowiązków: - kontakt telefoniczny z klientami firmy w celu przekazywania konkretnych informacji; - obsługa połączeń telefonicznych (głównie infolinia przychodząca) oraz systemu eBOK (także e-mail/fax/czat/video-czat); - szybkie działanie i dbanie o jakość przeprowadzonych rozmów; - przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie; - bardzo dobra znajomość języka polskiego, płynna komunikacja i łatwość w prowadzeniu rozmów; - dobra dykcja i wymowa; - mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta lub w Call Center; - dobra organizacja pracy; - umiejętność obsługi pakietu MS Office; - dyspozycyjność min. 120 godzin w miesiącu. Oferujemy: - umowa zlecenie; - atrakcyjna stawka godzinowa w wysokości 23 zł brutto; - praca stacjonarna (decyzję o pracy zdalnej podejmuje kierownik biura); - system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych (okres rozliczeniowy dwumiesięczny); - możliwość wzięcia udziału w akcjach dodatkowo płatnych; - szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży; - interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole; - benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.). Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - lub @ Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

KONSULTANT INFOLINII WYCHODZĄCEJ
KONSULTANT INFOLINII WYCHODZĄCEJ
30+ kilka dni temu

Konsultant ds. Obsługi Klienta Contact Center – sprzedaż. Firma z branży energetycznej zatrudni konsultantów Contact Center do pracy na infolinii rozmów wychodzących. Zakres wykonywanych czynności: - wykonywanie połączeń wychodzących do Klientów firmy ENEA; - sprzedaż umów produktowych; - obsługa kanału voice - infolinia wychodząca, kanału e-mail oraz eBOK; - utrzymywanie standardów profesjonalnej obsługi Klientów telefonicznie oraz mailowo; - doradztwo i udzielanie informacji Klientowi na temat proponowanej oferty. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie; - dobra dykcja; - posługiwanie się poprawną polszczyzną; - dobra znajomość pakietu MS Office; - cierpliwość, opanowanie, empatia; - odporność na stres; - obowiązkowość, umiejętność organizacji pracy. Oferujemy: - umowa zlecenie; - atrakcyjna stawka godzinowa w wysokości 24 zł brutto; - miejsce pracy: Poznań, ul. Polna 60; - praca w godzinach 08:00-17:00 z możliwością wydłużenia godzin pracy w przyszłości do godziny 19:00; - możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia; - atrakcyjny system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych; - wsparcie koordynatorów oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje. Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)" Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ - branża energetyczna
KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ - branża energetyczna
Szczecin 30+ kilka dni temu

Konsultant Contact Center – czynności obsługi Klienta w Contact Center. Firma z branży energetycznej zatrudni konsultantów Contact Center do pracy na infolinii rozmów przychodzących. Zakres wykonywanych czynności: - udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów w zakresie ofert i usług świadczonych przez GK ENEA telefonicznie oraz korespondencyjnie (e-mail/fax/czat/video-czat); - promocja i sprzedaż produktów GK ENEA; - realizowanie działań związanych z procedurami dotyczącymi zawierania oraz obsługi umów zawartych przez klientów z ENEA; - przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji i skarg związanych z działalnością GK ENEA (w zakresie przydzielonych kompetencji); - w sytuacjach tego wymagających wykonywanie połączeń wychodzących do klientów; - ewidencja oraz zgodna z procedurami rejestracja zgłoszeń prowadzonych w ramach obsługi klientów; - utrzymywanie pozytywnych kontaktów z klientami w celu realizacji zakładanych wskaźników ilościowych i jakościowych; - zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi klientów. Wymagania: - znajomość pakietu Office oraz obsługi urządzeń biurowych; - łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych; - odporność na stres; - silne zorientowanie na realizację celów; - umiejętność pracy w zespole; - obowiązkowość, sumienność i dokładność; - dobra organizacja pracy; - dobra dykcja. Oferujemy: - umowa zlecenie; - atrakcyjna stawka godzinowa w wysokości 23 zł brutto; - możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia (decyzję podejmuje kierownik biura); - system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych (okres rozliczeniowy dwumiesięczny); - możliwość wzięcia udziału w akcjach dodatkowo płatnych; - szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży; - interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole; - benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.). Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Przyjdź: Piekary 26, Poznań Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)". Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Konsultant ds. obsługi klienta (Olsztyn)
Konsultant ds. obsługi klienta (Olsztyn)
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce! Podział czasu pracy: (tylko pracuj.pl) 90% Telefoniczna obsługa klienta 5% Zapoznawanie się ze zmianami w procedurach 5% Szkolenia, coachingi, spotkania 1:1 Lokalizacja: Olsztyn, Wyszyńskiego 1 U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 23,50 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię (do 500 zł brutto). Szkolenie wdrażające (7 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy. Godziny pracy dopasowane do Twoich potrzeb (pracujemy od poniedziałku do niedzieli, w przedziale godz. 7:00 - 23:00 - Olsztyn, Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia. Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Luxmed), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej! lub: Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej! Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur, problemów z zasięgiem, szczegółów oferty. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i innych działów. —--------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wyróżniają Cię: Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie. Podstawowa umiejętność obsługi systemu Android lub iOS - pomagamy klientom w obsłudze urządzeń mobilnych. Umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby. Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj! Proces rekrutacji: 1. ChatAssess > 2. Rozmowa telefoniczna > 3. Spotkanie online Uwolnij swój potencjał! Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów. O nas W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko. Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie @ Razem z 30 000 konsultantów, pracujących w 80 centrach obsługi i własnych domach, w 25 krajach, tworzymy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office. W Polsce jesteśmy od 2003 roku. Znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu, Poznaniu i Grudziądzu. Znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie @ i poznaj nas lepiej.

Specjalista ds. sprzedaży z językiem węgierskim
Specjalista ds. sprzedaży z językiem węgierskim
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Jeśli jesteś fanką/fanem digital marketingu, kochają Cię klienci, a język węgierski nie ma przed Tobą tajemnic, to koniecznie dołącz do nas - poszukujemy specjalistów ds sprzedaży jako konsultantów jednej z największych sieci społecznościowych! MIEJSCE PRACY: GDAŃSK – praca stacjonarna TWOJA ROLA: Reprezentowanie wiodącej na świecie marki w branży social media i digital marketingu Codzienne kontaktowanie się z nowymi i obecnymi klientami (agencjami lub reklamodawcami) przez telefon, czat i e-mail, identyfikowanie możliwości sprzedaży i dostarczanie tym firmom najlepszych rozwiązań reklamowych dla ich celu biznesowego Poprawa jakości obsługi klienta poprzez zapewnienie optymalnego i odpowiedniego dostosowania produktu Udzielanie pomocy przed- i posprzedażowej CO JEST NIEZBĘDNE NA TYM STANOWISKU? Znajomość języka węgierskiego na poziomie min. C1 z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 Podejście zorientowane na zadowolenie klienta z umiejętnościami doradczymi w zakresie sprzedaży Zdolności analityczne z umiejętnością interpretacji danych i trendów JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ, ZAGWARANTUJEMY CI: Wynagrodzenie w wysokości 8000 zł brutto plus do 1500 zł premii Wewnętrzne szkolenia i możliwości rozwoju Szerokie możliwości awansu w naszej międzynarodowej firmie Prywatną opiekę medyczną oraz kartę sportową Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Jeżeli chcecie Państwo, by wasze dane były wykorzystane w tym i kolejnych procesach rekrutacyjnych, prosimy o zamieszczenie klauzuli zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Personnel and Media Solutions, Piaseczno ul. Julianowska 35 dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego oraz przyszłych procesów rekrutacji w związku z rozpoczęciem obowiązywania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych podmiotom współpracującym w celu realizacji procesów rekrutacyjnych, również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia, Poinformowano mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych. Powyższe dane podaję dobrowolnie”.

KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ - 23 zł/h!
KONSULTANT INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ - 23 zł/h!
Szczecin 30+ kilka dni temu

Konsultant Contact Center – czynności obsługi Klienta w Contact Center. Firma z branży energetycznej zatrudni konsultantów Contact Center do pracy na infolinii rozmów przychodzących. Zakres wykonywanych czynności: - obsługa Klientów (infolinia rozmów przychodzących) telefonicznie oraz korespondencyjnie (e-mail/fax/czat/video-czat); - udzielanie informacji na zapytania klientów w zakresie ofert i usług świadczonych przez firmę ENEA; - przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji i wniosków; - rozpatrywanie wpływających zgłoszeń i samodzielne podejmowanie decyzji; - wykonywanie czynności administracyjno-biurowych (np. wprowadzanie danych do systemu); - dbanie o wizerunek firmy budując relacje z Klientami. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie; - dobra dykcja; - posługiwanie się poprawną polszczyzną; - dobra znajomość pakietu MS Office; - cierpliwość, opanowanie, empatia; - odporność na stres; - obowiązkowość, umiejętność organizacji pracy. Oferujemy: - umowa zlecenie; - atrakcyjna stawka godzinowa w wysokości 23 zł brutto; - możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia (decyzję podejmuje kierownik biura); - system premiowy za realizację celów jakościowych i ilościowych (okres rozliczeniowy dwumiesięczny); - możliwość wzięcia udziału w akcjach dodatkowo płatnych; - szkolenia oraz możliwość nauki od fachowców w branży; - interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole; - benefity pracownicze (prywatne ubezpieczenie, karta Multisport itp.). Kontakt: 883 - pokaż numer telefonu - Prosimy o dopisanie następującej klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)" Agencja Pracy Tymczasowej Fallwork 6231 OFERTA PRACY TYMCZASOWEJ.

Konsultant ds. obsługi Klienta AGD
Konsultant ds. obsługi Klienta AGD
Olsztyn 30+ kilka dni temu

Dołącz do zespołu obsługującego klientów znanej marki AGD. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantów i konsultantek w całej Polsce! Lokalizacja: Olsztyn, ul. Wyszyńskiego 1 U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 3010 zł brutto (umowa o pracę) lub 19,70 zł brutto / h (umowa zlecenie) + premię (do 1000 zł brutto). Szkolenie wdrażające (10 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy. Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia. Bezpłatny dostęp do platformy językowej (angielski, niemiecki, hiszpański, francuski). Pozostałe benefity: kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie medyczne i grupowe, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele innych. Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Odbieramy połączenia i obsługujemy klientów, udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera. Wyróżniają Cię: Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie. Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby. Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do piątku, w przedziale godz. 08:00 - 18:00. Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj! Proces rekrutacji: 1. ChatAssess 2. Rozmowa telefoniczna 3. Spotkanie online Uwolnij swój potencjał! Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów. O nas W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko. Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie @

Customer Care z językiem niemieckim B2
Customer Care z językiem niemieckim B2
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoznaj Armatis! Jesteśmy jednym z liderów w zarządzaniu relacjami z klientem. Nasz zespół to grupa zaangażowanych i profesjonalnych konsultantów pracujących w wielu językach. Wspieramy klientów w wielu krajach Europy! Aktualnie poszukujemy osób swobodnie posługujących się językiem niemieckim na stanowisko Specjalisty ds. obsługi Klienta linii lotniczych. Oczekujemy: - Jęz. niemiecki na poziomie B2 w mowie i w piśmie; - Komunikatywny jęz. polski; - Biegła obsługa komputera; - Dyspozycyjność min. 140 godzin w miesiącu, mile widziana pełna dyspozycyjność; - Komunikatywność. Twoje zadania: - Obsługa maili, czatów oraz odbieranie połączeń; - Udzielanie informacji Podróżnym, odpowiadanie na ich pytania; - Obsługa programów i aplikacji; - Przyjmowanie reklamacji i zgłoszeń. Zapewniamy: - Atrakcyjną gwarantowaną stawkę godzinową oraz dodatki już na start; - Szkolenie (wraz z wynagrodzeniem za nie) w pełni przygotowujące do pracy; - Przejrzyste warunki współpracy; - Sprawnie poprawadzony proces rekrutacji online; - Grafik uwzględniający Twoje potrzeby - pracujemy 7 dni w tyg., co ułatwi wypracowanie optymalnego czasu pracy; - Wsparcie merytoryczne Lidera oraz Zespołu na każdym etapie współpracy; - Realną możliwość rozwoju i awansu; - Płatny program poleceń- do 1500 zł dodatkowej gotówki; - Dofinansowanie do Karty Multisport; - Pracę w nowoczesnym biurze w Krakowie. Aby wziąć udział w procesie rekrutacji - wystarczy wysłać nam swoje CV!          Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru. Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach. Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/

Praca marzeń. Jęz. niemiecki B2. Indywidualny grafik
Praca marzeń. Jęz. niemiecki B2. Indywidualny grafik
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoznaj Armatis! Jesteśmy jednym z liderów w zarządzaniu relacjami z klientem. Nasz zespół to grupa zaangażowanych i profesjonalnych konsultantów pracujących w wielu językach. Wspieramy klientów w wielu krajach Europy! Aktualnie poszukujemy osób swobodnie posługujących się językiem niemieckim na stanowisko Specjalisty ds. obsługi Klienta linii lotniczych. Oczekujemy: - Jęz. niemiecki na poziomie B2 w mowie i w piśmie; - Komunikatywny jęz. polski; - Biegła obsługa komputera; - Dyspozycyjność min. 140 godzin w miesiącu, mile widziana pełna dyspozycyjność; - Komunikatywność. Twoje zadania: - Obsługa maili, czatów oraz odbieranie połączeń; - Udzielanie informacji Podróżnym, odpowiadanie na ich pytania; - Obsługa programów i aplikacji; - Przyjmowanie reklamacji i zgłoszeń. Zapewniamy: - Atrakcyjną gwarantowaną stawkę godzinową oraz dodatki już na start; - Szkolenie (wraz z wynagrodzeniem za nie) w pełni przygotowujące do pracy; - Przejrzyste warunki współpracy; - Sprawnie poprawadzony proces rekrutacji online; - Grafik uwzględniający Twoje potrzeby - pracujemy 7 dni w tyg., co ułatwi wypracowanie optymalnego czasu pracy; - Wsparcie merytoryczne Lidera oraz Zespołu na każdym etapie współpracy; - Realną możliwość rozwoju i awansu; - Płatny program poleceń- do 1500 zł dodatkowej gotówki; - Dofinansowanie do Karty Multisport; - Pracę w nowoczesnym biurze w Krakowie. Aby wziąć udział w procesie rekrutacji - wystarczy wysłać nam swoje CV!          Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru. Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach. Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/

Customer Care. Jęz. niemiecki B2. Indywidualny grafik
Customer Care. Jęz. niemiecki B2. Indywidualny grafik
30+ kilka dni temu

Opis oferty pracyPoznaj Armatis! Jesteśmy jednym z liderów w zarządzaniu relacjami z klientem. Nasz zespół to grupa zaangażowanych i profesjonalnych konsultantów pracujących w wielu językach. Wspieramy klientów w wielu krajach Europy! Aktualnie poszukujemy osób swobodnie posługujących się językiem niemieckim na stanowisko Specjalisty ds. obsługi Klienta linii lotniczych. Oczekujemy: - Jęz. niemiecki na poziomie B2 w mowie i w piśmie; - Komunikatywny jęz. polski; - Biegła obsługa komputera; - Dyspozycyjność min. 140 godzin w miesiącu, mile widziana pełna dyspozycyjność; - Komunikatywność. Twoje zadania: - Obsługa maili, czatów oraz odbieranie połączeń; - Udzielanie informacji Podróżnym, odpowiadanie na ich pytania; - Obsługa programów i aplikacji; - Przyjmowanie reklamacji i zgłoszeń. Zapewniamy: - Atrakcyjną gwarantowaną stawkę godzinową oraz dodatki już na start; - Szkolenie (wraz z wynagrodzeniem za nie) w pełni przygotowujące do pracy; - Przejrzyste warunki współpracy; - Sprawnie poprawadzony proces rekrutacji online; - Grafik uwzględniający Twoje potrzeby - pracujemy 7 dni w tyg., co ułatwi wypracowanie optymalnego czasu pracy; - Wsparcie merytoryczne Lidera oraz Zespołu na każdym etapie współpracy; - Realną możliwość rozwoju i awansu; - Płatny program poleceń- do 1500 zł dodatkowej gotówki; - Dofinansowanie do Karty Multisport; - Pracę w nowoczesnym biurze w Krakowie. Aby wziąć udział w procesie rekrutacji - wystarczy wysłać nam swoje CV!          Proszę o załączenie do przesłanych dokumentów aplikacyjnych następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji obecnej procedury naboru. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, by dokonać naboru. Jeśli chce Pan/Pani abyśmy zachowali dane osobowe na potrzeby innych procesów rekrutacyjnych proszę o dodanie w dokumentach aplikacyjnych treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Armatis Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy, ul. Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych naborów. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne, byśmy mogli przetwarzać Pani/Pana dane również w przyszłych rekrutacjach/naborach. Klikając w przycisk "Wyślij" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Armatis, zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Obowiązek informacyjny: emploi.armatis.com/pl/obowiazek-informacyjny/

Filtr